Hoi meiden, Poeh poeh, ik zit Ik heb met mijn stomme kop de intercity naar Eindhoven genomen in plaats van naar Groningen Gelukkig stopte de trein nog in Utrecht, dus daar kon ik overstappen, maar wel vertragint natuurlijk en evengoed irritant. Volgende keer echt goed opletten, blijkbaar was ik er met mijn gedachten niet bij Ik heb nog steeds last van mijn buik, ik denk iets te veel gedaan. Was net wel schattig, ik lag na het eten even op de bank en Veda was met mijn vriend aan het spelen. Dus ik vraag of Veda even met me komt knuffelen op de bank en meteen klimt ze erop om lekker bij me te komen liggen Het is zo'n knuffelkontje de laatste tijd! Lijkt me ook zó schattig om haar met haar zusje te zien over een paar maanden! Melisa, 28 weken vandaag! Hoe was het bij de bekkentherapeut gisteren? BabyD, jouw meisje vandaag 10 maanden Loe, wat een schattig filmpje, wat een lachebekje Groentehapjes heb ik altijd vers gemaakt, schillen en in het begin een beetje prakken en later in stukken gegeven. Groentehapjes heb ik wel na het maken ingevroren, zo nu en dan maakte ik dan gelijk veel hapjes voor in de diepvries. Ik heb toen veel lekkere en geschikte recepten uit de Opperdepop gehaald (babykookboek van de AH). Ik denk dat een groentehapje iets van een dag goed blijft in de koelkast, maar ik vond het uit de diepvries ook niet verkeerd hoor. Beter dan potjes in ieder geval, ik vond dat zó stinken! Wat rot dat je nog steeds last hebt van je mond, lijkt me zo rot telkens! En van je been is natuurlijk ook vervelend, wanneer moest je ook alweer terugkomen? Sterre, je hebt natuurlijk ook van die peutermelk, daar zitten volgens mij ook extra voedingsstoffen in. Alhoewel ik me bij dat soort dingen altijd afvraag of het nodig is, of dat het alleen maar veel geld kost Volgens mij is het zo dat als een kindje goed eet, en dus goed gevariëerd eet en voldoende groente en fruit binnenkrijgt, het niet nodig is. Maar als je je beter zou voelen als Noah die extra voedingsstoffen zou krijgen, dan is die melk misschien een optie? Die kun je ook gewoon bij een boterham geven. Morgen weer een echo, leuk en spannend! Ik heb toen geloof ik ook met 9 weken en 5 een echo gehad, toen was het al zo'n echt minimensje Voel je je er nu wel gerust op dat het goed is, of vindt je het evengoed wel weer erg spannend? Hoe laat heb je de afspraak morgen? Loe, veel succes morgen op het CB! Djaar, wat fijn dat het zo goed gaat met J, wordt al echt een grote meid dan En jij zo druk met werken, heb je het ook wel naar je zin? Hartstikke goed dat je nog BV geeft, petje af hoor En ik denk dat je er nu wel vanuit mag gaan dat je binnenkort overdags kunt stoppen met BV, zou een goede oplossing zijn voor jullie beide. Afrola, hihi, dat hadden wij pas ook, ik weet niet meer wat we aten. Veda vond het lekker, maar heeft wel twee bekertjes water gedronken We proberen er wel altijd goed op te letten, beetje sneu als het net te pittig is voor haar. Idd heel heftig, die situatie in Egypte! Je zou er wonen In NL kunnen we er wat klagen betreft bijna allemaal wel wat van, maar we zijn zó bevoorrecht dat we hier wonen natuurlijk! Knuf voor je arm, vervelend dat je het zo blijft voelen! All, zometeen nog maar even kijken voor meubeltjes voor Veda. Of voor behang voor de babykamer, ook leuk natuurlijk Ik heb zo'n leuk kamertje in mijn hoofd, ik moet het alleen nog zien te realiseren met behang en spulletjes Fijne avond!
