Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Vanmorgen was het half 8, maar Y was uit logeren omdat het voor haar ff te vroeg was.
    Wij zijn dus gisteravond uit eten geweest dus het was iets te laat geworden.........Wel heel lekker gegeten.

En ik kon nu nog niet naar bed want ik moest even MP-en:) Autostoeltje zoeken voor bij mijn ouders.
    Maar die 2e hands autostoeltjes moeten nog best veel kosten!
    Reken, koop een nieuw stoeltje voor 150-200 Euro. Maak er gebruik van van 9 kg- 18 kg. Dat is toch al snel 2,5 jaar dat je het stoeltje kan gebruiken, bij 1 kind.
    En dan verkopen voor minstens 35 euro......... Dat is geen slechte afschrijving.

Kan ik beter een nieuwe kopen voor die 2 per jaar dat mijn ouders het stoeltje gaan gebruiken:)
    Autostoel Kids River Travel Basic Green / Grey | Kinderstoeltje.nl

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik had pas een pot zilveruitjes gekocht omdat ik daar zin in had :) Net wat gegeten, en het is niet verstandig als je snel last van brandend maagzuur hebt :)

Pookie, gezellig dat jullie gisteren uit eten zijn geweest!

En lastig van het autostoeltje! Maar dat er ook zulke goedkope zijn, dat wist ik helemaal niet! Als je ouders het een enkele keer gebruiken, zou ik wel overwegen zo'n goedkope te kopen hoor!

Ik ben weer voor behang aan het kijken voor de babykamer, maar ik kom er gewoon echt niet uit :) Ik heb al zóveel bekeken maar het is het allemaal net niet ;)

3. bereke

bereke Niet meer actief

Pookie, zo'n klein prijsverschil tussen een tweedehands en een nieuw autostoeltje? Dan zou ik het wel weten.

Mosa, lijkt maar zo vrees ik ;).

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nog even wat Svinthe-spam:

DJ Svinthe

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    En lekker aan het tekenen:

6. bereke

bereke Niet meer actief

Wat een mooie meid! Trouwens ook een mooie naam.

Mosa, oei zilveruitjes. Lekker maar gevaarlijk... .

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bereke, dank je wel :)

Mosa, toch geen zilveruitjes dan maar :(

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, even een korte reactie van mij, morgen reageer ik weer uitgebreid.
    Niks meer gehoord van MP-soap.. pff denk dat ik gewoon (weer) pech heb :( We hebben net even gekeken of er iets tussen zit wat nog bruikbaar is en de rest gooien we wel weg ofzo. Was dus ook de laatste keer MP voor ons tenzij we het op kunnen halen.

Verder nog meer pech. Roy had van te voren nog even zwager&s.zus gebeld, waren ze niet thuis :( Voicemail ingesproken maar tot op heden is er niet op gereageerd ;) Misschien is er iets dus wachten we het maar even af...

Salapio: Klinkt niet goed daar.. misschien even HAP bellen? Of hoe gaat het inmiddels?

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, dus nog niet verteld aan zwager en schoonzus??
    Nu zou ik het gewoon telefonisch doen hoor.
    Straks kan je tegelijkertijd vertellen dat je bevallen bent....... :)

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, erg leuke foto's!
    Vindt ze tekenen leuk? Ga ik misschien binnenkort ook maar eens proberen, heb ik nog nooit gedaan :)

Sterre, balen dat je niets meer hebt gehoord van die vrouw van MP, of ze moet morgen nog reageren ;) Wel vervelend! Je moet er idd altijd maar op vertrouwen dat wat je koopt netjes is, maar je neemt altijd wel aan dat een ander fatsoenlijk is hè?

En vanavond ging het dus weer niet door :( Het lijkt wel of ze het erom doen ;) Heel vervelend!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :d :d

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat gek, hij pakt de smileys niet :(

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen,

Zat gisteren ineens te denken, wie o wie de vorige keer mijn buddy was? En omdat ik nog maar 10 weken hoef: wie o wie zal ik sms'en tegen die tijd????

Verder moet ik zo ff terug lezen haha.

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Ik wil je buddy wel zijn hoor :)

Ik moet verder ook nog even terug gaan lezen.. als het lukt.. ik ben na een zeer slechte nacht kots en kots misselijk nu :(
    Straks moet ik ook nog naar het uwv.. gaat leuk worden ;)

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: heb net ff gekeken naar het spul van MP, gelukkig heb ik dat echt nog nooit meegemaakt en ik heb er echt al heel veel gekocht.
    En wil je je mobiel nummer aan me PB-en?

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ha ik was al klaar :D.
    T was toch een vluggertje met 3 uur en 1 kwartier :D
    Had alleen geen puf meer om me hier te melden :)

@ Sterre, te zot voor woorden de reactie bij de verkoop van zo'n slecht kledingpakket. Maar ja ze durft het zelfs te verkopen :$:x
    Sterkte bij het UWV!

@ Salapio, hoe gaat het met M? knuf en beterschap voor jullie!

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sterre, ik zou zwager en s.zus gewoon via telefoon op de hoogte brengen of jullie vrienden gewoon vertellen dat jullie zwanger zijn en dan zwager en s.zus wanneer ze wel eens een keer kunnen.
    Wel irritant natuurlijk.

@ Pookie, ik zou ook gaan voor de nieuwe autostoel van het onbekende merk!

@ Hanna, wat een leuke Svinthe spam. Die als DJ is echt geweldig :D. Kleuren met wasco's/klein duimpjes is hier ook heel geslaagd :D

@ Mosa, ik zou eens proberen of Veda dat leuk vindt. J was zo verrast de eerste keer. Erg geslaagd speelgoed :D

En nu echt hard aan het werk ;)

18. bereke

bereke Niet meer actief

Sterre, gisteren dubbele pech dus: geen oplossing voor het probleem op MP en nog niet kunnen vertellen. En dan nu nog eens kotsmisselijk :(. Succes bij het UVW in elk geval.

Afrola, t'is maar wat je een vluggertje noemt :D.

Hier heeft ons land het trieste record bereikt: na 249 dagen nog steeds geen regering :$. Vraag me af hoe het nu verder gaat lopen hier ;).

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Melisa, gefeliciteerd met je 30-wekenmijlpaal :)

Sterre, wat rot van je misselijkheid :( Wordt eerder meer dan minder hè?! Sterkte ermee, hopelijk zakt het zo! En succes bij het UWV!

Afrola, oooh, 3 uur en een kwartier, dat is niks natuurlijk :D ;) En dat je geen puf meer had om hier langs te komen, kan ik me wel voorstellen :)

Stomme vraag, maar waar koop je dan van die klein duimpjes, bij de Hema ofzo? Dan ga ik ze morgen ofzo kopen, ben nu wel benieuwd of Veda net zoveel tekentalent heeft als mijn vriend en ik :)

Bereke, schiet idd echt niet op bij jullie in de politiek ;) Ook geen wereldrecord om trots op te zijn natuurlijk ;)

Salapio, hoe is het vannacht en vanochtend gegaan met M??

Hanna, hoe voel jij je nu?

All, sorry dat ik jullie er telkens mee lastig val, maar ik denk dat ik gisterenavond hét behang heb gevonden :D Zaterdag maar even kijken of we het boek ergens kunnen lenen, kunnen we hem in het echt zien. Maar ik denk wel dat die het gaat worden :) Hij is wel iets duurder dan ik in mijn hoofd had, maar als hij écht mooi is, dan mag dat ook wel.

Zul je zien dat bij de 20-wekenecho blijkt dat het toch een jongetje is :)
    Over 20-wekenecho gesproken, mijn broer en schoonzusje hebben die nu, toch wel spannend!

Zo, nu ook weer snel aan het werk. Lekker handig als je naar artikelen op zoek moet gaan die er gewoon niet zijn :) Werkt motiverend ;)

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, nou dit word niks meer met mij vandaag :( Ik heb zelfs Roy maar gebeld of hij wat eerder naar huis wilde komen.. heb ik nog nooit gedaan. Score voor vandaag, halve boterham en 2 glazen water ;)
    Iedereen fijn dag verder!

Deel Deze Pagina