@mosa; arme Veda, helemaal uitgeput. Maar wilt ze dan nog wel eten als je haar wakker maakt? Hier zouden we dan echt niets erin krijgen. Wel leuk dat het gezellig was, en kindjes die groot zijn en wat doen zijn natuurlijk veel leuker dan zo'n baby @sterre; bah wat vervelend van je zwager en Fam. Zouden ze echt ziek zijn of denk je dat het een smoes was. @hanna; Etentje klinkt heel geslaagd. En toch een 2e Gaan jullie er nu gelijk voor of laat je de natuur haar gang gaan? Ahhh op tv zijn nu apen die in een zwembad springen in China. Echt heel grappig.
De efteling was geslaagd. Wel allemaal heul moe nu De paardjes van de verschillende draaimolen vond J geweldig, het carnavalfestival en droomvlucht ook. Op het muziekje van de waterlelies ging ze dansen. Het sprookjes bos was nog een beetje eng. Dat kwam ook door de vele gillende en rennende kindertjes @ Loe, leuk nieuwe eetkamertafel. Ik was idd van de nieuwe meubels. Ik heb er niet van wakker gelegen. Maar ik vind ze wel geweldig! Ben er erg blij mee , ze stinken alleen wel nog flink @ Mosa, gezellige dag gehad. Alleen Veda ging wel heel laat slapen. Kon je haar dan nog wel wakker maken vanavond? @ Sterre, balen dat je s.fam. Ziek was. Maar gelukkig wel langs je oma geweest. En die wist het dus al, voorspellende gaven zeker Waarom kan je het nu je vriendin niet vertellen? Omdat je s.zus/zwager het nog niet weten. Dat is dan toch pech voor hun? @ Pookie, hihi apen die in het zwembad springen. Zal vast een mooit gezicht zijn geweest @ All, vanavond heeft J voor het eerst op het potje gepoept Ze moest poepen vlak na het eten. Dus ik snel naar boven om de luier te verschonen. Merkte ik op de commode dat ze nog niet klaar was. Maar ze doet het dan niet op de commode. Dus ik zet haar op het potje en ze ging gelijk poepen . Zo goed ! Even goed staan juichen . Nu nog zien of het vooralsnog een eenmalige actie was of dat ze het wel vaker gaat doen binnenkort
Pookie, ik was bang dat Veda niets zou willen eten als we haar wakker zouden maakten, maar ze was eigenlijk heel snel al weer vrolijk en heeft ook goed gegeten. Daarna nog lekker een tijdje in bad gespeeld en weer naar bed. Viel gelukkig dus heel erg mee Afrola, klinkt als een geslaagde dag, leuk! En J op het potje gepoept, stoer hoor Wel goed dat je eraan dacht om haar op het potje te zetten! Ik ben benieuwd of het vaker voor zal komen!
Hoi meiden, Afrola: lekker hoor een dagje naar de efteling. En wat goed van je meisje, Poepen op het potje. Ik heb nog niet eens een potje. Heb besloten pas daarmee te beginnen als de baby er is. Sterre: ik zou het toch lekker aan je vriendin vertellen hoor dat je zwanger bent. Waarom niet? Je hebt het al zo lang geheim kunnen houden! Dan vertel je het je schoonzus toch aan de telefoon? salapio-: beterschap allen daaro! All: hier vandaag weer hijbel in de keet. manlief vertrok weer eens naar de voetbal terwijl ik hondsberoerd was, en al de hele dag harde buiken. Heb em gebeld in de auto, dat ik hem echt een eikel vond, dat hij me zo achterliet. Is ie maar weer naar huis gekomen. Maar wat was ik boos! Ik heb nu nog steeds af en toe harde buiken, en ga er van uit dat het indalingsweeen zijn. Morgen avond hebben we een echo (is hier standaard rond de 30 weken). Kan ik direct even navragen hoe of wat.
