@ Hanna, aha het ging toch om een kinderfauteuiltje . Toch knap! En dat ze ook uit de kinderstoel wil snap ik. Volgens mij willen alle kindjes dat . Maar ik dacht echt even dat je haar al had geleerd daar fatsoenlijk uit te kruipen . @ all, daarstraks de tuinstoelen en tafel naar boven versleept. Alleen het tafelblad ligt nog buiten. Het begon net te gieten toen ik daar aan toe was. Die straks nog even. Kunnen we het grote zeil dat buiten ligt ook weghalen. Krijgt alle onkruid weer alle kans totdat we een tuin gaan aanleggen . Hoop ook dat het straks even een flinke tijd droogt blijft want ik wil even gaan wandelen en boodschapjes doen
Ahum ... M heeft volgens mij nog nooit geprobeerd om uit de kinderstoel te klimmen . Die vond het altijd erg gezellig om bij ons aan tafel te zitten. Wordt nu iets minder, maar heeft nog altijd genoeg zitvlees. We gaan zo direct naar de theatervoorstelling van Woezel en Pip. Ik hou er niet zo van, maar M zit al een paar uur aan de voorpret. "Mama zijn Woezel en Pip echt?" "Mama, mag ik dan Woezel en Pip knuffelen?" "Mama gaan wij nuwal naar de theatervoorstelling van Woezel en Pip"? "Het is nuwal 16u!" T breng ik naar mn schoonzusje en hij wordt rond half 5 opgehaald door Jan. Dan mag T voor het eerst een langer stuk in het voorzitje. Wel onwijs balen dat het zo regent. Misschien moet Jan anders de bakfiets van zn zusje lenen en zn eigen fiets daar laten staan. Hij is morgen toch vrij.
Afrola, hopelijk ben je aan je wandeling toegekomen! Hier valt het wel mee met de regen, af en toe een kort buitje. Wanneer zijn jullie van plan een tuin aan te leggen, in het voorjaar? Wel heerlijk om een tuin te hebben zeker? Salapio, wat zal de Woezel en Pip-voorstelling geweldig zijn voor M Hopelijk geniet ze er van en vermaak jij je ook wel!
Mosa: Hier de cm en dan de maat maar ik heb ze gewoon op laten meten in de winkel. Voetlengte / maat 7,9 cm / 13 8,5 cm / 14 9,1 cm / 15 9,7 cm / 16 10,3 cm / 17 11,0 cm / 18 11,6 cm / 19 12,3 cm / 20 13,0 cm / 21 13,6 cm / 22 14,3 cm / 23 15,0 cm / 24 15,6 cm / 25 16,3 cm / 26 17,0 cm / 27 17,6 cm / 28 18,3 cm / 29 Hihi moest wel lachen om je berichtjes over bart... 'nog eentje en dan hou ik erover op' haha Hopelijk is het inmiddels wel gelukt! Zou balen zijn als je de 15% misloopt daardoor. Wat een leuke pics van veda! Haha kijk haar eens blij zijn met de afstandsbediening Noah heeft er eentje voor zichzelf, die was kapot maar hij probeerd toch nog weleens die andere te pakken. Leuke linkjes trouwens voor het speelgoed met balletjes! Heb ze even bij m'n favo's gezet want noah is ook helemaal gek van balletjes. Pookie: Oei de eerste scheiding al een feit. Tja het legt stiekem wel een druk op je relatie maar om dan vreemd te gaan... Jummie Y 2 danoontjes. Leuke traktatie heb je bedacht, ik kom er maar niet uit wat ik wil gaan doen. Afrola: Wat een kl*tenieuws! Maar ze hebben gelukkig wel goede hoop op genezing. Het zou inderdaad wel heel fijn zijn als hij nog lekker van zijn pensioen en kleinkind(eren) kan gaan genieten. Zo, J doet het goed, fijn hoor. Sanne: Fijn dat het weer bij is gelegt met Hai en dat jullie nog lekker geshopt hebben. Helaas niks voor jezelf gekocht maar je mag volgende week gewoon weer! Salapio: Haha grappig zeg dat M ook ineens op de pot wilde, die vriendin mag dus vaker langs komen Awh die T, wat een lekker mannetje, ik ben erg benieuwd naar hem. Hier ook geen grote eter (behalve boterhammen) en als hij genoeg heeft dan duwt hij het ook weg, draaid zijn hoofd weg of neemt het aan en gooit het op de grond Haha mamamamam betekend bij jullie dus ook eten of niet? Hier zegt noah steeds mememamama.. ja, zei mijn moeder laatst, je kreeg memmen maar die wilde je niet Veel plezier bij woezel en pip! Melisa: He jakkes zeg dat je nog steeds zo ziek bent, dikke knuffel voor jou! En vandaag de npm, spannend! Suc6 en hopelijk is alles goed. Hanna: Ik moest zo lachen om jouw berichtje Ik ben ook zo Dus het zal inderdaad aan de datum liggen Vroeger moest ik weleens overgeven van de zenuwen voor mijn verjaardag Lees dat Svinthe donderdag ook naar het cb moet, noah ook, ik ben zooo benieuwd! Oh haha lees dat svinthe het goed doet, ze mag blijven dus Suc6 vandaag met de rommel! Knap hoor dat svinthe zo van haar stoel gaat. Wij hebben dat noah geleerd op de bank nadat hij er een keer vanaf gekukeld was Wel grappig om ze dat soort dingen te zien doen. Hannelore: Oei wat een slecht nieuws! Arme amelie Hopelijk wordt ze snel beter en sterkte voor jou en je man! Lijkt me verschrikkelijk als je kindje zo ziek is. Twinny: Lekker zeg dat je mannetje het zo goed doet. En Z dus vaak wakker, balen zeg, hopelijk gaat de stickermethode werken! Zo en nu even posten, zou wel lullig zijn als ik nu per ongeluk op een verkeerd knopje duw o.i.d hihi......
De laatste,.. deze zag ik ineens weer staan. Noah in de carrousel, hij kijkt wel een beetje lullig haha. Bekijk bijlage 102128
Sterre, van zo'n lang berichtje zou het idd zonde zijn als hij ineens weg zou zijn Toevallig heb ik vanochtend Veda's voet opgemeten, en ze zijn nu 12,3 cm, dus precies maat 20 Maar ik wil eerst goede slofjes kopen, en als ze echt een beetje gaat lopen schoentjes. Maar ze leeft dus echt op grote voet Haha, ik moest lachen om je moeders opmerking over memmen 8) Nou Sterre en Hanna, nu nog écht maar één nachtje slapen Maar wel een hele mooie datum morgen! All, Veda is vandaag niet helemaal in haar hum Zolang ik maar met haar speel, is het goed, maar zelf spelen heeft ze weinig zin in. Vanochtend ook maar een kort dutje gedaan, dus ik hoop dat ze nu langer slaapt, ben ik wel aan toe
Dat zijn zeker leuke schoentjes! En stoer! Bij welke winkel heb je ze gekocht? Lieve foto van jullie tweeën, ik denk dat die voor later heel speciaal zijn Volgens mij vond hij de draaimolen gewoon een beetje saai
Mosa: Volgens mij moet je wel een maatje groter pakken dan ze hebben. Dat is voor het schuiven als ze er echt op staan en omdat ze er dan natuurlijk nog in kunnen groeien. Maar dat weet ik niet helemaal zeker hoor. Ik heb deze schoentjes bij Durlinger gekocht maar volgens mij zitten die alleen hier in het zuiden. Ze hadden er i.i.g een ruim assortiment. Die schoentjes die ik nu heb hadden ze ook in een andere kleur, die vond ik eigenlijk iets leuker maar het was een wat apartere kleur dus was een beetje bang dat je die moeilijk kan combineren met bepaalde kleertjes. Hopelijk slaapt veda wat langer vanmiddag. Haha je kan er inderdaad af en toe weleens aan toe zijn dat ze even slapen Noah ligt al vanaf 14.30 in bedje. Om 16.00u hoorde ik hem even rommelen maar toen was het weer stil. Nu nog steeds dus... All: Ik heb hoofdpijn vandaag Best lastig, heb zelfs een molletje gepakt maar die werkt niet helaas. We hebben vandaag ook uitnodigings-kaartjes gekocht voor de kindjes die we op de verjaardag van noah willen uitnodigen En ballonnen met een 1 erop. Slingers had ik al, die hang ik ook elk jaar op bij onze eigen verjaardagen Lekker volwassen he
@ Sterre, wat een stoere schoenen . En een superlieve foto van jou met slapende sterre . Leuk allemaal versiersels gekocht . Slingers ophangen ook bij eigen verjaardag is toch leuk!!! Wij hebben nu sinds anderhalf jaar weer slingers. Die hang ik ook bij manliefs verjaardag en bij J's geboorte en verjaardag. Maar manlief hangt ze dan weer niet op bij mijn verjaardag :x das niet zo lief :x. Balen van je hoofdpijn. Hopelijk goed slapen vannacht en morgen feest met slingers @ Mosa, jammer dat Veda niet in haar hum was. Heeft ze nog lekker geslapen? @ Salapio, en hoe is de Woezel en Pip voorstelling bevallen bij M en jou? Ben vanmiddag op een moederfiets in de aanbieding gestuit. Beetje aan het twijfelen of ik deze moet doen of nog even verder moet kijken. Is een gazelle Bloom 28 inch frame 57 in lichtgroen parelmoer. Iemand nog een tip wat moederfietsen betreft?
Zo, was ik weer Afrola: ik heb ook de gazelle, maar ben er niet heel blij mee. Ik kan er heel moeilijk tussen komen nu mijn buikje iets groter wordt. Noah alweer bijna 1! Leuk he, een verjaardag regelen voor je eigen kanjer. Verder heb ik nog niet terug gelezen.