Argh wat frustrerend is dat Wie is de Mol................... Voor mij is het Ard terwijl die het misschien helemaal niet is omdat hij zo opvallend aan het mollen is. Ik had niet gedacht dat Jan eruit zou gaan, volgens mij had hij namelijk ook Ard als mol dus wie is dan de Mol, toch Karin?? Maar die is zo stom, die wil ik er echt niet tot de laatste aflevering bij hebben. Net als Soundos, die probeert niet eens op een paard te zitten. NU over op de orde van de dag... @babyD; Y heeft nu 1 slofje uitgekregen in de box, maar dat deed ze met de oude sloffen ook tot ze eigenlijk te klein werden. Die laarsjes zijn ook heel leuk maar voor in huis hoeft dat voor mij niet zo en voor buiten hebben we de echte schoenen. @loe; ik krijg het filmpje maar niet te zien, zal wel weer aan onze apperatuur liggen........ Groente maakte ik in grote hoeveelheden in stoomkoker waarna ik het pureerde en in portieverpakkingen invroor ( Etos bakjes zijn perfect hiervoor) Fruit, potje, vers of een kuipje. @sterre; Tja voor die extra voedingsstoffen en de groei ben ik blij dat Y haar avondmelkje nog drinkt. Misschien kan je hem overdag nog een peutermelkje geven? En de arme hondjes......is er kans dat ze elkaar echt doodvechten of kan het iets tijdelijks zijn? Succes morgen met / bij echo! @djaar; Leuk dat je een update geeft. Vervelend alleen dat je je werk mee naar huis moet nemen om het af te krijgen. Zal dat zo blijven of kan je ervoor zorgen dat de workload minder wordt? Thuis moet toch wel echt thuis zijn en het is niet de bedoeling dat je zeg maar, doordat je part-time bent gaan werken het werk van 5 dagen in 4 dagen moet doen. Goed op je grenzen letten hoor! @afrola; Egypte, het is bizar. Het lijkt toch wel heel erg op geforceerde rellen door M. om zo de macht af te dwingen. Y houdt trouwens ook wel van pittig eten, ze smulde laatst echt van de roerbak met Thaise groenten ( inclusief rode peper die ik over het hoofd had gezien). Als het pittig of wat zout is ( pakje) dan doe ik vaak nog wat extra creme fraiche bij haar door het eten. Lekker romig en ook goed voor haar lijn @mosa; Ahhhhhhh zwangere demente muts, in de verkeerde trein gaan zitten Dat overkomt pookman trouwens ook wel eens op Sloterdijk....... Vandaag is het eindelijk koortsvrij en voel ik mij minder afgemat. Maar mijn hoofd is helaas nog 1 snotbol. De nieuwe spraytjes van de dokter doen goed hun werk, ben ook wat minder benauwd. Nu lekker was opvouwene en naar bed, de strijk komt morgen wel. Samen met de rest van het huis, zover ik kom tenminste zo fit ben ik ook weer niet...........
Pookie, ach is Jan uit Wie is de mol, ben je nu helemaal teleurgesteld? Ik heb een excuus voor mijn verkeerde trein Sinds afgelopen maand werk ik ook een andere plek, en reis ik via Amsterdam Zuid in plaats van Centraal. Dus het is nog een beetje nieuw 2 minuten voor mijn trein komt, stopt er een andere trein. Weet ik veel dat dat de verkeerde trein is Pas toen hij stopte op Amsterdam Arena/Bijlmer wist ik dat er iets niet goed ging, wat baalde ik van mezelf Eén voordeel, het overkomt me vast niet nog een keer Wat fijn dat je nu eindelijk koortsvrij bent! Ook goed dat de spray helpt, hopelijk een goede nachtrust en je morgen niet te druk maken hoor! Wel goed uitzieken! Sterre en Loe, nogmaals succes bij de gyn en het CB! Zo, wij gaan ook vroeg naar bed, weltrusten!