Melisa, balen van de onenigheid met je man! Ergens is het voor je man ook wel lastig natuurlijk, voetbal is toch een soort verplichting, maar jij moet natuurlijk altijd voor gaan! Later wel weer goed gemaakt? En veel harde buiken lijkt me best eng! Wel fijn dat je morgenavond dan een echo hebt, kunnen ze even zien hoe alles eruit ziet. Maar ik zou dan zeker de harde buiken even noemen. Succes! En veel plezier met nog een keer kijken, ook leuk
Melisa; goedop jezelf letten hoor. Gelukkig vanavondevenspieken daarbinnen, wie weet is de kleine smurf nu wel omgekeerd. zo en dan nunaar het werk, ochtend dienstje draaien bij de "echte" proef.
Hoi meiden, Ben ziek thuis vandaag. Snotterig en rillerig. Hopelijk van korte duur. Gelukkig is Hannaman vandaag ook thuis zodat hij lekker ook voor Svinthe kan zorgen. Mosa, baby's zijn gewoon niet zo in the picture. Ze liggen maar en doen nog niks Svinthe had ook helemaal geen belangstelling voor haar neefje laatst. De poezen waren veel interessanter. Lekker dat jullie nog even gewandeld hebben gisteren. Nu is het hier weer regenachtig weer. Is het nog gelukt om Veda te badderen gisteravond? Lastig he als ze op zulke tijden in slaap vallen. Oh ik lees nu dat het heel goed is gegaan. Fijn zeg! Even een power nap en toen gegeten en in bad geweest Afrola, leuk he de Efteling. de draaimolen favoriet Is ook heel leuk he? Goed zeg dat J op het potje heeft gepoept. Eenmalige actie of niet... ik vind het knap van haar!! Melisa, oei lekker dan dat je man naar de voetbal ging. Verstandige euze van hem om toch maar weer terug te komen. Heb je vaak last van harde buiken? Veel plezier bij de echo vanavond. Pookie, werk ze vandaag!
Goedemorgen! Melisa,veel succes en plezier bij de echo vanavond! Je moet het waarschijnlijk iets rustiger aandoen ivm die harde buiken. Hanna, jij rilderig. Beterschap, jakkie wat lijken er toch veel virussen te heersen deze winter of zou dat maar zo lijken? Veel bijgelezen nog even vanavond. Sterre, kan me goed voorstellen hoor dat je het even gehad hebt met SF. Hoe gaat het met Noah? En ging je nu nog een afspraak maken met je 'eigen' huisarts voor Noah? (weet het even niet meer) Het was gisteren erg gezellig. L. was lekker aan het spenen en suffen in de auto zoals altijd en eenmaal daar was het etenstijd dus lekker eten en spelen erna. Tja en toen bleven we langer. Hij naar bedje daar, uurtje geslapen en toen hij beneden kwam was het dus brullen! Niet mis zeg.. Ze hebben nu dus wel een keertje gezien waarom wij dus precies die tijd niet uitkiezen met op bezoek gaan........ Heb hem ter uitzondering maar wat uit het potje peer nog gegeven, maar ook daar begon hij te brullen. Honger is het niet, gewoon niet weten wat hij met zichzelf aan moet volgens mij. Ik hoop echt dat dat per 1 april wel goed gaat op het kdv. Wil niet (goh, wat klink ik nou als een bezorgde moeder he haha) dat hij daar een uurtje ligt te krijsen..... Woensdag intake gesprek, dan gaan we het vanzelf wel horen. Hij komt op de groep vlindertjes trouwens, vond ik zelf nou niet zo'n toepasselijke naam....jak. L. gaat nu naar maatje 74 onderhand! Broeken kan hij nog makkelijk in 68 aan (van de H&M dan) maar ze zijn niet lang genoeg meer. Kleine grote beer wordt groot. Dat doet me denken: hoe gaat het met grote boelie nu Salapio? Zou het echt al voorjaar worden??? Zie die zon! In het najaar hebben we niks aan de tuin gedaan ivm L. die toen net geboren was, nu moet er echt veel gebeuren zeg, dan maar met gipsen poot..... Fijne dag allemaal!
Mosa: Nou die vriendin van me is net als de krant.. hahaha Vandaar dat we het eerst even tegen familie zeggen. Roy vindt het ook erg vervelend maar ja, hij/wij hebben nu al zo vaak angegeven dat we het niet leuk vonden of dat we het er niet mee eens zijn.. maar ja, het heeft gewoon geen zin. En ruzie maken willen we ook niet. Awh en Veda helemaal uitgeput van de dag. Wel leuk dat het gezellig was Pookie: Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon geen zin hebben gehad.. dus een smoesje maar ja.. dat weet je toch niet. Zo, je bent er vroeg bij Afrola: Leuk hoor dat de efteling geslaagd was En J zich ook goed vermaakt zo te lezen, fijn. Wauw wat knap dat J op het potje gepoept heeft!!! Ik moest wel lachen bij de zin dat je even flink hebt staan juichen.. waar je als ouder al niet blij mee kan zijn he?! Melisa: Ojee manlief toch vertrokken Maar gelukkig ook weer terug gekomen Ben benieuwd wat ze vanavond over die harde buiken zeggen. Hanna: Ik vroeg me trouwens nog af hoe met je vriendin gaat die kanker heeft? (vergat het steeds te vragen) Ojee, jij ziek Gelukkig kan je man vandaag voor Svinthe zorgen. Beterschap! Loe: Ik vond ook al dat er erg veel heerst dit jaar! Ik ben niet meer met Noah naar de HA geweest We kijken het gewoon even af, hij gedraagd zich niet anders ofzo maar mochten we weer een keer gaan dan gaan we wel naar 'mijn' HA Wat vervelend dat L zo over zijn toeren was Ik zou zo 1,2,3 ook niet kunnen verzinnen wat het is.. behalve dan dat hij misschien (te) veel prikkels krijgt en daarna ook in een vreemd omgeving wakker wordt. Zo zo in maat 74 alweer Ik heb die maat bij Noah net uit zijn kast gehaald All: Hier zijn mijn nieuwe kleren binnen en me=super blij Gelijk even gepast en kan nu niet wachten tot ik ze aan kan Ik was best een beetje bang dat er iets niet zou passen ofzo maar alles zit super goed.. fieuw! Ik ben blij *doet vreugdedansje* Noah is vandaag naar mijn schoonmoeder. Ik laat em daar niet met een gerust hart naartoe gaan maar ik was stiekem ook wel even blij met mijn day-off hoor.. Ik heb ook heel asociaal tot 11.00u in bed gelegen
Hanna: Beterschap. Sterre: heeft noah pas maatje 80 aan? Volgens mij heb ik echt een reuze kind haha. Ze heeft al maatje 92 aan, en de shirtjes kunnen nog maar net... Harde buiken: ik heb ze eigenlijk niet zo vaak. Vandaar dat ik gister ook een beetje bang was, en hoopte dat het niet lang ging duren. Heb al met al denk ik wel 3 uur lang op en af harde buiken gehad. Kindje is vast gedraaid! We zullen het vanavond zien. Gisteren hebben we een nachtje noordwijk geboekt voor in maart. Lekker een hele grote kamer waar het slaapgedeelte gescheiden is van het zitgedeeltje. Zo kan C. lekker slapen, en wij nog even tv kijken of zo (lekker in bad bijvoorbeeld haha). Een vriend van mij woont in noordwijk, dus kunnen we dan ook meteen langs. En C. heeft nog nooit strand gezien. Lijkt me leuk om haar daar te zien rennen....
Hoi dames, Pookie, zo zeg, jij was er vroeg bij vanochtend! Is het goed gegaan op je werk? Hanna, wat vervelend dat je ziek bent, hopelijk voel je je inmiddels iets beter! Wel fijn idd dat je man ook thuis is, kun jij het tenminste echt een beetje rustig aan doen. Loe, fijn dat het gisteren goed ging, alleen jammer dat hij na zijn dutje zo overstuur was Is dat echt vaste prik iedere dag? En L alweer naar maat 74, gaat hard Was de tafel helemaal naar jullie smaak? Sterre, oke, dan zou ik idd even wachten met het vertellen tegen je vriendin Wat fijn dat alle kleren goed waren, leuk is dat dan hè?! Draag je al positiekleding of nog je eigen kleding? En heerlijk, geslapen tot 11 uur! Melisa, Veda draagt maat 86 en voor de zomer ben ik aan het kijken voor maat 92, dus ook een reuzekind dus Wel eng van de harde buiken, misschien toch een beetje door het gedoe/de stress met je man? Hopelijk blijkt vanavond idd dat het kindje gedraaid is! En leuk zeg, een nachtje naar Noordwijk! Gezellig, en leuk om met Chelsey naar het strand te gaan! Salapio, hoe is het nu bij jullie? All, ik zag net ineens dat ik morgen naar de vk moet voor controle. Met Veda wist ik precies wanneer ik erheen moest, maar nu was ik het bijna vergeten Verder gaat het ook goed, dus ik zal ook wel weer zo buiten staan. Maar het hartje luisteren is wel leuk natuurlijk Ik dacht dat het vandaag net zo zacht weer was als gisteren, dus Veda en ik vanochtend fietsen, maar ik vond het heel koud Dus een niet zo'n groot rondje gefietst. Ik las net dat het voorjaar waarschijnlijk droog en zonnig wordt Vandaag wonen we 7 jaar samen Ik vind het zó lang klinken Maar 1 april zijn we alweer 11 jaar samen, dat vind ik helemaal zo'n eeuwigheid! Mijn vriend heeft vanavond na zijn werk een vergadering dus hij is helaas pas laat thuis. Veda en ik gaan vanavond even bij mijn ouders eten, ook wel gezellig.
O ja, die man die afgelopen weekend hier in het dorp is doodgegaan bij een echtelijke ruzie, blijkt door zijn vrouw doodgeslagen te zijn met een koekenpan Dat is wel heftig!
En het klinkt ook nog als een hele flauwe / slechte mop. Werk is goed gegaan hoor. Alleen Y. Uit bed halen door papa ging minder. pookman was zich nog aan het aankleden toen hij een klap en gehuil hoorde. Hij snel naar de babykamer. Staat Y. Daar in slaapzak NAAST haar ledikantje Hopelijk een eenmalige actie..... @Afrola; op het potje gepoept, wow dat ishet wel waard om te juichen Nu ff fabriekstank afdouchn en Y. Ophalen.
Melisa: Noah zit inderdaad nu in maat 80 Maar het is maar een klein opdonder hoor dus dat C in maat 92 zit vind ik niet raar. Maar C heeft ook de lengte van d'r vader meegekregen natuurlijk (bedenk ik me ineens haha) Ik ben benieuwd of de kleine gedraaid is. Ik weet wel dat toen Noah dat nog even deed bij 37+4 weken dat het géén pretje was! Hij besloot toen even met zijn kont van links naar rechts te draaien Lekker zeg, een nachtje weg geboekt met z'n 3tjes! Mosa: Ik heb mijn gewone kleren nog aan, dat gaat nog goed. Alleen als ik zit en voorover buig merk ik dat m'n riem wat knelt. Ik had echt gedacht dat ik heel snel 'dikker' zou worden maar ja, wie weet komt dat nog En het is nu natuurlijk ook die misselijkheid... Gister weer erg maar vandaag weer wat minder gelukkig. Leuk, morgen naar de vk. Ik vergeet ook sneller dat soort dingen nu. Ik moest vandaag bellen voor een afspraak voor die combi-test.. tis dat ik het opgeschreven had want anders.. Brr hier nog geen zonnetje gezien, het ziet er alleen maar grauw uit. En bijna 7 jaar aan het hokken Gefeliciteerd! Wij in juli dit jaar ook maar nog geen 11 jaar samen, wij 9 Dan was jij ook nog best jong dan? 17? En je enige vriend geweest? All: Ik hoef niet te koken vanavond. Noah eet bij m'n s.ouders en Roy heeft een cursus en krijgt daar eten. Nou zit ik me te bedenken wat ik ga eten. Normaal zou ik dan een stokbrood halen en er file american een meter dik opsmeren maar ja, dat ga nu nie he Straks even neuzen in de winkel...
Mosa: Owh berichtje gemist van die man maar jeetje zeg Moord met een koekenpan.. klinkt inderdaad als een slechte grap Pookie: Ojee Y uit bed gesprongen Inderdaad, hopelijk een eenmalige actie! All: Roy belde d'rstraks trouwens dat Noah vanmorgen in de auto heeft overgegeven... maar ziek leek hij niet vanmorgen dus ik vermoed dat het aan de rijstijl van paps gelegen heeft De kinderen van zwager en s.zus waren trouwens gewoon bij mijn s.ouders hoor :x
Pookie, dat is schrikken, Y uit haar ledikantje geklommen/gevallen Echt zielig! Veda heeft het één keer gehad toen het bedje nog op de middelste stand stond, ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan toen Maar hopelijk is het idd eenmalig! Sterre, en wie weet kom je wel helemaal niet zo veel aan Kan natuurlijk ook! Ik moest me voor het laatst wegen bij de vk toen ik 8 weken zwanger was, toen was ik nog niets aangekomen, hopelijk valt het morgen, 10 weken later, ook mee Ik was idd 17 toen ik wat met mijn vriend kreeg, ik zat in het eindexamenjaar van het VWO toen Hij was toen 21 jaar, vond ik toen best oud Ik heb daarvoor wel wat vriendje gehad, maar niet echt heel serieus. Ik was toen heel erg van het uitgaan met vriendinnen, dus was ook niet op zoek naar een relatie. Maar ja, soms lopen dingen zo Niet dat het erg is natuurlijk Ik ben in ieder geval wel blij dat ik niet helemaal zo onschuldig was toen ik wat met hem kreeg, ik kan me dan best voorstellen dat je op een gegeven moment benieuwd zou zijn naar hoe het met andere jongens zou zijn. Lekker, niet koken! Ik heb een lekker idee voor je: patat Succes op school in ieder geval weer!
Grrr....dus toch :x En waren ze ook echt ziek? En arme Noah, overgeven in de auto! Hopelijk lag het idd aan de rijstijl van zijn papa
Pookie: Oja, nu ik lees van Veda bedenk ik me dat Noah er ook een keer naast heeft gelegen Komt vaker voor dus Mosa: Haha nee wie weet komt er idd niet veel aan Jeetje, jij ook alweer 18 weken.. wat gaat het toch snel nu he? Haha ik vond Roy toen ook best oud.. hij was 26, we schelen 7 jaar. Maar hij gedraagt zich helemaal niet zo dus dat scheelt Ik ben het inderdaad wel met je eens dat als het wel 'fijner' is als je al wat 'rond hebt gekeken' voordat je een lange relatie krijgt. Oehh patat was ook lekker geweest maar ik heb nu vis bordelaise meegenomen Had ik wel weer eens zin in en lekker makkelijk Roy zei dat de kindjes niet helemaal fit waren maar ook weer niet zo ziek als dat ze gister door de telefoon deden voorkomen. Maar ja, het is moeilijk oordelen he.. ik ben natuurlijk bevooroordeeld Ik hou het maar gewoon in het midden. We vertellen het hun gewoon (hopelijk woensdagavond) en dan heb ik weer aan mijn 'verplichting' voldaan. Ik heb net wel een vriendin van mij gebeld uit katwijk en het haar verteld Zij kent hier verder toch niemand en ze was hartstikke blij Zij hebben zelf besloten geen kinderen te krijgen omdat zij manisch depressief is. Best zielig want ze is wel helemaal gek van kinderen Hier komt ondertussen een heerlijk visluchtje voorbij *snif snif*...
oei, alles goed met Y? Mosa, hebben jullie eigenlijk een combinatietest gedaan? En bij jou STerre nog gelukt met bellen? Vandaag werd ik gebeld dat de uitslag van de rontgen van het hoofdje van L. nog niet binnen was. Mosa, de tafel is heel mooi, we zijn er echt blij mee! oja, Afrola: die kast van ons, (kun je boven open doen met een vitrine achtig idee), die sti-hinkt ook nog zo hard zeg! Bleh. Dank je wel Y en Pookie! Jullie ook eet smakelijk.