Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, wel dubbel zeker, morgen jarig en 's avonds het condoleren?
    Sterkte in ieder geval alvast voor morgenavond en voor donderdag!
    Had ze eigenlijk ook nog een man?

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou voor de tweede gaan, idd veel lekkerder warm. En ik vind die tweede ook leuker, dus wellicht speelt dat ook mee :D

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ergens ben ik ook bang dat haar voeten nog groter lijken met die tweede :) Maar misschien juist niet, omdat ze meer aan lijken te sluiten dan de eerste.
    Maar het moet natuurlijk vooral om de warmte gaan, dus ik denk dat ik toch maar voor die tweede moet gaan.

Als haar voeten 12,3 cm zijn, dan kan ik het beste gaan voor 13,5 cm toch? 13 cm is er niet, anders is het alleen 12,5 en dat lijkt me te krap.

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Nog even een laatste berichtje voor het slapen gaan.

@ Melisa, gefeliciteerd met de goede uitslag van de nekplooimeting. Hele geruststelling weer :)

@ Moederfiets, Jullie hebben allemaal verschillende fietsen en verschillende ervaringen ;).
    Ik heb vandaag wel even proefgefietst, maar het zadel stond duidelijk te laag. Kon ook maar kort ritje maken want ik had J bij me. Eigenlijk moet ik nog een keer een ritje maken met het zadel hoger. Het fietste wel lichter dan ik had verwacht. In deze winkel hadden ze verder alleen nog een puch en dan ging mijn voorkeur sterk uit naar gazelle. Ik denk dat ik deze wk nog even langs een andere fietsenwinkel ga om te zien of ze andere modellen en maten hebben waar ik even op kan proefdraaien...

@ Mosa, oh leuk aan het shoppen voor babyschoentjes. Vind beide schoentjes leuk. Lage leuker voor binnen. Laarsjes leuker voor buiten. Ik heb voor Josien laatst ook laarsjes gekocht (Leren babyslofjes | Babyschoenenvoor op de fiets omdat haar broek dan zo optrekt.
    En voor schoentjes moet je 0,5 tot 1 cm extra ruimte rekenen. Dus ik zou dan ook voor 13,5 cm gaan.

@ Salapio, leuk dat de voorstelling zo geslaagd was. Kan me je emo zo goed voorstellen :);).

@ Hanna hoe was de lunch?

@ all, sweet dreams ;)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, het is idd belangrijk om echt een tijdje te fietsen op een fiets, en al helemaal niet met het zadel te laag ;)
    Het fijne aan mijn fiets vond ik dat hij ook in framemaat 59 te krijgen was (ik ben 1,83 m), dan hoeft het zadel ook niet zo hoog (staat altijd zo lullig :)).

Inmiddels heb ik net de hoge slofjes besteld, toch gekozen voor comfort en daar hoort het (vooral op deze leeftijd) natuurlijk om te draaien. Vandaag merkte ik namelijk dat ze zelfs met maillot nog best koude voetjes had, dus warmte is toch wel heel belangrijk.
    En ze stapt ook steeds meer rond achter haar loopwagentje, dan is het helemaal fijn om niet alleen een maillotje aan te hebben.

Slaap lekker allemaal en tot morgenavond ergens! Of morgen overdags even vanaf mijn werk, maar ligt eraan hoe druk ik ben enzo :)

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    dankje Afrola, dat ga ik nu ook echt doen!

@afrola; Hier geen mamafiets, ik heb een transportfiets en een 2e hands tourfiets.

@sterre; wat een lekker ding die Noah!!!

@Mosa; fancy slofjes hoor. Ik heb voor Y gewoon slofjes van het Kruidvat. Gouden koop want die krijgt ze zelf niet uit. alleen jammer dat ze zo roze zijn.............
    Verder heeft ze natuurlijk wel laarsjes en haar mooie gympjes. De laatste gaan niet veel meer aan want alle broeken die bij Y om het middeltje passen zijn maat 68 en dus wat kort........

@salapio; Leuk hoor naar het theater met M. Zandkasteel vind Y ook wel een beetje boeiend. Sesamstraat is echt de BOM. Vooral de vingeroogjes.

@rest, weet niet meer, ga nu slaaaaaaaaaaaappeeeeeeeeeeeeeeeeeen.

Truste

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ook mijn laatste berichtje :)

Pookie, Veda heeft nog helemaal geen schoentjes/slofjes, dus het werd weleens tijd :D

Hopelijk slaap je weer lekker, en voel je je morgen weer iets beter! Is het trouwens gelukt met de traktaties?

Hier trouwens vandaag voor het eerst de Teletubbies gekeken, dat vond Veda ook helemaal geweldig :D

Weltrusten!

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goedemorgen en

HANNA en STERRE
    VAN HARTE GEFELICITEERD
    met jullie verjaardagen, weer een jaartje ouder en wijzer:p:p

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Taartje voor Sterre

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Taartje voor Hanna

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    HANNA en STERRE,

Hartelijk
    GEFELICITEERD

HIEP HIEP HOERA!!!

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    lang zullen ze leven, lang zullen ze leven !!!

Happy birthday to you, in de wei staat een koe en die koe zingt; "i love you, happy birthday to you!!!!"

fijne dag!!

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden, bedankt voor de felicitaties en de lekkere taart :D:D
    Ik ben vanmorgen al heel erg verwend met een horloge en 3 dvd's :D
    Srtaks ga ik naar mijn zus voor een groot deel van deze dag.
    Svinthe ligt nu te slapen. Zometeen even de boodschappen. Is dat ook maar weer gedaan.
    Morgen ook weinig tijd voor ivm de begrafenis.
    Wel dubbel inderdaad, maar niks aan te doen.

Sterre, ook al via Hyves gedaan vanmorgen vroeg maar ook nog even hier:
    Van Harte Gefeliciteerd met je Verjaardag!!!!
    Fijne dag met hopelijk veel leuke cadeautjes :D:D:D

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna en Sterre, ook namens mij van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Maak er een leuke dag van!

All, fijne dag!

15. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hiep Hiep Hoera!! voor Sterre en Hanna!!:):)

Hoi dames,

khep veel bij gelezen maar weer eens niet veel onthouden, sorry sorry!

@afrola ik heb de mambo deluxe van batavus heerlijke fiets maar hij was best prijzig vond ik.

@mosa ow ik moet nog ff naar je slofjes kijken, ik zag gister toevallig ook een kindje met wat hogere slofjes opt kdv, die waren ook echt leuk, even kijken of dat ook zo iets is als wat jij hebt besteld.

@sterre heheeh wat een leuke foto's weer van noah!

@hannelore, dikke knuff meid en beterschap voor ameliƩ!

@loe, meis hoe ist bij jullie??

@all

pff ik had gister ineens echt pijn bij mn schouder, pff verkeerd of te veel getild ofso!?

en vanmorgen werd ik wakker (ik voelde het vannacht al) en ik heb echt serieus in Elke spier in heel mn lichaam spierpijn!! echt Niet normaal!?

ik snap echt niet hoe ik daar aan kom en het doet zeeer!! pfff maar ik heb helemaal niets geks gedaan, gister alleen gewerkt, twas wel druk maar verder niets raars dat ik weet??

nouja hopelijk is het morgen weer over want dit is echt niets!

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Afrola: Zeg maar eens tegen die man van je dat hij dat de volgende keer wel doet, slingers ophangen, want dat is kei leuk :x:p:)
    Ik kan je helaas niet helpen met de mamafiets maar hopelijk heeft iemand anders wel nuttige tips.

Melisa: Inderdaad erg leuk om voor je kindje wat leuks te organiseren. In het begin heb ik er altijd moeite mee omdat ik dan niet zo goed weet wat allemaal te doen maar nu ik eenmaal op gang ben loop ik over van ideeen :)
    Ah kijk, mooie meting zeg! Gefeliciteerd!

Mosa: Werkse vandaag! Hopelijk heeft veda goed geslapen.
    Veda heeft in vergelijking met haar lengte toch geen grote voetjes?
    Die paws zijn allebei leuk maar denk inderdaad dat voor de winter die onderste handiger zijn.

Salapio: Oeh gaaf rode all stars :D
    Wat leuk zeg dat M woezel & pip zo leuk vond. Awh ik kan me het gevoel helemaal voorstellen *snif*.. zo'n heerlijk warm-gevoel-moment..

Hanna:
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Suc6 vanavond bij het condeleren!
    En daarna veel plezier bij zus op jullie feestje.

Pookie:
    :D:D Ik moest er zo om lachen.
    Nou ouder wel maar wijzer....
    :D Bedankt voor je taartje hoor :p

Sanne: Let je wel een beetje op jezelf *kijkt steng naar sanne* Klinkt niet fijn wat je hebt :(
    Hopelijk wordt het wat beter vandaag en anders morgen!

All: Bedankt voor de felicitaties!!!
    Ik kwam vanmorgen beneden, hingen de slingers al op :D Zag ik dat hij gister nog snel naar de blokker is geweest om ze te halen terwijl ze gewoon hier in de la liggen ;).. mannen :p:D

Vanmorgen lekker vlaai gekocht want ik denk dat mijn schoonmoeder even langs komt en sowieo een tante en neefje van roy. Die kwamen toevallig vandaag ook voor te knippen...moet ik nog werken ook :p

Oja, ik vergeet het steeds te zeggen maar noah heeft zijn 7e tandje door. We hebben er niks van gemerkt, ineens zag roy het haha. Maar we denken wel dat hij daarom vorige week een keer huilend wakker is geworden.

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gooit een taartje in de richting van Hanna en Sterre :D

Slofjes, die Apies van Afrola heeft een vriendin van me en had ik laatst even geleend voor T. Echt superdingen. Ik denk dat ik die nog ga bestellen voor T: superwarm! En stoer. Hoewel voor een jongen wel wat minder stoer dan voor een meid :D

Pookie, T is ook helemaal gek van de vingeroogjes (als je jukebox sesamstraat googled dan kun je op de compu afspelen). M ook trouwens. M was ook altijd te smal voor dr lengte en dus afzakbroeken. Mexx zat haar altijd wel goed. En voor spijkerbroeken de extra slim fit van name it. H&M is nog altijd te breed. babycollectie van Hema ook. Maar de kindercollectie juist weer heel goed qua pasvorm. Noppies is ook smal, maar niet mijn smaak ;)

Sanne, misschien ben je een beetje grieperig ... ik heb dan ook vaak lijfpijn/spierpijn.

Sterre, Noah al weer zn 7e tand! En heel grappig van Roy ... idd stereotyp mannengedrag. Al is het in ons huishouden meer ee nSalapioactie dan een Janactie ... *ahum*

Hanna, Sterkte bij de condoleance.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, wat vreemd, die spierpijn :( Hopelijk is het geen voorbode van de griep, voel je je verder goed?
    Wat ik nog aan je wilde vragen, hoe gaat het nu met Feli's groentehap en laatste fles?

Sterre, wat leuk dat Roy slingers opgehangen heeft! Alleen niet zo slim dat hij nieuwe gekocht heeft terwijl jullie ze al hadden :)
    Heb je ook een cadeautje van hem gekregen?

En Noah weer een nieuw tandje, leuk!

Weet je dat ik niet eens aan Veda's lengte heb gedacht met haar voeten! Ze is natuurlijk ook een stuk langer dan gemiddeld, dus dan is het idd meer in verhouding :D 2 maanden geleden was ze al 79 cm, dus nu zal ze wel weer een stukje langer zijn. Oh, dan valt het echt wel mee met haar voeten :D

Hanna, sterkte vanavond en morgen!

Salapio, thanks voor de tip over jukebox sesamstraat, ga ik morgen ofzo eens naar kijken :)
    Heb jij nu ook vakantie eigenlijk?

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb vakantie maar zit nu (T ligt te slapen en M is met jan naar Sealife) te werken ...

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oke, dus half vakantie :)
    Leuk dat Jan en M naar Sealife zijn!

Ik ga ook nog even hard aan de slag!

Deel Deze Pagina