Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Goeiemorgen meiden :)

Ik kwam Sterre tegen bij een ander topic en ik dacht dat het wel weer eens tijd werd om hier mn koppie te laten zien.

Zo te zien komt er weer een babyboom aan! Gefeliciteerd aan alle zwangere meiden.

2. bereke

bereke Niet meer actief

Pookie, en wat denkt je baas ervan, van heel dat schouwspel hier in B? Ik denk dat we ons onsterfelijk belachelijk maken in de rest van de wereld. Maar ja, er moet nu eenmaal toch eens een fatsoenlijke oplossing uit de bus komen. Terug gaan stemmen heeft echt geen zin. Zo, da's het laatste politieke geleuter van mijn kant ;).
    En veel beterschap voor jullie allemaal! Verkouden zijn is zoooo vervelend!
    Oh en hopelijk lukt het met het stoeltje!

Mosa, hebben ze dan zoveel last van het poepen als ze tandjes krijgen? Hier nog geen enkel tandje te bespeuren dus nog geen ervaring.
    Fijn dat de 20weken-echo goed was van je schoonzus. En dat het een meisje is. Die kunnen zich later allemaal heel fijn amuseren samen :).
    Ik vind het behang mooi. Zo romantisch! Had ik ook wel iets gevonden voor onze meiden maar mijn man heeft mogen beslissen en het is iets totaal anders geworden (verf: fel groen en soort van grijs, bruin).
    Inderdaad maar niet teveel piekeren over die placenta!
    Oh en wij hebben drie officiële landstalen (Duits) :p.

Hanna, bijna vakantie! Gaan jullie iets speciaals doen dan? Al is gewoon lekker thuis zijn ook wel fijn :).

Loe, oei heeft L. veel last van zijn tandjes? Is toch best vroeg, neen?
    En ivm KDV: is denk ik bij bijna iedereen erger voor de moeder dan voor het kind :p.
    Fijn dat je dé ringen gevonden hebt!

Hier slapen de meisjes al een hele week zo slecht. Deze morgen dan ook opgestaan met keelpijn. Heb ik altijd als ik vermoeid ben. Net als koortsblaasjes :x maar die heb ik vorige week al gehad dus hopelijk blijven die even weg!

3. Loe

Loe Niet meer actief

Hai Sheann! Hoe gaat het met je en met je little man?

Bereke, ja ik heb echt het idee dat die tand eraan komt. Kan ook echt het verschil voelen tussen de linker en rechter ondertand, ik gok erop dat voor hem de rechtse het eerst door gaat komen. Hij gaat altijd lief slapen als ik hem naar bed breng en daar even de tijd voor neem, maar gisteren en eergisteren was het huilen geblazen. Sneu hoor, misschien te maken met die tandjes? Of een sprongetje.........

Zag op nu.nl dat er een fotoserie is van Belgen die donderdag hebben 'gevierd' dat het land het wereldrecord regeringsvorming heeft afgepakt van Irak. Puf.

Wij krijgen hulp met het huishouden heb ik vanochtend gehoord als ik thuis kom met gips. Zat gelukkig in mijn dure zorgpakketje. Heb liever geen vreemde in huis, moet er niet aan denken, maar het moet maar voor even.

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht

Ik wacht geduldig op jou reactie naar mij :p;):D

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, placenta preavia is echt niet leuk. De vrouw van een collega had het ook. Ze hebben nu een gezond jochie van 18 mnd. Maar de laatste weken van de zwangerschap was voor hun erg zwaar met veel zkh bezoek. Ik duim heel hard dat de placenta omhoog is gekropen bij jou.

@ Rest zwaai zwaai!!!

6. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

@mosa ik had dat bij delano ook en moest toen moest ik voor een extra echo later (30 weken ofso) terug komen, toen zeiden ze dat hij omhoog was geschoven en niet meer in de weg lag. Toen ik overtijd was en bij de gyn kwam schrok ze hoe dichtbij de placenta er nog voor lag.. hij was dus helemaal niet zo goed omhoog geschoven. Daardoor dachten ze dat ik misschien ook veel bloed zou verliezen bij de bevalling, maar helemaal geen complicatie's of wat dan ook gehad gelukkig:) Hopen dat ie bij jou wel goed omhoog groeit, wat meestal wel zo is hoor :)

en ik denk niet dat ik kom naar de meeting, sorry! het lijkt me wel gezellig maar zie het ff niet zitten sorry.

@all

sorry reageer later weer verder!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna:
    :D
    Bijna vakantie, lekker hoor!

Pookie: Wij hebben voor mijn moeder ook een goedkoper stoeltje voor in de auto gepakt. Voor die paar keer dat hij erin zit.. en ook geen grote stukken dus ja.

Bereke: Haha inderdaad, jullie zijn wereldkampioen :p Gister nog meegefeest? ;) Nee, ik had inderdaad begrepen dat opnieuw stemmen niet echt een optie is.. vervelend hoor ;)
    Oh jakkes, keelpijn :(

Mosa: Haha jij met je behang :p:D Heb je een plaatje? Oh zie nu het linkje.. leuk maar niet iets wat ik zelf uit zou zoeken.
    Hoe was de 20-wkn echo bij je broer en s.zus gegaan? Willen zij het ook weten? Oh lees al dat jullie een echte meiden-familie worden :)
    Ik ga niet meer naar de beurs :(

Loe: Uwv ging goed, ik moest speeddaten met uitzendbureau's..;)
    Ik krijg al de kriebels als ik het zo lees over een prik in je achillesspees..brrr.. suc6!
    Ik denk niet dat ze je een vreemde mama vinden op het kdv hoor.. die zijn wel wat gewend ;)
    Leuk, trouwringen uitgezocht :) Kan je daar naar uitkijken door al die vervelend dingen heen nu :)
    Wat fijn dat je hulp krijgt! Scheelt weer zorgen of niet?

Salapio: Oh gelukkig, ik dacht dat ik niet goed op had gelet.. vervelend zeg voor T met zijn amandelen.. hopelijk kan de KNO er wat aan doen! Denk je zelf dat ze er misschien uit moeten?

Sheann: Leuk je hier weer 'te zien'! Hoe gaat het? En met je kleine man?

Afrola: Kippetje joh zo'n vergadering van ruim 3 uur :$;):p Suc6 met het verslag, jemig..

:D

Mupet: Oh bij jou ook die placenta zo laag geweest :( Loop je trouwens nu daardoor bij de gyn of gewoon bij de vk?

All:

Zwager&s.zus: Niks meer van gehoord :x Ik heb het echt met ze gehad... wat een fatsoen hebben die mensen!

MPvrouw: Ook niks meer van gehoord... die trut wist gewoon dat ze zooi verkocht en die denkt nu lekker.. centen in mijn zak en laat haar maar een dikke vinger krijgen :(

Ik had trouwens iets raars.. ik kreeg een port betaald envelop van een vereniging maar daar zat een kaart en sticker bij dat ik voor portokosten moet betalen.. E.092 cent maar liefst voor een gewone brief :( Iemand een idee wat dat kan zijn.. een foutje ofzo?

Verder gaat het al iets beter maar kan nog steeds niet eten.. drinken wel gelukkig. Ik denk trouwens dat ik ziek ben en dat het niet van de zw-schap is. Waarschijnlijk aangestoken door die kinderen van mijn zwager en s.zus.. lekker weer. Volgende keer hou ik Noah ook niet meer thuis als hij ziek is.
    Roy belde net dat hij ook op halve benen loopt en hij moet dit weekend weg met vrienden.. hoop voor hem dat het niet doorzet ;)

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: ik hoop voor je dat het een griepje is, maar je mag gerust een keer mijn primperan proberen hoor als het aanblijft.
    En lekkere schoonfamilie heb je toch!!!!!!!

Heb nog overwogen naar de meeting te komen, maar mijn vriendinnetje uit autralie is over, en daar heb ik mee afgesproken. Heb haar 3 jaar niet gezien, en 2 dagen later vetrekt ze weer, dus daar moet ik heen natuurlijk haha.

Ook krijgen we die dag 2 nieuwe konijntjes! Heb er zo'n zin in weer wat jong grut in de tuin te zien huppelen. Hopelijk kan onze dame het snel goed met ze vinden, maar er zal wel wat tijd in gaan zitten om ze aan elkaar te laten wennen.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Nee geen feestje hier bij mij hoor. Eigenlijk is het intriest (gevolgen economie,...) en ben het eigenlijk ook gewoon beu dat het er de hele tijd over gaat ;).

Loe, een vreemde in huis is niet zo fijn maar je zal de hulp wel goed kunnen gebruiken. Gelukkig maar dat het in je verzekeringspakket zat!

Sterre, veel beterschap!

Melisa, oh konijntjes! Zo lief! Wij hebben er twee maar die wonen bij mijn schoonvader (allergie man). Helaas wel totaal niet tam :p.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Loe, leuk dat jullie trouwringen hebben uitgezocht :)
    Wat voor jurk heb je nu eigenlijk? Je had er toen toch eentje gekocht via internet die je terug gestuurd had? Ik weet even niet meer hoe dat verder gegaan is.

Leuk dat L z'n eerste tandje eraan komt!
    En fijn dat je hulp in de huishouding krijgt als je in het gips moet, toch weer een zorg minder :)

Sheann, wat leuk dat je even langskwam, dat is lang geleden :)
    Hoe gaat het met jou? En met je mannetje?

Bereke, als kindjes tanden krijgen, is de poep vaak wat zuurder en daardoor kunnen de billetjes kapot gaan. Dit hoeft niet, maar het komt best vaak voor. Verder gaan ze vaak meer kwijlen, meer sabbelen op dingen en ze kunnen ook echt pijn in hun mond hebben.

En dat is waar ook, Duits is natuurlijk ook een landstaal bij jullie :)

Wat vervelend dat je meisjes zo slecht slapen de hele week! En dan zelf keelpijn, wat rot :(
    Hopelijk zijn je meisjes snel weer de oude, en jij dus ook! Geef jij eigenlijk borstvoeding of flesvoeding?

Afrola, oepsie, vergeten op jou te reageren dan :) Ik maak wel veel blunders de laatste tijd zeg :) En ik ben niet eens blond Sterre ;)
    Soms bedenk ik me ineens iets om te typen en dan doe ik dat eerst en vergeet ik dus vervolgens wat ik eerst wilde typen ;)
    Ik zal het snel weer goedmaken met je ;)

Hmm...die stomme placenta ook ;) Nu ben ik wel erg benieuwd naar de 20-wekenecho maar we hebben hem pas als ik 21 weken zwanger ben.

Mupet, daar ben ik idd ook over aan het nadenken, ik wil graag thuis bevallen, maar stel dat de placenta er niet meer voor ligt maar wel in de buurt, dan kan ik denk ik beter in het ziekenhuis bevallen. Thuis zit je natuurlijk al helemaal niet op een flinke bloeding te wachten! Gelukkig is het bij jou allemaal goed gegaan!

En jammer dat je niet naar de meeting komt, maar ik snap het wel :)

Sterre, speeddaten met uitzendbureaus, daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar denk je dat er wat uit voort kan komen?

Even een knuffel voor jou voor alles! Voor het gedoe met je zwager en schoonzus, voor de MP-vrouw en voor het ziek zijn :( Niet leuk allemaal! En vervelend voor Roy dat hij zich niet lekker voelt, maar ook vervelend voor jou dat hij juist dit weekend weg is. Gaat het allemaal wel lukken, alleen met Noah?

Vreemd van die envelop, maar ik heb geen flauw idee wat het kan zijn :(

Melisa, logisch dat je volgende week met je vriendin uit Australië afspreekt! Wie weet de volgende keer :)
    En twee nieuwe konijntjes, leuk!

All, jullie raden nooit wat wij net hebben gedaan :D ;) Getekend met Kleinduimpjes!
    Ik heb het idee dat ik het leuker vond dan Veda, en zij vond mijn werk ook interessanter dan die van haar :D Als ik haar handje wilde pakken om samen te tekenen, dan liet ze gelijk het krijtje los.
    Over een tijdje nog maar een keer proberen :)

Verder even lekker gewandeld en gelijk even naar wat winkels geweest. Maar het was toch best koud vond ik! Vooral voor mijn nog steeds wantjes- en mutsweigeraar :)

11. Loe

Loe Niet meer actief

#3251 Loe, 18 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2011
    Dat klinkt als gezellig mosa! Eh, kleinduimpjes? Heb ik gisteren heel snel gelezen, maar kon niet terugvinden wat het precies is? Wat kun je veel ondernemen he op de leeftijd van Veda, gezellig hoor!

De jurk kwam niet van internet, maar van een outlet bruidszaak in Leiden. Helaas mocht hij niet terug en hangt hij nu in een zaakje waar ze tweedehands jurken verkopen (terwijl de mijne dus nieuw is). Helaas is er nog niemand voor geweest.
    Jammer, zonde geld.
    Mijn jurk die ik aan zal hebben tijdens de bruiloft staat in mijn fotoalbum! (er was wel een plaatje van beschikbaar op internet, misschien bedoelde je dat?)

Nu zal het bij elk kindje verschillen maar wat is jullie ervaring hoe lang het nog kan duren voordat het tandje echt doorkomt, als je het echt onder de oppervlakte voelt zitten? Kan zoiets nog weken duren of meer dagen?

12. Loe

Loe Niet meer actief

Nog even wat spam van L hihi.:D
    (onder de tweede foto het fietszitje wat ik van de week alvast gekocht heb!)

13. Loe

Loe Niet meer actief

en de tweede:

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, dit zijn kleinduimpjes: bol.com | 8 dubbele kleinduimpjes extra dik, Bruynzeel | Speelgoed
    Dikke krijtjes dus.

Nu weet ik het weer van de jurk! Jammer van die andere, maar nu heb je wel een hele mooie :)

En geen flauw idee hoe lang een tandje er gemiddeld over doet voor hij echt door is. Ik denk dat het idd sowieso verschilt per kindje. Veda liet/laat eigenlijk nooit in haar mond voelen, dus ik zie tandjes/kiezen pas als ze al door zijn.

Leuke foto's! Op die eerste vind ik hem ineens wat ouder lijken, ik weet niet waardoor dat komt.
    Maar is dat een fietsstoeltje? Lekker zacht ziet hij eruit!

15. Loe

Loe Niet meer actief

haha, hij wordt ook wat ouder hoor.:p;) hier nog twee fotootjes van de spercieboon eetsessie van vanmorgen.
    Dat is een fietsstoeltje, gewoon plastic. Bij de dirx drogist, voldeed aan alle normen, was 30 euro, niet duur dacht ik. Kan hij lekker bij ons achterop zodra hij goed kan zitten van de zomer.:)

16. Loe

Loe Niet meer actief

en de laatste:

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hij zit er altijd zo heerlijk relaxed bij :D

Ik ben ook wat foto's aan het uploaden :)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hier had ik het pas over, statisch haar :D
    Ik heb wel 10 verschillende foto's hiervan, ik vond het zo grappig :D

Hier doet ze het vrijheidsbeeld na :)

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid