Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, nou, netjes gegeten hoor :) Ik ben daar nooit zo goed in als ik alleen eet :)

Hopelijk kun je het idd woensdag tegen je zwager en schoonzus vertellen, dan is dat ook gebeurd. En dan kun je het tenminste ook tegen anderen vertellen. Wel leuk dat je het al tegen een vriendin hebt verteld. Op zich wel verstandig dat je vriendin zelf geen kinderen wil, is toch een hele ingewikkelde stoornis, maar wel sneu natuurlijk als je het wel graag zou willen :(

Wij hebben de laatste keer trouwens maar door de telefoon tegen mijn zwager en schoonzus verteld dat ik weer zwanger was ;) Het kwam er telkens van hun kant niet van, en om het ze nu op Veda's verjaardag te vertellen vonden we niet helemaal netjes. Maar door de telefoon vond ik ook niet leuk.

Pookie, zo, die Y zit veel achter de computer de laatste tijd :D

Loe, wij hebben geen combinatietest gedaan, beide keren niet. Natuurlijk hopen we op een gezond kindje, maar een kindje met het syndroom van down is voor ons geen reden om de zwangerschap af te breken, vandaar dat we het niet gedaan hebben :)

Ik weet dat er bij de juli-mama's iemand was met een kans van 1 op de 27. Nou, veel stress en nu afgelopen week (volgens mij is zij een week langer zwanger dan ik) heeft ze gelukkig te horen gekregen dat alles goed is, maar dan heb je een rotweken! En ik vraag me dan af hoe 'makkelijk' je een kindje laat weghalen als je al bijna 20 weken zwanger bent, vaak duurt het zolang voor je de uitslag van de vruchtwaterpunctie krijgt.
    Maar iedereen moet het natuurlijk zelf weten, ik vind het goed dat er zoiets als een combinatietest bestaat.

Fijn dat de tafel helemaal naar jullie zin is! Was het ook nog gelukt met de kast of horen jullie dat later?

All, best vermoeiend, zo 's avonds alleen met Veda, en dan heb ik nog wel bij mijn ouders gegeten :) Nu helpt het ook niet dat ik flinke hoofdpijn heb ;) Maar nu lekker rustig op de bank zitten en hopelijk is mijn vriend niet al te laat thuis.

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, arme L helemaal over zn kookwater ... of van zn kookwater ... :D. En nu al naar maat 74!

Mosa, gefeli met jullie jubileum. Jammer dat je vriend moet werken. Samen gaan wonen op Valentijnsdag, das pas romantisch ;). En elkaar ontmoet op 1 april ... geinig ;). Kookpanmoord klinkt als flauwe mop ...

Pookie, oei ... hopelijk niet vaker van die klauterapieacties. Anders matras naast bed leggen? Nu al over naar groot bed is misschien wat vroeg ...

Melisa, M zit nu tussen 92 en 98 in :D. Lekker nog een nachtje weg met 3.

Sterre, dit lees je vast te laat maar bij de appie heb je vega-filet americain. Nu heb ik al een eeuwigheid geen fa van dood beest gegeten, maar de vegavariant is superlekker (vinnik) :D. Ook al lang met dezelfde vent dus.

SAMEN, moet altijd even rekenen (erg he) ... M is 3 dus we zijn in sept 5 jaar getrouwd en dus 7 jaar samen en we wonen zo'n 6,5 jaar samen :D

Hier gaat het redelijk goed. T eet weer beter, maar weegt 9030 ... Dus in ruim 1 maand is er ruim 700 gram af. Je ziet het ook echt aan m. Kan er echt om janken (zo gezegd zo gedaan :D). We zijn eindelijk klaar met die k*t-antibio dus hopelijk is het nu ook klaar met de diarree en gaat ie weer lekker dik worden.

M is superlief en heeft het moeilijk met de extra aandacht die haar broertje vraagt en krijgt. Vanmiddag is ze alleen bij een vriendje gaan spelen, das al heel stoer van mn verlegen meisje en vervolgens opgehaald door Jan (vriendje woont soort van aan pleintje aan de overkant) die uit zn werk kwam: hij op fiets en zij op dr fiets - en ze was zooooo trots. Verder kletst ze de oren van je kop en ze is zo grappig :D.

Ik wil heel graag weer rust in de tent want we zijn moeier dan moe.

Wel leuk: ik heb mn opdracht voor de cursus bijna af. Voel me weer helemaal student inclusief perfectionisme en onzekerheid :D

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, valentijnsdag was 7 jaar geleden toevallig op een zaterdag, handige verhuisdag ;) Maar ergens vond ik het ook wel leuk dat het toevallig zo uitkwam. En 1 april is idd ook wel een aparte datum :D Dus mochten we ooit gaan trouwen, dan moeten we ook maar een leuke datum kiezen :)

Wat ontzettend sneu dat T zo afgevallen is, 700 gram is natuurlijk niet niks :( Hopelijk is hij idd snel weer beter en komt hij weer goed aan, want dit lijkt me echt heel moeilijk voor ouders! Knuffel, komt binnenkort vast weer goed :)

Wat lief dat M bij een vriendje heeft gespeeld vanmiddag :) Wat een grote meid wordt het dan al hè?!
    Maar ik kan me wel voorstellen dat alle aandacht nu voor T wel moeilijk is voor haar, het wordt ook écht tijd dat alles weer in rustiger vaarwater komt voor jullie!

Goed zo van je opdracht!!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pookie en Y: Thanx! Het was erg lekker :)

Loe: Ja het is gelukt, volgende week maandag om 21.30u Best laat maar het komt eigenlijk ook wel mooi uit, kan ik gewoon naar school.

Mosa: Ik ga dus meestal voor dat soort dingen als ik alleen eet zoals vis omdat Roy dat niet lekker vind.. heb ik ook dat gezeur niet dat het zo stinkt :p En file american vind hij ook niet lekker maar dat is wat minder gezond dan haha.

Hmm ja, als mijn zwager en s.zus woensdag ook weer niet kunnen dan wordt het denk ik ook telefonisch hoor.. ik ga echt geen 2 weken wachten op hun want Roy is dit weekend een weekendje weg met vrienden. Maandag naar school en combi-test en dinsdag moet m'n zwager trainen dus ja, dan word het alweer volgende week woensdag ;)

Salapio: Inderdaad te laat maar ik vind het er wel eentje om te onthouden, die vega-file van je ;)

Lijkt me inderdaad vreselijk als je kind zoveel afvalt :( Gelukkig kan hij nu weer dik worden :p En M alleen aan het spelen ergens. Best knap, ik deed dat pas toen ik pas op school zat volgens mij... onee wacht, ik had een vriendje bij ons op de galerij waar ik alleen bij ging spelen :p

En onzekere studenten-gevoelens.. hier ook! Vandaag kon ik m'n hoofd er niet bij houden en ik voelde een lichte paniek opkomen omdat ik ook niks wilde missen :)

All: School was dus niet zo'n suc6 vandaag... nou ja, haal ik deze week wel weer in ;)

De vis was erg lekker alleen jammer dat ik nu onwijs maagzuur heb.. tss tis ook altijd wat he haha :):D

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ben nog steeds niet opgeknapt.
    Morgen gaat Svinthe toch naar mijn moeder. Kan ik écht even rustig aan doen :)
    Hopelijk gaat het morgen weer beter.

Sterre, leuk dat je vriendin zo enthousaist reageerde!

Mosa, gefeliciteerd met jullie 7 jaar samen wonen!
    Wij wonen in april al weer 12 jaar samen en zijn 17 jaar bij elkaar.
    Pfffff da's pas lang ;)

Kledingmaat: Svinthe zit nu in 80, maar ik heb ook al veel in 86.

Salapio, och T zoveel afgevallen. Tijd voor herstel voor hem!
    Knap zeg van M dat ze is gaan spelen bij haar vriendje :D

Mosa, oei hoofdpijn is niet lekker...
    En dan ook nog alleen om voor Veda te zorgen.
    Was je vriend laat thuis?

Trusten voor straks allemaal!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, arme jij, volgende week gaat het vast weer beter op school :)
    Vis en zwangerschap gaat hier sowieso absoluut niet samen, dus ik kan me voorstellen dat je er nu maagzuur van hebt! Ik had het gisteren erg van een knoflookbroodje, was ook vies :)

Hanna, wat vervelend dat je nog niet opgeknapt bent! Wel lekker dat je morgen écht rustig aan kan doen, met een kindje in huis werkt dat toch altijd minder hè? Beterschap!

En 17 jaar lang is natuurlijk helemaal een eeuwigheid :cool: Hoe oud waren jullie toen jullie wat kregen, jij 19 jaar?

Mijn vriend is over ongeveer een half uurtje thuis, hij is in ieder geval onderweg. Nu wacht ik ook wel op hem, wel zo gezellig :)

All, slaap lekker!

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen, kom me even snel melden.

Wat zijn jullie allemaal al lang bij elkaar! Wij kennen elkaar nu 5 en een half jaar haha. En wonen bijna 5 jaar samen. Dus wij hebben het allemaal iets sneller gedaan :)

Gisteren was alles goed bij de VK. Het kindje ligt nu goed op zijn plek, vandaar wrs ook de harde buiken. Het heeft zich lekker ingenesteld. Koppie mooi naar beneden. Helaas geen mooie echo gehad, want we zagen alleen het achterhoofdje. Ach, nog 10 weekjes he.

Zo, ga ik ff naar mijn werk. Lees ik vanmiddag lekker bij!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Nog ziek thuis vandaag. Svinthe is net door Hannaman naar mijn moeder gebracht.

Melisa, goed zeg dat de baby nu gedraaid is :D:D

Mosa, wij waren allebei 19 jaar toen we elkaar leerden kennen,. We schelen maar 2 maanden en hebben zelfs bij elkaar in de kleuterklas gezeten :D
    Maar daarna elkaar uit het oog verloren.

Fijne dag allemaal!

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Snelle zwaai ;)!!

@ Hanna, beterschap!

@ Mosa, hoofdpijn over?

@ Melisa, harde buiken vanwege draaien. Hopelijk zijn de volgende harde buiken omdat er iets komt ;). Wel goed om te weten weten dat de kleine man nu goed ligt :)

@ (lang) samen, wij al 12 jaar en wonen 5,5 jaar samen :)
    Gister verrast door T, hij heeft geregeld dat opa en oma op J gaan passen komend weekend, kunnen wij naar de sauna en ????

Nu weer terug aan het werk.
    Heb bijzonder drukke week dus hopelijk af en toe tijd voor een klein berichtje... :)

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Balen zeg dat je nog niet opgeknapt bent :( Vandaag maar even echt rustig aan doen en Svinthe naar je moeder.. heeft ze weer wat om over te praten haha :D
    Jemig.. 17 jaar.. dat is inderdaad al lang zeg! Wat grappig dat jullie ook bij elkaar in de kleuterklas hebben gezeten. Ik vond Roy eerst maar een stommerd tot ik een paar maanden later letterlijk ziek was van de verliefdheid :)

Mosa: Oh jakkes, maagzuur van het knoflookbroodje :(

Melisa: Dat is mooi zeg dat de kleine zich gedraaid heeft :) En jammer dat de echo niet zo mooi was maar inderdaad, nog eventjes volhouden :) Werkse!

Afrola: Dat is een fijne verrassing! Lief hoor van T!

All: De vis is écht niet goed gevallen zeg. Vannacht werd ik wakker en was ik énorm misselijk. Ik dacht echt dat ik moest gaan overgeven maar gelukkig ben ik weer in slaap gevallen. Net wel weer een broodje kunnen eten maar nog steeds misselijk :( Pff zwangerschapsmisselijkheid sucks ;)

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Oja daar dacht ik nog aan gister maar, jij zegt iedere keer dat een kindje met down geen reden voor jullie is om de zwangerschap af te breken en daarom geen combi-test doen.
    Dat is het voor ons natuurlijk ook niet en daarom doen we het ook niet ;)
    Wij willen het alleen weten om, mocht het wel zo zijn, ons goed voor te kunnen bereiden. Niet alleen of het kindje wel een redelijk leven kan leiden maar ook voor ons zelf en Noah, als gezin. Als er een kindje met down komt zal dat de nodige aandacht en aanpassingen vragen voor en van iedereen. En dat kan zowel positief als negatief zijn natuurlijk maar goed, aan zo'n situatie moet je je dan aanpassen :)
    Daarom doen wij het en dus niet om een kindje daarom maar weg te laten halen :)

12. Loe

Loe Niet meer actief

Hanna, beterschap hoor!
    Ps. wat heb jij een lage pre-ei temp!

Melisa, yeah baby gedraaid! Heel fijn.

Gisteren heb ik pb contact gehad met Bereke. Haar schrijfgroepje is helemaal uit elkaar gevallen en ze mist t eigenlijk wel op zp. Ze wil graag weer een clubje. Is het ok als ze hier komt meeschrijven?

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, haha ja hoor dan heeft mijn moeder weer voor een hele week gespreksstof :D:D
    Tja, ik vond Michel in de kleuterklas ook superstom. Altijd maar aan het praten over zijn treinbaan in de kring Whahahahaha, dat ik dat nog weet he?
    Ik heb of beter gezegd had voor de zwangerschap echt een heel goed geheugen en weet heel veel van mijn jeugd nog.
    Sterkte met de misselijkheid meis
    Ik weet helaas wat het is en het is niks.
    Voorlopig maar geen vis meer voor jou denk ik.

Afrola, succes deze drukke week!

Loe, ik temp altijd in mijn mond. Dat scheelt natuurlijk wel wat qua temp.
    Maar mijn eisprong is altijd goed te zien dus dat is wel mooi.
    Van mij mag bereke best mee komen schrijven.
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?

Volgende week zaterda is de meeting al he meiden?
    Hebben we al een tijd staan?
    Mij lijkt in de morgen afspreken het fijnst... rond een uurtje of 10 ofzo?

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Melisa, fijn dat alles goed was bij de vk! En helemaal fijn dat het kindje netjes gedraaid is :)

Dit is je laatste werkweek toch? Vreemd gevoel zeker?

Hanna, grappig dat jullie bij elkaar in de kleuterklas hebben gezeten :D En hij altijd maar praten over zijn treinbaan in de kring :D

En hopelijk voel je je vandaag al weer iets beter!

Afrola, dat is nog eens een leuke verrassing, naar de sauna en ??? :) Leuk hoor, en gezellig natuurlijk!
    Jullie zijn wel getrouwd toch? Anders zou je bijna denken dat T je ten huwelijk zou vragen ;)

Sterre, bah zeg, wat vervelend dat je zo'n last van de vis hebt gehad! Hopelijk voel je je inmiddels niet meer zo misselijk!

En je hebt helemaal gelijk over de combinatietest, ik krijg alleen vaak het gevoel dat de meeste mensen het wel om die reden doen. Het lijkt mij persoonlijk alleen veel stress (bij een redelijke hoge kans dan) voor iets wat begint met kansberekening. In de meeste gevallen blijkt er gelukkig toch niets aan de hand te zijn.
    Maar ik kan me ook wel voorstellen dat jullie het wel willen laten doen :)

Loe, ik zou het leuk vinden als Bereke hier komt meekletsen :) Ik heb ook nog weleens contact met haar via pb, dus alleen maar gezellig!

Over de meeting, volgende week idd al :) We hebben nog geen tijd afgesproken, maar ik zou liever 11 uur willen als dat ook goed is. Ik vind het zonde om Veda wakker te moeten maken 's ochtends en heb zelf ook vaak wel even tijd nodig om rustig aan te doen 's ochtends. Maar als voor anderen wel eerder beter uitkomt, dan is dat ook wel goed hoor :) Ik heb er in ieder geval zin in!

Wie komen er nu precies? Hanna, Afrola, Sterre, Pookie, Salapio (misschien toch? Blijft zeker een misschien nu?), Djaar (?) en ik.
    Loe, hoe denk jij er nu over? L is er dan nog wel iets jong voor, maar je kunt ze zelf rustig zitten en dus ook wel rustig zitten met hem).
    En zijn er nog anderen die willen komen?

All, vanochtend bij de vk geweest. In totaal ben ik tot nu toe 1 kilo aangekomen :cool: :D Ik was best een beetje trots, en ook blij want de laatste tijd heb ik best veel (foute) dingen gegeten. Verder was alles ook goed en ik heb het hartje gehoord :)
    Toen ze aan mijn buik ging voelen, zei ze, dat kindje groeit goed!
    Dus alles was helemaal prima, toch fijn.

En verder vanochtend gekeken voor behang in een grote behangwinkel. Maar ik ben er nog niet over uit, over een tijdje nog maar een keer kijken.

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Veel fijne berichten geloof ik :D. Ik blijf even ego-en hoor.

T is doorverwezen naar KNO-arts. Hopelijk gaat ie enorm bunkeren en is alles ok ... vind het wel eng hoor. Maandag afspraak.

Dinsdagochtend uitstrijkje en wordt een koperspiraaltje geplaatst. En die blijft in ieder geval tot augustus zitten. Heb wel weer eens zin in een zomer zonder dat ik een baby in mn buik heb of (bijna) volledig borstvoeding geef: lekker aan de wijn, koud biertje oid voor tent/in tuin/op terras :D. We zien wel weer verder in aug.

Mn opdracht is af en ingeleverd. Ben enorm benieuwd!

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe (of bereke als je dit leest :p) Tuurlijk! Gezellig :)

Hanna: :D geinig zeg dat je dat nog weet over zijn treinbaan. Pest je hem daar nog weleens mee *gniffel* :p

Mosa: Nou je het zo zegt vind ik die ??? bij afrola ook wel spannend.. :):D

De stress bij een eventuele slechte uitslag lijkt mij ook killing. Hopelijk hoeven we dat nooit mee te maken.

Zo, maar 1 kilo erbij, wat goed! *geeft aplausje* Dat ga ik dus nooit halen he.. :)

Salapio: Owh T naar de kno arts? Heb ik iets gemist of ben ik alweer vergeten wat er was :)
    Je gaat dus een koperspiraaltje laten zetten. Hoe ben je tot die keuze gekomen?

All: Hier nog steeds misselijk maar het gaat op en af. Straks tegen etenstijd zal het wel weer oplaaien ;)

Vanavond heb ik mylene party, heb er wel zin in. Alleen jammer dat ik nu dus niet kan vertellen dat ik zwanger ben.

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Om de oplopende spanning te doorbreken :p:D
    Ja we zijn al getrouwd, 2,5 jaar geleden :D

T deed nogal geheimzinnig, we gaan naar de Sauna en daarnaast is er nog tijd om iets anders te doen ??? Maar waarschijnlijk is het gewoon omdat hij nog meer wil doen, maar nog ff niet weet wat ;)

@ Loe, tuurlijk mag je Bereke uitnodigen om mee te kletsen :p;)

@ Mosa, goede apk, fijn :D

@ Salapio, op naar een heerlijke warme zomer ;):D

@ Sterre, succes/veel plezier met de mylene party (weet niet meer wat het was, kan ff niet googlen)

@ Meeting, ik vind 's ochtends ook wel fijn of juist 's middags.
    Wordt nu wel lastiger afspreken met al die verschillende slaaptijden ;)

Hanna, knap dat je nog weet dat je man over treinbanen sprak op zijn 4e :D

Nog een half uurtje, tomdiedom :). Vanavond afspraak met vriendinnetje :)

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    #3138 Sterre82, 15 feb 2011
    Laatst bewerkt: 15 feb 2011
    Moeten jullie dit eens lezen, vond het wel gemeen maar stiekem ook wel grappig:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/257742-grrrr-mp-weer.html
    Je moet wel een beetje door de antwoorden heen bladeren anders snap je em niet...

Afrola: Aha zo.. ik dacht misschien dat T misschien heel romantisch ging zeggen dat je met de pil mag stoppen maar jij slikt die niet natuurlijk :):p
    Maar hij weet dus gewoon nog niet wat haha :D

Oh en mylene is een tut-en-frut partijtje met make-upjes en allemaal lekkere smeerseltjes enzo :p
    Normaal ben ik niet zo tut maar ze hebben er toch wel fijne dingen.

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Over de meeting.. ik weet nog niet of het lukt.
    's Ochtends moeten de mannen hier zwemmen dus dat haal ik sowieso niet en om nou anderhalf uur heen te rijden, om 's middags een uurtje daar te zitten en weer anderhalf uur terug te moeten rijden zie ik niet zo zitten eigenlijk :)

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sterre, haha aan de pil ben ik idd ook al niet :p

aha de Mylene is de make-up party. Nice nice :)

Zou wel errug jammer zijn als je niet naar de meeting komt hoor!

Het ongelofelijk bij de MP advertentie is dat er inmiddels 2 keer zoveel voor wordt geboden als waar ze hem zelf voor had gekocht.

Wel een stomme reactie van de MP adverteerder naar de bieder. Tja ik snap wel dat ze geen bedrag wil noemen. Dat kan suggereren dat je met een bepaald bedrag tevreden bent. Maar geen bedrag noemen kan ook slecht uitvallen en een bieder probeert in eerste instantie een koopje te krijgen ;).

Heb verder niet alle reacties gelezen ;)

Nu naar huis...

Deel Deze Pagina