Goedemorgen allen........... wat een woeiwaai buiten. Helaas moeten Yoon en ik er zo al uit om eten te kopen. Ook moet ik vandaag mijn biebboeken inleveren maar dat vind ik een beetje ver lopen nu. Vanavond dus maar ff met de auto langsrijden. @sterre; echo tijd............................er komt vast weer een mooie kleine druktemaker in beeld. @loe; CB, dat zit vast wel goed toch. L heeft natuurlijk ook al de extra controles in het ZH. @mosa; Het overkomt je vast nog wel een keer Pookman heeft het ook al een paar keer gehad. NS is namelijk ook niet altijd op tijd en dan vergis je je extra snel in de trein, vooral als er niet zo'n display in de buurt hangt.
Goedemorgen! Loe: Suc6 vandaag bij het CB! Djaar: Wat leuk dat je even langs wipt. Druk druk druk dus Vind je het werk wel nog stees leuk? Wat knap dat J al zo goed zelfstandig kan zitten en spelen! Brood eten was hier ook het moeilijkst, vooral de korstjes. Die worden nu nog steeds weleens vakkundig weggemoffeld Afrola: Nee hoor niks gemist. We gaan het vandaag hebben over de combinatietest, of we die willen en dat willen ze op tijd opgesproken hebben enzo Balen dat je toch weer meer last van je arm hebt, goed in de gaten houden maar. Ik volg dat van Egypte nu redelijk maar inderdaad, wat een toestand he Vooral nu ze ook die journalisten moeten hebben en die zogenaamde tegendemonstraties van die 'aanhangers'.. sjonge sjonge, wat een zooitje. Mosa: Ojee de intercity naar Eindhoven gepakt Nou dan had je wel een nachtje hier mogen slapen hoor Nee flauw.. maar goed dat tie nog in Utrecht stopte! Ik denk ook dat die peutermelk niet echt nodig is. Maar het probleem is dat Noah gewoon niet veel eet. Dus ik kan hem wel wat geven maar dan moet hij het ook wel opeten natuurlijk haha Ik heb wel een goed gevoel bij de echo maar het blijft toch spannend. Ik heb de afspraak om 15.10u en Noah gaat ook mee Mag hij naar zijn broertje of zusje gaan kijken Hihi klinkt best maf Pookie: ... oje frustie over de mol ... ik kijk er niet naar maar in mijn klasje zit ook iemand die errug fanatiek is De prairhondjes zullen elkaar niet doodvechten .. als het 2 mannetjes waren geweest had ik daar wel kans voor maar ze zitten nu in de paar-periode dus ik heb 2 hormoon-bommetjes in het hok zitten Het is dus gelukkig! tijdelijk Fijn dat de spraytjes lijken te helpen! All: Nou, Noah had zo slecht gegeten gisteravond (die had al de yoghurt in zijn hoofd zitten die hij door het slechte eten dus ook niet kreeg) dat we er maar weer een fles hebben gegeven Hij eet dan bijna niks he.. maar wel yoghurt bunkeren. Nou dat feestje gaat dus niet door. Eerst normaal eten en dan krijg je ook yoghurt. Fles ging dus helemaal leeg haha
@ Mosa, hihi je vergissen in de trein, vind dat toch wel een zwangerschapsmomentje hoor . Wel vervelend, maar als je nog eens verdwaald en langs Utrecht komt, je bent welkom hier om even bij te komen Veel plezier met (online) shoppen voor baby/kinderkamer @ Pookie, irritant dat Jan er uit is bij WIDM :x. Dat was nou net iemand waarvan ik zeker wist dat hij niet de mol was . Hij zat vol op art, die ik verdenk, maar waarover ik nu weer twijfel. Patrick vind ik sinds vorige week ook wel verdacht . Lekker aan het woeien en waaien bij jullie. Wel lekker om in te lopen vind ik altijd, maar fietsen is wat minder geslaagd . Morgen beloofd ook zo'n onstuimige dag te worden... @ Goed om te lezen dat wij niet de enige zijn die het eten soms iets (te) pittig maken , hihi. Wel grappig dat alle kindjes hier gekruid eten lekkerder vinden . Scheelt voor ons ook weer @ Egypte, je zou er maar wonen ja . Maar echt erg van die knokploegen :x. Hopelijk stapt die m snel op. Alhoewel het dan weer de vraag is wie er dan op de troon gaat zitten . Dat vind ik altijd zo lastig. Een volgende leider is niet altijd beter dan de vorige, omdat ze zich in verkiezingstijd nogal eens anders voordoen dan ze in de praktijk gaan brengen :x. @ Loe en Sterre, succes bij cb en gyn! @ artikel, here I come again... ...
