Mosa: Nee het is niet erg als je wat kleren terug moet sturen maar ik heb daar nooit zin in Jij hebt wel leuke dingen besteld. Ik had dit gezien : *Mama Licious zwangerschapshirt Sky aubergine mt XL Maar dat is maat xl en ik heb normaal altijd L dus vandaar dat ik zit te twijfelen. En heb een witte legging gezien, vind ik altijd wel fijn als extra ondersteuning Verder was ik nog niet helemaal gekomen maar ga vandaag verder snuffelen.. weet zeker dat er nog meer bij zit Leuke kamer! Loe: Kijk em dan! Pookie: Jij ook naar de bloedbank, goed hoor! Goeiemorgen Y! Melisa: Ik ben ook geen rokkendrager, sorry Wat gezellig dat jullie lekker hebben gekeuveld met z'n 2tjes Afrola: Ik wist al wel dat je HA binnen zoveel minuten of kilometers bij je moet kunnen zijn, toen we naar dit dorp verhuisden ben ik daardoor ook van HA moeten wisselen maar dat ze dat zo zei midden in een gesprek vond ik erg vervelend en raar. Maar ze hebben 2 locaties en die andere zit wel binnen die straal alleen is daar maar 1 HA aanwezig en alleen op de ochtenden. Die ander zit net buiten die straal (op 20-25 minuten) Het zwemmen was gister weer zo koud..brrr.. Bigbrother is inderdaad ook een leuk vergader onderwerp Iemand opperde ook boer zoekt vrouw maar daar kijkt ook weer niet iedereen naar, jammer Oh jakkes, helemaal nat geregend En dikke naalden bij de bloedbank .. zover ben ik nog niet over mijn naaldenangst heen Hanna: En weer lekker geslapen? Onee, jij werkt op vrijdag toch? All: Hier weer een flutnacht Ik word gewoon standaard rond 6 uur wakker en kan niet meer verder slapen. Vanmorgen dommelde ik net weer in toen de buurman nogal luidruchtig opstond.. vervolgens werd Noah wakker (knuffel kwijt) en daarna stond Roy op.. Noah die net weer sliep werd daar ook weer wakker van dus ben ik ook maar opgestaan... Nu ben ik eigenlijk best een beetje sacherijnig
Goedemorgen, @ Mosa, klopt dat je tot 6 mnd na zwanger zijn niet mag geven. Ik heb ook niet gegeven zolang ik nog bv gaf. Ik doe niet alles tegelijk @ Pookie, nog apenheul tickets gescoord? @ Hanna, lekker geslapen en S ook? @ zoo geen zin in werken , wel zin in weekend met verjaardag en Efteling . En vandaag komen onze nieuwe meubels (als het goed is ).
@ Sterre, oh je zit al bij een goede HA alleen verkeerde locatie, dan moet zo'n muts niet zeuren . En je hebt gelijk dat ze nooit midden in een consult moet zeuren hierover :x! Knuf voor je moeilijk ochtend. Ik zou ook sjaggie zijn. Kun je niet samen met Noah tv kijken oid om het je even wat makkelijker te maken...
Goedemorgen, Hoi Y Ben je lekker met mama aan het spelen? Is het nog gelukt met de Apenheulkaartjes? Sterre, dat shirt uit jouw linkje is ook leuk, en een leuke kleur. Maar als je normaal L hebt, zou ik nu ook L nemen hoor, grote kans dat XL te groot zit. Of is hij er niet in L? Wat vervelend dat je telkens zo vroeg wakker wordt! Hopelijk kun je het nu een beetje rustig aan doen! Afrola, nou, hopelijk gaat de dag een beetje snel voor je! Maar wel een leuk vooruitzicht voor het weekend Maar is één van jullie jarig of begrijp ik dat verkeerd? En leuk dat de meubels vandaag (idd als het goed is ) komen! Zo, weer verder werken...
Afrola: Oeh leuk de nieuwe meubeltjes..spannend! Mij kan je met zulke dingen echt zo blij als een kind maken hihi Ik kan daar dus echt wakker van liggen omdat ik het zo spannend vind Hmm misschien verklaard dat ook mijn slechte slapen bedenk ik me ineens Gelukkig vermaakt Noah zich prima dus kan ik lekker suf zitten zijn achter de pc Maar mijn slechte zin verdween als sneeuw voor de zon nadat Noah weer iets onwijs liefs deed.. Dag-dag zwaaien naar teletubbies en dansen op een liedje.. Ook even mama uitdagen voor een pak-spelletje en het uitschateren van de lol *snif* Traantje van geluk Gefeliciteerd met je vriendinnetje! Maak er een leuke dag van Mosa: Dat shirt is alleen in mt xl Beetje balen maar heb net bij mijn 'oude' zw-kleren gekeken en daar heb ik ook iets van xl tussen zitten.. ga het denk ik toch maar gokken want ik vind em te leuk Ik vind het alleen een beetje irritant dat, steeds als ik iets leuks zie en erop klik er 'uitverkocht' bijstaat Maar heb ondertussen toch wel alweer teveel in mijn winkelmandje Werkse nog!
Zo Y ligt weer in bed, alles in de woonkamer is afgenomen met een vochtige doek. Er is gestofzuigd. Nu zo de vloer nog even dweilen. Apenheul is nog niet gelukt, ik wil niet meer daqn 26/27 euro bieden anders is er bijna geen voordeel meer. Tot nu toe een paar keer er net naast. @sterre; leuk shirt! Ik moet die site ook echt onthouden @afrola; Meubels komen vandaag. Yeah, foto !!! En binnenkort naar de Efteling leuk. Wij zullen deze zomer denk ik wel gaan met schoonzusje.
Pookie: Zo zeg jij hebt er zin in met je poetsen Ik heb geen zin Dat vind ik altijd zo grappig op die veilingsites. Mensen maar bieden en bieden en ondertussen niet in de gaten hebben dat ze met verzendkosten nog duurder uit zijn dan dat iets werkelijk kost Noah doet tegenwoordig ook 'mee koken'. Gister ging hij voor papa koken en moesten we allebei proeven Bekijk bijlage 129182
Wat zit er nou in de pan????????? Wel pittig hoor.. Y is niet zo begaan met huishoudelijke klusjes, vooral niet met de stofzuiger. Was weer grappig net.
Pookie: Er zit niks in, die pan is onwijs versleten dus er zitten allemaal krassen op de bodem. Nu is hij van Noah Op mij hyve staat ook een filmpje van Noah die helpt met de pedaalemmer verschonen Joehoe voor de kaartjes
hoi damess @sterre haha leuke foto van noah met zn pan en ik snap dat je beetje chaggo bent pff vroeg wakker! @mosa leuk kamertje ook @pookie ahh nice goedkoop kaartjes kunnen kopen leuk hoor! @afrola oww hopelijk komen jullie nieuwe meubels dan vandaag ook echt! @all ik heb net een niplette gekocht, ik hoop dat het werkt. het is een soort aparaat vacuumdingetje, om je tepels naar buiten te "werken". Dit omdat ik mega vlakke tepels had en delano daardoor niet goed kon aanpakken en het met een tepelhoedje moest wat ook niet goed werkte. en dit ding kan je dus de eerste 6 mnd van je zwangerschap gebruiken ( of zelfs al voor je zwangerschap) om te zorgen dat je tepels permanent naar buiten komen, zodat de beeb dus goed kan aanpakken. Naja khep nu dus 1 zo'n ding aan, (er zit er maar 1 in, dus moet het om en om, beetje onhandig dat wel maarja) je kunt het dus gewoon onder je kleding dragen (al zie je nu wel wat hoor) maar goed, ik ben gewoon verder vandaag thuis dus heb ik er geen probleem mee. dus ik ben heel benieuwd of het echt gaat werken, en anders is het nog ewer een handig ding om net voor het voeden je tepel naar buiten te ploepen. delano heeft net gegeten en is nog druk aan het spelen, maar hij moet dalijk wel echt naar bed hahaha maar ik wacht nog maar ff tot ie echt moe is! haha
Hahaha, ja ze sleept ze overal mee naar toe en de hele bus word volgegooid voordat ze naar bed gaat, en ja je raad het natuurlijk alwel..mama mag ze allemaal mee naar boven slepen Ja er zijn een paas dvd's van..kan ze inmiddels wel dromen
@Salapio, GEFELICITEERD met T's 1e verjaardag, loop een beetje achter, dus sorry voor de late felicitaties.. @Zeehondje gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ben super blij voor je meid! @Loe, wat een mooie foto's weer van je lieve mannetje!
Mupet: Ik heb even gegoogled naar die niplette en ben benieuwd of het gaat werken! Ik heb vlakke tepels en het voeden bij Noah was echt rottig. Dus maar een tepelhoedje gebruikt maar ja, dat is ook zo'n geklooi de hele tijd. Ik wil sowieso nu van te voren even kijken hoe dat anders kan maar misschien is zo'n niplette ook wel wat voor mij dan Hopelijk wil Delano nog even gaan slapen Noah ligt er net in. Nbroen: Lief hoor dat je dochtertje zo verknocht is aan d'r poppetjes En ja.. dan moet mams slepen All: Ik probeer de hele tijd wat afleiding te zoeken maar de tijd kruipt vandaag.. ik wil dat het avond is en we het eindelijk kunnen vertellen!!! Roy zei gister heel lief, vanavond weer ons laatste avondje dat we weer zo'n geheimpje hebben samen Nahhh lief
@sterre ahh vanavond ga je het vertellen!! spannend veel plezier, ik snap dat je er super veel zin in hebt, haha al die verbaasde gezichten zo weer zien! echt leuk hoor, over die niplette ja ik d8 ook van goh dat moet wat voor mij zijn dan, ik heb hem daarnet ff uitgeprobeerd je voelt er eigenlijk niet veel van als je het draagt, wel uit kijken dat je er niets tegen stoot en dat niet te wilde beweginen met die arm maakt dan, maar ik ga ook vannacht even kijken hoe het gaat, want anders kan ik het misschien gewoon snachts doen. als je hem er af haalft voelt het bij mij wel even onprettig, hij plakt dan een beetje vast, maar ik las al dat je er een beetje vaseline rond kon doen, dit helpt ook om beter te blijven zitten, maar zal ook tegen dat vast plakken wel helpen lijkt me. wie weet is het ook wat voor jou! delano ligt er vanaf half 1 in dus dat is heel netjes wel na de fles van half 7 terug naar bed geweest tot half 9, anders had ie het nooit volgehouden tot half 1. even kijken hoelang hij het slapen volhoud haha nou groetjes!
