Loe: Zijn de highlights nog gelukt? Afrola: Nog druk gehad gister? Mosa: Tis wel dikke mik met je s.ouders de laatste weken of lijkt dat maar zo Ik kom ook altijd wel met dingen thuis van zo'n party waar ik achteraf spijt van heb hihi Wat rot dat je zoveel hoofdpijn hebt Heb je het daar wel met de vk over gehad? Mupet: Haha ja he?! Ik denk nu zelf ineens ook van, jee toch ineens alweer bijna 12 weken zwanger Wat lekker dat je zo goed geslapen hebt! Je lag er ook lekker op tijd in.. zou ik ook eens moeten doen Suc6 met de was!.. owh wacht.. op mij wacht ook nog een berg strijk boehoe..dat was ik vergeten Hanna: de volgende keer als je man weer twijfelt over een 2e zeg je gewoon 'denk aan die treinbaan' Oh hij denkt zelfs aan een 2ling! Maar dat slaat toch altijd een generatie over? Fijn dat je weer een stuk opgeknapt bent! Melisa: Pff ik hoop inderdaad dat de misselijkheid echt over is over een paar weken. Ik had eigenlijk al gehoopt dat het tegen de 12 weken een stuk minder zou zijn Ey, je man vandaag soll-gesprek! Wat fijn zeg. Ik zal voor jullie duimen! Awhh arme C Hoe gaat het vandaag met haar? Bereke: Welkom Awhhh die fotootjes!! Wat een vrolijke dames zeg En binnenkort weer aan het werk, spannend. Wat voor werk doe je? Waar woon je in Belgie.. ik woon vlakbij de grens, Kinrooi, Hasselt. All: Hier ook weer een kort nachtje...Eerst om 03.00 en daarna om 06.15 weer wakker omdat ik naar de wc moest, om 06.40 ging de wekker van Roy die vervolgens dat rotding nog eens 10 x af laat gaan (vanavond toch maar eens wat van zeggen :x) en om 07.30u was de kleine man wakker.. Weinig geslapen dus Mylene was wel gezellig. Nu ik thuis zit, is het toch wel erg fijn als je even wat anders hebt. Even met de meiden kletsen enzo, even geen gejengel, snotneuzen en poepbroeken Heb ook leuke dingetjes gekocht en eigenlijk ook weer te veel maar ja.. vond dat ik mezelf wel mocht verwennen Tis hier al lekker weer zeg, straks even lekker een stukje wandelen.
Nee, de olijke tweeling ken ik niet. Ze zijn fel maar ook lief hoor . Hannah, dat zijn al serieuze verbouwingen! Hopelijk schiet het allemaal vlug op. Oh,heb jij ook een tweelingzus? En is het zo dat er steeds één van de twee "de baas" is? Echt iedereen zit hier maar te gokken wie er "de baas" zal zijn later. Maar dan denk ik: wie weet zijn ze wel aan elkaar gewaagd . Mupet, fijn geslapen en nu energie voor de was en opruim. Succes . Sterre, ik werk op een kinderbijslagfonds in Hasselt. Woon ook vlak bij de grens, namelijk in Maasmechelen. Is niet zo ver hé . En oei, da's wel een heel korte nacht geweest voor jou. Kan je overdag nog wat rusten? Ik ga dadelijk eens in het "oei ik groei boek" piepen of ze nu een sprongetje kunnen hebben want ze doen al een aantal dagen beetje vervelend. Niet goed drinken en slapen. Maar geen koorts ofzo.
Good morning! Mannetje is nu op gesprek en kind bij de oppas. Heerlijk! Ga zo lekker op de fiets boodschappen doen. Het ziet er zo lekker uit buiten. Bereke: wat een leuke kindjes heb je! Mooie meiden hoor. Sterre: ik gebruikte best wel veel van mylene, ook de kinderlijn is echt heerlijk. Helaas al een tijdje geen party meer gehad. En ik ben te lui om er zelf 1 te organiseren haha. Mosa: hoe is het met je hoofdpijn? Mijn vk zei dat je rond de 18 weken ook meer hoofdpijn kan hebben. Blijkt hormonaal te zijn. C. heeft vannacht heerlijk geslapen, en vanmorgen leek ze weer helemaal zichzelf. Gelukkig maar! Zo, nu wachten op het mannetje! Hij is al eens gedetacheerd geweest voor deze baas, en al zijn "oud" collega's hebben em gisteren nog gebeld om succes te wensen. Leuk om te zien dat zelfs mannen van die softies kunnen zijn hihi. Oh jee... zal ik koffietijd gaan kijken of niet? Gaat over overtollige zwangerschapskilo's. Brrrrrrrrrrrrrr.
