Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, Veda wordt nu echt wakker, dus ik moet maar eens opstaan :)

Fijne avond en nogmaals succes met zwemmen :)

3. Loe

Loe Niet meer actief

Even snel: Sterre, Van L. speciaal voor jou, zijn knapste foto's van vandaag.:D

4. Loe

Loe Niet meer actief

1 is natuurlijk niet genoeg he.

5. Loe

Loe Niet meer actief

en drie maal is scheepsrecht, dus nog eentje dan.:D

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht

:D:D:D

Zo even lezen wat het is geworden :p

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo even bijlezen en reageren voor De Mol........

@salapio; Nog gefeliciteerd met de verjaardag van T. En wat zijn ze verwend:) Nu jij nog een beetje rust!

@mosa; Oei dat is een slecht vooruitzicht voor je oom.
    Die onlineshop onthoud ik ook! Hopelijk kan ik aan het eind van het jaar er ook gebruik van maken. En goed dat jullie je testament aangepast hebben. Dat wordt toch makkelijk vergeten door stellen die samenwonen. Maar voor kinderen zou iedereen dat dus eigenlijk moeten doen..............
    En wat je schreef over de action klopt niet helemaal. Je kan op de HHB een tas met inhoud ter waarde van 12,50 kopen voor 5 euro:) IK WIL!!!

@loe; Oei prik en gips:( En dat shirt van L, geniaal!!!!!!!

@sterre; Wat een leuke foto's. Kaartje had je inderdaad niet geshowed. En heerlijk die relaxstand, houdt hij dat ook lang vol? **edit; ik lees dat ik niet de enige ben die zich dat afvroeg:) **
    Ik heb mij trouwens recent aangemeld voor de bloedbank, volgende week heb ik een intakegesprek. Ik was altijd bang voor naalden maar na de geboorte van Y ben ik er wel overheen. Tja en dan kan je moeilijk niet meedoen vind ik.

@hanna; ahh man is weer terug van de cursus. Heeft hij genoten van zijn solo nacht? Jij niet van de prik angst af, ach wie weet is dat anders na de geboorte van de 2e;)

Nu ff de kaarten met 4 euro korting kopen voor de HHB:)

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey meiden,

Vanmorgen ben ik lekker met C. gaan winkelen in een dorp verder op. Eerst de grote boodschappen, daarna koffie gedronken bij de Hema. Mijn moeder deed dat vroeger ook al met ons, en vond dat altijd zo leuk! C. vond het ook heerlijk, samen hebben we zitten smullen van een kwarktaartje haha.

Mosa, leuke kleren hoor. Maar sterre, alsje zo'n spijkerrokje wil, ik heb er nog 1 liggen. Voor een paar euro mag je me overnemen. Ik pas em niet meer na de vorige zwangschap haha. En ook toen heb ik em denk ik maar 3x aangehad.

Zo, ik ga me opmaken voor een avondje wie is de mol. Heerlijk!!!!!

Loe: leuke spam weer! En wat blijft L. er hetzelfde uitzien. Grappig.

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond,

Even tijd gemaakt om te reageren...

@ Hanna, jammer dat jullie geen zonnetje hadden gister. Vandaag was het echt niet veel soeps;).
    Nu alweer zin in het EK. Doe mij eerst maar schaatsen... dit weekend EK schaatsen in Canada. Gister lag ik lekker te badderen tijdens voetbal :p
    Heerlijk dat Svinthe alweer lekker aan het uitslapen was :D. Zou ze dan eindelijk het relax ritme te pakken hebben :D

@ Mosa, nog bedankt voor de link met de kleding. Heb hem opgeslagen onder mijn favorieten ;)Bedankt ook voor de info van de notaris. Heel handig om te weten.
    Idd superonhandig dat ze naar het buitenland zijn verhuisd. We moeten het er nog maar eens over hebben...
    De Katincka jurk is leuk!

En Toch Frietjes, haha :p:D

@ Sterre, vervelend dat je bezoek aan de HA niet veel heeft opgeleverd.
    Wat betreft haar opmerking, over een HA in eigen dorp zoeken. Een HA moet bij spoed volgens een richtlijn binnen x minuten bij hun patienten kunnen zijn. Daarom hebben ze vaak een straal van x m of x km om de praktijk waarbinnen ze clienten moeten accepteren en daarbuiten mogen ze clienten weigeren. Kan wel heel vervelend zijn als je een vertrouwde HA hebt die je liever niet kwijt wilt, dat snap ik ook heel goed!

Wat een lief geboorte kaartje van Noah, echt heel leuk!
    Lekker zeg dat je vanmiddag ook een dutje kon doen net als Noah. Noah's verhuiskaartjes ook al binnen. Joepie, dat wordt vast een superleuk weekend!

Goed zeg dat je nog steeds zwemt. Het zwembadwater vond ik ook vreselijk koud toen ik zwanger was :). IK heb toen maar 1 keer gezwommen, daarna durfde ik niet meer vanwege het koude water :). Wel begrijp ik nu waarom er speciale zwemuurtjes zijn voor zwangeren met warmer badwater ;):D
    Jammer hoor dat jullie op 'school' niet over de mol hebben gediscussieerd.
    In mijn tweede jaar op de uni kreeg ik sociologie, en net tijdens die lessen begon het eerste seizoen BigBrother. Hebben we ook uitgebreid besproken met sociologie. Goed excuus om dus het hele Big Brother seizoen te kijken :):D

@ Salapio, super dat de verjaardag van T leuk was. Knuf voor de TUF!

@ Loe, stoere L :D

@ Pookie, goed zeg dat jij je ook hebt aangemeld voor de bloedbank. Schrik niet van de naalden daar. Die zijn iets dikker. Maar bij een goede prikker voel je er nog steeds niets van!
    Veel plezier bij de mol vanavond!

Na een suffe dag werken nog helemaal zeiknat geregend :(.
    Inmiddels weer lekker warm, schoon en met een vol buikje voor de tv. J slaapt lekker dus tijd voor de MOL ;):D...

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, wat een lieve foto! Wat sabbelt hij lief op zijn vingers :)
    En wat een grappig shirtje :D

Pookie, oeps dan van de Action-actie, dan heb ik het idd verkeerd begrepen. Ik dacht dat het echt om een kaartje ging.

Is het nog zo druk op je werk, of inmiddels al minder na die brand pas bij jullie conculega's?

Melisa, klinkt als een gezellig meidenochtendje :) Wie weet een begin van een traditie :)

Afrola, balen van het natgeregend zijn :( Maar liever op de terugweg dan op de heenweg hè?

All, de patatjes waren weer ouderwets lekker :D

En met de kans als een boerentrien over de komen, maar zitten bloedbanken bij het ziekenhuis? Ik zou namelijk op zich best bloed willen geven (misschien ook wel goed omdat ik een rhesus negatieve bloedgroep heb die minder voorkomt), maar ik zou niet weten waar ik dat zou moeten doen :)

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Action; Geeft nix, waarschijnlijk heeft Sterre al kaarten en anders moet ze ze morgen kopen. Dan kan ze ze nog met 4 euro korting kopen.

Werk; het project waaraan ik werk is nu superdruk. De rest van de fabrieken in NL draaien ook op tolracht. Voor een heel klein deel door de brand, het grootste probleem nu op de markt is de onrust en de gesloten grenzen van Ivoorkust.

Bloedbank; ik weet niet waar dat bij jullie is. Wij hebben in de buurt gewoon een dependanche van de bloedbank.

zo, nu was vouwen en naar bed!!!

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ mosa, bloedbanken kunnen bij een ziekenhuis zitten, zoals hier in U. Maar er zijn ook 'bussen' die rondrijden om bij mensen langs te gaan die wel bloed willen geven, maar ver van een bloedbank wonen.

Je kunt hier kijken www.sanquin.nl
    Onder donor kun je meer informatie lezen over donor zijn, en daar kun je ook kijken wat voor jou de dichtsbijzijnde afnamelocatie is.

@ Pookie, succes met de was en slaap lekker...

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hmmmmmm ben eerst nu aan het bieden op de Apenheul

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, oke, dus druk druk druk op je werk. Maar jij hebt nu weekend toch? Lekker weer even bijkomen :)

Afrola, bedankt voor de link, ga zo eens kijken :)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Op seizoenkaarten?

Ik ben weer een rondje marktplaats in mijn woonplaats aan het doen :)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Op een paar kilometer van mijn huis is een afnamelocatie, maar je mag niet meedoen tot 6 maanden na een zwangerschap. Maar misschien kan ik volgend jaar eens kijken, ik heb echt totaal geen moeite met bloed of prikken.

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    nee gewone toegangskaarten.
    Worden de seizoenskaarten dan aangeboden op MP??

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Niet dat ik weet, maar ik wist ook niet dat gewone toegangskaarten worden aangeboden. Apenheul is wel echt leuk, dus hopelijk krijg je ze voor een leuk prijsje :)

Aaah, kijk nou, deze is ook leuk: Kinderkamer Sophie|Home

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, leuk dat de kaartjes binnen zijn.
    Ben benieuwd hoe alle reacties zullen zijn :)

Mosa, juist ja... 430 euro... veel geld :(
    Lekker hoor patat!!

Wie is de Mol is echt erg leuk vind ik.
    Mijn mol vanaf de eerste uitzending Karin zit er nog in :D

Loe, lieve foto's van L :D

Zo nu lekker slapen!!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38