Goedemorgen meiden, Vandaag heerlijk een ADV-dag. Lekker hoor zo in de week van de oudergesprekken. Daar zijn we ook weer vanaf. Alles ging gelukkig goed! Loe, fijn dat L zijn laatste fles nu al om 8 uur krijgt... Kan je lekker vroeg naar bed als je dat wil. Svinthe heeft nog steeds een late fles.. We gaan nu gewoon slapen, maar vannacht kwam ze om half 1 alsnog en dronk ze haar hele fles leeg.. Schattig filmpje van L CB, gisteren geweest en alles was goed. Ze weegt nu 10795 gram en ik 78 cm lang (of kort ) Lengte bij de -1 lijn en gewicht bij de +1 lijn en dat met dan weinige eten. Best knap toch? Pookie, oei, jammer dat je last hebt van de pollen in het voorjaar. Jij kijkt er dus nooit zo naar uit lijkt me. Sterre, hoe laat heb je de echo vandaag? Veel plezier! Djaar, leuk dat je laat weten hoe het met jullie gaat. Wat knap van J dat ze al zo lang kan zitten. Goed hoor! Afrola, ja ik volg het nieuws wel in Egypte... Wat erg zeg wat daar gebeurt! Fruit eet Svinthe trouwens nog steeds uit een potje van 6 maanden. Stukjes fruit "mot" mevrouw echt niet. Met avondeten eet ze welsteeds meer mee met ons. Da's wel mooi! Mosa, heb je nog wat gevonden voor Veda's nieuwe kamer. Ik vond een leuke link: www.jijenikke.eu Wie weet is het ook wat voor jou. Pookie, Karin is mijn Mol, dus ik denk dat ze er tot en met de laatste Mol-snik in blijft Art is veel te opzichtig vind ik en zou ik een slechte mol vinden als hij het uiteindelijk wel blijkt te zijn....
Afrola: Suc6 met je artikel! Hanna: Vanmiddag op 15.10u En Svinthe ook weer door de apk All: We hebben ons droomhuis gevonden maar helaas.. verkeerd tijd Kierkels - Hensen Vastgoed - - - Aanbod - - Notaris Ruttenlaan 14 Heythuysen
Mooi huis Sterre, maar wat bedoel je met verkeerde tijd. Verkeerd qua financien of verkeerd wat betreft verhuizen en 2e op komst?
@ Loe, wat een lief filmpje weer zo leuk om te zien. @ Djaar, leuk van je te horen en dat het zo goed gaat! Knap dat je nog steeds BV geeft, maar het is ook wel iets heel erg moois natuurlijk. @ Mosa, je hart smelt vast wanneer Veda zo lief voor haar zusje is bij die gedachte kun je vast al traanoogjes krijgen of niet . En verkeerde trein oh oh! @ Pookie, het huishouden komt later wel eerst uitzieken mama! @ Sterre, haha toetjesmonster dus . Hopelijk snapt hij het dat hij eerst goed moet eten. Mooi huis idd !! En een mooie tuin ook. @ Hanna, super dat Svinthe zo mooi op gewicht en lengte is !! @ Boek Opperdepop kun je die ook in de AH zelf kopen of alleen via internet? Ik vind het vaak wel moeilijk met het eten.. D eet maar weinig als ik het zelf maak, dus ze krijgt nog steeds een potje 's avonds .