hoihoi @all het ziet er zeker lekker uit buiten @bereke, wie weet is het wel een sprongetje hoor ik heb een sprongetjes wekker via de email, dan krijg je als je kindje in de leeftijd zit van een sprongetje, een emailtje over hoe of wat, wie weet is dat ook wat voor jou? ik weet alleen niet meer waar je je daarvoor nou kon aanmelden, wie weet weet mosa het nog? die had het ook volges mij. @melisa ah wel lief van die oud collega's van je man! hopelijk word het wat! en lekker hoor ff alleene thuis @sterre hha jij dus ook nog genoeg te doen in huis ik ben een luie huisvrouw, ik strijk nix, dus dat scheelt me weer wat werk hahahaha
Melisa, oh da's wel lief van die mannen ja! Hopelijk komt hij dadelijk thuis met positief nieuws. En overtollige zwangerschapskilo's? Ik zou zeggen: niet kijken . Mupet, ik heb me daar wel voor aangemeld maar krijg niks binnen via e-mail. Net boek erbij genomen en op 26 weken is er een sprong. Ze zijn vandaag exact 25 weken dus het zou dat toch wel eens kunnen zijn... .
@bereke ah zou goed kunnen dus! volges mij moest je wel rekenen met de uitgerekende datum ipv van de echte geboordedatum, ik weet niet of je dat ook gedaan hebt?
Hoi meiden, Vanmorgen om 7.15 uur pas wakker. Maar Svinthe is vannacht wel een paar keer wakker geweest. Dromen en spenen kwijt. Ik voel me geklukkig als weer wat beter Het gaat de goede kant op. Vanmiddag ga ik even naar de verjaardag van mijn nichtje Sofie. Mupet, fijn zo'n goede nacht voor jou. Daar was je wel even aan toe he? Ja, maart is het al bijna..... Ik ben nu wel een beetje zenuwachig aan het worden Waarschijnlijk duurt het wel weer lang voordat ik zwanger ben. 2x zwanger geworden en 2x er toch wel 10 a 11 rondes over gedaan geloof ik... Hannaman gaat er vanuit dat het snel raak is .... Ik durf daar niet op te hopen! Bereke, tja ik was en ben eigenlijk degene die altijd naar voren wordt geschoven als er iets gedaan moet worden. Vroeger als klein kindje al en het is nog niks veranderd hahahahah Je kan het denk ik al snel genoeg zien Melisa, hopelijk gaat het gesprek van je man goed vanmorgen! Sterre, oei niet zo'n goede nacht dus... Je man een snoozer... ik vind dat zo'n zonde van de slaaptijd he? Ik snooze echt nooit (ook niet voordat Svinthe er was) Blijf liever langer slapen. Bereke, ja hoor dat kan heel goed de sprong zijn dan. Succes met de 2 meiden in de sprongetjestijd!
Goedemorgen, Ik ben vandaag thuis aan het werk, mijn moeder past even een paar uurtjes op Veda. Maar nu wel even tijd voor een berichtje Mupet, heerlijk toch, dat je zo lekker hebt geslapen! Hopelijk ben je daardoor ook wat minder moe! Succes met de was en het opruimen! Sterre, balen van de slechte nacht Hopelijk heb je er vandaag niet al te veel last van! En fijn dat het gezellig was gisteren Ik heb trouwens best vaak hoofdpijn, ik heb het snel als ik moe ben of als mijn rug/nek vastzit. Ik merk nu dat het een combinatie is van beiden, het staat helemaal los van de zwangerschap. Ik heb daarom niets tegen de vk gezegd. Vannacht heb ik wat beter geslapen en voel me vandaag gelukkig ook weer wat beter Ik merk wel dat ik het echt even rustig aan moet doen, maar dat is vandaag geen probleem. Morgen de hele dag werken, ik hoop dat het dan ook goed gaat. Bereke, grappig dat iedereen verwacht dat één van je meisjes de 'baas' zal zijn Merk je nu al wel goed dat ze een verschillend karakter hebben? En vervelend dat je meisjes al een paar dagen een beetje vervelend zijn, maar het zou idd heel goed een sprongetje kunnen zijn. Ik moest even zoeken, maar dit is het linkje om je aan te melden voor de sprongenwekker. Dan krijg je dus een mailtje als er weer een sprongetje aan zit te komen: Aanmelden - Oei, ik groei! Als ik even verder gelezen had, zou ik zien dat je je al aangemeld hebt Vreemd dat je niets krijgt dan! Maar volgens mij boek toch een sprongetje, weet je in ieder geval waar het gedrag vandaag kan komen. Melisa, spannende dag vandaag! Hopelijk komt je man in ieder geval met een goed gevoel thuis! Fijn dat C weer de oude lijkt te zijn, kan soms ook snel gaan bij kindjes hè? Misschien zat iets van het eten gewoon dwars en was eruit gooien genoeg. En, nog koffietijd gekeken? Ben je veel aangekomen? Hanna, fijn dat je je weer wat beter voelt! En ik kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt om voor een tweede kindje te gaan! Dat is ook het moeilijke hè, je weet niet hoelang het gaat duren. Hopelijk gaat het bij jullie deze keer ook sneller, maar kan best hoor! Hier voor Veda in ronde 8, daarna beide keren in ronde 2, en je hoort dat zo vaak. Maar ik snap ook wel dat je er niet te veel op durft te hopen! All, zo nu snel verder werken! Fijne dag allemaal!
Hanna: ik was ook niet snel zwanger van C, maar bij deze zwangerschap duurde het maar 1 cyclus. Dus het zegt helemaal niets! Mannetje was toenstraks helemaal blij toen hij terug kwam haha. Had een goed gesprek gehad, nu hoort hij helaas pas eind volgende week meer. Maar ik schat zijn kansen goed in. Zo, nu weer meisje halen.
Muppet, nee heb de effectieve geboortedatum genomen. Omdat ze gewoon ontwikkelen en even ver staan als andere kindjes die rond die datum geboren zijn. Dus volgens mij is het dan ook logischer om die datum aan te houden, hoewel zij dus zeggen van niet?! Melisa, fijn dat het gesprek goed is gegaan! Ja je merkt al wel een verschil in karakter hoor! Maar ze zijn nog zijn klein. Wie weet, wisselen de rollen nog .
Hoi meiden, Het is weer gelukt vandaag om J tot net na de lunch wakker te houden. Nu ligt ze inmiddels een uurtje lekker te pitten. Hopelijk houdt ze het nog 1 a 2 uur vol @ Meeting, 11 uur Voor J nog best laat ben ik bang. Omdat we nog best moeite hebben haar tot 12 uur wakker te houden. Alhoewel ze ook wel flink onder de indruk zal zijn van het hele gebeuren waardoor ze misschien juist niet zal willen toegeven aan de slaap @ Mupet, je hebt niets gemist hoor. En ik ben al jaren niet meer aan de pil Wat heb je heerlijk geslapen vannacht, lekker hoor. en lukt het wassen en opruimen als 'luie huisvrouw' een beetje ? @ Hanna, gefeliciteerd met je nichtje Zo wat lees ik nu, grote verbouwing in de planning? Leuk en lastig tegelijk Zeker in combi met een eventuele zw.schap. Maar ja je kan niet op alles wachten of aan de kant schuiven vanwege een zw.schap . Fijn dat je je al weer beter voelt! @ Melisa, zielig van zieke C. Gelukkig gaat het vandaag beter. Super dat het gesprek van je man goed ging. Nu afwachten, spannend! @ Salapio, T naar de KNO . Hopelijk valt het allemaal mee! @ Mosa, vervelend dat je zoveel hoofdpijn hebt. En opnieuw slecht slapen. Dat is lastig. ZOu een of andere ontspannende thee of kruidenmix kunnen helpen? Fijn dat je vannacht ieg goed hebt geslapen. Heb je binnenkort nog een afspraak met de fysio? misschien dat hij/zij nog tips voor je heeft? @ Bereke, Welkom ! Gezellig hoor dat je mee wilt komen kletsen. Leuk dat je je hebt voorgesteld. En wat een lieve meisjes! Binnenkort weer aan het werk dus, dat zal wel even wennen voor je zijn en een nieuw ritme oppakken met de 2 kleintjes, gaat lukken maar het is even pittig. Wat baas zijn betreft. Ik heb 2 nichtjes die tweeling zijn en daarbij was er wel 1 duidelijk feller en meer de baas dan de ander. Dat was wel een 2-eiige tweeling en beide kindjes hadden een duidelijk ander karakter. Mijn vroegere buurmeisjes waren ook een tweeling en die waren 1-eiige en heel erg hetzelfde, daar kan ik me ook niet van herinneren dat er 1 'de baas' was. Het zal vast afwachten zijn hoe dat bij jullie zal gaan . En 2 kindjes in sprongetjesstijd lijkt me best pittig. Succes @ Sterre, Vervelend dat je nog zoveel misselijk bent. Maar hopelijk wordt het binnenkort weer beter. Gister was de mylene party dus goed geslaagd. En lekker geshopt, altijd leuk toch Hier is deze hele week druk, vanavond vergadering van mijn werk, 4 uur lang en ik moet alles notuleren. Morgenavond sporten (de enige dag in de wk dat ik kan). Vrijdagavond 9-maandenbeurs, daarna door naar s.ouders. Zaterdag Sauna en zondag ???. Gister was het nog erg gezellig met vriendin. Was te lang geleden dat ik haar had gezien. Goed bijgekletst. Het plan is vaker af te spreken. Maar het is altijd lastig om een datum te vinden dat we allebei kunnen.
Bereke, leuk dat je nu al verschillen ziet in karakter. Mijn zus en ik zijn zeer verschillend. Daarom kunnen we het denk ik ook zo goed vinden samen Afrola, hoe kan een vergadering nou 4 uur lng zijn??? Niemand kan zich zolang concentreren...... Succes met notuleren hoor, lijkt me een hele klus! Verbouwing, we gaan eerst de schuur doen en de tuin, riolering enzo. Daar heb ik binnen wieing last van. de benedenverdieping komt daarna pas en als ik kijk naar het werktempo van Hannaman in combi met zijn dagelijkse werk is het eventueel tweede kindje hier al ruim naar de basisschol Whahahahahahah Toen Svinthe geboren werd waren we met de keuken bezig. Hannaman had juist die dag een vrije dag genomen om te tegelen. Dat werd even wat anders Lastig soms om met vriendinnen af te spreken. Laatst hebben we met z'n drieën afgesproken via afspreken.nl Er waren 9 opries en uiteindelijk was er één datum die we alledrie konden. Maar goed, je hebt er maar 1 nodig he?
@ Hanna, professoren kunnen echt veel en lang vergaderen. Maar omdat ik ook bang ben dat ik 4 uur lang notuleren niet volhoudt neem ik een opname-apparaatje mee . Er zijn gelukkig wel broodjes tussendoor, dus ik hoop ook wel op een kleine pauze 'De verbouwing van de benedenverdieping begint pas als de 2e naar de basisschool is' . Dat vind ik een hele mooie optimistische planning whahahaha Wel knap dat hij alles zelf wil en kan doen ! Maar in jou geval zou ik me dan ook niet druk maken over zijn verbouwing en een zw.schap Afspreken via een online planner. Handig Nu moet ik echt nog even wat schoonmaken in huis, want daar heb ik de rest van de week geen tijd meer voor
Bereke: Lekkere felle meiden dus.. ach ja er moet ook wat inzitten he Ik kan overdag gelukkig wel even rusten maar ik moet zeggen dat het wel gaat nu. Komt vast door het heerlijk zonnetje, daar krijg je lekker energie van Ah Hasselt, dat is aan de Budelse kant toch? Of was t nou Neeritter.. weet het zelf even niet meer Melisa: In april heb ik een party (voor het eerst) bij mij thuis. Ik kan eventueel wel wat voor je bestellen als je wilt? Leuk zeg dat de 'oud' collega's van je man hem suc6 wensten, altijd leuk natuurlijk Oh lees al dat je man er een goed gevoel aan over heeft gehouden. Wel jammer dat het nog zo lang duurt voordat jullie wat horen Mupet: Haha een luie huisvrouw Ik ben ook lui hoor.. ik heb nog niks gedaan Hanna: Gefeliciteerd met je nichtje! Tja je weet nooit hoe snel je weer zwanger bent maar ik duim voor je dat je natuurlijk heel snel zwanger mag raken! Pff ik ben ook geen snoozer (ook nooit geweest).. gewoon langer slapen, 1x af laten geaan en opstaan Mosa: Oke het komt dus van je rug/nek Moet je vriend maar (wat vaker) masseren dan Die sprongenwekker.. ja dat mailtje krijg ik altijd als ik al een week denk.. zou het een sprongetje zijn? All: Pfff ik heb net dat pakketje van marktplaats binnen gekregen maar wat een domper zeg Heb ik me daar nou zo op zitten verheugen. Kleertjes zijn gewoon helemaal niet wat ik ervan verwacht had, echt niet mooi meer (duidelijk al 5e hands ofzo), er zitten vlekjes in en gaten en bij een paar rompertjes hangt dat drukknoopje er nog maar net aan Terwijl ik duidelijk gevraagd heb of de kleertjes vlek- en gaatjes vrij zijn. Kreeg als antwoord dat alles in goed staat is, zonder vlekken en gaten.. nou niet dus :x Er zaten zelfs kleertjes bij met nog een kaartje eraan schreef ze.. ja tuurlijk, 1 t-shirt met een zeemankaartje van E2.99 Ik baal natuurlijk onwijs en heb gelijk een mailtje gestuurd wat ik ervan vind en dat ik mijn geld terug wil en haar die kleertjes weer terug stuur (uiteraard als ik mijn geld terug heb) Er zitten zelf gedragen schoenen bij die aan de punt versleten zijn..sloffen met bruine vlekken.. wat moet ik daar in hemelsnaam mee joh... :x Yes.. hormoontje-power!!!
Melisa, fijn dat je man een goed gevoel over het gesprek heeft Bereke, leuk dat je al echt verschil in karakter ziet bij je meisjes! Over de meeting, het hoeft niet per sé 11 uur te zijn hoor, als het voor jullie beter uitkomt om wat eerder af te spreken, dan is dat ook goed Anders tussen 10 uur en half 11 afspreken? Afrola, ik moet volgende week weer naar de fysio, dus dan zal ik wel vragen of zij nog andere tips heeft voor me. Maar gelukkig voel ik me vandaag een stuk beter. Zo, jij hebt zeker een drukke week! Gelukkig ook leuke dingen, maar evengoed vermoeiend lijkt me! Blijft J het hele weekend bij je (schoon)ouders? En fijn dat het gezellig was met je vriendin! Succes met vergaderen/notuleren vanavond, hopelijk is het niet al te slaapverwekkend Hanna, afspreken via afspreken.nl Ik kan me jouw bevalling nog goed herinneren! Je man was 's ochtends sporten toch toen het begon? Ik vond het toen zó spannend, vooral omdat je de eerste van hier was waarvan we wisten dat die ging bevallen Ik weet dat Melisa eerder beviel, maar dat hoorden we pas achteraf geloof ik. All, het is nu vaste prik dat Veda 's middags op een gegeven moment bij de deur naar de trap gaat zitten en naar boven gaat wijzen Ze antwoordt dan volmondig JA als ik vraag of ze moe is en naar bed wil en ze gaat dan ook altijd meteen slapen. Ik zie haar voor de tijd helemaal niet wrijven ofzo, ze geeft het nu gewoon op die manier aan. 's Avonds gaat het al in de helft van de gevallen zo, wel ideaal hoor!
