Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb dat topic ook gelezen Sterre! Super leuk he. Nou ja leuk.........als buitenstaander dan om eens te lezen. Maar inderdaad vreemde reactie. En dan die biedingen.........

Mosa, ik zie het eigenlijk niet zitten met L, hoe graag ik ook wil. Zoals zondag hebben mijn schoonzus en broer gezien hoe het dan gaat met L. Voor hem en voor mij niet leuk om hem zo overstuur te hebben. 's ochtends redden wij uberhaupt niet: ik heb tijd nodig om op te starten en L. ligt dan nog te pitten. En toch, ondanks mijn argumenten hier: ik had graag gewild hoor! Lijkt me super gezellig. Maar het is niet verstandig, echt niet.

Ik ga aardappies bakken en de rest erbij zoeken! Vanmiddag haar gekleurd en vanavond even kijken of de kapper highlights kan zetten, kan vriendlief oppassen.

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    :) nooit reageren voor je een topic waaraan gerefereerd wordt helemaal hebt gelezen ;)

Nu lekker eten... fijne avond!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat een geklets ineens :D

Dan later vanavond maar reageren. Mijn schoonouders komen zo, dus heb niet zo veel tijd. Ben in ieder geval benieuwd naar dat topic waar jullie het over hebben, ga straks even kijken :)

Wel lastig om een goede tijd voor de meeting af te spreken dan. Voor mij is 's middags onhandig, omdat Veda juist pas rond 2 uur naar bed gaat. Dat kan wel iets gerekt worden, maar ik ben bang dat ze 's middags op tijd moe wordt omdat ze 's ochtends nooit slaapt.
    Wie o wie heeft de oplossing? :D

Fijne avond en tot later!

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii dames

zo weer es ff wat bijgelezen:)

@loe/bereke ik weet even niet wie bereke is? maar ik vind het natuurlijk altijd goed als er iemand bij komt kletsen:) ik ben zelf ook nog niet zo lang geleden bij jullie clupie gekomen dus dat is toch alleen maar leuk lijkt me :)

@afrola oww niet aan de pil? heb ik even iets gemist of gaan jullie er (bijna?) voor??

@hanna wat leuk jullie dus wel binnenkort(nu?) echt voor de 2e :D

@sterre ech bah misselijkheid bah bah, zeg wat ga jij hard ineens (naar mijn idee haha) al weer 11 richting de 12 weken joh:D

@mosa pfff jij ook al zo had, wow men al weer bijna 20 weken! en fijn dat het beebje goed gegroeid is:D en maar 1 kilo aangekomen, netjes hoor :D

@salapio ah wat rot dat T zo is afgevallen:(knuf!! en wat een stoere meid heb je zeg! en wat leuk dat ze zo helemaal trots was :D

@all

sorry verder is er ff nix blijven hangen, ben doodjemoe!

groetjes xxx

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, ghegheghe :D:D:D
    Leuk dat Mp berichtje.
    Vind!ik wel humor!!!

En ja ik pest hem nog weleens met die treinbaan.
    Hij zei dat als hij een zoontje zou krijgen hij een terinbaantafel wilde maken...
    ben ik even blij dat het een meisje is Hahahaha
    Die waarschijnlijk een trein geweldig zou vinden... maar dat zeg ik hem natuurlijk niet ;)

Bleh, nog steeds misselijk. Jammer hoor.
    Ik ben bang dat als ik weer zwanger mag raken ik ook weer tot de spuugclub ga behoren...

Vandaag weer een goed gesprek gehad en hij heeft het nu zelf steeds over een nieuwe baby (of 2... want hij gaat uit van een tweeling Whahahahahahahh)
    Ik vind het echt reuzespannend!

Myleneparty, wat is dat?
    Veel plezier in ieder geval!

Afrola, haha, even de spanning doorbreken :)
    Sauna is niet mijn ding. Veel te warm :D
    Ben benieuwd wat dat ??? uiteinelijk gaat worden..
    Veel plezier met je vriendin.