@babyd; Opperdepop is ook te koop in de AH winkel. Hier ligt hij in ieder geval nog volop in de schappen. Maar al ben ik in het blijde bezit van het Opperdepop boek hier krijgt Y ook regelmatig een potje hoor. Ik wil dat ze om 6 uur haar eten krijgt en op sommige dagen lukt het gewoon niet, en soms weet ik gewoon dat ze het potje wel helemaal opeet. Dan krijgt ze gewoon een "lekker" potje hoor. Surinaamse stoofpot en boeuf bourgignon zijn nu favoriet
Pookie: Met verkeerde tijd bedoel ik inderdaad financieel.. we zouden het wel kunnen maar ik heb natuurlijk geen baan meer dus zullen ze (de bank) nu wel helemaal niet happig zijn Plus dat we dit huis ook hebben en die ook nog verkocht zouden moeten krijgen. Balen dus maar ja.. tis niet anders Hier krijgt Noah af en toe ook een 'lekker' potje hoor Die eet hij namelijk ook helemaal op .. ik zou dus bijna gaan twijfelen aan mijn kookkunsten haha Ik pak meestal de visvarianten BabyD: Ja ja hier écht een toetjesmonster.. je moet dat gezicht eens zien als we zeggen dat het op is .. oeioei Meestal is het even brullen All: Hier maar even de beestjes uit elkaar gehaald.. Babs was de hele ochtend al 'waarschuwingskreten' aan het uiten en dat klinkt behóórlijk schel.. super leren dus Nu is het even stil.. gelukkig!
Hoi meiden, Pookie, nog steeds koortsvrij? Sterre, maar gaan jullie nu wel voor de combinatietest? Roy wilde het toch graag? Bedenk wel goed dat er ook echt een (natuurlijk kleine maar toch) mogelijkheid is dat er een relatief grote kans uit komt dat het niet goed is, bedenk dan ook wat jullie zouden doen in zo'n geval. Maar als Noah niet zo heel goed eet, dan zou ik gewoon een tijdje voor de peutermelk gaan hoor. Dan krijgt hij net een beetje extra binnen zonder dat hij daarvoor een fles leeg hoeft te drinken.
Huh, er gebeurde iets heel raars, maar gelukkig heeft hij m'n stukje wel geplaatst Ik ga weer verder reageren...
Hoi dames, @mosa ahhh weer een meid super hoor gefeliciteerd! wat een draakje dat ze niet mee wou werken bij de echo haha wel fijn dat jullie nu gratis nog een keer mogen kijken! @sterre wauw super mooi huis i love it! haha, we balen qua financieen enal! en noah die niet zo lekker wil eten, delano heeft ook af en toe van die streken ja heel irritant! @pookie nog steeds niet helemaal fit, maar gelukkig wel aan de beterende hand en ja pff wat een wind he niet normaal kben met delano ook al ff buiten de deur geweest maar pff je waait zowat weg! @hapjes, ik maakte voor delano ook altijd verse hapjes, maar soms moest hij er niets van hebben, potjes vond ie wel altijd heel lekker dus kreeg hij die toen soms ook. nu wil hij absoluut geen potjes meer en eet elke avond gewoon met de pot mee, beetje pittige dingen zijn vaak favoriet, en "droge"(als het niet ergens door zit bedoel ik ) groente gooit ie standaart op de grond! @all pff ik ben nog steeds zoooooooo moe elke dag niet normaal! delano zit ook niet helemaal lekker in zn vel heb ik het idee want die heeft soms echt woede aanvallen lijkt te wel.. niet te stoppen gewoon! bah tis hier ook gaan regenen ondertussen... nou dames k ga nog maar es wat doen.. kmoet nog veel opruimen maar kdenk dat het bankhangen word hahaha