Sterre, als ik nu schoentjes voor Veda zou kopen, dan zou ik ook voor maat 21 gaan hoor. Maat 20 zou ze volgens mij zo uit zijn. Maar nu in ieder geval nog niet nodig hier. Zometeen weer even kijken voor leuke leren slofjes, hopelijk vind ik iets zodat ik het kan bestellen. Vervelend van je hoofdpijn, hopelijk is het inmiddels iets afgezakt! En leuk, alle voorbereidingen voor Noah's verjaardag! Afrola, met de Gazelle Bloom heb ik geen ervaring, maar een moederfiets in het algemeen vind ik persoonlijk wel erg fijn! Ik heb er eentje van Sparta, en die vind ik echt superfijn fietsen (en helemaal niet zwaar). Maar heb je er op gefietst of heb je hem alleen gezien? Als je er op fietst, dan merk je vanzelf wel of het wat is. Maar bij twijfel zou ik nog wel even verder kijken. Sterre en Hanna, aangezien ik morgen moet werken, alvast van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Hopelijk worden jullie verwend en hebben jullie een leuke dag! En Sterre, hopelijk ook een cadeautje voor jou Veel plezier! All, Veda heeft vanmiddag iets langer dan een uur geslapen, dus na die 45 minuten van vanochtend eigenlijk weer iets te kort. Dus ik ben blij dat ze nu op bed ligt Op zich ging het wel, maar ze was niet haar vrolijke zelfje. Maar ze zat ook wel veel met haar vingers in haar mond, dus ze kan daar natuurlijk ook last van hebben. Hopelijk morgen beter, want dan moet ik werken en komt mijn moeder oppassen.
Mamafiets, heb de cortina en ben er superblij mee! Ook geen problemen gehad met mn zwangere buik, zelfs hoogzwanger ging dat nog Sterre, wat een lieve foto's! En stoere stappers. Memmenmama . Hier niet echt mbt eten. Hij gebruikt het echt als aandachttrekker. Lukt heel goed. En plezier morgen. Niet overgeven hoor Hanna, gefeliciteerd/plezier morgen! Mosa, idd een maatje groter is handig. Voor M had ik babypaws en die draagt T nu ook (zijn saaie bruine). Maar T draagt de slofjes nu die M met ruim 12 maanden aanhad. Hij moet dus maar snel gaan lopen anders kan hij de rode All Stars helemaal niet aan! *** Woezel en Pip was echt zo geweldig. Heb meerdere malen bijna (of niet bijna) zitten sjenken om haar blije en geconcentreerde hoofd. Wat een geluk was dat! In februari komt het Zandkasteel naar de schouwburg, dus ik ga daar nu al kaarten voor bestellen. En een beetje kijken of er niet een poppentheater in de buurt zit ... zolang het nog niet is wegbezuinigd natuurlijk ...
oh ja, heb nog niet verteld over de nekplooimeting. Deze was 1.25 mm. Heel mooi slank dus. Ook het blaasje was al gevuld, dus het kindje kan al drinken. Alles zat er nu op en aan.
Salapio, ik heb ook naar babypaws gekeken, hopelijk krijgt ze die niet zo makkelijk uit want ze is helemaal niets aan haar voeten gewend en heeft de neiging sokjes enzo uit te trekken (lang leve maillotjes die ze toch in ieder geval 5 van de 7 dagen draagt ) T leeft dus ook op grote voet, maar dat is dan nog een jongetje. Als iemand op straat een praatje met me maakte over Veda, zeiden ze weleens: wat heeft ze grote voeten Arme meid! Fijn dat het geweldig was vanmiddag! Het lijkt me idd al een genot om je kind zo te zien genieten! Soms zie je op tv ook weleens stukjes van bijv. een optreden van K3, en dan zie je al die kindjes heel druk en geconcentreerd dansen, dat lijkt me ook zo lief als dat je kindje is
Sterre, wat een stoere schoenen heb je gekocht voor Noah. Ik vind ze erg mooi! Leuke Noah-foto's. Hij is echt zo schattig Hopelijk word je moregn lekker verwend met cadeautjes! Mosa, oei Veda even in een ik-wil-alleen-maar-bij-mama fase... Best vermoeiend is dat. Was haar tweede slaapje wat langer? Oh ik lees nu dat ie wel wat langer was, maar niet genoeg. Nou, hopen dan maar op een goede nacht! Afrola, ik heb wel een mamafiets, maar krijg elke keer een zere rug, dus heb niet de goede keus gemaakt. helaas kan ik je niet helpen.... Salapio, leuk dat Woezel en Pip zo in de smaak vielen. Die theatervoorstellingen zijn vaak écht heel erg leuk! Melisa, fijn dat de nekplooimeting goed was. Heb je ook nog bloed moeten prikken ervoor? En ook al aan het drinken die kleine van jullie Zo, weer bijgelezen. NU even een rustig avondje. Mijn man is nog eevn naar zijn ouders. de laatste dingen doorspreken denk ik voor de condoleance en de begrafenis. We kregen de rouwkaart vol met Psalmen enzo... Oh oh, wij zijn niet christelijk zelf (wel zo opgevoed...), maar de familie van mijn man wel. Ik ben dus erg benieuwd hoe dat allemaal zal gaan. Fijne avond allemaal!
Twijfels, twijfels Eigenlijk vind ik deze leuker: Baby Paws Maar ik denk dat deze lekkerder zitten (en warmer in de winter!): Baby Paws Wat vinden jullie?