Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @loe ow echt whaha ! naja nu heb ik er ook een dus komt vast goed;) khep hem nu aan en nu ik er wat vaseline rond heb gedaan plakt hij gelukkig niet zo:)

@sterre ow ja hmm verwachte reactie dus van je souders.. jammer! veel plezier nog met verder vertellen :D

@afrola ah J lekker uitgeslapen vandaag ?:D haha lekker wierookje aan:) hopelijk helpt het een beetje:)

@all

delano is weer aant boeven, daarstrax voor het middageten had ie 10 min in de auto geslapen.. tsja.. met als gevolg dat hij volges mij nu Net slaapt...wat ik nog niet eens zeker weet maar wel hoop! hahahaha

naja issie misschien niet so chaggo en moe met het eten...

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Pookie, klinkt als een leuk jasje :) En 8 euro is een mooi prijsje!

Oke, dus jij bent ook ongesteld geworden, hopelijk helpt de pil goed tegen alle pijntjes!

Veel plezier vandaag op de verjaardag!

Hanna, wel handig, dat je kleertjes van je nichtje voor Svinthe krijgt! Heeft je zus dezelfde smaak als jij?

Wat vervelend van de lekkage :( Gelukkig is het meteen weer verholpen, want op dat soort dingen zit je echt niet te wachten hè?

Heel veel plezier vanavond en eet smakelijk :)

Afrola, fijn dat de meubels helemaal naar smaak zijn :)

Grappig dat stampen en lachen van J :D

En ongesteld, dat kun je altijd wel missen hè?!

Sterre, hopelijk zitten alle kleren die je gekocht hebt goed! Leuk dat ze vandaag al kunnen komen, bij mij ging het toen ook zo snel.

Wat ontzettend jammer dat je schoonmoeder toch over het solliciteren begon ;) Zeg dat dan niet op zo'n moment denk ik dan ;)
    Wel fijn dat Roy gelijk een antwoord klaar had!

Heel veel plezier vandaag met vertellen!

Loe, volgens mij is Zara inmiddels wel online te koop. En die 8 euro voor een jasje schreef Pookie en dat was bij de Zeeman ;) Bij de Zara is het wel wat duurder.

Leuk zeg, al kleertjes voor L voor jullie bruiloft :) Vind je achteraf zeker wel erg leuk, dat hij er bij zal zijn? Gaan jullie ook op huwelijksreis?

Mupet, een lekker rustig dagje dus voor de boeg, altijd fijn vind ik!
    En wat lief van de valentijnskaart :)

All, hier de dag rustig begonnen met een Veda die om kwart over 9 wakker werd :D Net ging ze bij de deur zitten en toen ik vroeg of ze naar bed wilde zei ze ja. Dus een schone luier maar toen ik haar in bed legde ging ze gelijk zitten spelen. Ik vraag me af of ze wel moe is, maar ik wacht het wel even af. Wel handig dat ze tegenwoordig steeds vaker zelf aangeeft als ze naar bed wil :)

Gisterenavond zijn we eindelijk meer op tijd naar bed gegaan, maar toen kon ik niet slapen :) Ik heb wel mijn boek uitgelezen, dat was wel leuk, maar ik zou toch liever slapen ;) Sowieso slaap ik de laatste nachten zonder reden minder goed, ik hoop dat het tijdelijk is.

Verder weinig plannen voor vandaag, en het weer nodigt ook niet uit tot wandelen/fietsen ;) Mijn vriend is gewoon werken. Morgenmiddag komen vrienden langs met kindjes van 3,5 jaar en 1,5 maand, dus gezellig :)

Fijne dag allemaal!

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihio

@mosa en is veda nog lekker gaan slapen?? en ow niet gaan slapen, maar wel fijn je boek uitgelezen:D ik kan echt elk moment van de dag slapen volges mij! wel balen dat jij niet zo fijn slaapt, er is niets zo lekker als lekker slapen!

@all

delano slaapt nog steeds, Heerlijk! ff wat inhalen van de hele dag denk ik, ik vind het wel fijn/goed hoor :D! dalijk nog eens verzinnen wat we gaan eten.. en dan snel boodschapjes halen om het te maken

groetjes!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mupet, ik slaap gelukkig normaal wel goed, alleen de laatste paar nachten minder. Maar hopelijk vannacht weer slapen als vanouds :)

Lekker dat Delano zo lang geslapen heeft! Veda is vanmiddag wel gaan slapen, eigenlijk heel snel al. Alleen na een uur was ze alweer klaarwakker, dus eigenlijk net iets te kort. Gelukkig was ze wel gewoon vrolijk.

