Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    FF ego: T loopt achter een kinderstoeltje (van M) en achter de loopwagen! Ziet er heel koddig uit :D. Ik heb hem gisteren ook geknipt en het is best redelijk geworden, mn zus zou dr hoofd een paar miljoen keer schudden (perfectionist én kapper), maar als je bedenkt dat het met een nagelschaartje is gedaan op een dreumes die vooral wilde weten wat ik allemaal aan het doen was ... ;)

M is weer helemaal beter, vandaag weer naar de speelzaal. Heb net het grootste deel van het eten al klaargemaakt (groenteprutje is klaar, vis in marinade, dus alleen 'vis-bak' en 'rijst-kook' :)).

Hier drukke tijden dus ben wat minder op de compu: morgen mn eerste cursus/college dus dat moet ik voorbereiden (als student dus), veeeeeeeeeeeel nakijkwerk en een nieuwe collegeperiode die ik moet voorbereiden (als docent). Dus alle vrije momentjes gaan daarin zitten. En in bankhangen, want de nachten zijn weliswaar beter (M slaapt meestal door), maar T wil nog steeds 1-2x drinken tussen 0-6 :(

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Nog kunnen winnen met catan?
    Svinthe die legt straks gewoon zo'n geit op z'n rug joh :D
    Gefeliciteerd met je verse neefje :)
    En hopelijk ga je 'winnen' op mp! Oh zie nu je linkjes, wat een leuke kleertjes.. je bent wel overboden bij eentje :$:x

:D dromen over een pannenkoek-etende-mosa :D

Pookie: Ik zit er wel aan te denken om naar de 9maanden beurs te gaan maar moet nog even aan mijn moeder vragen of ze mee wilt.. maar dan wil ik natuurlijk wel eerst verteld hebben dat ik zwanger ben haha en dat is nog 2 weken :)
    He jak, ziek :( Hoe gaat het nu?

Failliet: Wisten jullie trouwens dat villa happ ook het hoekje om is?

Mosa: Wat leuk dat je de kleine zo vaak denkt te voelen, ik kan niet wachten tot ik dat ook weer heb!
    Hahaha dat nieuwsbericht over P diddy :D
    Mmm lekker pannenkoeken! Dat idee kwam vast niet van jou :p
    Nou, het zit feyenoord echt niet mee he?! Was wel een spannend wedstijd he.

Mupet: Oef 2 kiesjes bij Delano.. nee dat lijkt me ook geen pretje :(
    En ook nog aan de spuug.. hangt inderdaad in de lucht, Noah heeft het ook gehad. Kwam gewoon uit het niets :$

Afrola: Kapstok binnen, fijn!
    Met mijn kies gaat het goed hoor, heb alleen nog ietsje last van het wondje waar hij dat velletje weg heeft gehaald.
    Grappig dat J het winkelwagentje niet los wilde laten :D
    Zit je nog wel onder die lamp tegen je winterdip? Oh lees al dat het moeilijk te doen is met J. Op naar een goeie zomer dan :p
    Ojee lees nu van je val :( Dikke knuffel! Hoe gaat het nu met je schouder en arm?

Salapio:
    :D Tuurlijk ;)

Wauw, T aan de wandel en naar 'de kapper' geweest :p Ach, bij die kleintjes is het toch nog allemaal niet zo belangrijk ;)
    Dat voordeel heb ik dan ook weer, dat ik Noah zelf kan knippen. Hij is ook echt een ijdeltuit al haha.. Ik doe em dan een beetje gel in z'n haartjes en dan zeg ik altijd, 'zal mama even knappe haartjes maken bij Noah'.. en dan gaat hij er helemaal voor zitten :) Hij 'kamt' ook zelf zijn haartjes haha, echt schattig.

Suc6 met je school/cursus zowel als student als leraar!

