Goedemorgen, Melisa, ik wacht ook met jongens- of meisjesspullen kopen tot na de 20-wekenecho hoor, voor de zekerheid. Maar meestal zeggen ze bij zo'n echo als vandaag wel voor hoeveel procent het zeker is. Met Veda had ze het in ieder geval goed, maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe het kindje ligt. Ik kan me voorstellen dat het echte opvoeden zwaar is! Veda kan soms ook heel erg dingen uitproberen, maar gelukkig luistert ze tot nu toe nog aardig goed. Maar de kindjes worden natuurlijk zelf ook steeds slimmer Succes bij de bekkentherapeut! Pookie, hoe is het nu met je? Hanna en Afrola, goed geslapen? All, Veda slaapt nog dus ik lig nu even lekker met de laptop in bed. Heerlijk, zo rustig kunnen beginnen Fijne dag allemaal!
Afrola: Nou.. ik weet niet of ik zomaar van bedkant kan wisselen.. nooit gedaan eigenlijk hihi Ik denk inderdaad dat ik me minder van mijn s.ouders moet gaan aantrekken.. tja denk dat nu de hormoontjes ook wel meespelen natuurlijk Leuk, volgende week de volgende spulletjes binnen BabyD: Fijn dat het pakje binnen is en de kleertjes naar wens zijn Loe: Het zit je niet mee he met alles Haha ja die potjes groenten stinkt inderdaad ontzettend Wacht maar tot ze dat gaan uitpoepen haha (oh lees dat mosa dat ook al zei.. ) Mosa: Als ik op andere dagen zou moeten gaan werken dan zouden ze sowieso niet meer naar mijn s.ouders kunnen want die hebben alleen op die maandag vrij. Dus...*gniffel* Leu dat je een nichtje krijgt En vanavond weet jij het ook! Spannend hoor.. zelf ik ben een beetje zenuwachtig haha Wat een super leuk bedje! Ah een hemelbedje voor Veda Leuk hoor. Pookie: Nou die bed-kant-territorium-drift ligt dan bij mij denk ik Ik vind jou situatie anders, jij doet het niet te pas en on te pas.. jij bent ook ziek. Mijn s.broer en s.zus doen het uit gemakzucht en onderhand elke week Hanna: Jeetje weer zo koud in de klas! Ongelofelijk dat ze dat niet goed voor elkaar hebben zeg. Melisa: Haha ja ja het opvoeden is begonnen.. inderdaad vermoeiend soms. Ik kreeg laatst 'een preek' terug van Noah Moest echt m'n best doen om niet in de lach te schieten Geniet van je vrije uurtjes! All: Teletubbies all over the place hier... Als Noah teletubbies wilt kijken of als ze, net als nu op de tv komen, gaat hij bij de tv staan en zegt 'Teeee'..
Sterre: wij zijn hier gek van Bumba (baboe) en bibaboerderij (babie). Grappig he hoe ze dingen kunnen zeggen! C. loopt soms ook heel wijs met haar wijsvingertje te zwaaien, alsof ze mij de les leest. Moet er wel om lachen.
@ Afrola, heerlijk nieuwe aankopen doen . En fijn dat de meubels volgende week vrijdag komen, kun je er eindelijk van genieten. @ Loe, het zit jou ook niet mee he echt niks aan.. En lieve L aan de potjes worden ze echt groot he. @ Mosa, http://www.z8-baby.nl/categorie/2375/nl/girls_aanbiedingen.html hier . Is toch geen geld meer als je nagaat wat het normaal gekost heeft. Ben verslaafd aan het merk . Wat leuk een nichtje!! Zeker leuk voor Veda! Kan me voorstellen dat je nu zelf ook super benieuwd bent maar jullie weten het ook bijna hihi. De meeste van onze families dachten dat we een jongen kregen mijn s.vader wist het ZEKER haha maar nu zijn ze toch heel blij met een meid. Oh wauw wat een prachtig bed!!! Zou je er eventueel geen andere kast bij kunnen vinden? O toch een hemelbed heb je ook een foto van een idee wat je leuk vindt? Toch ook wel weer leuk om zulke dingen te bekijken. @ Hanna, dat is toch verschrikkelijk met die kou.. Niks aan! @ Melisa, fijn dat je even een paar uurtjes voor jezelf hebt, succes bij de b.therapeut. Dus C heeft al echt streekjes? @ Sterre, ik vind dat ook wel schattig dat ze woordjes hebben zoals Teee en dat anderen het dan niet begrijpen maar mama wel. Haha Bumba... Ik dacht van de week, zal ik D eens naar Bumba laten kijken of ze dat ook leuk vindt. Nou eerst vond ze het leuk die poppetjes die voorbij liepen en toen kwam alleen Bumba en die moest huilen en toen moest D ook huilen en nu vindt ze er dus echt niks aan! Vond het wel grappig de arme schat . Heeft ze ook maanden gehad wanneer zo'n liedje van Pim en Pom op de tv kwam, keek ze zo zielig en moest ze bijna huilen.
@ Pookie, lekker geslapen en gaat het vandaag weer beter? Bij het uitzoeken van een tv zullen we idd de it's maar even voorbij lopen @ Mosa, oh mooi bedje in je link. Deze prijs vind ik nog meevallen, maar een kast voor 799 vind ik dan wel prijzig. Hemelbedjes zijn ook heel schattig. Bij Ikea hebben ze ook wat meer romantische bedjes voor een kinderkamer voor leuke prijzen, kun je evt ook eens kijken. Vanavond pas de echo, dus de hele dag in spanning Je had wel een heerlijk rustig ochtendje @ Hanna, 13 graden dat is echt niet leuk meer. Groot gelijk dat jullie naar het andere gebouw zijn verhuisd. Hopelijk doet de verwarming het snel weer normaal! Oudergesprekken goed gegaan, fijn. Daar ben je dan weer voor even vanaf @ Melisa, het opvoeden bij jullie echt begonnen. Hoe groter ze worden, hoe groter de streken worden natuurlijk @ Sterre, haha jij bent gewoon moeilijk over de bedkant, territorium drift haha. Thuis hebben wij ook wel een vaste bedkant, maar die is ook wel eens anders geweest. Als we nu ergens logeren (ouders/thuis oid) slapen we ook regelmatig op een andere helft. Zw.hormonsters + s.ouders nu geen goede combi. Zou heel goed kunnen. Misschien is het dan wel het makkelijkst om straks op andere dagen te werken . Sterkte zal ik dan voor nu maar zeggen Noah fan van Téééé , J vooral van van Sesamstraat. Maar dat zegt ze dan nog niet. Ze is vooral bezig met oe-oe (woef-woef), miauw (vertrekt ze haar hele mond bij ), ká ká, iiiiii (hihi van paard) en bij schaapjes en koetjes kijkt ze mij vooral heel raar aan als ik beeh beeh en moe, boe zeg @ BabyD, leuke link naar babykleertjes . Maar vind ze eigenlijk nog best prijzig. Maar afgeprijsd scheelt het ieg iets . J was gisteravond aan het keten. Pas rond 11 uur ging ze eindelijk slapen. Vanochtend gelukkig wel tot tegen half 9 uitgeslapen, maar je merkt het wel goed aan haar dat ze toch meer moe is dan anders. Ze is ook weer de hele dag zwaan kleeft aan en vooral op schoot willen zitten. Terwijl ze van het weekend en bij mijn ouders ineens wat meer zelfstandig ging spelen. Ik was helemaal blij, hopelijk zet ze het na vandaag weer door. Zo maar even een wandeling maken en boodschappen doen. Het is wel heel grijs weer buiten .
Na m'n verhaal moest ik nog ff boodschappen uitzoeken en recept. En dat lukte voor geen meter met zwaan kleef aan gedrag van J. Dus ik helemaal zat en zet haar weer eens in de box. Gaat met tussenpozen best aardig, maar nu zit ze van alles te stapelen (blokjes + puzzel die haar zoet moesten houden )en dan gaat ze er bovenop staan, gevaarlijke jodocus. Ondertussen ook meelachen, als ik om iets anders moet lachen. Dat is dan wel weer lief Dus t wordt hoogste tijd om te gaan wandelen!
Sterre, hmm..als je dus op een makkelijke manier van het oppassen door je schoonouders afwilt, dan is het op andere dagen werken Lief dat jij zelfs een beetje zenuwachtig bent voor mijn echo vanavond En grappig dat Noah zo gek is van de Teletubbies! Ik vind het zelf zó saai, dan kijk ik liever andere kinderprogramma's maar Veda vindt het ook erg leuk. BabyD, zo, dat scheelt zeker bij de kleertjes van Z8! Ik ken het merk eigenlijk alleen van naam. Maar leuk dat je zo goed geslaagd bent! Ik heb gisteren ook even op marktplaats gekeken voor een hemelbed, en vond in ieder geval deze heel erg leuk:Marktplaats.nl > Prachtig hemelbed voor een meisje - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Bedden Nog maar even goed over nadenken, maar ik ben hier wel helemaal weg van Arme D, huilen om Bumba En Pim en Pom, die ken ik helemaal niet. Is dat ook van Zappelin? Afrola, zo, J gisteren pas om 11 uur naar bed, da's laat! Gelukkig vanochtend wel wat langer geslapen, en hopelijk vandaag ook wat extra. Wat fijn dat ze de afgelopen dagen weer meer zelf speelde, hopelijk zet het door!