Mupet: Ik ga voor de zekerheid ook even navraag doen bij een lactatiekundige hoe ik dat kan gaan doen en anders ga ik het ook proberen. Hou me op de hoogte hoe het bij jou gaat als je wilt? Heeft Delano nog lekker geslapen? Noah kwam rond 16.00u weer z'n bedje uitgerold All: Net even een cadeautje gehaald bij de Hema voor het dochtertje van een vriendin, die is morgen jarig. Zag Noah een kooksetje liggen, heeft em uit het rek geplukt en niet meer losgelaten Hij is er nu al de hele tijd me aan het spelen De rust is trouwens ook weer wedergekeerd in het hondenhok hier Na die nacht islolatie hebben ze zich koest gehouden en nu gedragen ze zich voorbeeldig Hoor trouwens ook net dat Mubarak het licht heeft gezien, zeer verstandig! Na de speech gister dacht ik echt dat gaat tie niet menen, dat wordt oorlog daar. Een vriend van ons is Egyptisch.. die was laaiend. Nou ja, nu hopen dat ze er wél iets beters voor terug gaan krijgen
Hoi meiden, Vandaag een heerlijke werkdag gehad met een rustige vrijdagmiddag. De kinderen mochten een tekening maken of een puzzel maken en ze mochten zitten waar ze wilden. Dat vinden ze altijd ontzettend leuk. Ze moesten wel fluisteren, want het was ook een beetje mijn feestje. Heb veel administratieve dingen gedaan die steeds waren blijven liggen. Pookie, ja precies onder Sesamstraat Noah dus aan de kook. Handig hoor mannen die kunnen koken, die liggen goed in de markt Mupet, heeft Delano nog lekker lang geslapen vanmiddag? Ik moest inderdaad dus vandaag werken en we hebben Svinthe om 6.15 uur wakker gemaakt, maar ze was niet uit haar hum hiervan gelukkig. Morgen hopelijk weer wat uitslapen voor Hannaman dan he want zaterdag mag ik altijd tot half 9 blijven liggen Zondag moet ik er vroeg uit.
Hoe kon hij :x Goed zo van de Apenheul-kaartjes! Sterre, héél veel plezier met vertellen! Hopelijk alleen maar superleuke reacties, ook van je schoonouders! En Noah aan de kook, ziet er lekker uit Hier moet ook iedereen tot vervelends toe Veda's kookkunst proeven Afrola, en en, hoe waren de meubels? Hopelijk helemaal naar jullie zin! En alvast veel plezier op de verjaardag en in de Efteling! Mupet, apart, die niplette! Hopelijk helpt het, want met vlakke tepels lijkt me borstvoeding zo moeilijk, dus het zou fijn zijn als dit het makkelijker zou maken. Nbroen, op de één of andere manier vind ik jouw zwangerschap harder gaan dan die van mij, maar dat kan zeker niet Hanna, klinkt als een gezellige werkdag Heerlijk vond ik zelf altijd die rustige vrijdagmiddagen op de basisschool, een fijn vooruitzicht van het weekend en dan een beetje tekenen of knutselen Ik duim mee voor een fijne wakker wordt-tijd voor Svinthe! All, ik ben twee avonden te laat naar bed gegaan, en merk dat nu echt gigantisch Heel irritant vind ik het dat ik op het moment zo weinig kan hebben. En dan heb ik nog wel zo'n geluk met mijn uitslapertje! We hebben in ieder geval afgesproken om vanavond uiterlijk om half 11 naar bed te gaan Ik heb per pb nog weleens contact met iemand van het forum die ik nog ken van de tijd dat ik zolang overtijd ging voor Veda geboren werd, zij zat toen in dezelfde situatie. Nu was ze ongeveer 6,5 week zwanger, maar ik kreeg net een berichtje dat ze vanavond een miskraam heeft gehad, sneu hè? Het blijft toch rot dat het bij de één (gelukkig!) allemaal goed gaat en bij de ander helaas niet Fijne avond allemaal!