Bereke: Ik nodig je dadelijk gelijk even uit want tegen zielig kijken kan ik niet tegen hoor Melisa: Als het nu wegblijft wacht ik de echo maandag even af anders bel ik morgen idd even de vk. Maar is dat niet raar.. ik ben daar nog niet geweest, loop nog bij de gyn.. Mosa: Vorige keer was het ook inderdaad na de grote boodschap Ja grappig he.. m'n moeder zei altijd.. zolang je kinderen nog hoort schreeuwen is er niks aan de hand, als het stil wordt, dan moet je gaan kijken wauw.. Veda gaat lekker met haar tandjes! All: Noah is inmiddels ook ziek Hij is vandaag bij mijn moeder geweest maar had er vanavond bijna niks gegeten. Hij was hier aan het spelen toen ik ineens wat rook... had hij gespuugd en was gewoon verder gaan spelen, wat een ventje he Even gewassen, schoon pyamaatje aangedaan. Fles wilde hij ook niet. Hij is wel gewoon gaan slapen.. pff ben benieuwd hoe de nacht gaat lopen.
Sterre, ach, Noah ook al ziek, wat sneu Hopelijk gaat het vannacht goed, want anders is het ook voor jou superzwaar natuurlijk Sterkte in ieder geval! Veda heeft al wel twee maanden dit aantal tanden en kiezen, het stond nu een beetje stil tot nu haar laatste hoektand door gaat komen. Op zich wel fijn, van alles wat ze al heeft, kan ze ook geen last meer krijgen Wel vind ik het apart dat ze al met 12/13 maanden 3 hoektanden kreeg, gemiddeld krijgen ze die met 20 maanden las ik. Maar ik denk dat het bloedverlies echt met je ontlasting te maken heeft hoor! Het is te toevallig dat het, als het gebeurt, dan is.
Mosa: Ik ga er eerlijk gezegd ook wel vanuit dat het door de ontlasting is gekomen. Ik voel me ook gewoon rustig, niet in paniek ofzo.. blijf 'gewoon' een goed gevoel houden Haha ja inderdaad, wat door is, daar kunnen ze inderdaad geen last meer van hebben Dat is inderdaad wel op tijd dan zeg als ze 'normaal' rond de 20 maanden komen. Noah zit nu ook al een héle tijd op 8.. ach ja, ze komen wanneer ze komen. Tis alleen zo lastig als ze er veel last van hebben Ik had trouwens voor Noah een dekbedovertrekje gekocht en die kleiner laten maken door m'n moeder. Heb em d'rstraks opgedaan en het zag er kei schattig uit Nu hopen dat hij em vannacht niet onderkots natuurlijk
Sterre, fijn dat je je wel rustig voelt, komt ook wel goed Leuk, een dekbedovertrekje! En idd maar hopen dat hij niet ondergekotst wordt
Poepie, we zijn weer thuis. ik heb hele leuke dingen gekocht. Morgen zal ik wel fotootjes posten, nu ga ik naar bedje. sterre sterkte met Noah en de diarree. Het zal vast wel Ok zijn. En zwelgje is een naam hier die mij wel bekend voorkomt.
Mosa, oh dus nog even wachten vooraleer je het behang gaat kopen? En heb je ook een alternatief voor als het toch een jongen zou blijken te zijn? Veel beterschap aan alle zieken/zieke kindjes. Tandjes: kijk ik niet echt naar uit aangezien ze daar blijkbaar toch serieus last van kunnen hebben. Maar ja, zo zonder tanden is ook maar niks hé .