Wat een nieuws van Jelisa, zo jong en nog 2 jonge kindjes.. vreselijk zeg! :(

All: Kraamvisite was leuk zaterdag. Dat was bij dat stel die toen hun 2ling zijn verloren. We waren toen tegelijk zwanger en nu hebben ze dus weer een kindje gekregen :)
    's Avonds hadden we spelletjesavond bij vrienden en dat was ook erg gezellig :)
    We vinden het alleen heel moeilijk om ons stil te houden.. we moeten af en toe zo erg opletten dat we ons niet verspreken ofzo. Nou ja, nog 2 weken :)

Vandaag laatste werkdag gehad, pff eindelijk! Ik zat zo te balen vanmorgen. Ik had totaal geen zin meer. Kom ik daar, is het ook nog super koud ( net 6 graden ) ;) Toen had ik het helemaal gehad. Nou ja, ik ben nu klaar en ervan af :) Nu lekker op mijn opleiding richten.. dus ga gelijk aan m'n huiswerk nu.. voor vanavond .. lekker op tijd dus :)

3. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sterre, gefeliciteerd met de goede echo!!
    Kan wel begrijpen dat je moeite hebt om je niet te verspreken het is natuurlijk ook geweldig nieuws dat je zwanger bent.
    Lijkt me ook wel vreemd om een kindje te krijgen nadat je 2 kindjes verloren hebt, zo dubbel lijkt me en brengt volgens mij veel herinneringen boven.
    Dus je laatste werkdag is achter de rug :D jeej :d.

@ Tijgertje, oh wat een lieve foto's! En dat filmpje, geweldig zeg wat is Thijmen lief voor zijn kleine broertje. *kriebel * :) haha.

@ Loe, beterschap met je gebit... En die richtlijnen van zo'n boek zou ik niet naar kijken.. D kruipt nog geen eens met 10 maanden en ze heeft nog geen enkel tandje. Maar dat komt toch allemaal straks vanzelf wel denk ik dan :p geen zorgen maken.

@ Mosa, succes met de bekkenoefeningen, hopelijk helpt het!
    Over de kruipbewegingen... Soms wanneer ik haar vast houdt dan trekt ze haar beentjes op en wil ze dus bij mij opkruipen hahah ze weet wel hoe het moet maar dus niet op de grond :p . Vreemd kind :p .
    Leuk zo'n indoor speelgebeuren! Wat schattig dat Veda zo knuffelig wordt :D kan me voorstellen dat je dan smelt, echt geweldig. & ben benieuwd naar je buikfoto!

@ Pookie, aaah wat een lieve foto van Y met haar nieuwe poppenhuis :D .

@ Hanna, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!

@ Salapio, super dat T daar achter loopt! Lijkt me zo mooi om te zien hihi. Lijkt me wel super vermoeiend dat je nog elke nacht uit je bed moet voor voeding zeker naast die drukke dagen ook!

@ all. het lijkt wel of elk kindje dingetjes van LP heeft :p . Ik heb van het weekend ook wat dingetjes van LP gezien en vind het toch ook wel heel erg leuk! Ik dacht dat het veel kleiner was zo op internet te zien maar ook de kleintjes kunnen er idd al mee spelen.

Zie net dat het morgen alweer 1 februari is :$ jeetje gaat veel te hard.

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik ben vandaag dus thuis :( Helaas nog koortsig en veel spierpijn.
    FF uitzitten dus.

@mosa; Gyn heeft het niet benoemd als PCOS maar het komt er wel op neer. Daarom maar gaan googlen en minder suiker kan nooit kwaad. Overgewicht is namelijk ook een mogelijke oorzaak;)

@salapio; Drukke tijden dus voor je. Dus T komt nog steeds 2 x per nacht voor de BV......... Mijn schoonzusje heeft een zoontje van 8,5 maanden en die komt ook nog minstens 2 per nacht. Hij wilt ook geen melk (meer) drinken uit een flesje. Zij is echt uitgeput, hoe gaat dat bij jou? Ga jij de drukke tijden wel trekken?

@sterre; JOEHOE, laatste werkdag en de laatste pesterijtjes van je baas doorstaan! Nu verder met de studie en op naar een leuke baan. Knap hoor dat je je mond nu nog na de goede echo's kan houden. Nog maar 14 dagen;)

@babyd; Die D. die snapt best dat ze kan kruipen maar ze heeft er gewoon geen zin in:)

Y. is vandaag op het kdv, lekker rustig maar ik mis haar stiekumpjes ook wel.

Ik moet trouwens af en toe denken aan Sannehai, hoe zal het met haar gaan. Heeft 1 van jullie misschien nog haar privemailadres om eens te informeren hoe het nu met haar gaat?

