Wat wordt ze een groot meisje, en mooie blonde haartjes zeg! Lief gezichtje heeft ze vind ik altijd. haha, die met de statische haartjes is echt om in te lijsten. GEweldige foto! Die duimpjes heb ik opgeslagen, ziet er goed uit. L. is niet altijd zo relaxed hoor, poe, gisteren nog een schreeuwsessie, dan wordt zelfs zijn oogwit rood, zo boos/verdrietig is hij dan. (waarom? geen idee). Dit is genomen NA het eten haha. Maar over het algemeen kan hij wel een tijdje zo ergens relaxed naar kijken ja haha. Tijd voor melk!
Loe, alle kindjes hebben in de eerste maanden wel schreeuwsessies hoor, geduld hebben ze dan ook nog niet van gehoord In ieder geval is het wel herkenbaar, en naarmate ze ouder worden, wordt dat gelukkig een heel stuk minder.
All: Mijn kleine man is al niet zo klein meer maar doet het verder heel goed. Het is echt een vrolijk ventje. Mosa: Wat is je meid al groot geworden! Echt een dametje. die foto waar ze ergens onderdoor kijkt is echt schattig. Kleinduimpjes hebben we hier ook en de kleine is er helemaal verslaafd aan. Hij houdt sowieso van tekenen en knutselen. Loe: Jij hebt ook een flink kereltje. Sterre: Wordt wel interessant in het MP topic!?!
Merci voor de uitleg Mosa . Kan hier nog van pas komen binnenkort. Die foto waar ze in de box staat is wel heel schattig! Dan smelt je toch! En hoe heb je haar haartjes terug plat gekregen ? Oh Loe wat een schattig kereltje! En al zo groot ! Wel jammer van de jurk. Krijg je hem niet zelf verkocht via internet? Oh en toevallig vandaag nog over gehad met psycholoog dat rond hun leeftijd het wel vaker voor schijnt te komen dat ze écht "gefrustreerd" zijn omdat ze al vanalles willen maar nog niet kunnen. Misschien speelt dat ook wel mee? Kleinduimpjes kende ik niet maar zien er wel heel handig uit voor kleine kinderhandjes . Even het mp-topic bekijken .
Melisa: Oja helemaal vergeten te reageren op je pbtje Mocht het misselijke aanhouden dan kom ik zeker even op die pillen terug! Thanx! Wat leuk zeg, nieuwe konijntjes! Heerlijk he dat beestenspul Mosa: Uit dat speeddaten komt helaas niet veel uit.. De meeste namen niet eens de moeite om me in te schrijven.. geen ervaring in wat ik voor werk wil en parttime.. schijnt nogal lastig te zijn nu Whoehahaha zie nu statische Veda Poeh poeh.. lig helemaal in een deuk... Die andere zijn ook leuk joh! En tekenen is inderdaad serieus werk hoor Loe: Wauw wat een mooie jurk!!! Mijn ervaring is dat het best nog weken kan duren met tandjes helaas, sorry. Haha op die 1ste foto kijkt L alsof hij tot de nok toe vol zit Hij lijkt inderdaad ineens veranderd in zijn gezichtje Sheann: Ja inderdaad.. mijn hele naam inclusief telefoonnummers staan er nu op dankzij de MP-dame :x Heb al op het meldings-knopje geduwd of ze dat even héél snel weg willen halen. Ik ga er maar verder ook niet meer op in want anders gaat het uit de hand lopen denk ik All: Hier de hele middag op bed gelegen en net een kippensoepje op. Gelukkig gaat dat weer goed... hopelijk kan ik morgen weer aan de roze koeken
Sheann: Ja het staat in het MP-topic.. ik schrok me rot. haha ik krijg net een reactie van die didi...?! Er is iemand die u graag een pakket zou verkopen. U kunt haar bellen op nr (huisnummer) of (mobiel nummer) Haar naam (mijn naam). Uiteraard mag u rustig doorgeven dat ik u doorgestuurd heb. Ze staat bij MP bekend als oplichtster omdat ze pakket koopt, vervolgens dreigt en geld terug wil (meerdere malen voorgekomen) Maar verkopen doet ze ook wel: wellicht kunt u bij haar slagen (vast wel met zo`n bod!) Succes! Nou echt zo gemeen joh Ik heb zoiets gewoon nog nooit gedaan en ik klaag ook echt niet zomaar maar ja.. blijkbaar zijn mensen zo tegenwoordig.
Sterre: Oh nu snap ik hem. Dat is inderdaad wel erg gemeen. Zij verkoopt jou troep en als je er wat van zegt wordt je belachelijk gemaakt. Zo triest
Sheann, wil je misschien een foto van je mannetje plaatsen, ben benieuwd hoe hij er nu uitziet Sterre, ik heb even naar het MP-topic gekeken, jeetje :x Maar zou die Didi echt zelf gereageerd hebben als zwelgje denk je? Jammer dat je niets opschiet met dat speeddaten De tijd zit nu natuurlijk ook heel erg tegen Hoe voel je je nu? Heeft het op bed liggen je goed gedaan? Pookie, leuke dag gehad? Hanna, hield je het werken een beetje vol? All, mijn vriend kwam ineens op 4 uur al thuis in plaats van om 7 uur, leuke verrassing We hebben even het behangboek bij de winkel opgehaald (in het echt is hij nóg mooier ) en zijn nu lekker al klaar met alles. Morgen is hij ook vrij, vind ik altijd heel gezellig, zo'n weekend samen
Sheann: Inderdaad Maar even wat leuks nu.. loopt je kereltje al? Tandjes? All: Hier even iets minder leuks.. had net weer een bloeding Kreeg ineens diaree en had ineens (ja sorry, lekker onsmakelijk) een paar vegen best wat rood. Daarna weer niks meer alleen wat bruin Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen.. afwachten? Ik zou anders ook niet weten wie ik zo moeten bellen eigenlijk En Roy is ook nog eens weg... Kreeg net nog een mailtje van s.zus.. met foto's van hun jongste die het eerste hapje krijgt.. nou ja, hallo zou je niet eens even bellen ofzo!!! We proberen jullie al de hele week te bereiken :x
Mosa, dus behang is geregeld dan? Geniet van je weekend! Is in elk geval toch heel raar dat die Zwelgje nu ineens verschijnt ... .
Mosa: hét behang is in het echt dus nog leuker.. Ik denk inderdaad dat zwelgje die didi zelf is Zielig hoor.
Oei Sterre, da's wel schrikken! Maar zou het niet uitgelokt zijn door je diarree? Kan je verder ook geen goede raad geven vrees ik.
All: Mijn kereltje loopt al een tijdje. Hij begon met 13 maanden te lopen dus loopt al redelijk goed. Tandjes kreeg hij pas met 11 maanden en inmiddels heeft hij er 8. En jullie kindjes? Mosa: Ik heb mijn album even bijgewerkt
Bereke: Ik denk inderdaad dat het door de diaree is gekomen maar het blijft toch eng zoiets. Maar maandag hebben we sowieso weer een echo dus heel lang hoef ik niet te wachten. Sheann: Awwh wat een lekker ding joh!!! Echt al een heel mannetje hoor Noah loopt ook rond en heeft ook 8 tandjes Bij het cb zei de arts 1,5 maand geleden dat ze kiesjes zag aankomen maar ik zie tot op heden nog niks hoor haha. * het was ineens verdacht stil in de keuken.. zit Noah een stukje ondefinieerbaars op te eten.. toen ik het m'n hand uit stak deed hij het snel weer in zijn mond maar het is er inmiddels ook weer uit Het lijkt op een stukje koek, wat ben ik toch een goeie huisvrouw *
Ja dat kan ik me voorstellen Sterre. En maandag is gelukkig niet al te lang meer al kan ik me voorstellen dat elke dag er één teveel is! Ik duim in elk geval dat het bloeden niet meer terug komt! Enne, mag ik ook jullie vriendje worden zodat ik foto's in de albums kan zien ? Kijkt heel zielig
Sterre: gewoon even de VK bellen, die kan je misschien gerust stellen. Maar het kan komen door je toiletgang. Zolang je niet meer bloed verliest en geen krampen hebt, is het dat vast.
Sterre, oh bah zeg, weer een bloeding Ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken nu, maar wel heel vervelend! Ik zou het even afwachten, je hebt kans dat het hier wel bij blijft. Anders kun je morgen alsnog bellen. Maar een dikke knuffel, en hopelijk was het eenmalig! En ik vraag me af of het niet te maken heeft met de diarree, was het de vorige keer niet ook bij zoiets? En raar van je schoonzus Als het hier verdacht stil is, heeft Veda ook altijd iets te pakken dat niet mag Zo grappig hoe dat overal hetzelfde is Bereke, het was nog niet helemaal zeker dat we een meisje krijgen, dus even de 20-wekenecho afwachten Als het dan echt een meisje blijkt te zijn, dan gaan we dit behang bestellen. Sheann, wat een prachtkereltje zeg Echt superlief, en wat groot alweer! En heel donker haar, knap mannetje hoor! En die foto's samen met z'n neefje zijn ook zo leuk! Is daar ook alles goed mee? Veda loopt sinds kort, ze vond kruipen altijd nog een stuk makkelijker. En tanden heeft ze al veel. 8 tanden, 3 hoektanden (4e komt nu bijna door) en iets van 3 kiezen.