Hoi meiden, Het werken is gelukkig wel goed gegaan. De kinderen waren erg blij dat ik er weer was Vind ik zo schattig! Vanmiddag een bord met boerenkool een rookworst met ze geknutseld. Echte winterkost hihi! Sterre, echt geen stijl dat je telnr zo wordt neergezet.... Gek mens .... Sneu dat ze hier ook gaat posten.... Mosa, leuk dat het behang nog mooier was dan op internet. Dat gaat het wel worden denk ik he ? Wat een mooie L foto's weer zeg. Wat groeit hij hard Loe! Haha, erg gelachen om de statische Veda Geweldige foto!!! Sheann, leuk weer wat van je te lezen. Wat een kanjer heb je zeg. Superleuke foto's! Bereke, je mag mijn vriendje wel worden hoor... Weet jij hoe dat moet? Sterre, dat is schrikken zeg. Hoe gaat het nu met je? Tanden, Svinthe heeft 4 boventanden, 2 ondertanden en het vierde kiesje is nu net door. Ze is daar niet echt snel mee geloof ik.
Pookie, ben benieuwd naar je aankopen morgen Hoe is het nu met de verkoudheid? Bereke, mochten we wel een jongetje krijgen, dan ga ik wel weer opnieuw kijken voor behang Ik denk wel dat het een meisje is hoor, maar het is meer voor de zekerheid. En gelukkig maar dat alle kindjes op een gegeven moment tandjes krijgen Veda heeft er over het algemeen niet zo veel last van gehad, alleen veel zure poep en dus geregeld rode billen. Maar gelukkig weinig pijn! Hanna, fijn dat het goed ging vandaag, en idd lief dat de kinderen het weer leuk vonden dat je er weer was All, morgen gaat er een kast van de toekomstige babykamer naar de woonkamer. Die kast kan alleen niet via het trapgat, dus we moeten hem via het balkon van onze slaapkamer naar beneden takelen Hopelijk gaat het goed. Ik vind het leuk dat we een extra kast in de kamer krijgen, is ook een geschilderde kast. Dan is de babykamer bijna leeg en kunnen we binnenkort het behang er af gaan halen. Maar eerst nog een nachtje slapen natuurlijk Weltrusten allemaal!
Welterusten! Ja zo'n gebitjes kosten ook veel geld hé . Hopelijk hebben ze er hier ook niet teveel pijn van dan. Maar dat zijn zorgen voor later! Nu dringend slapen. Elke avond neem ik me voor om op tijd erin te kruipen maar lukt zelden . En dat terwijl ik zo moe ben. Stom stom stom .
Herkenbaar Bereke! Bijna iedere ochtend denk ik, vanavond echt op tijd naar bed, maar tegen de tijd dat het avond is, vind ik het zo zonde om op tijd naar bed te gaan Wij gaan in ieder geval zo ook naar bed, ga ik lekker nog even lezen in mijn boek
Mosa, succes morgen met de kast morgen. Klinkt als een hele onderneming! Bereke, hup naar je bed jij Weltrusten!
Ik las dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/258146-tv-kijken-tijdens-eten.html En nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd hoe jullie hierover denken Ik ben namelijk helemaal verbaasd dat blijkbaar zoveel mensen met kinderen voor de tv of met de tv aan eten. Wij deden het met z'n tweeën al zelden, maar nu met z'n drieën zitten we áltijd aan tafel, zowel bij het ontbijt, de lunch als het avondeten. Ik vind het zo ongezellig om echt voor de tv te eten. Maar ik ben heel benieuwd wat jullie doen/vinden! Nu ga ik echt afsluiten, slaap lekker allemaal en Sterre, ik duim voor geen bloedverlies meer!
Wij eten echt altijd gewoon aan tafel. Dan zit Svinthe lekker in de kinderstoel en hebben we nog de meeste kans dat er wat eten in gaat
Soms geef ik Y haar potje express tijdens Sesamstraat. Dan weet ik zeker dat het er bijna helemaal in gaat, ook als ze heel moe is. Als we dan gezamenlijk aan tafel eten komt er dan niets in. Ontbijten doen wij alleen in het weekend aan tafel, maar dat is voor Y dan lunch. Doordeweek ontbijt ik met de krant op de bank. Dan heeft Y haar fles al gehad.