Mosa, veel plezier met je schoonouders ;)
    Die komen best vaak langs is het niet?

Meeting, laten we gewoon 11 uur afspreken is dat een goed plan???
    Ik kijk wel hoe het gaat met het slaapje van Svinthe.
    Beetje flexibel maar op zo'n dag.
    Ze slaapt waarschijnlijk gelijk als we in de auto zitten en dan is Houten - Middelharnis een goede afstand.

Gelukkig ben ik weer opgeknapt. NOg niet helemaal, maar ik hoef nu pas vrijdag weer te werken en dat is wel fijn.
    Morgen wordt mijn nichtje 3 jaar en vandaag heeft ze al voor zichzelf gezongen.
    Zo schattig :D

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: nog een paar weekjes en dan moet de misselijkheid weer minder worden!

Hanna: weer helemaal opgeknapt? En je man wil toch nog wel een kindje? Nou, zet em op zou ik zeggen haha.

Loe: jammer dat het bij jou nog steeds niet lekker loopt.

All: C. was de hele dag al niet lekker, en vanavond kwam alles er met een grote golf uit. Zielig hoor. Ze had ook koorts, dus is om 7 uur met een paracetamol lekker naar bed gegaan.
    Mijn man heeft morgen zijn soll. gesprek. Spannend! Hopelijk krijgt hij de baan.

Salapio: succes met het spiraaltje. Hopelijk valt het plaatsen mee. En lekker straks aan de wijn! Kijk ik ook wel weer naar uit....

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, hmm...dus nu naar een KNO-arts ;) Hopelijk kan hij in ieder geval wat voor T betekenen!
    Het kindje van vrienden van ons is 17 maanden en heeft al twee keer buisjes gehad en de keelamandelen zijn pas verwijderd. Zij was constant verkouden en ziek. Wel heel sneu, maar dit lijkt wel te helpen.

En een spiraaltje dus, hoe je het opschrijft wel een lekker vooruitzicht voor de zomer :) En daarna zien jullie wel weer verder natuurlijk.

En krijg je echt een cijfer voor je opdracht? Zo ja, wanneer verwacht je wat te horen?

Sterre, was de mylene party leuk? Ik hou helemaal niet van dat soort dingen, zou me verplicht voelen dingen te kopen waar ik uiteindelijk toch weinig mee zou doen :)

Grappig topic over die lamp op marktplaats :D

Afrola, ik dacht al wel dat jullie getrouwd waren, maar ging ineens twijfelen :) Maar het kan idd dat hij het andere nog moet verzinnen :D

Gezellig bijgekletst met je vriendin?

Loe, jammer dat het niet gaan lukken met de meeting, maar ook heel begrijpelijk :) Komt vast de volgende keer wel goed!

En is het nog gelukt met je haar? In welke kleur heb je het zelf geverfd?

Mupet, wat vervelend dat je nog steeds zo moe bent :(

Hanna, zo, dus jullie gaan voor een tweeling :D Maar weet je al wanneer jullie er echt voor gaan, of doen jullie dat stiekem al?

En mijn schoonouders komen idd best vaak, joepie :) En dan nog vinden dat ze Veda te weinig zien ;) Maar ja, nu hebben we het weer gehad tot we er zondag gaan eten :)

Fijn dat je je beter voelt, en de komende twee dagen vrij is natuurlijk wel zo lekker! Alvast gefeliciteerd met je nichtje :)

All, ik heb vandaag alweer de hele dag hoofdpijn gehad en vanavond ook echt weer flink ;) Ik ben er gewoon een beetje misselijk van. Sinds een week slaap ik een stuk slechter en ik ben gewoon echt moe nu, dus vandaar de hoofdpijn. Ik hoop echt dat ik komende nacht beter slaap ;)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, arme C :( Hopelijk slaapt de vannacht goed en blijft het bij één keer overgeven!