Veel plezier dan maar met wandelen Hopelijk is het zwaan kleef aangedrag daarna weer wat minder, want dat is heel vermoeiend! Sinds een paar dagen kan ik ook aan Veda duidelijk merken dat ze weer helemaal goed in haar vel zit. Ook druk kletsen in de wandelwagen, pas was ze veel pieperiger. En vandaag ook weer veel zelf gespeeld, zonder bij iedere stap die ik deed aan mijn broek te hangen, wat een verademing weer
Hoe dichter het bij het echotijdstip komt, hoe bijzonderder (is dat een woord? ) ik het vind dat we straks misschien wel het geslacht weten Aan de ene kant lijkt me een jongetje erg leuk, maar stiekem lijkt me nog zo'n heerlijk meisje ook wel érg leuk. Het is maar goed dat je zelf niet kunt kiezen natuurlijk, zou moeilijk zijn Maar ik ben wel superbenieuwd wat het uiteindelijk zal zijn. En zal Hanna gelijk hebben
Melisa: Oja bumba doet het ook goed hier en bibaboerderij komt na teletubbies dus die worden ook gekeken hier Wel leuk hoe die kindjes er op reageren. Owh haha naar jou wordt met een vingertje gewezen BabyD: Ik had weleens van Z8 gehoord maar ze hebben er inderdaad leuke dingen zeg, ook voor jongens Awh D huilen bij bumba Pim en pom ken ik ook niet. Waar komt dat op? Afrola: Noah zegt alleen nog maar boe en bij andere dierengeluiden kijkt hij je ook aan alsof hij water ziet branden haha Hij wijst nu wel naar alle lampen en vindt het prachtig als je ze aan en uit doet.. ben alleen een beetje bang dat hij het straks zélf gaat doen Owh J lekker aan het klitten Hopelijk doet de wandeling goed. Hier is het trouwens ook zo grauw.. maar tot nu toe wel droog gebleven. Oja dat meelachen haha dat is zo grappig, Noah deed dat van de week ook ineens Mosa: Ik vind de teletubbies ook niet veel aan hoor.. vooral die filmpjes die 2x herhaalt worden.. pff.. Leuk bedje op mp zeg! Maar jullie gaan dus echt proberen om Veda in een gewoon bedje te laten slapen? Zonder hekjes o.i.d? Ik ben bang dat Noah er dan uit valt hihi. Nog 2 uurtjes wachten en dan weet je het Wel gelijk hier komen vertellen he ?! All: Hier even gewandeld en de aardappels gehaald die ik gister vergeten was. Ook een nieuwe zwembroek gehaald voor Noah. HEMA - baby - badkleding - babyzwembroek Vond em wel grappig
Sterre, ik denk dat we idd voor een gewoon bed gaan voor Veda en dan één kant tegen de muur zetten. Je kunt ook van die losse hekjes kopen tegen het vallen en ik denk dat we daar wel mee beginnen, zo'n rustig liggend kindje is Veda nu ook weer niet Toevallig las ik net nog hier op het forum over een kindje van 19 maanden dat met slaapzak en al uit zijn ledikantje was gevallen. Veda is natuurlijk erg lang, dus ik zie dat hier over een paar maanden ook zo eens gebeuren. Dus ik denk dat we dit gewoon gaan proberen tegen die tijd. Mijn ouders hebben ook een ledikantje met matras, dus mocht het echt niet lukken, dan kunnen we altijd die zo lang als het nodig is gebruiken. Maar eigenlijk vind ik het ook wel leuk, een nieuw kamertje voor Veda Ik weet niet hoe laat ik hier vanavond ben. Sowieso zijn we misschien pas om 9 uur thuis (is iets van 45 minuten rijden) en dan zijn mijn ouders hier nog (passen op). Als zij weg zijn, dan kom ik hier langs Da's zeker een leuke zwembroek voor Noah!
Mosa: Vrienden van ons hebben inderdaad ook van die hekjes hihi Maar wel handig dat je voor de zekerheid nog een ledikantje achter de hand hebt bij je ouders. Oke het is dus best even rijden. Ach we zien het wel en anders morgen Heel veel plezier i.i.g
@ Afrola, het scheelt wel dat de leggings heel lang kunnen net zoals de rokjes ik heb D nu een rokje en legging van maat 86 aan ze kunnen er echt heel lang mee net zoals met de jurkjes. Poeh dan had J geen zin in slaap om 11u ben ik wel moe hoor haha . Hier is het ook minder zelf spelen wanneer ze moe is. Nou hopelijk vanavond weer de normale tijd voor J. Haha ze heeft echt streken kleine meid. @ Mosa, zou misschien ook wel wat voor Veda zijn want Z8 valt wel lang volgens mij. D groeit er eerder in de breedte uit dan in de lengte! Zo'n hemelbed is ook erg schattig ja . Ik ben ook zo benieuwd of jullie een meisje of jongen krijgen maar lees het waarschijnlijk morgen pas . @ Sterre, komt op nick JR het zit in het UPC pakket, maar het is een soort reclame liedje/stukje (gelukkig maar voor D). Die zwembroek is zo leuk voor die kleine mannetjes! Hahaha die lieve Noah zo leuke foto . Zo schreef ik het over het huilen bij bepaalde dingen op tv.. Gaat D ineens bijna huilen toen ze Gerard Joling zag bij de herhaling van Sterren dansen op het ijs whahaha! Daarna lekker gebadderd en ze ging zelf staan ! Ik had haar bij haar buik vast en ze trok zich naar de rand toe, buigt haar knietjes en gaat op haar voetjes staan . Ze weet echt wel hoe het moet . Dondersteen haha.
Spannend, wat zal het zijn!!!!!!! Laat ons niet te lang in spanning Mosa! Hier gaat het helaas maar langzaam beter. Nog steeds wat verhoging en KOUD!! Sorry Hanna, ik mag niet klagen want het is hier in huis 21 graden. 13 graden~!!!! Het is van de gekke. Bij mijn werk was het de eerste maanden trouwens ook zeuren met de verwarming in het nieuwe pand. Uiteindelijk zijn hogere boilertemperaturen en nieuwe radiatoren de oplossing. De radiatoren die er hingen waren echt veel te minimaal voor de ruimten. Hopelijk is het bij jullie snel opgelost ( bij ons duurde het 4 maanden).
Hoi meiden, Wat is dat een leuk ledikantje zeg, Pookie, van de Leen Bakker Svinthe is er nog lang niet aan toe vind ik, maar tegen die tijd ga ik daar zeker eens kijken. Mosa, leuk een hemelbed voor Veda. Ik vind het bed van de link op MP erg mooi! Melisa, hoe was het bij de therapeut? Heeft het een beetje geholpen? C onduegend? Tja nu gaat het echt beginnen hoor. Svinthe kan er ook wat van... Maar ik kan er wel om lachen (als ze het niet ziet Sterre, Noah dus een fan van de Teletubbies. Grappig dat ze zich nu al zo kunnen uiten he? Stoere zwembroek voor Noah. Ik vind ém erg leuk! Bij de Hema hebben ze vaak toch zulke leuke dingen he? Ik vind het dan ook fijn dat we er een hebben hier in het dorp! Aaaahhh en die foto! Wat is het toch een lekker ding! BabyD, leuke link van Z8. Vorg jaar heb ik hele leuek t-shirts daarvan gehad voor Svinthe. Viel heel goed. Nu helaas de dingen die ik leuk vind niet meet in haar maat... Afrola, wow J tot half 9 geslapen Daar droom ik van Heerlijk voor jullie! Svinthe zit trouwens van tijd tot tijd ook nog gewoon in de box hoor. Even tegensputteren (dat mag) en dan gewoon in de box blijven! Verwarming op school is een probleem met de leidingen en dat wordt.... pas in de zomervakantie.... opgelost. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou ja, de ouders gaan nu wel mopperen (en terecht) dus wie weet... We zijn net terug van de kraamvisite bij ons nieuwe neefje Mitch. Wat een schatje zeg!!!!! : Bolletje Piekhaar!!! Ik hen een heel leuk vest van Lief gekocht voor hem.. Even kijken of ik de link kan vinden... Ja gelukt: vest met capuchon stoer! | lief! lifestyle Mosa, ik ben heel nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!!
Kwam ook voor Mosanieuws...spannend... Sterre, geweldige foto van Noah, wat een vrolijk manneke!!!! Liefs