Goedemorgen! Is t al gelukt met de kast mosa? Oef, klinkt als een interessante actie hihi. BUngel bungel......... Bereke, lekker geslapen? Hoe lang zijn jouwmeiden nu eigenlijk? Vind het leuk dat L. en jouw meiden zo dicht bij elkaar zitten! Sterre, jee dat is toch weer schrikken bloedverlies. Hopelijk gewoon vandaag niets meer. Hoe is het met Noah vandaag? Pookie, kom maar op met die foto's ben erg benieuwd! En de naam zwelgje komt mij ook bekend voor......
Goedemorgen! Even kort, ik moet zo weg. Hier geen bloedverlies meer gehad gelukkig. Noah heeft gespookt van 06.00 tot 07.15 en toen maar bij mams in bed waar hij wonder boven wonder weer in slaap was gevallen Dat is nog nooit gebeurd. Was wel een keer leuk, zo naar je heerlijk slapende kindje kijken. Hij lag ook nog zo lekker tegen me aan. Ik kon geen kant op en had op een gegeven moment gewoon pijn in mijn rug maar dat maakt niet uit haha Eten en tv.. alleen op zondag bij het voetbal met frietjes erbij Voor de rest altijd aan tafel, ook de boterhammen e.d. Dat is gewoon gezellig. Wij kunnen dus ook gerust 1 a 1,5 uur tafelen hoor.. vooral op zondag. Heerlijk, broodjes erbij, gekookte eitjes Of Roy die duikt de keuken in maakt heerlijke boerenomelletjes met alles erop en eraan Nu naar een vriendinnetje waar ik lekker tegen ga vertellen dat ik zwanger ben, daarna boodschapjes en vanavond lekker eten bij mijn moeder en broers.. gezellig! Fijne dag iedereen!
Wij eten met z'n twee vaak voor de tv. Eigenlijk heel ongezellig maar het is er stilletjes in geslopen. Maar van zodra de meiden echt in een eetstoel mee aan tafel kunnen, gaan we sowieso altijd aan tafel zitten! Is veel gezelliger! Loe, geen idee. Maar donderdag moeten we naar Kind en gezin en dan weet ik het je te zeggen! Ben zelf ook benieuwd! Sterre, gelukkig geen bloedverlies meer! En het klinkt als een fijne dag die je tegemoet gaat! Geniet ervan! Hier een vraagje: de meiden liggen nog bij ons op de kamer maar ik wil ze stilaan toch op hun eigen kamertje krijgen ( 1 kamer voor hen beiden). Nu was het plan om ze overdag voor hun dutjes daar al te leggen en 's nachts nog bij ons. Zo kunnen ze al wat wennen aan hun kamer. En dan over twee weken ofzo ook 's nachts gewoon. Maar ja, die twee overgangsweken ga ik natuurlijk niet hun bedjes steeds versleuren. Zouden we twee reisbedjes kopen of twee simpele houten bedjes? Die bedjes zouden later naar mijn schoonvader gaan. Hij zou immers 1 à 2 dagen gaan oppassen bij hem thuis vanaf dat ze ongeveer 1 jaar zijn. Tot dan komt hij steeds bij ons oppassen. Deze nacht hebben ze weer zo gespookt! Hoop dat het een sprongetje is en dat het vlug voorbij is!
@mosa; dus het gaat het Tjilp behang worden? Wel leuk hoor en iets heel anders dan voor Veda. Oei, takelen met een kast. Dat klinkt best spannend. Hopelijk gaat het goed. @sterre; Misschien moet je maar een foto met je positest of echo met de uitgerekende datum naar je schoonzus sturen Wel raar hoor, maar misschien weten ze het al van je s.moeder? Mijn eigen moeder zou het allang aan hun verteld hebben. En waar woont die Didi eigenlijk, dan kan ik erop letten als ik weer eens iets wil kopen op MP. Voelen jullie je alweer beter na de buikellende? @shean; Leuk dat je je weer meldt, en wat een lekkere kerel heb je Hier nog maar 6 tandjes en 2 ribbels van kiesjes. Maar het s nu wel bal met de kiesjes want op alles wordt gekauwd en ze kan ook niet zonder speen. @bereke;Mijn baas is volgens mij wel voor splitsing van Belgie........Nee hoor, ik denk meer dat hij vindt dat het kiesdistrict gedoe opgeheven moet worden. Maar verder weet ik er nu ook niet van hoor. Belgie zit lastig in elkaar. @hanna; Bord met boerenkool en worst geknutseld??????? Papiermachee of zo? Wel lief dat de kinderen blij zijn dat juf weer beter is. @loe; Tja zwelgje komt veel voor hier op het forum, Sterres zwelgje is nummer 73 En waarschijnlijk wel de MP verkoopster, erg toevallig dat een junior member zo'n reactie geeft. Maar ze zal dan ook wel een ander ID hier hebben, ik is nieuwsgierig! Verkoudheid is helaas nog niet over, Y snottert raak en ik ook. Papa wat minder. Ik heb net het autostoeltje opgehaald, zag er nog redelijk uit. Wel wat slijtage maar de sluiting werkt nog prima. Morgen gaan we hem uittesten. Foto's van Y in haar nieuwe trui volgen nog, ze heeft vandaag iets anders aan. Maar ze hadden echt veeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeel leuke babydingen. En goede aanbiedingen van Olvarit en Nestle, mijn karretje was dus afgeladen Maar ik had wel een HIP* karretje gelukkig De rest van de HHB vond ik eigenlijk niet zo leuk. En de vreet hal was veeeeel te druk.
hoi hoi @pookie ah dus wel goed geslaagd op de hhb leuk hoor @bereke, bij delano hebben we het eigenlijk in 1x gedaan, ik had ook geen zin om met het bedje te sleuren dus eigenlijk gewoon in een x cold turkey over gegaan. Ging eigenlijk nog best goed. Anders kan je het misschien met campingbedjes doen, al weet ik niet of dat echt werkt, delano moest namelijk Heel erg aan het slapen in een campingbedje wennen. Ik denk dat ze dan nog beter in hun eigen bedje kunnen zijn en dan in een vreemde kamer, maar je moet even kijken wat je zelf een goed idee vind natuurlijk ow even snel posten want de batterij is zo leeg en ik zie het snoer vd laptop nergens :S
Hoi dames, Oke, dus over het algemeen wordt er hier gewoon aan tafel gegeten en niet voor de tv. Ik vind dat ook veel gezelliger Sterre, wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad!! Veel plezier bij je vriendin en bij je moeder! Bereke, ik zou in eerste instantie proberen je meiden in één keer over te doen naar hun eigen kamer, wie weet gaat het meteen goed. Mocht het niet lukken, dan kun je altijd nog zien. Pookie, dat vond ik juist ook zo leuk, om een hele andere babykamer te maken dan Veda heeft Fijn dat je de autostoel hebt, scheelt toch een hoop geld. Leuk dat je gisteren zoveel nuttige/leuke dingen hebt kunnen scoren! Was het ook gezellig met je oma? Is dat de oma die pas in het ziekenhuis lag? All, nou, de kast is in één stuk beneden aangekomen Die kast hebben we 3 jaar geleden gekocht, zelf geschilderd en toen heeft hij altijd boven gestaan. Maar eigenlijk staat hij ook heel leuk in de woonkamer, en hij past ook goed bij onze andere kasten. En wat extra bergruimte beneden is ook niet erg, nu we boven een rommelkamer minder hebben Veda heeft net haar eerste tand door haar lip gehad Wel sneu, ze wilde naar me toe rennen terwijl ze al moe was, en dan lukte niet helemaal. Ik ga weer even verder, tot later