Jeetje wat kan J al goed van een vork eten Y doet het voornamelijk toch nog / weer met haar handjes. Al schijnt ze op het KDV brood met een vorkje te eten?????????
Afrola, hartstikke goed hoor dat je zo goed aan het sporten bent! Veda ging gisterenavond om 20.15 uur naar bed, dus dit was ook wel een hele lange nacht voor haar hoor! Maar gisteren dus maar een half uurtje geslapen. Normaal slaapt ze 's nachts ongeveer 12 uur (van 20.00/20.30-8.30) en 's middags dan nog gemiddeld 2 uur. Wat eet J al goed zelf zeg, wat knap! Hier eet Veda nog bijna alles met haar handen We hebben een tijdje gehad dat ze aardig goed van een lepeltje kon eten, maar nu pakt ze het gewoon met haar handen van het lepeltje af. Nou ja, uiteindelijk zal ze het wel leren All, wat een herfstachtig weer hè?! Ik ben net even met Veda door het park gelopen, Veda vond de wind wel grappig. Maar gelukkig is het droog en niet koud! Veda is heel veel in de weer met haar minipannetjes en opscheplepels enzo. Ze roert dan flink door de pannen heen en proeft ook echt van het lepeltje. Net stond ze aan tafel bij haar LP boerderij de dieren eten te geven Eén voor één kregen ze een hapje van de lepel, ze maakte zelf de smakgeluiden erbij
Mupet: Jij vond dus niet dat het hartje snel ging bij jou, dat vond ik bij Noah ook altijd dus wie weet een weer jongetje De pizza was errug lekker, had er ook echt zin in Pookie: Eng dromen over alien-films. Roy ook altijd haha. Gister hebben we ook weer 'zo'n' film gezien maar we vonden em erg slecht, cloverfield was t geloof ik. Mosa: Ojee, s.ouders-frustraties Je mag ons er best mee 'lastig' vallen hoor, doe ik toch ook Wel vreemd dan dat je wel een combinatietest laat doen maar niet over eventuele gevolgen nadenkt Jij aan de augurken .. Leuk kamertje! Maar de rest van je berichtjes kan ik niet zo goed volgen hihi Zoo jij bofkont.. dat Veda zo lang slaapt Wat grappig dat Veda zo aan het koken is voor de beestjes Leuk dat liesben weer zwanger is, nu duimen dat alles goed mag gaan! Hanna: Zo jij gaat even het land door vandaag, hopelijk was het leuk?! Afrola: Wauw wat knap van J! Noah eet altijd met zijn handen hihi
Sterre, wanneer hebben jullie eigenlijk de combinatietest? Lijkt me toch best eng! Wat voor kans kwam er bij Noah uit? Volgens mij ging het hartje van dit kindje ook niet heel snel hoor, en toch een meisje Of de echoscopiste heeft zich toch vergist Ik heb besloten gewoon de meubeltjes voor Veda te plaatsen als ik er uit ben Kan ik ook niet in de war raken met linkje enzo Zo, ik dacht doe eens gek en heb net mijn werkspullen gepakt. Nog maar even wat voor mijn werk doen zolang het stil is boven.
Mosa: We moeten nog even bellen voor wanneer we die combi-test hebben. We wilden graag 's avonds en daarvoor konden ze nog niet inplannen. Die agenda gaat pas die week 'open' omdat het anders heel snel vol staat. Maar rond de 12 weken i.i.g. Bij Noah kwam er iets van 1: 4800 uit. Maar v.w. mijn leeftijd is er een kans van 7 op 10 dat ze het ook wel daadwerkelijk zien.. daarom hoefde het van mij ook niet.. sowieso eigenlijk niet maar goed, het geeft Roy op de een of andere manier wat rust als hij het wel weet denk ik. Oh je had die linkjes weggehaald, ik dacht al haha Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt Bij Noah ging zijn hartje ook heel snel. In het zkh zeiden ze ook steeds dat zij dachten dat het een meisje zou worden daardoor.. ik laat me dus gewoon verassen bij de 20 weken echo Roy zei vandaag trouwens dat hij het toch ook wel wil weten.. hij rekent i.i.g op een meisje en daarom wil hij alvast voorbereid zijn haha Zo jij durft met je werk Ach waarom niet toch. Wij hebben vanmorgen de 'verhuiskaartjes' van Noah laten maken. Ik zal een kijken of ik een linkje kan plaatsen. http://www.vistaprint.nl/vp/ns/easypath/studio.aspx?pf_id=137&combo=6827.96.14.21767%7c21767%7c535%7c0&uei=112656&icparts=yes&ag=true&combo_id=40818&ssc=1&ag_category_id=1657&filter=9%3a10013%7c%7c1%2c24%3a10073%7c%7c1%2c24%3a10074%7c%7c1%2c24%3a10075%7c%7c1%2c24%3a10076%7c%7c1%2c3%3a10077%7c%7c1%2c4294945616%3a4294944971%7c%7c1&xnav=previews&xnid=button&rd=3&ref=1&referer=http%3a%2f%2fwww.vistaprint.nl%2fuitnodigingen-en-aankondigingen%2fverhuizing%2fgallery.aspx%3fpg%3d39%26mk%3dverhuiskaarten%2bmaken%26ad%3dexact%26gclid%3dCIXhtIuu8aYCFQGDDgodTDXI_w%26GNF%3d0%26rd%3d3%26filter%3d4294945616%253a4294944971%257c%257c1%252c9%253a10013%257c%257c1%252c24%253a10073%257c%257c1%252c24%253a10074%257c%257c1%252c24%253a10075%257c%257c1%252c24%253a10076%257c%257c1%252c3%253a10077%257c%257c1%26page%3d1%26pagesize%3d24%26sort%3dp_TO_NL!desc%26xnav%3dpagenav%26xnid%3dbottom Dit kaartje maar dan alleen 'verhuisberichtje' voorop en dan met de tekst achterop: Hallo allemaal, ik ga verhuizen van de babykamer naar een grote jongenskamer. Dit omdat papa & mama rond 4 september een nieuwe huurde hebben gevonden voor de babykamer. Liefs, Noah.
Sterre, als het Roy meer rust geeft om de combinatietest wel te laten doen, dan zou ik het zeker laten doen Leuk dat hij nu in ieder geval ook echt het geslacht wil weten! Ben benieuwd hoor! En ik had de linkjes niet weggehaald, ik was ze vergeten te plaatsen Echt een superleuk idee om op met zo'n kaartje te vertellen dat je zwanger bent, echt heel leuk verzonnen
J eet ook niet perfect van een lepel/vork hoor, als het even niet lukt gebruikt ze ook weer gewoon haar handjes . Alleen de pap/yoghurt eet ze nu volledig zelf met een lepel We hebben vandaag J's eerst kinderschoentjes gekocht met een harde zool. We liepen een winkel in om te orienteren en om advies in te winnen. We dachten zelf nog aan een schoen met iets meer flexibele zool. Maar de verkoopster zag J lopen en zei gelijk dat J allang toe was aan een echte kinderschoen. Toen maat opgemeten, heeft ze kleine voetjes. mt 20,5 kwamen we op uit en de meeste schoentjes beginnen bij mt 22 . Uiteindelijk waren er 2 paar en allebei in 2 kleuren. Gelukkig vond ik bijna alle schoentjes leuk, dus werd de keuze eigenlijk alleen maar makkelijker . Dus nu heeft ze hele lieve en stoere blauwe stappers . De prijs hoorde ik pas bij de kassa, dat was wel nog even een momentje. De volgende keer gaan we ook nog even bij een andere winkel kijken . @ Sterre, hier ook zo'n man die persé de combinatietest wilde laten doen. Ik vond het vooral leuk om nog eens te kunnen kijken . We hadden anders alleen een echo met 9 en 20 wk gehad. @ Mosa, J vond de wind ook leuk, alleen het liefst liep ze met de wind mee Leuk dat Veda zo in de weer is met potjes, pannetjes en lepeltjes en iedereen aan het voeren is. J vindt dat ook heel leuk om te doen Knap zeg dat je nog even aan het werk gaat. Heb echt nooit zin in het weekend.
Mosa: owh je had de linkjes helemaal niet geplaatst Roy heeft het verzonnen van die kaartjes.. maar thanx Afrola: Nou, J eet i.i.g nog iets zelf van de lepel.. Noah helemaal niks En helemaal geslaagd voor schoenen en wat een bescheiden maatje. Ik denk dat Noah nu ook wel echte stappers mag de volgende keer Hier had ik ook even zoiets over de prijs Maar goed, ik had al 7 winkels gehad en nergens hadden ze fatsoenlijke voor hem omdat hij nog zo'n klein maatje had. Nu hij een wat groter maatje krijgt zal het wel makkelijker worden denk ik All: Ik ben vandaag weer vreselijke misselijk.. komt omdat ik niet gelijk heb gegeten toen ik opstond. Een vriend van ons stond voor de deur dus dacht wel even te kunnen wachten.. niet dus .. Blegh niks aan zo. Ik moet echt regelmatig iets kleins eten anders is het gelijk kassa
Hoi meiden, Weer terug uit het hoge noorden, 530 km gereden vandaag. Svinthe heeft zich keurig gedragen in de auto. De dochter van mijn vriendin heeft haar ook wle vermaakt. ze is 9 jaar en helemaal dol op Svinthe en Svinthe op haar Lekker gewandeld in het bos en heerlijk bijgekletst. Mosa, ik vind de link die je gepost hebt van Veda's kamertje erg leuk. Jammer inderdaad dat dit niet veel op MP te vinden is. Misschien even een tijdje in de gaten houden? Pookie, ja hoor Svinthe kijkt echt naar de dvd speler en geeft ook commentaar op wat ze ziet... geweldig om te horen! Afrola, goed bezig hoor met het sporten! Knappe J die met een vork eet Erg leuk om te zien! Sterre, leuk idee zo'n verhuiskaartje Fijn dat Roy nu toch ook wil weten wat het wordt.
Afrola, leuk zeg, schoentjes gekocht voor J Loopt ze er gelijk makkelijk op of is het even wennen? Doordat mijn vriend meestal op zaterdag werkt, is dat voor mij meer een doordeweekse dag dan een weekenddag, dus wat voor mijn werk doen vind ik niet zo erg. Scheelt komende week weer Sterre, oh bah zeg, wat vervelend dat je vandaag zo misselijk was Hopelijk is het inmiddels minder en in het vervolg toch maar zorgen dat je altijd wat eet 's ochtends. Morgen 10 weken zwanger, leuk mijlpaaltje Begint je buik al wat te groeien? Nou ja, leuk idee van Roy dan, van het geboortekaartje Hanna, zo zeg, 530 km! Gelukkig is alles goed gegaan en heeft ook Svinthe zich prima vermaakt Veda's nieuwe meubels hebben natuurlijk geen haast, dus ik ga het idd een tijdje in de gaten houden. Het liefst wil ik dingen altijd nu nu maar het is ook niet zo dat Veda nu al in een groot bed kan slapen All, we waren vanavond allebei helemaal verliefd op Veda, ze was zó lief aan het spelen en kletsen Het was zó schattig, leuk zijn dat soort dingen hè? Daarna ben ik allerlei dingen gaan bijschrijven in de foto-albums. Met inplakken ben ik wel bij, maar dit had ik nog niet gedaan sinds Veda er is. Nu kan ik me alles nog wel herinneren, dus het moest er maar eens van komen. Nu nog even lekker rustig aan doen en dan niet te laat naar bed. Weltrusten allemaal!
Hanna: Zo dat is een behoorlijk eindje! Fijn dat het leuk was Mosa: Jaa vandaag 10 weken Buikje begint inderdaad wel wat te bollen nu, vooral 's avonds. Ik kan mijn gewone kleren nog wel aan maar ga binnenkort toch maar eens de zolder op om m'n zw-kleren weer tevoorschijn te halen en kijken wat ik ook alweer had Leuk he van die momenten Roy zei laatst, als ik dit had geweten was ik veel eerder aan kinderen begonnen .. awwhhh Ik schrijf ook veel op. Wanneer hij begon te lachen en dat soort dingen. Soms lees ik nog weleens terug als ik iets bijschrijf en dan sta ik er best versteld van hoe snel je dingen weer vergeet. All: Zo, ik had Noah-dienst vandaag dus ik zit nu met de laptop op de bank en hij is telekids aan het kijken.. ondertussen ook wat aan het rotzakken.. haha Gelukkig is hij weer wat meer zichzelf. Kan weer lekker zelf spelen enzo. De driftbuitjes zijn er nog wel maar dat zal er vanaf nu voorlopig wel even bij horen. Ik vind het ook zo leuk dat hij nu meer bij je komt zitten. Hij is wel ineens wat eenkennig geworden. Komt bij mij 'schuilen' als er mensen zijn. Hij komt wel altijd na even afkijken weer los maar het was even heel maf om hem zo mee te maken. Hij doet trouwens ook zelf zijn neus 'afvegen' .. zoo schattig
Goedemorgen, Sterre, leuk dat je buikje wat begint op te bollen Weer heel bijzonder hè? Fijn dat Noah weer meer zichzelf is! En die driftbuitjes zullen er idd nog wel een hele tijd bijhoren Hier merk ik wel dat het wel echt afhangt van hoe ze in haar vel zit. Als ze niet zo goed in haar vel zit, dan heeft ze meer driftbuien maar dat is natuurlijk ook wel logisch. En eenkennigheid nu kan ook te maken hebben met verlatingsangst, volgens het CB dus dat is heel normaal. Maar gelukkig komt hij na een tijdje evengoed wel los. All, Veda heeft weer uitgeslapen tot net dus dan gaan we er gewoon met z'n drietjes uit. Zometeen gaan we denk ik even een rondje wandelen, moeten alleen nog even zien waar. En dan vanmiddag Feyenoord kijken, ze moeten toch een keer winnen Fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal! Ik heb lekker uitgeslapen tot half 9 Mosa, het bijschrijven bij de foto's moet ik ook nog voor het tweede album doen. Maar eens even kijken of ik daar vandaag wat aan kan doen tussen de was en nog een taakje voor school. Lekker he dat genieten van je kindje. Echt zo'n gelukkig gevoel kan het soms geven door alleen maar te kijken Sterre, Noah-dienst vanmorgen Gelukkig kon je wel wat computeren, vaak een teken dat het goed loopt 10 weken zwanger al weer!! Joepie!! Ik vind het erg snel gaan. Vind je dat bij jezelf ook? Wij hebben hier de laatste dagen wel vaak gepraat over een tweede kindje en volgens mij is mijn man nu wel een beetje om Zou echt leuk zijn! Maar ook wel spannend natuurlijk.....
Hanna, lekker hoor, dat je uit hebt kunt slapen! Wat leuk dat je man nu toch meer naar wel een tweede kindje neigt Dus je wilt het zelf toch ook wel erg graag? Wel weer spannend, hopelijk ben jij net zo snel zwanger als iedereen hier tot nu toe! All, vanochtend gefietst in plaats van gewandeld, en Veda vond de wind heel leuk Soms wel zwaar fietsen tegen de wind in, maar ook wel lekker. Nu dus Feyenoord aan het kijken.
@sterre; Ik heb dus half naar Cloverfield gekeken, dat soort "realistische " films bezorgen mij ook rare dromen. De enige remedie.........het slot zien. Wat in dit geval ook niet echt zal helpen wat een superslechte film! Tot nu toe gelukkig nog niet gedroomd maar dat kan nog best gaan gebeuren. Het verhuiskaartje is echt heel leuk! Goed idee. @afrola; Ah wat een schattige voetjes heeft J. Maar bij onze kinderschoenenwinkel hadden ze nog best veel keus in maat 19/20 /21 met flexibele en half harde en zelfs echt harde zolen. Y heeft trouwens ook blauwe schoenen, met klittenband sluiting en bloemetjes erop. En ook een rib uit het lijf ( 55 euro) Bij Van Haren hebben ze Elefante kinderschoenen dat zijn ook goede kinderschoenen en iets schappelijker van prijs. Binnenkort ga ik daar de lente collectie eens bewonderen. @hanna; Knap hoor dat Svinthe zich zo goed kan vermaken in de auto. En praten tegen de DvD En H-man is "om"...........op naar nummer 2 nieuwe sloffen........hmmmm ik vind ze toch niet zo goed als de Kruidvat slof. Y kan ze zelf uit krijgen en ze worden best snel vies. Toch nog ff verder zoeken dus voor een 2e paar sloffen voor het KDV. De KV maat M zijn echt te klein en de maat L is weer veel te groot.
Hai meiden, We zijn druk bezig hier in huis, we maken goed gebruik van het herfstweer buiten . @ Hanna, fijn dat de lange reis goed is gegaan en svinthe zich heerlijk heeft vermaakt met haar vriendinnetje . Ook fijn dat je nog weer goed met je man hebt kunnen praten over een tweede @ Mosa, dapper hoor fietsen met de wind. Alhoewel wind mee wel heel leuk is J stapte zo weg op haar nieuwe schoenen, had zelfs het idee dat ze minder snel haar evenwicht verloor . Verbaasde me wel. @ Sterre, leuk dat je buik begint te bollen, ga je weer buikfoto's maken en aan ons showen? Ik vind het wel leuk dat we aan het eind van de maand jullie buikjes kunnen bewonderen @ lieve en leuke kinderfratsen, zo herkenbaar. Ik kan soms ook helemaal smelten bij bepaald gedrag van J. Soms wel oppassen dat je daardoor niet te makkelijk toehapt of goedkeurt
@ Pookie, balen dat de slofjes niet net zo goed bevallen als die van het KV. De winkel waar we J's schoentjes hebben gekocht had niet een heel groot assortiment. Daar kan het aan liggen dat ze beperkt waren in de kleine maatjes. J heeft nu ook een echte harde schoen, voor de andere kon ze al te goed lopen zei de verkoopster. En ook al een lente-schoen want de winterschoenen waren al uit het assortiment. Bij erg slecht weer doen we haar gewoon nog even de winterslofjes aan . Ook wel goede tip van de andere schoenenwinkel. ALs we over een paar maanden op zoek moeten naar een volgende schoen zullen we zeker ergens anders gaan kijken en vooraf informeren naar de prijs.
Pookie, jammer dat de slofjes niet zo fijn zitten Hopelijk vind je die andere nog! Afrola, leuk dat J zo wegstapte op haar nieuwe schoentjes En hopelijk groeien haar voeten niet zo hard de komende tijd, dan kan ze een tijdje met de dure schoenen doen Volgens mij zijn die Dr. Visser-schoentjes van de Scapino ook goed, dat is misschien ook een optie voor de volgende keer.
Mosa, toch weer 1 puntje voor Feyenoord he? Gelukkig ging die laatste bal naast.. Pfjieuw ..... Pookie, jammer van de sloffen.... Lastig hoor om goede te vinden. Afrola, goed bezig dan zo in huis. Wij gaan zo nog even de eendjes voeren. ik hoop dat ze een opaar dagen niet hebben gegeten, want we hebben ontzettend veel brood