Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Jij woont dus in NL's Limburg Sterre? Ik denk dat daar de verwarring door komt. En nu kan ik dus wel volgen :):p.

Hopelijk heb je meer succes vanavond met je zwager en schoonzus!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, is het nog gelukt met schoonmaken? Veda was vanochtend aan het wippen/springen op de bank en door de zon zag je stofdeeltjes dwarrelen. Ze probeerde ze te pakken, toen dacht ik al, is dat een hint? :)

Bereke, eten je meisjes ook al groente? Zo ja, wat vinden ze ervan?

Sterre, eigenlijk waren alle bevallingen hier spannend, ik vond het leuk om het zo toch een beetje van dichtbij mee te maken :D En zelfs tijdens mijn eigen bevalling heb ik hier nog getypt :)
    Wel leuk dat we over 10 weken al weer op de eerste 2e bevalling zitten te wachten :D

Nou, hopelijk kunnen jullie het vanavond écht gaan vertellen ;) Zo is de lol er wel een beetje vanaf of niet? Het is idd zonde dat je er nu nog zo geheimzinnig over moet doen tegen anderen, dat heeft nu wel lang genoeg geduurd!
    Succes vanavond, en hopelijk krijgen jullie een hele leuke reactie!

Zo, Veda wordt wakker :) Tot vanavond!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bereke: Oja sorry, NL limburg :) Lekker slim van me ;) Nou ja, blond en zwanger... :p

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ja ja, gooi het daar maar op :p :D

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ja dat is het énige nadeel van de zon.. je ziet gelijk alle stof in huis :D.

De lol is er inderdaad nu wel vanaf... Ik denk dat ze nu ook wel een vermoeden hebben en waarschijnlijk nog gaan zeggen ook dat ze het wel verwacht hadden.. ;)

Haha jij hebt inderdaad tijdens je bevalling nog gepost...
    Ik heb jou nog gesmst vanuit het zkh.. Ik vroeg aan Roy of hij mijn telefoon even wilde geven (lig je daar met alle toeters en bellen) en toen keek hij echt zo :$ Waarom dat dan, riep hij :D

Oh Noah is wakker.. even kijken of hij ook zijn bedje uit wilt komen ;)

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :p jaloers dat jij maar 1 reden heb... ik herinner je even aan de rijst :D

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :D :D

Ik was toen helemaal verbaasd dat je sms-te, ik had nog niet verwacht dat je zou gaan bevallen. Op míjn uitgerekende datum :x :D Dat vond ik ook spannend, dat ik wist dat je bezig was!
    Maar wel leuk om zo op de hoogte te zijn :)

Veda ligt nu zo druk te kletsen dat ik haar nog maar even laat liggen, volgens mij vermaakt ze zich prima.

Mijn moeder belde net trouwens, mijn oom zou vandaag weer uitslagen krijgen. De kanker is ongeneeslijk (hadden we ook wel verwacht hoor), maar ze gaan we een chemokuur doen om te proberen het wat te rekken. Het is namelijk een heel snel groeiende kanker, dus als ze niets doen dan zal het heel erg snel gaan. Op deze manier hopen ze de groei nog een beetje te remmen.
    Sneu hè?!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Wat een slecht nieuws zeg :( Sterkte!
    Hoe is je moeder eronder?

Is de kletstante er inmiddels uit? :)

All: Jeetje dat heb ik weer.. krijg net een mail terug met dit:

Beste,

Ik heb eerlijk aangegeven dat het ene meer gedragen is dan het andere. Sommige dingen zijn dus gedragen ( vandaar 2e hands! ) maar er zit ook nieuw met kaartje in het pakket. Geen woord gelogen lijkt mij.
    Via Marktplaats kopen houdt in dat er GEEN garantie op dingen zit. Terugsturen en geld terug is dus geen optie. Wellicht kunt u in het vervolg beter in de winkels kopen. Duurder, maar wel nieuw en misschien zelfs met garantie...
    Het spijt me....maar uw voorstel is voor mij geen optie. Succes ermee!

Vriendelijke groet,
    Didi

:$ Nou ja zeg.. heb ik weer :x
    Ik heb haar dit terug gestuurd:

Hallo,

Ik vind gedragen kleertjes ook helemaal niet erg maar sommige kleertjes zijn gewoon versleten.
    Op mijn vraag of alle kleertjes vlekvrij en zonder gaatjes zijn heb jij zelf geantwoord:

Hallo,

We hebben alles gewassen en gestreken. De meeste kleren zijn gedragen: het 1 wat meer dan het ander. Ze zijn in prima staat zonder gaten of scheuren. Er zit zelfs ook nog nieuw en ongedragen(met kaartje eraan ) bij.

Vr gr Didi

Jij hebt mij dus niet goed geïnformeerd. Dwaling of misleiding dus. Ik heb dus recht om de aankoop terug te draaien. Garantie geven is iets extra’s op de wettelijke recht die ik al heb, om een aankoop binnen 7 dagen na ontvangst van het product terug te draaien.
    Ik zou willen voorstellen dat u met een redelijk voorstel komt om hieruit te komen.
    Anders voel ik me genoodzaakt aangifte bij de politie te gaan doen en hier melding van te maken bij marktplaats.

Met vr gr,

Bitch.. hopelijk trapt ze erin want volgens mij geldt dat niet voor mij nu maar goed.. wie weet schrikt ze wel heel erg :x

9. bereke

bereke Niet meer actief

Sterre, wat een trut zeg! Je hebt er wel heel goed op gereageerd! Ik zou niet direct zo'n mail uit mijn mouw geschud krijgen denk ik.

Mosa, oei da's slecht nieuws! Hopelijk kunnen ze inderdaad nog wat tijd winnen voor je oom.

En ze vinden groentenpap veel minder lekker dan fruitpap. Net als mama ;).

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Shit ze trapt er niet in.. kreeg dit terug

TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
    Prima! Ga uw gang.
    De kleertjes die ik u heb toegestuurd zijn in prima staat. Het meeste 2e hands, en zelfs ook nieuw. Klopt volgens omschrijving dus. Heb er zelfs een extra kleine attentie bij in gedaan...
    Heb veel verkocht via MP maar dit nog nooit meegemaakt. Gelukkig andere positieve en goede reacties wel bewaard.
    Kom maar op met politie of MP ..Ik lach me dood...

:$ Nou echt waar... wat voor mensen zijn dat?
    Hier een foto van enkele kapotte dingetjes

Bekijk bijlage 130655

Ik heb deze foto ook naar haar gestuurd met de vraag of ze dit dus wel normaal vind om dat mensen te sturen? ;)

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, je hebt denk ik niets gemist. T heeft hele grote amandelen al een behoorlijke tijd, eet (kan beter zeggen at) daardoor nauwelijks, wel honger. Heel zielig: hij wilde dan eigenlijk wel eten, maar dat lukte gewoon niet. Dit gegeven plus die 700 gram gewichtsverlies maaktee dat de HA T toch wilde doorsturen naar kinderarts of KNO. Is dus KNO geworden ;). Balen van de misselijkheid steeds ... Wat is Mylyne party (aha!)? Ik zou mn mond niet kunnen houden ;). Domper van het pakketje ... ik zou dat ook niet aandurven hoor. Ik denk dat het enige wat je kunt doen is haar rapporteren bij MP. Als consument heb je altijd het recht om je aankoop terug te brengen, maar weet niet hoe dat zit bij MP (en denk dat het dan meer energie kost dan het waard is).

Koperspiraal: geen hormonen, geen condooms en voorlopig geen zwangerschap. Wat mij betreft de beste combi. Ook omdat mn cyclus (als ie er weer is) gewoon normaal is.

Meeting, ik weet het idd nog niet. M is nu weer ziek, dus ik durf eigenlijk niets meer vast te leggen. Tijd maakt voor mij niet zoveel uit, T sukkelt wel mee met de flow ... krijg je met een tweede (zielepiet :D).

Hanna, tweeling in de prognose :)

Melisa, beterschap voor C, en vandaag heeft je man gesolliciteerd, spannend! De HA zei dat het plaatsen ws wel meevalt na twee vaginale bevallingen = lekker uitgelebberd (ok dat zei ze niet) :D

Opdracht, ik krijg er idd een cijfer voor en hoor het pas over 3 weken. Ik ben er nu al nerveus over. Recht is zo niet mijn vakgebied, dus ik vond de opdrachten best lastig: hoe moet ik het formuleren, wat moet ik wel opschrijven en wat niet etc. Vragen waren op zich niet lastig hoor, dingen als: "Een Indonesiër is in Nederland met een visum kort verblijf. Hij heeft een baan gevonden in de IT-sector, kan hij nu een vergunning regulier voor arbeid aanvragen?"

Bereke, welkom! Wat een mooie namen hebben je meiden! En ze zijn nog mooi ook ... wat een cuties!

Loe, ik snap goed dat je niet gaat komen, wel jammer!

Afrola, 4 uur vergaderen ... brrrrrr ...

Mosa, wat supergoed van veda dat ze zo goed aangeeft dat ze wil slapen!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M dus weer ziek. Nu (letterlijk) gillende pijn in dr oor en koorts. Ligt nu met zetpil op bed.

Met T gaat het weer heel erg goed. Is zn vrolijke zelf weer! En Boelie vreet weer zoals een Boelie betaamd! Vandaag: bijna 3 boterhammen, 2 mandarijnen, halve appel, soepstengel, 3 flinke bv-sessies, klein bekertje melk, veel water en een 2/3 portie aardappel met rodekool (wel een kleinere portie dan hij voorheen at, maar ik = tevreden).

13. bereke

bereke Niet meer actief

Nou ja, net nieuw toch die rompers :$:x. Wie durft nu zoiets nog op te sturen???

Salapio, veel beterschap voor M.

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Shit ... M heeft 38.9 ondanks zetpil ... en pijn. Wel snel weer in slaap gevallen. Wat moet ik hier nu weer mee? Is dit zorgelijk?

Natuurlijk precies als Jan een 24u sessie van zn werk heeft (is dus een nacht op hotel).

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    #3195 hanna1974, 16 feb 2011
    Laatst bewerkt: 16 feb 2011
    Hoi meiden,

De verjaardag vanmiddag was erg gezellig.
    Svinthe heeft leuk gespeeld en lekker chippies gegeten :)

Mosa, wat triest zeg het bericht van je oom. :(
    Hopelijk gaat de chemo aanslaan zodat hij nog een tijd te leven heeft.

Sterre, wat een rare gang van zaken zeg.
    Ik hoop voor je dat ze het pakket terug gaat nemen en dat je je geld terug krijgt...
    Gaten en vlekken, da's niet waar MP voor bedoeld is....
    Die foto..... dat zegt tpch we genoeg he?
    Ik ben benieuwd hoe haar antwoord hierop is....

Salapio, beterschap voor M.
    Het blijft maar gaan bij jullie he?
    Hopelijk is ze heel snel opgeknapt.
    Oei, ze blijft koorts houden.... Alsz egoed gaat slapen even afwachten dnek ik. Vaak helpt goede slaap wel bij die kleintjes.
    En dan ook nog zonder Jan... Balen he die rot timing!
    Spannend wachten op je cijfer..
    Waarom duren zulke dingen nou 3 weken he?

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, o jee, wat vervelend dat die vrouw zo reageerde! Ik kan me ergens haar reactie wel voorstellen, máár niet als er vlekjes en gaatjes in de kleren zitten ;)
    Ik vind je reactie terug heel goed, en ben benieuwd hoe ze reageert! Ging het om veel geld?

O jee, ik zie nu haar reactie :x En toen ik de foto van de rompers zag, dacht ik gelijk, die zou je naar haar moeten sturen. Maar dat heb je dus al gedaan, kijken hoe ze daar op reageert. Wel een vreemde gang van zaken hoor!

Mijn moeder had wel verwacht dat ze in principe niets voor mijn oom kunnen doen, maar ze vindt het wel heel zielig natuurlijk. Hij heeft eigenlijk een rotleven gehad, en nu sinds ongeveer 10 jaar is hij pas gelukkig, dus wel jammer dat hij nu dan dit heeft.

Salapio, lijkt me toch wel heel verstandig dat de KNO-arts even naar T kijkt, maar wel jammer dat het nodig is natuurlijk. Hopelijk schieten jullie er wat mee op!

Spannend hoor, wat voor cijfer je voor je opdracht gaat krijgen! Maar 3 weken wachten is wel lang! Nou, ik heb er wel vertrouwen in :)

M nu weer ziek, het blijft ook echt aan de gang bij jullie hè? :( Zou erg leuk zijn als jullie wel naar de meeting zouden komen, maar ik kan me voorstellen dat je nu niets vast wilt leggen!

Ach, wat zielig voor M :( Ik denk dat ik even zou afwachten of ze nu blijft slapen en anders kijken hoe ze zich voelt als ze wakker wordt. Veel sterkte in ieder geval, en een knuffel, want het is echt niet leuk om je meisje zo te zien!

Hanna, fijn dat de verjaardag gezellig was!
    Is je nichtje een dochtertje van je tweelingzus, die hier op het forum schrijft?

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, ja het is de jongste dochter van mijn tweelingzus.

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @melisa; Oei ik heb hier echt een minimeisje, Wij zijn net bij maat 80 aanbeland....
    JOEPIE, geen stuit meer. Zijn al die oefenweeen waarschijnlijk wel ergens goed voor geweest.

@loe; jeetje en L al in maat 74................allemaal reuzenbaby's:)

@mosa; Zo hee al 11 jaar samen waarvan 7 in zonde:) Wij zijn alweer 13 jaar bij elkaar. De tijd gaat echt zo snel.
    En echt slecht nieuws voor je oom, sterkte.

@sterre; arme Noah, heeft hij echt last van wagenziekte? Misschien kan je dan eens homeopatische druppels proberen, schijnt goed te werken bij kinderen en honden:)
    En grrrrrrrr wat een iritante s-familie heb je!
    En je post over MP snap ik niet helemaal??? Maar ja ook geen tijd/ fut om het helemaal door te lezen:)
    ahhhhhh ik lees nu dat je zelf een MP soap hebt:D Goede mails hoor, komt vast door je cursus;):p:p:p:p:p
    Die rompers..tssssssssssssss dat is zelfs de HUMANA bak onwaardig.

@salapio; Oei T is best afgevallen. Hopelijk komt de groei er nu weer in nu hij beter is. Succes met de studie!
    En hup spiraal erin en genieten van de zomer:) Tenminste als dat ding goed blijft zitten, ik ben blij dat hij er bij mij nu uit is.

@hanna; Al wat opgeknapt?????? WOW, ij je man in de kleuterklas gezeten, dat is best apart.

@afrola; lekker naar de sauna, dat is goed geregeld door T.

@meeting; 11 uur lijkt mij ook prima

@bereke; welkom, er een tweelingmama bij. LEUK!! Ohhh en ze zijn ook nog heel schattig om te zien.
    Ik las trouwens altijd de serie van Enid Blyton over de Dolle tweeling O' Sullivan.;)

MOE!!!!!!!! ik ga zo lekker naar bedje, welterusten

19. bereke

bereke Niet meer actief

Trouwens allemaal nog bedankt voor het warme welkom hier :)! En voor de complimentjes over onze meiden!

Welterusten pookie!

Gaat wel even duren eer ik iedereen hier "ken" denk ik :$. Dus vergeef mij als ik af en toe stomme vragen stel of onnozele opmerkingen maak :p.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik vind dat je aardig ingeburgerd overkomt hoor :)

Hanna, ik zag net hele schattige foto's van Svinthe op je hyves, leuk hoor!

Pookie, alles goed gegaan op je werk deze week? Moest je nu vanochtend ook weer op zo'n onchristelijke tijd beginnen?

Sterre, inmiddels hebben jullie het nieuws eindelijk kunnen vertellen hoop ik :)

Afrola, hopelijk schiet je vergadering nu op ;)

Deel Deze Pagina