En spannend voor je man morgen, ik zal voor hem duimen :)

9. bereke

bereke Niet meer actief

Hallo allemaal!

Ik kwam even piepen of Loe het "al in de groep gegooid had" of jullie het zien zitten om nog een extra lid bij te krijgen ;). Blijkbaar heeft Loe dit inderdaad al gedaan en zien jullie het ook wel zitten :). Vind ik heel fijn! Moesten er mensen zijn, die het toch niet zien zitten, verdwijn ik wel weer stilletjes hoor.

Zal me even kort voorstellen: ik ben dus bereke. Een Belgische van 29 jaar. Getrouwd sedert 4/4/2008 en moeder van een meisjestweeling (F e n n e en L o r e) sedert 25/8/2010 (met behulp van icsi => eerste poging raak :)). Ik ben momenteel nog thuis maar begin eind volgende maand terug te werken. Geen speciale hobby's. Lees graag (helaas geen tijd meer voor momenteel), eet en drink graag (is er aan te zien ook jammer genoeg), kijk graag tv en zit graag wat te neuzen op zp. Had een vast clubje hier maar dat is een beetje stilgevallen. Natuurlijk schrijf ik ook af en toe bij de (toekomstige) tweelingmama's maar zou me hier ook graag aansluiten. Las hier al regelmatig mee om te zien hoe het ging met Loe (en ook wel met Mosa) en jullie lijken een hele fijne hechte groep :).

Heb trouwens vroeger nog getempt en volgens mij toen ook een aantal van jullie af en toe wel wat zot laten draaien met al mijn vragen enzovoorts :p. Maar da's al een hele tijd geleden :D.

Zo, echt kort is het niet geworden :p. Moesten er vragen zijn, hoor ik het wel.

Ik ga proberen om vanaf hier in te pikken en zo vaak mogelijk mee te schrijven (maar af en toe zal dit niet lukken met onze kleine spookjes ;)). Hopelijk leer ik jullie vlug allemaal wat beter kennen (al die blz. terug lezen is onmogelijk :p) en pas ik binnen jullie groepje!

10. bereke

bereke Niet meer actief

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bereke, leuk dat je gelijk al even langskomt :)

Wat een plaatjes zijn die dochters van je! Wat een heerlijke vrolijke koppies, erg leuk om te zien :) Gaat het ook goed met ze?
    En spannend dat je binnenkort weer gaat werken, heb je er zin in?

Gezellig dat je mee komt kletsen in ieder geval! En je leert vanzelf wel iedereen kennen :)

12. bereke

bereke Niet meer actief

Bedankt voor de lieve verwelkoming Mosa! Kon me niet meer inhouden en dacht meld me al maar vast ;).

Ja ze zijn lief hé (zegt de fiere mama :)). Onze meiden doen het heel goed! Ze groeien goed, eten goed (vooral fruitpap dan ;)) en leren zoveel bij! Gaat best vlug!

En nee, heb geen zin om terug te gaan werken. Lijkt me zo zwaar om allemaal te combineren! Maar start gelukkig maar halftijds gedurende twee maanden en daarna 4/5e.

Zal wel even duren eer ik iedereen ken, maar komt vast wel :).

13. bereke

bereke Niet meer actief

En hoe is het met jou? Al 17 weken ondertussen?! Gaat altijd zo hard bij iemand anders;). Alles ook oké met die mooie meid van je?

Zo, ga dadelijk maar mijn bedje eens opzoeken (man doet laatste fles).

Tot morgen!!!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Terecht dat je trots op je meisjes bent hoor! Ik weet nog wel hoe spannend het was tijdens je zwangerschap, en dan is het erg fijn om te lezen hoe goed het met ze gaat :)

Misschien een stomme vraag, maar loopt de ontwikkeling van een tweeling gelijk aan die van een eenling, of zijn ze met bepaalde dingen langzamer omdat ze vaak wat kleiner zijn bij de geboorte?

Fijn dat je in ieder geval rustig aan kunt beginnen op je werk!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bereke, met mij gaat het goed, en ik vind mijn zwangerschap nu zelf ook best hard gaan hoor! Ik merk toch heel duidelijk het verschil met een eerste zwangerschap.

Met Veda gaat het ook prima, het is een superlief en vrolijk meisje :)

Slaap lekker!

16. bereke

bereke Niet meer actief

Ik denk dat ze vrij gelijk lopen met een eenling. Ze rollen al om en beginnen hun voetjes vast te pakken enzovoorts. Het zijn heel felle dames! En gelukkig zijn ze pas geboren op 36+1. Scheelt ook wel denk ik.

Oeps onze antwoorden hebben elkaar gekruisd. Fijn dat alles goed gaat met jullie! Tot morgen en slaapwel! Hopelijk slaap je deze nacht wat beter hé!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, nee hoor wij zijn nog niet stiekem begonnen :)
    Eerst maar wachten tot het maart is en dan kijken of we echt gaan beginnen.
    Ik heb nu wel gezegd dat ik in maart wil beginnen....
    We hebben het vandaag ook over de verbouwing gehad. de hele benedenverdieping moet er hier uit worden gesloopt, nieuwe keuken, nieuwe vloer, haard, nieuwe alles eigenlijk. Ook de schuur moet echt een nieuw dak, staat op instorten.
    Ik zie die verbouwing
    Ik hoop dat je vannacht heel lekker zult slapen. Hoofdpijn is niks en zeker niet zo lang.

Melisa, beterschap voor C.
    Altijd zielig een ziek kindje.
    Spannend morgen het sollicitatiegesprek.
    Ik ga duimen voor een goede afloop :)

Bereke, leuk dat je mee komt schrijven en dat je even wat over jezelf hebt verteld.
    Wat een schattige dochtertjes heb je zeg. De olijke tweeling moest ik gelijk aan denken.
    Ken je die boeken of zijn die typisch Nederlands? :)
    Ik heb zelf ook een tweelingzus en dat is ech heel gezellig.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bereke, ik weet ook niet hoe ik op het idee kom dat een tweeling mogelijk wat later zou zijn met dingen, het was een gevoel denk ik. Maar twee felle dames, ook weleens heftig lijkt me!

Hanna, maart is al over twee weken ;)
    Maar wel lastig met de verbouwing dan! En dat zal een grote klus worden! Gaat je man het grotendeels zelf doen of laten jullie het doen?

De olijke tweeling, jeugdsentiment :D

Weltrusten allemaal!

19. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames;)

@bereke gezellig dat je er bent en wat een heerlijke meiden heb je zeg! lijkt me zeker af en toe wel druk 2 kindjes tegelijk en zeker als je het dalijk moet combineren met werken, ik snap dat je er nog niet zo veel zin in hebt! :)

@mosa en?? lekker geslapen? ik hoop het echt heel erg voor je want steeds die hoofdpijn enal en dat rottige slapen is echt niet fijn!

@melisa suc6 voor je mannetje! en beterschap voor C wat zielig zeg dat ze zo ziekjes is! Hoe ist verder met jou?? kindje gedraaid las ik, fijn hoor!!

@hanna hihi ja maart is al bijna! haha;) en wow wel nog een hele verbouwing in de planning! daarna blijft er volges mij nog weinig om nog te verbouwen bij jullie over of? ;) haha

@all

(sorry mosa misschien) maar ik heb Heerlijk geslapen vannacht, lag er al om half 10 op en om 6u werd delano wel wakker, maar hups fles en terug naar zn bed en heerlijk geslapen tot 8 uur :) dat had ik ff nodig!

vandaag maar wee eens aan de was en opruim hier! hahaha;)

groetjes en fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina