hoi dames @mosa ah lekker weeste fietsen, bij met bijschrijven in veda boeken, en lekker feyenoord gekeken, leuk hoor en ook nog verwend door veda haar heerlijk lange slapen!! @sterre wauw al weer 10 weken wat leuk en leuk kaartje joh voor noah wanneer gaan jullie ze geven? en wel spannend hoor voor de combinatietest @pookie balen van de slofjes die niet zo fijn zijn! ik heb voor delano hele fijne, ik weet de naam ff niet meer maar ze waren wel behoorlijk prijzig helaas. hmm hij plaatste mn bericht per ongeluk al, beter dan dat hij hem weer wiste, maar nu weer even verder haha @hanna zoo jij heel t land door geweest wel fijn dat svinthe zich goed vermaakte @all hier ook druk int huis bezig geweest, manlief in de tuinen wat dingentjes bij werken en ik druk aan de schoonmaak en opruim wel weer een goed gevoel geeft het nu haha nu zo eten maken en vanavond lekker nixen.. morgen weer weken.. bah geen zin in hoor haha groetjes!!
Hanna, gelukkig idd een puntje voor Feyenoord, maar echt veel schieten ze hier ook niet mee op En die laatste kans van Vitesse was idd spannend En, hadden de eendjes genoeg honger? Mupet, druk dagje gehad zo te lezen! Geniet van je avondje niksen! All, ik had weer een slimme actie Ik wilde risotto gaan maken, hebben we geen risottorijst in huis Dan gaat het een beetje moeilijk natuurlijk Ik had ook al alles gesneden en de bouillon was al klaar. Nu maar wat halen en morgen de risotto maken, maar niet zo handig.
Mosa: Feyenoord moet inderdaad toch een keer gaan winnen want .. Oh lees dat ze een punt hebben gepakt. Ben benieuwd naar de samenvattingen straks. Wat een zwangere actie weer van je met die rijst Wat gaan jullie nu halen? Hanna: Ik vind het eerlijk gezegd heel langzaam gaan nog Maar dat is misschien ook omdat niemand het nog weet en ik het héél graag wil vertellen Ah, je man is wel een beetje om, leuk hoor! Hopelijk bedenkt hij zich niet meer nu Haha nou hopelijk hebben de eendjes honger gehad Pookie: Nee het eind van cloverfield was echt stom Ik vond het best irritant kijken op deze manier.. vond het een beetje blair witch pr. - godzilla-achtig. Balen dat de slofjes niet zo fijn zijn. Anders toch maat L en hopen dat ze er snel ingroeit? Afrola: Tuurlijk ga ik weer fotootjes maken En ik zal 'em' ook hier showen Leuk dat J zo lekker stapt op haar nieuwe schoenen Mupet: We gaan aankomend weekend ons rondje maken om het te vertellen dus dan delen we de kaartjes uit Eerst kaartjes geven en dan gezichten kijken, super Morgen weer werken, jak. Wat voor werk doe je? All: Wij hebben vanmiddag een eindje gewandeld, Noah op zijn driewieler (met duwstang) Was toch nog best frisjes brr. We worden ondertussen ook hélemaal gestoord van de prairiehonden.. die blijven maar ruziën Gister was de een het nest aan het verplaatsen en de ander bracht het weer terug naar waar het lag. Uiteindelijk is nu toch het hele nest verplaatst maar degene die zijn zin niet kreeg is heul sachie nu. Toen we terug kwamen van het wandelen hoorden we ze zelf buiten 'blaffen'.. jemig zeg :x
Sterre, ik vind mijn acties van de laatste tijd ook wel een beetje verdacht Normaal let ik wel wat beter op zeg maar We gaan chinees halen, altijd lekker De laatste tijd halen we alleen iets te vaak iets, maar om nu een broodje te eten hadden we ook geen zin in Ik vond trouwens zelf de zwangerschap tot ongeveer 10/11 weken niet zo hard gaan, maar erna vind ik het heel hard gaan. Als ik dan zie dat ik nu alweer ruim 16 weken ben, dan denk ik Wat vervelend van de prairiehondjes, lastig wat je eraan kunt doen! Maar heeft het met de tijd van het jaar te maken of dat niet? Hoe klinkt dat blaffen eigenlijk, dat heb ik volgens mij nog nooit gehoord. Vindt Noah het ook zo leuk om op zijn fietsje te zitten? Joepie, het eten komt eraan
@ Mosa, haha weer eens wat vergeten . Eet smakelijk dan maar weer van de chinees! @ Hanna, hopelijk hebben de eendjes gesmuld. Volgens mij hebben die beesten altijd honger @ Mupet, ha jij ook al druk in huis. Geeft zo'n lekker gevoel als het af is . Weten al jullie vrienden/familie inmiddels ddat jullie zwanger zijn? En hoe groeit jou buik? @ Sterre, heerlijk gewandeld nog. Maar met de wind voelt het al snel kouder aan . Vervelend dat de prairiehondjes zoveel ruzie hebben. Kun je er nog iets aan doen of is het echt wachten tot ze weer vriendjes zijn? @ spaart iemand nog voetbalplaatjes? zojuist ruim een uur in de keuken gestaan om mousaka te maken. Nu kan elk moment de oven gaan piepen dat het klaar is. Ruikt al lekker, ben heel benieuwd of het gelukt is
hoihoi @afrola ah lekker mousakka, zo een uur bezig geweest, ik hoop dat hij goed gelukt is en lekker smaakte! iedereen bij ons weet nu van de zwangerschap af ook op het werk e.d. dat maakt het toch weer wat echter he na het avond eten zie je echt al wel een buikje, maar ik heb nu ook vaak lekker zwangerschapsbroeken aan (niet dat het persee nodig is, maar zit toch wel erggg lekker) en als die band dan helemaal over mn buik zit, drukt die hem juist nog een beetje plat, dus dan lijkt het alleen alsof ik gewoon dik aan het worden ben hahaha komt binnenkort vast wel goed haha @mosa oww haha jammer van de risotto! maar chinees is natuurlijk ook Erg lekker @sterre ahh wat vervelend zeg van de prairiehondjes! en ja was nog best fris he buiten! manlief hier de tuin opgeruimd en delano was ook even mee buiten maar die vond dr nix aan hahaha. Ik werk trouwens in een bejaardencentrum beetje oudjes verzorgen enzo haha. @all pff manlief gaat nu voetbal kijken,jammer want ik wou wel ff bankhangen haha mn benen doen helemaal zeer.. misschien toch iets te fanatiek bezig geweest vandaag...naja zo ff lekker douchen, delano heeft net met manlief gedouched en ligt lekker te tukken nu nou dames, groetjes!
Mupet, zo zo druk bezig geweest zo te lezen. Hier heel veel plannen, maar lang niet allemaal gelukt Ach wel lekker bij mijn ouders langs geweest en met Svinthe gewandeld. Je kan je tijd maar 1x besteden he? Mosa, de eenden en zeker de meeuwen waren uitgehongerd dus al het brood is weer op Nu gaan we weer opnieuw sparen! Eenden voeren is altijd leuk om te doen Handige kookactie Nou ja dan ben je morgen snel klaar toch? Sterre, oei ruzie in het prairiehondenhok.. Da's niet zo fijn! Hoe kan je dat voorkomen? Of is daar geen tactiek voor? ik vind de manier waarop jullie gaan vertellen dat je zwanger bent echt heel leuk Afrola, heb je voetbalplaatjes over dan of wil je ruilen?