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Salapio, wat knap dat T achter de loopwagen loopt, ziet er zo schattig uit hè?!

Fijn dat M weer helemaal beter is, heeft lang genoeg geduurd!
    En veel succes met je werk, zal zeker druk worden als student én als docent! Heel vervelend dat T toch nog iedere nacht 1-2 keer komt, nu zou je je nachtrust juist zo goed kunnen gebruiken ;)

Sterre, lekker hoor, dat je klaar bent met werken :) Zal wel een raar gevoel zijn, maar in ieder geval fijn dat je van je baas af bent! Succes vanavond!

En fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad! Knap dat jullie nog steeds niet verteld hebben dat je zwanger bent!

Mupet, kindjes kunnen idd al van jongs af aan het LP spelen, alleen het spelen wordt op een gegeven moment anders. Ik vind het zelf ook wel leuk speelgoed :D

Pookie, oh bah, dus toch ziek geworden :( Echt niet leuk, hopelijk knap je snel weer op en steek je niemand thuis aan!

Heb je Sanne niet op hyves? Dan kun je haar natuurlijk altijd mailen, maar ik ben ook wel benieuwd hoe het met haar gaat :)

All, vandaag weer een drukke dag gehad op opruimen, we willen over niet al te lange tijd toch eens een beginnetje maken met de babykamer, maar dan moet de kamer eerst leeg. We hebben vandaag de hele zolder opgeruimd en schoongemaakt, dan kunnen wat dingen van de babykamer daarheen. Het begin is er in ieder geval :)

6. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pookie, ja soms denk ik idd wel dat ze weet hoe de dingen werken maar dat ze alleen dingen doet wanneer ze er zin in heeft, wanneer het nodig is. Zoals wanneer ze stiekum iets wil pakken en snel op dr bruik draait dat je dr niet eens kan tegen houden :p . Rollen op een kleed als spelen doet ze niet, echt alleen als het echt nodig is :p .

@ Mosa, oef :) zwaar zoveel opruimen! Fijn dat het begin er is.
    Wij moeten ook nodig de zolder opruimen we hebben maar een klein hoekje zolder en 1 slaapkamer echt vol met dozen etc ;) . Zulke dingen blijven er ook vaak bij..

@all. Vandaag verwachtte ik een pakje, volgens track en trace is het vanmorgen vroeg ingeladen, maar er is niemand langs geweest.. Ik weet ook niet wat het betekend dat het ingeladen is OF het dan wel dezelfde dag bezorgd wordt? Maar wel balen: weer een dag wachten ;)

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Zwaai zwaai, na een dag werken heb ik nu flink last van schouder, arm en nek :(. Dus vanavond geen uitgebreide ZP-laptopsessie maar lekker vroeg naar bed met een boek en kruik of zo ;)

Knuf voor iedereen en een speciale beterschapsknuf voor Pookie!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    BabyD: Klopt wat je zegt over het verliezen van je kindjes. Die vriendin keek ook enorm tegen de bevalling op omdat dat voor haar natuurlijk erorm traumatisch was geweest. Gelukkig hebben ze haar in het zkh super fijn behandeld en begeleidt en heeft ze de bevalling van dit kindje als super fijn ervaren.

Haha die D vindt het volgens mij veelste lekker dat lui-lekker-land-leventje :p Die geniet daar gewoon nog wat langer van :)
    Morgen inderdaad alweer 1 feb!

Ik weet niet hoe dat zit met je pakje. Tja 'ingeladen'.. is dat hier op een tnt-bus of op het schip in China zeg maar haha..

Pookie: He bah toch echt ziek geworden :(
    Sanne heeft inderdaad hyves. Als je haar niet hebt kan je via mij haar wel opzoeken, of mosa zal haar ook wel hebben denk ik.
    Ik zag vorige week wel dat ze hét nieuws bekend heeft gemaakt aan iedereen :)

Mosa: Het gekke is dat ik helemaal geen raar gevoel had toen ik weg ging.. maar ik zit nog steeds in de fase dat ik het gevoel heb dat ik er donderdag gewoon weer heen moet/ga ;) Ik zal me ook vast een keer gaan vergissen. Dat ik denk dat ik moet gaan werken ofzo. Ik zat me van het weekend al voor vrijdag te bedenken hoe ik dat ging doen met Noah en mijn moeder (v.w de echo) maar ja, dat hoeft natuurlijk niet haha :):)

Leuk dat jullie begonnen zijn met dingen opruimen en poetsen.. pff gaat hier ook nog een hele klus worden ben ik bang. Denk ook wel dat er dingen weg moeten anders komen we de zolder niet meer op straks haha :p

Ik zat me trouwens gister te bedenken hoe jullie dat gaan doen qua bedje? Kopen jullie een nieuw kamertje voor de nieuwe baby of gaat Veda in een nieuw (groot) bedje?
    Ik zie Noah écht niet blijven liggen in een groot bed ;) Wij dachten aan dezelfde oplossing al melisa.. tijdelijk een ander kamertje/bedje lenen of goedkoop ergens vandaag halen tot hij wel in een groot bed kan.

Afrola: Nah vervelend zeg :( Dikke knuf voor jou!

All: Pff heb d'rstraks nog wat stof doorgenomen maar jeetje.. daar ligt mijn ambitie niet i.i.g hahaha.. notuleren, jemig wat een tijdrovend en vooral ondankbaar klusje lijkt me dat zeg ;)
    Tis ook wel moeilijk te volgen met bepaalde punten maar dat is omdat ik totaal geen vergader-ervaring o.i.d heb dus sommige dingen zijn wel logisch maar moet je ook even in een bepaalde volgorde in je hoofd krijgen.. net als agendapunten en vergaderpunten.. tja, voor mij is dat gewoon hetzelfde maar blijkbaar niet haha :):) Nou ja, daarvoor zit ik nu ook op school natuurlijk ;)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    #2769 Mosa1982, 31 jan 2011
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
    BabyD, slimme meid dan, die D, alleen dingen doen als ze er zelf zin in heeft :D

Vervelend van het pakje, ik weet nooit precies hoe het zit. Maar je zit toch altijd een beetje te wachten hè, ik ben ook altijd bang dat ik net boven ben om een luier te verschonen als ze komen :)

Afrola, wat rot dat je zo'n last hebt :( Sterkte ermee!

Sterre, komt vast aan het einde van de week wel, het besef dat je niet meer naar je werk hoeft te gaan.

Over de babymeubels, we zijn er nog niet helemaal over uit.
    Ik vind het ook lastig om in te schatten hoe Veda over een aantal maanden is. Eigenlijk hebben we haar het liefst in een peuterbedje, ook omdat je buiten een extra ledikant anders ook een extra matras moet kopen. Maar daar twijfelen we nog wel over, of Veda dan wel blijft liggen.

Over de commode heb ik wel besloten dat die naar de babykamer gaat, ik denk dat ik Veda tegen die tijd toch staand aankleed en verschonen komt dan ook wel goed.
    Dus eigenlijk willen we de babymeubels van Veda voor de baby gebruiken en voor Veda nieuwe meubels kopen, dus een nieuw bed, een nieuwe kast en een zitje ofzo. Maar over het bedje zijn we dus nog niet helemaal uit. Sowieso slaapt de baby eerst in een wiegje, dus ik denk dat Veda 2 is als de baby naar een ledikantje gaat. Bij het ene kindje gaat het dan wel goed lijkt me maar bij het andere minder, lastig in te schatten nu.

Genoeg om over na te denken in ieder geval :) We zijn allang blij dat we nu een geschikte plek hebben voor alles wat op de toekomstige babykamer staat hebben.

Ik denk dat alle begin moeilijk is bij een nieuwe opleiding, na vanavond is het vast allemaal een stuk duidelijker.

All, ik krijg nu met de dag meer last van brandend maagzuur. Wat is dat toch vies :) Veel eten staat me nu ook tegen, erg lastig dan om iedere dag te bedenken wat we moeten eten.

Fijne avond allemaal!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meieden,

Vanorgen mega in de file gestaan... 10 km file...
    Te laat op school natuurlijk, maar nog wel een goede werkdag gehad.
    Morgen heb ik oudergesprekken, ook 's avonds. ange dag, maar we gaan wel gezellig uit eten (zalm MMMMMMMMM, je moest al kiezen van te voren, dus kan ik me er lekker lang op verheugen! :) )

Mosa, ahhh schattig dat Veda zo kroelerig is :D
    Mooi dat je nu een begin hebt gemaakt voor de babykamer.
    Krijgt Veda een nieuwe kamer of de baby??

Sterre, nee mijn zus heeft gewonnen met Catan. Is ook goed zolang de één van de mannen maar niet wint Ghehehe ;)
    Ik heb zelfs het setje wat overboden was te pakken gekregen. Die wilde ik echt heel graag. Ik had van alles bij dezelfde geboden en dan gunnen ze je het vaak nog wel.
    Ik hoop dat het snel binnenkomt!
    Lastig omje niet te verspreken lijkt me... zeker als je zo'n gezellige avond hebt.

Villa Happ is al een hele tijd failliet. Ze gaan misshcien een doorstart maken, maar geen idee f dat nu nog aan de orde is.

Pookie, nog steeds niet beter.
    Hopelijk is het senl voorbij nu!

Ik zat pas ook te denken aan Sanne.... Ik zal haar weleens hyven.

Afrola, geniet van je rustige avondje!

Vadaag was het trouwens maar 15 graden in de klas toen ik binnenkwam.
    In de middagpauze was het al 16,5 graad... bofkont be ik he?
    's MIddags was ik zo verkleumd dat we allemaal met onze jas aan in de klas hebben gezeten :D
    Wel lekker warm maar niet de bedoeling lijkt me.....
    Hopelijk morgen wat warmer daar. Ik neem iig mijn dikste trui mee!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, balen van de file, geen leuk begin van de dag! Gelukkig kwam het later wel weer goed :) Wel balen van de kou in de klas, hopelijk is dat morgen beter geregeld!
    Alvast succes morgen, en geniet van de zalm ;)

Veda blijft trouwens gewoon op haar eigen kamer (maar dan waarschijnlijk met andere meubels). We hadden haar sowieso al de grootste kamer van de twee overgebleven slaapkamers gegeven, met het idee dat als er een tweede kindje zou komen, zij lekker op haar eigen kamer kan blijven. Lijkt me voor haar wel fijn :)

Vandaag kreeg ik ook weer een paar spontane kusjes van Veda, zo lief! Toen ik op een gegeven moment op mijn hurken zat, gaf ze me zelfs een kusje op mijn rug :)

Ik ga nu maar eens de software van het fototoestel op de computer zetten, als dat gelukt is zal ik straks mijn buikfoto plaatsen van gisteren.
    Morgen hebben mijn schoonzusje en broer trouwens een geslachtsbepalingsecho, ben heel benieuwd :D En dan wij de dag erna, wel spannend!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, daar kom ik aan met mijn spam :)

Eerst mijn buikfoto, met 15+4 weken. In mijn album staat er eentje van hetzelfde termijn van Veda, nu best wat groter hè?

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Veda die zelf yoghurt aan het eten is, ze eet weleens netter :D

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Als je zelf maar lol hebt :D

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Voor straf in de hoek zitten.
    Nee hoor, ze zit daar graag :D

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hier vind ik haar heel schattig kijken :) Per ongeluk haar pony iets te kort geknipt :)

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, mooie buik hoor, al wel groter dan bij Veda.
    Wat een lief meisje is Veda toch.
    Leuke foto's, wat is ze gegroeid zeg!!
    Lekker knoeien met yoghurt... geweldig :D:D

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mooie foto's van Veda, gemaakt met de nieuwe camera?

@hanna;bah wat een kou, dat is toch niet werkbaar? Niet voor jou maar ook niet voor je leerlingen.

Ik ben net mijn bed uit komen drijven na een vreselijke nacht.
    40 graden koorts en nu zit mijn neus en holten helemaal vol:(
    Gelukkig mag ik vandaag met Y naar mijn ouders, dan past mijn moeder op en kan ik naar bed.

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Pookie: beterschap! Snel je bed weer in als je Y hebt gebracht.

Mosa: wat een leuke foto's. Jullie meid lacht altijd of niet?

Ik zal zo ook ff spammen!

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    C. in haar nieuw gescoorde jurkje!

Deel Deze Pagina