Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Vanmorgen op kraamvisite geweest bij een oud-stagiaire van mij.
    Was erg gezellig!

Mosa, Svinthe vindt tekenen heel erg leuk. Ze heeft Kleinduimpjes van Bruynzeel. Die werken heel goed!
    Is het nog gelukt om wat artikelen te vinden?
    Ben benieuwd naar het behang. Mij val je niet lastig hoor met zulke dingen. Juist leuk :D

Melisa, 30 weken... wow, het gata nu echt opschieten. Leuk dat Sterre je buddy wil zijn. Zo blijven we ook op de hoogte :D

Bereke, duurt het al zo lang om een regering te formeren?
    Wat is het struikelblok dan?

Afrola, "maar" 3 uur en een kwartier vergaderd... En ... de notulen al af gekregen vandaag?

Sterre, hoe is het met de misselijkheid??? Hopelijk is het weerw eg nu!

Straks ga ik met mijn zus weer wandelen en daarna... wie is de mol? Ik heb er weer zin in!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje meis, da's ook niks.
    Dikke knuffel van mij!

3. bereke

bereke Niet meer actief

Oei Sterre toch. Hopelijk morgen een betere dag voor jou!

Hanna, kraamvisite is altijd gezellig hé :).

Mosa, ik ben ook wel benieuwd naar het behang!

Eum, het struikblok zijn de kieskringen in Brussel-Halle-Vilvoorde. En geld en bevoegdheden die zouden overgeheveld worden. Wallonië en Vlaanderen geraken het maar net eens. Maar vraag me verder geen verstaanbare uitleg want dat lukt me niet vrees ik ;). Maar ondertussen ligt het land op z'n gat en kunnen er allerlei beslissingen, maatregelen,... niet genomen worden.

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    ZO ben weer aan het eind van m'n werkdag.
    Notulen uiteraard niet af, die moeten ook 'even' tussendoor worden verwerkt. Heb vandaag een half uur vergadering uitgewerkt ;)

@ Bereke, die regeringsstrijd bij jullie is me wat ja. Dubieus record ;)
    En of er nou werkelijk een oplossing nabij is???

@ Sterre, hele dikke knuf voor jou!

@ Mosa, joepie behang gevonden, linkje??? we zijn nieuwsgierig :p;)

@ Hanna, leuk leuk kraamvisite en veel plezier met wandelen vanavond en 'wie is de mol'!

@ nu snel m'n dochtertje halen, zoef zoef ;)

5. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemiddag!

hehe, ik heb ook eens even tijd. Sterre, wat een pech zeg. STom mens van marktplaats, leek wel of de motten eraan hadden gezeten op de foto die je stuurde. Hoe ging het bij het UWV? Beetje vriendelijkheid daar getroffen hoop ik.

Bereke, welkom ook door mij natuurlijk! Ja, is wel een 'gezever' daar bij jullie momenteel. Vind t hier ook niks hoor met die pvv en vvd, maar dás persoonlijk, er zit in elk geval wat zeg maar.
    Lieve meidjes heb je, maar dat wist ik al hihi.

Mosa, wat voor behang???? Kom maar op. Linkje?

Vandaag naar tandarts geweest. dom spalkje achter mijn voortanden liet al anderhalf jaar steeds los en steeds maar naar tandarts. Die werd gek van dat ding, was gemaakt door vorige tandarts. Nu mijn verzekeringspakket is verhoogd, wordt een nieuwe eindelijk vergoed. Dus nu is mijn 'hekje', zoals ik hem altijd noem, weggehaald, boel schoongemaakt en heb ik gehapt voor een nieuwe. Volgende week vrijdag ophalen (met gipsen poot). Poe, zie het helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet zitten maandag. Zo'n prik in mijn ontstoken en half gescheurde achillespees. Normaal zie ik het al niet zitten, een prik in je achillespees, maar nu helemaal niet. Ben echt wel een beetje bang.

Salapio, hoe gaat het bij jullie nu? Eet T. ook vandaag weer beter? En hoe is het met M.?

Afrola, las ik het nu goed, was jouw vergadering 3 uur en een kwartier (heb geen twee schermen open, kan dus even niet teruglezen, maar dacht dat gelezen te hebben?) poe, knap dat je dat allemaal nog bij kan houden, zo'n lange tijd!

Hanna, wat een lieve spam! En wat een supershirtje heeft Svinthe aan op die eerste foto! Rood en zwart en liefst een combi, zijn wel echt haar kleuren he!

Wij zijn gisteren wezen kijken op het kdv waar L. per 1 april heengaat. Leuk hoor! Tien minuutjes rijden vanaf hier en er zit een kinderboerderij bij. Hoop alleen dat hij niet te lang hoeft te huilen in zijn moeilijke tijd tussen slapen en eten, poe, hoe moet ik dat daar uitleggen zonder dat ze me een 'vreemde' mama gaan vinden.....nog maar even over denken.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Afrola, volgens mij is de oplossing nog lang niet in zicht. Hoop dat we niet wéér moeten gaan stemmen. Ach ja, dat ze hun plan maar trekken daar in Brussel ;).

Hey Loe! Kan me wel voorstellen dat je erg opkijkt tegen maandag! Hopelijk valt het allemaal mee! Ik duim in elk geval!
    En, ik denk dat ze op het kdv al wel veel ergere vragen gehad hebben hoor ;). Komt vast goed!
    Maar waarom gaat L.? Ga je werken of opleiding volgen of om jou te ontlasten? Heb ik ergens gemist... .

7. Loe

Loe Niet meer actief

Ah, ja L. gaat inderdaad twee daagjes (geen hele dagen, haal hem vaak eerder op) om mij lichamelijk gezien te ontlasten. Later kan hij wellicht 2 ochtendjes. Maar poe, deze mama heeft t moeilijk hem daar straks te laten hoor!;)

8. bereke

bereke Niet meer actief

Kan ik geloven. Ik kijk er ook niet naar uit! Maar voor de kindjes zelf is het wel leuk. Nieuwe vriendjes, ander speelgoed, nieuwe uitdagingen,... . Daar probeer ik maar aan te denken ;).

9. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoii dames

@loe jeetje ja een spuit in je ontstoken half gescheurde achillespees lijkt me totaaaal geen pretje!! dikke knuff alvast ! wel leuk dat ze bij L zn kdv een kinderboerderij hebben, super hoor! En gewoon zeggen hoe of wat daar, ze vinden vast niets gek of raar!

@afrola pff jeetje zo lang vergaderen en dan nog notuleren pff! haha

@pookie goh ik wist ook niet dat er zulke goedkope nieuwe stoeltjes te krijgen waren.. toevallig geen dure verzendkosten ofso? of kan je ze ook ophalen daar? maar dan zou ik het ook wel weten ja nieuw of 2e hands:)

@sterre echt dom dat mens van MP! wat balen dat je zo mega misselijk bent vandaag en zowat niets op hebt! is roy nog eerder naar huis gekomen? ik hoop het voor je, wie weet even vanavond vroeg naar bedje ofso?

@mosa ik wil ook een linkje zien :D alleen maar leuk toch;) en de smiley's misschien moet je persee een hoofdletter D doen ipv d, volges mij is dat het :) of heb je hem gewoon aangeklikt?

@bereke, ik hoor nu net op het nieuws dat belgie het wereldrecoor heeft gehaald, en ze gaan nog een feestje vieren ook? hahahaha.

@all

weer drukke dag gehad hier :) ga lekker ff tvtje kijken!

groetjes!

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    #3230 pookie66, 17 feb 2011
    Laatst bewerkt: 17 feb 2011
    Art is de Mol! Ik ben nu zeker![/U:p:p:p:p:p

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @hanna; dank je voor de Mol wekker, ik las het nog net op tijd. Wel jammer dat ik een deel moest missen, Y wilt maar niet slapen:(
    wat een stoere DJ heb jij in huis:)

@mosa; Oei zilveruitjes en maagzuur zijn geen goede combinatie.En stoeltje, mijn bod van 20 Euro op een maxi cosi priori is geaccepteerd:) Nu ff afwachten hoe het afloopt:)

@sterre; Ik ben het helemaal eens met Hanna;) Maar ik ben dan ook wel makkelijk in die dingen.
    He bah supermisselijk, is het al wat beter geworden?

@melisa; Bij 30 weken wordt het wel tijd voor een buddy, spannend hoor.

@bereke; mijn baas is een belg en het is nu heel leuk om het met hem over politiek te hebben. Vooral over het Vilvoorde gedoe ( daar zit ook een vestiging van ons bedrijf)

@loe;een naald in je pootje en nog gips ook. BRrrrrrrr ik bibber met je mee,

@mupet; TV kijk ze.

Grrrrrrr ik / wij zijn hier in huis allen weer snot verkouden. Vroeg naar bed dus maar weer.
    Welterusten

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, ik zit :) Een druk dagje gehad. Toen ik uit mijn werk kwam, waren mijn broer en schoonzus er al, dus we hebben met z'n allen (mijn ouders eten op mijn werkdagen altijd mee na het oppassen) gegeten. Ze zijn nu net weg.
    Veda zit helaas weer aan de tandjespoep, dus ondanks hele rode billetjes straks voor het slapen gaan nog een diarreeluier. Sneu hoor om haar zo'n pijn te zien lijden tijdens het verschonen :(

De 20-wekenecho van mijn schoonzusje was helemaal goed, en ze krijgen echt een meisje. Wordt dus druk met al die meisjes :D

Sterre, wat ontzettend rot dat je je zo slecht voelde vandaag :( Dikke knuffel! Hoe gaat het inmiddels?

Hoe ging je gesprek bij het UWV?
    En heb je nog iets gehoord van de vrouw van de kleertjes?

Loe, jij loopt helaas ook echt de deur plat bij de tandarts hè? ;)
    En logisch dat je tegen maandag opziet! Ik heb geen moeite met prikken, maar in mijn achillespees lijkt me echt helemaal niets! En dan al helemaal niet als hij ontstoken is! Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt, en vooral dat het helpt!

Leuk zeg, een kinderboerderij bij het KDV!
    En het duurt nog anderhalve maand hè, in die tijd kan er echt nog veel veranderen hoor! En ze zullen daar heus allerlei verschillende ritmes van kindjes gewend zijn, en ook huiluurtjes :)

Mupet, ik had gisteren gewoon de smiley aangeklikt, daardoor vond ik het vreemd dat hij het niet deed. Maar volgens mij was het eenmalig :)

Zou jij het leuk vinden om naar onze meeting te komen trouwens? Je bent van harte welkom hoor :)
    Datzelfde geldt voor Bereke natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat het vanuit België iets te ver rijden is!

Pookie, hoeveel deelnemers zijn er nog bij Wie is de mol? Ben benieuwd of je gelijk krijgt ;)

All, misschien vinden jullie het behang niks hoor :)
    Het is voor mijn doen in ieder geval rustig, maar dat had ik ook in mijn hoofd. Ik wilde een andere soort kamer dan Veda heeft, en ik wilde iets romantisch. Stiekem ben ik wel een beetje verliefd op dit behang, dus als het in het echt ook mooi is, dan gaan we voor deze.
    Un Bisou behang van Eijffinger met vogeltje 39,95 | Un Bisou De MME PITOU van Eijffinger | kidsbehangstore

En hier zie je hem nog iets beter:Eijffinger Bisou&volgnummer=3

Ben benieuwd :D

Hanna, leuk zeg, op kraamvisite! En leuk dat je nog contact hebt met je oud-stagiaire :)

Ik ga morgen gelijk op zoek naar die Kleinduimpjes, maar eens vragen bij de Bruna. Ik heb er nu al zin in :D Zul je zien dat Veda er nog weinig aan vindt :)

Ben je er inmiddels al helemaal over uit wie de Mol is?

Bereke, erg vervelend, de politieke situatie in België! Blijft volgens mij toch altijd lastig, een lang met twee moedertalen ;)

Afrola,

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, dat zou helemaal mooi zijn, het autostoeltje voor 20 euro! Wat voor kleur is het stoeltje?

En alweer verkouden, wat vervelend toch :( Beterschap maar weer, hopelijk slapen jullie ondanks de verkoudheid wel goed!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, ik las vandaag toevallig iets over zo'n placenta previa, dus dat de placenta voor de baarmoedermond ligt, wat bij mij zo was met 16 weken maar ik wist niet dat het zo erg kon zijn ;) Het kan leiden tot flink wat complicaties, daar word je echt niet blij van!

Nu hoop ik helemaal dat het met de 20-wekenecho goed is, tot die tijd er maar niet te veel over nadenken dan.

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Welterusten nogmaals
    Stoeltje is grijs fluweel, volgens mij is het dezelfde aanbieder als waarvan ik vorig jaar een hele zak kleertjes heb gekocht.
    En daarvan draagt Yuna nog steeds veel:)
    Geen motten

Morgen lekker naar de huishoudbeurs.

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, Art??? Nee ik blijf bij Karin :D

Mosa, leuk behang. Niet echt wat ik zou uitkiezen maar ik vind het wel heel leuk voor in een kinderkamer :)
    Allemaal meisjes bij jullie. Leuk hoor.
    Bij Hannaman was dat ook zo, maar nu hebben we er een neefje bij. Het eerste jongetje in tijden.Ben benieuwd wat Veda vindt van het kleuren.

Loe, in het begin vond ik het ook heel moeilijk om Svinthe op het KDV te brengen, maar zoals bij alles: ook hier wen je aan.
    Ze heeft het zo naar haar zin, geweldig gewoon. En dat maakt wel een hoop goed hoor.

Mupet, lekker tv gekeken?

Pookie, hopelijk zijn jullie allemaal weer snel fit!

Zometeen lekker slapen.
    Tot morgen allemaal!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, veel plezier morgen! Mijn schoonzusje gaat dan ook :)

Sterre, wanneer ga jij eigenlijk?

Hanna, ben jij eigenlijk alweer helemaal opgeknapt? Ga je morgen weer werken?

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, veel plezier op de huishoudbeurs morgen.

Mosa, ik ben weer helemaal opgeknapt en ga morgen weer aan het werk. Morgen nog en dan volgende week nog en dan lekker een weekje voorjaarsvakantie :)

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, da's waar ook, bijna vakantie. Lekker hoor :) Hier is het volgende week volgens mij al vakantie. Maar in ieder geval een lekker vooruitzicht!

En fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent!

20. Loe

Loe Niet meer actief

Haha, de mol. Oeps, ik las even de mot...........maar dat kwam vast en zeker door die mot-kleding die sterre kreeg van die troela.

Mosa, Jaaaaaaaaaaaa!mooi behang, ik vind t echt leuk. Hopelijk hoef je niet heel vaak te tjilpen (niet vragen wat doen vogeltjes.......)

Bereke, ik vind t voor L. ook leuk hoor dat hij gaat. Lekker met andere kindjes spelen voor zover hij dat nu al kan en gewoon andere indrukken. Hield net een nieuw knuffeltje voor zijn gezicht, hij werd helemaal wild haha.
    Zijn ondertandjes gaan nu echt doorkomen hoor. Keihard is het daaronder, met een harde hoek. Zal best pijn geven. Ben benieuwd wanneer ze echt helemaal gaan doorkomen.

Pookie, wij hebben ook een priori! Ben benieuwd hoe hij bevalt als jullie hem echt binnen hebben. Veel plezier morgen!

Verder hebben wij vanavond trouwringen uitgezocht! leuk zeg. Ik wilde een 'gewone ouderwetse'omdat ik anders het gevoel heb dat je geen onderscheid ziet met mijn andere twee ringen. Dus een wat bredere, maar zonder steentje of andere frutsel. Ben helemaal blij! OVer zes weken ophalen.

Fijne avond allemaal nog, ik ben behoorlijk moe nu, lekker zo naar bedje.

Hanna, fijn dat je weer beter bent! Succes morgen.

Deel Deze Pagina