De mousaka was supergoed gelukt, we hebben gesmuld @ Mupet, leuk in een bejaardentehuis werken. t is wel heel druk zeker? Leuk dat iedereen het weet. En al een beginnend buikje, heerlijk dan om lekker in je zw.broeken rond te kunnen lopen . Na zo'n drukke dag heb je het wel verdiend om op de bank te hangen @ Hanna, haha veel te veel gepland in het weekend. Als dan tenminste maar de leuke dingen aan bod zijn geweest Ben nieuwsgierig aangelegd, dus ik bekijk al die voetbalplaatjes en doe er vervolgens niets mee. Ik kan ze wel meenemen naar de meeting of opsturen als je nog hard op zoek bent naar een specifiek plaatje. Ik word ook altijd een beetje kriebelig van die opdringerige kindjes die aan je gaan lopen trekken en zeuren om plaatjes. Vorige week was er zelfs een volwassen man die boos werd op mensen die hun plaatjes niet wilde afstaan. Want die kinderen stonden er al een uur . Daar kiezen die kinderen toch zelf voor :x @ all, fijne avond
Weer niet bijgelezen, hier in megaTUFmodus: M heeft inmiddels diarree en T waterpokken ... Verder gaat het allemaal goed hoor , druk! Wanneer was de meeting ook al weer?
@ Salapio, knuf voor zieke kindjes, zielig . Hopelijk knappen jullie snel op! Meeting, zaterdag 26 feb dacht ik. Vanavond bij het eten deed J nog iets heel schattigs. Het eten was heet en J was zoals altijd heel ongeduldig. Dus T ging blazen op haar eten om zo het afkoelen te "versnellen". Toen J zelf ging eten, pakte ze eerst een hapje, bracht het hapje tot halverwege tussen bord en mond en ging dan in de lucht blazen, zo schattig
@salapio; zieke kindjes, dat is zeker megaTUF. Sterkte en beterschap met de kids. @Afrola;zelfgemaakte moussaka, klinkt goed! En wat lief dat J zelf op haar lepeltje blaast. @sterre; zijn de honden al wat tammer. @mupet; lekker hè die zwanger broeken. Nu kan je weer met je buik pronken. @hanna;druk weekend hoor, morgen op school uitrusten Wij hebben vanmiddag lekker uitgewaaid op de pier aan zee. Ook veel wind /kite/surfers gezien. Vooral de kite surfers maakten enorme sprongen van wel 8 seconden los! Daarna gezellig bij schoonouders wezen eten. Lekker! Welterusten, ik duik vroeg mijn bed in morgen eindelijk weer aan het werk.
Afrola, en, hoe was de moussaka? Ik ken dat eigenlijk helemaal niet. Maar als ik zwanger ben, ben ik echt een zeur met eten, ik vind weinig dingen smaken nu, dus misschien maak ik het wel een keer na de zwangerschap. Lekker was de moussaka zo te lezen, fijn! En wat schattig dat J zelf ging blazen Ik spaar geen voetbalplaatjes en weet zo ook niemand die het wel doet. En die bedelende kinderen bij de supermarkt vind ik ook heel erg irritant Mupet, doe maar rustig aan dan vanavond, als je er toch een beetje last van hebt! En binnenkort krijg je vast wel een echt zwangerschapsbuikje Hanna, ik vind eendjes voeren zelf ook altijd leuk hoor Alles met dieren wel dus hopelijk Veda uiteindelijk zelf ook Salapio, oh bah, kan er ook nog wel bij, diarree en waterpokken Wat zullen jullie het zwaar hebben, vooral nu je ook erg druk bent met je werk! Sterkte ermee en een knuffel! Ben je eigenlijk inmiddels al eens ongesteld geworden of nog steeds niet? Loe, dat wilde ik nog vragen, hoe gaat het nu eigenlijk met je schoonouders? Is er al wel contact geweest?
Pookie, heerlijk zeg, uitwaaien aan het strand! Kon Y wel rechtop blijven staan? En voor wind- en kitesurfen was het perfect weer natuurlijk, ook leuk om te zien vind ik altijd. Veel succes morgen weer met werken, hopelijk gaat het goed!
Hoon zat lekker in haar buggy. We moesten haar wel een stuk achterstevoren meetrekken want het was een ware zandstorm. Op de terugweg hadden we lekker wind mee.
@ Pookie, lekker gezandstraald aan zee ?! Het is wel lekker met dit weer even naar het strand Slaap lekker en succes morgen! @ Mosa, Mousaka is grieks. Soort lasagna met aubergine ipv lasagnebladen. Gehakt met tomatenpuree, munt, peterselie, kaneel, peterselie, witte wijn tijdje laten pruttelen. Aubergine even snel bakken en dan alles samen in een ovenschaal. Er overheen een kaassaus om het af te maken. Wij aten er aardappelpuree bij, maar daar kun je zelf iets anders bij bedenken. @ all sweet dreams
O,o,o die vakantiedag ons gaat nix worden. Misschien moeten we maar afwachten hoe het weer is en anders een last minute doen. Volgens mij gaan juni en juli best drukke maanden worden bij ons met bruioften en feestjes.....
Goedemorgen allemaal, grrr, nu moet ik werken vandaag en Svinthe slaapt nog. Nu moet ik haar wakker gaan maken.... Zo komt ze natuurlijk nooit in het uitslaapritme.... Nou, toch maar doen nu want ik moet haar nog aankleden en eten geven.... Hopelijk pakt ze het een beetje goed op Fijne dag allemaal!
Mosa: Chinees is inderdaad altijd wel lekker Ik denk ook dat als het straks bekend is over de zwangerschap de tijd inderdaad sneller zal gaan. Nu moet je toch steeds op je tong bijten om je niet te verspreken en je wilt natuurlijk z.s.m die 12 weken grens voorbij. Noah vindt het super leuk om op dat fietsje te zitten. Hij zit er altijd heel relaxed, achterover leunend op Afrola: Mmmm lekker zeg! Is het nog gelukt met de mousaka? Oh lees al dat tie goed is gelukt En J zelf aan het blazen, wat lief! Dat meen je niet van die man met zijn voetbalplaatjes.. nou ja zeg Mupet: Leuk in een bejaardencentrum. Maar wordt dat op een gegeven moment niet te zwaar? Of houden ze er daar goed rekening mee? Hanna: Meer plannen dan tijd Wat balen zeg dat Svinthe vanmorgen nog sliep en je haar dus wakker hebt moeten maken Slaapt ze eens wat langer.. Salapio: TUFse! En beterschap voor de kindjes! Pookie: Lekker uitgewaaid op het strand. Hopelijk goed kunnen slapen en vandaag weer hard aan het werk Over de prairiehonden: Is inderdaad de tijd van het jaar maar zo erg als dit heb ik nog nooit meegemaakt. We hebben ze gister uiteindelijk maar apart gezet. Babs zit nu nog apart maar straks even kijken of ze zich weer kunnen gedragen We zijn er zelfs over aan het denken om ze weg te doen. Al weken trouwens maar zoals Bink zich nu gedraagd vinden we erg gevaarlijk. Hij probeerd ons steeds aan te vallen en ik ben bang dat hij een keer een kindervingertje te pakken krijgt o.i.d. Plus dat we steeds minder tijd voor ze krijgen en ik dat gewoon zielig vind. Maar ja, nog even over nadenken hoor.. All: Hier schijnt al een zonnetje.. dat is even lekker opstaan Het ziet er nog wel fris uit maar dat zonnetje erbij he.. heerlijk! Vandaag ga ik maar een het speelgoed van Noah weer bij elkaar zoeken.. krantenbakken uitpluizen e.d en kijken of ik de puzzels nog compleet heb. Die stukjes worden over in/op/onder gestopt
Hoi meiden, hier nog een paar bekenden voor mij (van best lang geleden). Wil jullie toch ook even laten weten dat wij weer zwanger zijn. Vorige keer na een cryo-tp ging het bij 5 weken al mis. Nu een nieuwe ivf poging waarbij er te weinig eitjes groeiden. Maar ze hebben deze poging omgezet naar iui. En ja, ZWANGER! Echt geweldig, maar ook wel een beetje bang, voorzichtig en spannend nu.