Oeps ik heb wat gemist... Afrola: Oh jakkes, 4 uur notuleren En dan nu nog het verslag.. jeetje, suc6! Oh lees nu van je opnamene-apparaatje, slim! Dat zat ik me dus ook af te vragen van de week. Waarom dat gewoon niet altijd zo doen en dan van daaruit een verslag maken.. is toch veel makkelijker of denk ik dan te amateuristisch Hanna: Owh die verbouwing is een 10-jaren plan dus
Nouhou, ik moet zeggen dat ik op dat gebied absoluut niets te klagen heb Hij masseert vaak me rug (of voeten ) als we op de bank zitten en ook nog vaak in bed, heerlijk is dat Wat jammer van het pakketje kleren :x Wel heel irritant als er vlekjes en gaatjes op/in de kleren zitten, dan ga je ze toch niet meer verkopen Hopelijk krijg je een goede reactie van haar en kun je het terugsturen! Ik heb trouwens pas ook nog wat kleertjee besteld voor Veda (weet even de site niet meer, wel nieuwe kleertjes, zijn vanochtend binnen gekomen), die waren wel superleuk. Ook echt een te schattig gebreid jurkje, ik weet nu al dat dat één van haar (of mijn ) favorieten gaat worden!
@ Sterre, balen zeg van de mp-kleertjes, hopelijk krijg je je geld terug. Het gebruik van opname-apparaatjes kan wel heel handig zijn. Maar het kost ook wel veel tijd, als je later achteraf alles terug moet luisteren en dan pas alles gaat uittypen. Dus ik probeer vanavond wel zoveel mogelijk goed te notuleren . @ Mosa, volgende wk weer naar de fysio, fijn! En vriend ook lekker aan het masseren. Heerlijk . Heel handig dat Veda zelf aangeeft dat ze wil slapen . En ook weer leuke kleertjes besteld . Even kleine pauze nu schoonmaakmiddels staat in te werken
4 uur lang vergaderen? Da's wel een marathon! Succes met notuleren! En slim om zo'n opnemertje mee te nemen. Hanna, gelukkig weet je wel op voorhand dat het verbouwen niet op 1 2 3 klaar zal zijn. Niet dat je er achteraf ruzie om krijgt zoals bij "help mijn man is een klusser". Sterre, da's niet fijn om zo'n pakket te krijgen. Hopelijk is ze wel eerlijk genoeg om je geld terug te geven ! En "Ah Hasselt, dat is aan de Budelse kant toch? Of was t nou Neeritter.. weet het zelf even niet meer " begrijp ik niet.... . Ben oorspronkelijk dan ook niet van Limburg . Mosa, oh hoe schattig dat Veda het zo aangeeft! Zie het zo voor me . Vlug even het fruitpapje gaan maken voor de meiden! Zijn ze verzot op .
Mosa: Ik kan het me nog wel herinneren toen Melisa ging bevallen..bij haar waren de vliezen ook gebroken en ze had haar zus gesmst dat bevallen saai was..Daar is ze later nog op terug gekomen Vond het trouwens allebei spannend hihi Lekker zeg dat Veda zo aangeeft dat ze naar bedje wilt. Hier begint Noah gewoon vervelend te doen haha Zooo, jij bofkont.. waar heb je die vriend vandaan? Afrola: Oh oke.. Suc6 dan maar! Bereke: Dat van budel en neeritter bedoelde ik, dat die dorpen allebei aan de grens liggen maar allebei aan een verschillende plek. Als je bij neeritter de grens overgaat (heb even gekeken ) naar hasselt ben je er binnen 45 minuutjes ofzo All: Toch maar even de strijk gedaan. Gelukkig was het ook niet zoveel. Nu even wachten tot Noah wakker wordt, kan ik nog even stofzuigen. Vandaag zit mijn broek trouwens niet echt lekker... Deze kan ik nu snel niet meer aan denk ik. Vanavond gaa we trouwens een 3e poging doen om het m'n zwager en s.zus te vertellen (of had ik dat al verteld.. volgens mij wel ) I.i.g hoop ik wel dat ze nu meewerken want ik wil het nu wel heel graag gaan vertellen! Gister bij de mylene moest ik ook moeilijk doen. We kregen een handbadje met een olie die je niet mag gebruiken als je zwanger bent. Ik wist dat omdat ik die hier in de salon ook gebruikt hebt. Gelukkig kon ik er met een smoesje onderuit komen en heb ik een ander olietje mogen gebruiken maar het is zo stom.... ben je bijna 12 weken moet je nog zo geheimzinnig doen