Aanstaande maandag (op valentijnsdag, was toeval hoor :)) wonen we 7 jaar samen. Ik vind het wel leuk om iets te doen, dus ik heb net allemaal lekker vlees, broodjes en salades gekocht en dan gaan we zo grillen op de grillplaat. Mijn vriend weet van niets, dus wel een leuke verrassing als hij zo thuiskomt. Mijn ouders hebben net Veda even opgehaald, dan eet zij bij hen en halen we haar straks weer op. Ik vind het wel het leukst om uitgebreid te eten met Veda erbij, maar na een tijdje heeft zij het wel gezien en dan gaan wij automatisch ook sneller eten, vandaar dat ze even naar mijn ouders is. Nu even alles klaarzetten, mijn vriend komt rond 6 uur thuis.

Fijne avond allemaal!

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn zeurJan wil even mn fotootje zien ... dus even op reageren drukken :D

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hij vindt het fotootje leuk en vindt mij stom ... nou ja ... ;)

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb half wat gelezen maar echt geen puf. Gisteren gevloerd door soort buikgriep, nu nog rillerig maar wel berentrek, dus die 2 kilo zit er gewoon weer aan :).

Kindjes nog steeds aan het kwakkelen. T eet slecht, valt af, is wel hongerig maar kokt steeds zn eten weer uit (of kotst). Heel frustrerend. M weer aan het hoesten, hopelijk niet ziekte nummer tig die zich aandient.

Dus. Wij zijn toe aan lente, zon en zon en zon!

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @salapio; beterschap, alweer helaas. Voor jullie wordt het ook tijd dat de lente komt en alle ellendige virussen verpieteren.

@mosa;wat een leuk idee rustig met zijn 2-en te platen. Wij nemen het er dinsdag van, dan slaapt Y bij mijn ouders omdat ik woensdag al om 6:30 op mijn werk moet zijn.

Verjaardag wasnet heel leuk. Y heeft zich goed vermaakt met haar nichtje('s). En bovendien nog heel goed gegeten ook.
    nu ligt ze lekker te slapen en hopelijk slaapt ze morgen een uurtje uit.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, bah, het zit jullie nu echt niet mee hè? :( Heel vervelend, beterschap maar weer! En het wordt voor jullie idd tijd voor lente en zon!

Pookie, fijn dat de verjaardag leuk was en dat Y zich goed vermaakt had :) Hopelijk slaapt ze idd wat langer morgen!

Sterre, hoe was het vertellen??

Hanna, hoe was jullie etentje? In wat voor soort restaurant zijn jullie geweest? Hebben jullie het nog over een tweede kindje gehad?

All, wij hebben een hele gezellige avond gehad, mijn vriend was blij verrast toen hij thuiskwam :) Dus rustig gegeten en opgeruimd en toen Veda opgehaald. Ze is zo ontzettend gek met mijn ouders (en andersom ook), blijft zo leuk om te zien! Daar nog even wat gedronken, Veda was zo druk met spelen dat ze nog maar amper moe was. Nu ligt ze sinds een kwartiertje op bed.

10. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Mosa,

Wat kan de Veda goed eten zeg!
    En ik maar denken, dat ik zukke goede eters thuis heb.
    Haha 3 á 4 boterhammen, dat redt Mees nog niet eens.

Keigoed hoor.

Lastig poepende kinderen: Omega, kan een handje helpen.
    Lactulose kan ook heel goed helpen en kan geen kwaad.
    En als het echt obstipatie betreft van een paar dagen,
    kan je microlax gebruiken, alleen spuit je deze voor de helft of iets minder leeg.
    Tja ... het is een uitkomst.

Uiteraard iets meer vocht geven is een uitkomst, maar mocht dat niet lukken, dan kan datgene wat ik noem ook van pas komen.

Helaas heeft onze Sil er erg veel last van gehad.
    De dokter heeft één vinger bij hem in zijn achterste geduwd
    met de hoop iets los te krijgen.
    Dat hielp toen niet en hebben we een microlax dus voorgeschreven gekregen en dat was een SUPERVERLOSSING.

Uiteraard niet vaak gebruiken.
    Wij geven hem nu dagelijks lactulose (voorgeschreven door de dokter) en dat helpt zeker wel.

Echter krijgt hij ook bijvoeding, dus dat veranderd zijn poepwezen en dus af en toe keiharde dikke drollen (het lijken wel katten uitbraakselen). Nou, dan hebben wij standaard microlax in huis liggen hoor.

Natuurlijk gebruiken wij dat alleen als het echt echt niet meer gaat.

Goh, sorry voor het geklets.

Ik wens jullie allen het beste en ja Loe jou dus ook echt wel hoor.
    Ben zo blij dat je een trotse moeder bent van een zoon.
    Ik hoop echt dat als je mijn opmerking nu binnen zou krijgen, je zou kunnen voelen, dat ik het heel goed bedoeld heb.

Hoop dat je geniet van jullie zoon! Wens je het beste.

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @zvdh; wat zie ik nu, je kleintje moet onder het mes:( sterkte.

@mosa; goh gisteravond sensatie in jouw dorp. Je hoort de laatste tijd wel veel over relationele dingen die uit de hand lopen. Helaas:(

Y heeft niet echt uitgeslapen maar is wel lekker vrolijk.

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Nou hier geen goede eter hoor, alleen sinds afgelopen week maar daarvoor kon ik me soms echt wel zorgen maken over hoe slecht hij af en toe kan eten.
    Als L zo poept moet je hem misschien wat extra vocht geven.

Pookie: Leuk verjaardag gehad? Oh lees al dat het leuk was :)

Mupet: Wat schattig zeg die valentijnskaart :)

Hanna: Ik zag dat ze op die site van zara ook leuke jongensdingen hadden, als ik tijd heb even kijken :p
    Zo 17 jaar bij elkaar, gefeliciteerd en hopelijk was het eten gezellig!

Mosa: Veel plezier met je vrienden!
    Was het eten nog gezellig gister? Oh lees nu dat het gezellig was :)
    Owh..sensatie bij jou in het dorp?

Salapio: Haha jouw zeurjan.. wat een stommerd dat hij jou niet leuk vind ;)
    Beterschap voor jullie! Wat een ellende zeg, tijd voor beter weer en alle griepjes en virusjes weer uit te lucht!

ZvdH: Ik zie dat je mannetje geopereerd moet worden, wat zielig :(
    En ook zo'n last van harde poep.. :(
    Hoe gaat het met jou?

All: Pff pakketje nog niet binnen hier.. tot 14.00u thuis geweest en ja hoor.. zal je altijd zien, komen ze erna ;) Nou ja, hopelijk maandag dan :)

Gister vertellen aan mijn moeder+vriend & broers was leuk. M'n moeder las eerst alleen 'verhuisberichtje' dus die zei 'oh leuk, hebben jullie een nieuw huis gekocht'.. neee mam.. Las ze aan de andere kant de eerste zin..'oh oke dus Noah krijgt een andere kamer, is dat makkelijker?'.. lees nou mam.. 'owh wacht.. onee :$ echt waar :D.. He he we zijn er :D
    Iedereen super blij en weer helemaal verrast omdat we het weer zo goed stil hebben kunnen houden :p M'n jongste broertje wilde het gelijk hyves opslingeren maar daar moest hij natuurlijk even mee wachten!

Zwager en s.zus gaan we het straks vertellen, die waren gisteravond niet thuis.

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Haai,

Gister was druk en gezellig. Gelukkig waren we vroeg in de avond weer thuis. Door ongi hoofdpijn en in de auto werd ik nog misselijk :(. Thuis lekker op bed gelegen. Nu weer fris en zo hop hop naar de Efteling :D

@ Sterre, leuk leuk dat je moeder en broertjes zo verrast en blij waren :D:D:D

@ Mosa, de verrassing voor vriend was goed geslaagd, gezellig :)

@ ZvdH, zwaai. Wat schrikken dat je kleine onder het mes moet :(

@ Pookie, gezellige dag gehad gister :). Misschien dat Y later vandaag nog wat slaap inhaalt?

@ Salapio, knuf voor jou. Hopelijk wordt het snel lente weer!

Fijne dag allemaal!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Zijvandehoek, leuk dat je even langskwam :)

Pookie, eng zijn die dingen idd, ruzies in de relatiesfeer die gigantisch uit de hand lopen :( Ik ben benieuwd wat er achter de ruzie van gisteren zat.

En geniet maar goed van je vrolijke meisje :)

Sterre, hier had Pookie het over: Man dood na ruzie in woning - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

Wat grappig dat je moeder het kaartje eerst niet snapte :D Leuk hoor, zo heerlijk om zoiets te kunnen vertellen hè?!
    Veel plezier nog met het vertellen tegen je zwager en schoonzus!

Afrola, balen dat je je gisteren niet lekker voelde, en misselijkheid is al helemaal niet leuk natuurlijk :( Ik hoop voor je dat je er vandaag geen last meer van krijgt! Heel veel plezier in de Efteling, het weer zit in ieder geval mee :)

All, net even hapjes gemaakt voor de visite vanmiddag, dus nu al lekker klaar. Na het eten zo nog even een rondje wandelen en dan komen ze. Ik vind het nu altijd extra leuk om te zien hoe Veda op kleine baby'tjes reageert (vrienden hebben kindjes van 3,5 jaar en 1,5 maand), dus ik ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat :)

Fijne dag allemaal!

15. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!:)

ZVDH, wat verdrietig dat je zoon onder het mes moet, sterkte daarmee. :(Was het al bekend na zijn geboorte dat dat moest gebeuren? (heb er even wat over gelezen op internet) Dank voor je bericht over obstipatie. Nu is het zo dat L. wel iedere dag poept gelukkig, hij heeft in het begin van zijn leventje dagelijks lactulose moeten gebruiken, nu gebruikt hij dat niet meer. Omdat hij wel dagelijks poept, doe ik nu wat water bij elke voeding (10-20cc) en gisteren had hij ineens 3 luiers vol (wel kleierig, behalve de laatste) dus ik hoop het zonder lactulose op te kunnen lossen. ;)

Mosa, ha leuk zo'n verrassing he. En hanna, was het bij jou ook gezellig? 17 jaar samen is al weer een hele tijd he!:D

Salapio, knuffel hoor. VAlt niet mee. En wat naar dat T. afvalt, je ziet t liefst altijd een stijgende lijn. Hopelijk gaat het snel beter. En jan, niet zeuren hoor, Salapio is helemaal leuk.:p

Mupet, ach wat lief, zo'n valentijnskaart. En zo jong al! hihi.;)

Wie kreeg er nu nieuwe meubels? Pookie? Of afrola? :)

Loeman is naar de grens van belgie, onze eettafel ophalen. Wij wilden een tafel van 150 bij 85 en dat was best moeilijk te vinden. Maar ze hebben er eentje gemaakt en die koloniaal gespoten. Ben erg benieuwd. En we hebben een mooie kast gezien, maar die was net verkocht aan iemand anders, balen. Er zouden van de week nieuwe containers komen uit indonesie, dus ik ben benieuwd of er nog zo'n kast bij zit vandaag.:D
    Ik ga straks met L. naar mijn broer en schoonzus, toch wel uurtje rijden. L. zal zeker van slag zijn erna weer:(, maar hij krijgt lekker appel/peer vanmiddag, dus genoeg troost.:)

Fijne dag allemaal!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, fijn dat L gisteren 3 keer gepoept heeft, hopelijk is de oplossing met meer water bij de voeding een blijvende!

Afrola kreeg nieuwe meubels ;)

Leuk, jullie een nieuwe eettafel! En hopelijk lukt het nog met de kast!

Veel plezier bij je broer en schoonzus, hopelijk gaat het goed met L! Slaapt hij makkelijk in de auto?

17. Loe

Loe Niet meer actief

Aha...... Afrola, hoe zijn de meubels? Kon je er wel van slapen hihi? ik heb hetzelfde een beetje als Sterre, ben ook net een klein kind dat zo enthousiast is dat ik moeite heb met slapen haha.

Mosa, L. valt als een blok in slaap in de auto, soms blijft hij met de ogen dicht op zijn speen sabbelen, maar je hebt er geen kind aan. Het punt zit hem even in een bodywarmer aan doen en in de maxi cosi vastzetten, dat is wel even een punt van schreeuwen....maar eenmaal rijdend, vindt hij prima.

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    salapio, hoe gaat het nu met jou?
    Nu jij ziek.. hopelijk voel je je snel weer wat beter en is de TUF fase nu snel voorbij.
    Het duurt nu wel al lang he?

Mosa, gezellig gegeten dus gisteravond. Leuk idee hoor om het zo te regelen.
    Fijn is dat he om te zien dat je ouders zo gek zijn op je kind.
    Wij hebben dat ook hier bij mijn ouders. Ze vinden elkaar zo leuk.
    Mijn vader heeft mijn moeder nu een praten-over -Svinthe-verbod opgelegd ;)
    Ze heeft het bijna alleen nog maar over haar, wat ze gedaan heeft, was ze zei Whahahahah
    Vooral na een oppasdag natuurlijk.

Gisteren zijn we gaan eten op de SS Rotterdam in.... Rotterdam :)
    Het was erg gezellig en lekker en we hebben rustig kunnen kletsen zonder onze kletstante erbij.
    Ook wel eesn fijn!
    Ook nog gehad over de nieuwe baby, maar we zijn nu eigenlijk al op het punt dat we de zolderkamer voor Svinthe aan het inrichten zijn
    Hahahahahha, dus ik denk dat we eer wel voor zullen gaan dan he?

ZijvandeHoek, oei Sil last van moeilijk poepen.
    Svinthe heeft dit ook gehad als baby, echt erg!
    Lactulose hielp wel een beetje bij haar maar nog niet optimaal.

Sterre, haha die moeder van jou... wel het hele kaartje lezen he? :D:D
    Ik vind het ook heel knap hoor dat jullie het zo lang een geheimpje hebben kunnen laten zijn.
    Veel plezier met het vertellen aan je zwager en schoonzus!

Afrola, veel plezier in de Efteling.
    Altijd een erg leuk uitstapje.
    Hopelijk nu geen last meer van hoofdpijn, anders het Carnaval Festival maar overslaan, zit je met dat deuntje ook nog de hele dag in je hoofd ;)

Loe, is je man al terug met de tafel?
    Handig dat jullie er één hebben laetn maken!

Zometeen gaan we naar vrienden om daar te eten.
    Eerst zouden ze hierheen komen, maar hun kindje is ziek dus gaan we daar heen.
    Met al onze spulletjes die we zouden eten natuurlijk :)

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Afrola: Hopelijk was het leuk in de efteling en hebben jullie net zulk lekker weer gehad als wij hier :)

Mosa: He getsie, altijd akelig dat soort dingen :(

Loe: Hopelijk zit er vandaag een kast voor je bij ;)
    Je zei trouwens laastst bij mijn foto's dat je de meubels herkende.. jullie hebben ze ook?
    Haha en jij kan ook niet slapen van spannende dingen :p:D

Hanna: :D Je moeder een spreekverbod over Svinthe gekregen hahaha..
    Oeeeh leuk leuk.. een 2e voor Hanna :D

All: We zouden vanmorgen eigenlijk naar mijn zwanger en s.zus gaan. We zouden om 10.30u daar zijn, belt mijn zwager om 10.00u op dat ze ineens met 3 man ziek zijn daar ;) Kan gebeuren natuurlijk maar ik was toch ook wel een beetje boos... maar ja dat komt natuurlijk omdat er de hele tijd al wat is met die mensen en ze me eerlijk gezegd de strot uitkomen :x We zijn toen maar naar de oma van Roy gegaan (die stond eigenlijk gepland na zwager en s.zus) en die zei dat ze het al had verwacht :( Geen idee waarom maar ze vond het wel leuk :)
    Nu kan ik dus dinsdag m'n vriendin niet verassen en daar baal ik flink van.
    We zijn ook erg benieuwd of zwanger&s.zus ook het fatsoen hebben om hun zieke kind(eren) thuis te houden of dat ze ze evengoed naar mijn s.moeder brengen morgen. Ik bereid me er i.i.g op voor dat Noah weer aangestoken wordt (zoals zo vaak) ;)

Pff.. ik kom wel heel negatief over maar ik heb het eerlijk gezegd ook even helemaal gehad met m'n schoonfamilie :)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Loe, hoe was de tafel? En hoe was het bij je broer en schoonzus?

Hanna, haha, een Svinthepraatverbod :D Hier praten ze ook heel veel over Veda, en mijn vader doet net zo hard mee :D

Leuk zeg, eten op een boot (heb ik even opgezocht)! En ik denk dat jullie dan idd wel voor een 2e kindje gaan, erg leuk :)

Hebben jullie het vandaag ook gezellig gehad bij jullie vrienden?

Sterre, wat balen dat het bezoekje aan je zwager en schoonzus niet doorging, ik kan me voorstellen dat het irritant is dat er altijd wat is ;)
    Maar hoezo kun je het nu niet tegen je vriendin vertellen, willen jullie eerst dat je zwager en schoonzus het weten?

Vervelend dat je het nu zo gehad hebt met je schoonfamilie! Erg rot, en zo moeilijk om er wat aan te doen hè? Ik weet wel precies hoe het voelt, maar wil er eigenlijk verder niet meer over schrijven hier vanwege de herkenbaarheid van Veda's naam, maar het is een heel vervelend probleem :( Wat vindt Roy ervan?

Afrola, hoe was het in de Efteling?

All, een gezellige middag gehad met onze vrienden. Ook nog even naar het park gewandeld met z'n alles, het was heerlijk weer :) Veda vond de baby niet zo interessant, zijn zus van 3,5 jaar was veel interessanter :D Veda is alleen vanmiddag niet naar bed geweest dus om 6 uur was ze ineens helemaal uitgeput. Ook niet gek natuurlijk, we hadden het liever nog even gerekt tot na het eten, maar hebben haar toch maar even naar bed gebracht. Zometeen gaan we haar wakker maken, kijken of ze wat wil eten en dan eventueel nog even in bad doen.

Deel Deze Pagina