Sterre, straks dus pas de echo, veel succes en plezier alvast! Leuk dat Noah mee mag spieken Veda vond er in ieder geval weinig aan Wat een ontzettend leuk huis zeg, die zou ik ook nog wel willen hebben! En zo te zien hoeft er niet heel veel aan gedaan worden, mooi hoor! En wat een schappelijke prijs zeg! Arme Babs! Goed dat je ze even uit elkaar hebt gehaald! Afrola, haha, ik zal het in mijn achterhoofd houden voor als ik weer eens in Utrecht ben En daar heb je helemaal gelijk in over Egypte, een nieuwe leider hoeft helaas geen verbetering te zijn Succes met je artikel, lukt het een beetje? Hanna, heerlijk zeg, een ADV-dag! Lekker lang weekend dus Svinthe weer goed gekeurd, fijn zeg! En zo zie je maar dat je je weinig zorgen hoeft te maken over of ze wel goed eet! Wat apart trouwens dat ze nog geen stukken/stukjes fruit wil, zó veel lekkerder dan de potjes. Pureer je haar avondeten ook nog, of lust ze dan wel stukjes? Ik ga zo even op je linkje kijken Ik heb nog eens nagedacht en we gaan misschien toch voor een complete kamer voor Veda. Ik vind het namelijk wel leuk om bij elkaar passende meubels te hebben. Maar dan wordt het waarschijnlijk geen hemelbed, die zijn nieuw bijna niet te krijgen (mooie dan). BabyD, ik heb de Opperdepop gewoon in de winkel gekocht, hij stond bij de tijdschriften. Maar als D maar weinig eet als ze vers eten krijgt, dan zou ik gewoon nog even doorgaan met potjes hoor. Daar zit ook alles in wat ze nodig heeft. Wel zou ik heel regelmatig wel iets van vers eten aanbieden, je hebt best kans dat ze het ineens wel lekker vindt. Maar het Opperdepop-boek vind ik wel een aanrader, staan veel lekkere babyhapjes in. En hij kostte geloof ik 8,99 dus hij was ook niet duur. Op deze site staan trouwens ook best veel hapjes, misschien is dat ook wat?: De Keukenkikker | Verse babyvoeding maak je zelf!
Mupet, misschien zit Delano in een sprongetje? Wel vervelend die woede-aanvallen Vooral als je zelf zo moe bent! Slaapt Delano 's nachts wel goed? Succes met opruimen dan maar Ik had vandaag ook grootse plannen, maar ik voel me niet zo lekker dus maar even een rustig dagje houden dan. Morgen weer een dag
@mosa heb je nog steeds last van je buik? ik hoop het niet! en khep hier ondertussen ook nog steeds niet gedaan hahaah! ja wie weet delano weer in een sprongetje ofso zou goed kunnen de ene x gaat t snachts goed, de andere x weer minder.. haha. groetjes!!
Mupet, volgens mij heb ik groeipijnen in mijn buik, vandaag ook nog. Verder heb ik vooral last van een totaal gebrek aan energie Wisselende nachten voor jullie dus. Nou ja, hopelijk overheersen de goede nachten
@ Sterre, haha ja ik ken het wij hebben die kleine danoontjes en die is natuurlijk ook zomaar op en dan kan ze wel huilen. Maar ik geef nu gewoon mini hapjes en dan heeft ze wel genoeg gehad voor haar gevoel als het op is . Vis is ook gezond maar D eet het dus niet 8+ maanden is er maar 1 variant dus is minder. @ Mupet, niks aan dat je zo moe bent.. Hoeveel weken ben je nu precies zwanger?? @ Mosa, bedankt voor de link ik zal straks even kijken . O, D huilt..