Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

2. bereke

bereke Niet meer actief

Pookie, toch vanalles gescoord dan op de beurs :)?

Oh Mosa, hoe zielig? Was ze hard geschrokken aangezien hier meestal veel bloed bij te pas komt?

Loe, ik had het al gezien en is erg schattig!

Reden dat we het met een tussenstap doen: is zo aangeraden door kinderpsychologe. Ik ga bij haar voor een soort van postnatale depressie (moeilijk zwanger raken, spannende zwangerschap, dooreengegooide hormonen en onverwerkte dingetjes uit het verleden => geen leuke combinatie ;)) en zij vond het echt beter voor onze meiden.
    We hebben dus twee reisbedjes gekocht. Maar ben matrasbeschermers vergeten. Dus daar ga ik maandag voor terug en dan ga ik beginnen oefenen. Wel raar moet ik zeggen. Maar gaat voor hen én voor ons beter zijn als ze op hun eigen kamertje liggen denk ik.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Af en toe kijk ik nog weleens hoe het met bepaalde meiden hier op het forum is. Net keek ik of ik wat kon vinden over Tessa8, weten jullie nog wie dat is? Zij heeft ook lang getempt en na iets van 2 jaar ofzo was zij zwanger. Nu zag ik bij haar banner staan dat haar meisje met 35 weken zwangerschap plotseling is overleden :(
    Het is in november gebeurd, wat vreselijk hè?! Daar schrik ik echt van!

Loe, ik zal straks/morgen even naar het filmpje van L kijken :)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bereke, gelukkig bloedde Veda's lip maar een klein beetje. Ze lijkt nu ook nergens last van te hebben, maar het was wel even zielig ;)

Oke, dan zou ik het zeker met tussenstap doen, dus fijn dat jullie al reisbedjes hebben gekocht. Zal idd wel raar zijn, maar uiteindelijk ook wel lekker lijkt me :) Hopelijk verloopt het wennen soepeltjes!

En wat rot van die postnatale depressie! Heb je het idee dat de gesprekken met de psychologe helpen?

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bereke, Svinthe heeft vanaf dag 1 op haar eigen kamertje geslape, dus ik heb geen ervaring met afbouwen of overgaan naar de eigen kamer.

Pookie, haha, boerenkool en worst van papier ;)
    Papiermachee met 28 kinderen..... Nou nee dank je Hahahahah :D:D

Pookie, hopelijk is Y snel weer snotterig-vrij.
    Fijn dat het autostoeltje er nog netjes uitzag. Iets van slijtage heb je altijd wel he op zulke dingen.

Mosa, operatie Kast is dus geslaapgd. Gelukkig maar :D
    Arme Veda met haar tand door haar lip :(

We hebben net gegeten bij mijn schoonouders.
    Was gezellig en Svinthe heeft zich uitstekkend vermaakt.
    Nu een heerlijke rustige zaterdagavond voor de boeg!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Geniet maar lekker van je rustige zaterdagavond Hanna!

Mosa, gelukkig niet al te veel bloed en last dus. Maar blijft toch zielig hé!

En de gesprekken helpen zeker wel. Maar het gaat traag vooruit. Er is zeker geen probleem qua verzorging van of binding met de kindjes. Het is echt meer mezelf niet goed (genoeg) voelen, triest zijn, schuldgevoelens hebben. Weet je, ik heb zo lang gewacht op mijn meisjes en als ze er dan eindelijk zijn, voel ik me rot. En dat vind ik zoooooo jammer. Maar goed, ik vecht ervoor en het zal wel steeds beter gaan worden!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, gezellig dat jullie bij je schoonouders hebben gegeten :) Geniet nu maar lekker van je vrije avondje!

Bereke, fijn dat de gesprekken helpen, maar lijkt me wel erg moeilijk om je zo te voelen! Maar je hoort het toch best vaak bij vrouwen waarbij het lang duurde voordat ze zwanger waren.
    Het is idd heel jammer dat je je rot voelt terwijl je eigenlijk heel blij zou willen zijn :( Maar erkennen van het probleem is al best een groot deel, en hopelijk gaat het telkens een stukje beter!!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Schattig filmpje Loe :D

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Net ff de kroeg in geweest met Y. Een goede vriend gaat voor 2 jaar werken op Jamaica dus daar moest op gedronken worden. Y zet dan de hele tent op stelten. Ze is echt dol op aandacht;)

@bereke; oei dat is geen roze wolk geweest bij jou na de geboorte dus. Hopelijk gaat het nu wel beter. Hier is Y volgens mij in 1 keer over gegaan naar haar eigen kamer. Maar ik slaap nog steeds met de babyfoon bij mijn oor:)

@mosa; tessa8 zegt mij zo snel niets maar verschrikkelijk dat haar kindje bij 35 weken is overleden.
    Die foto van Veda met dat statische haar was trouwens geweldig!

@Hanna; ok gewoon papier dus, tja ik ben nu zo goed met geknutsel:) Y moet dat maar leren op het KDV of school:)

10. bereke

bereke Niet meer actief

De periode vlak na de geboorte en de eerste weken waren heel heftig. Ik voelde me echt heel rot toen en de meisjes huilden echt héél veel. Maar da's nu al wel een pak beter. Eigenlijk zijn het gewoon schatjes nu :). En ik voel me vaak ook wel goed hoor. Is beetje moeilijk uit te leggen. Het gaat echt op en af. En soms is het echt donker in m'n hoofd. Maar soms schijnt volop de zon. Gelukkig heb ik mijn lieve man en prachtige dochters! Als ze lachen dan verdwijnen al die negatieve gedachten als sneeuw voor de zon. Maar er is nog wel werk aan mij ;). Maar aan wie niet zou mijn man zeggen :). Komt wel goed!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, zo, 2 jaar, dat is best een tijd! Leuk dat Y dan zo de show steelt :D

Bereke, fijn dat je in ieder geval wel kunt genieten van je man en je mooie meisjes, en de rest komt idd wel goed :)

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Fijn dat de kindjes blij waren je weer te zien, altijd fijn te weten dat je wordt gemist :)
    Leuk zeg haha boerenkool met worst geknutseld :D Noah ook 'gedaan' voor vaderdag. Een bord met lekkers erop.. zat een hele krat warsteiner op haha :p
    Geniet van je vrije avondje!

Mosa: Is het nog gelukt met de kast? Oh lees dat het gelukt is, mooi!

Haha hier ook! :)
    Awh Veda tand door d'r lip :(
    Wat een vreselijk beircht van tessa.. ik ken haar niet, heb in het temp-topic nooit echt meegeschreven maar ik zit hier met kippenvel..:(

Bereke: Lastig van de bedjes. Misschien ergens 2 goedkope bedjes opsnorren? Of nog even slepen met de campingbedjes naar je s.vader? Of inderdaad cold turkey net als bij mupet :)
    Ik heb niet echt een postnatale depr. gehad maar ik heb mee ook heel lang heel rot gevoeld.. is inderdaad heel rot. Wel goed dat je hulp hebt gezocht!

Pookie: Die didi heet eigenlijk ook anders (zal haar naam niet noemen hier) maar ze is van Beilen, drenthe.
    Goed geslaag bij Olvarit :)
    En nog steeds aan het snotteren, bah zeg.. beterschap voor jullie!
    Haha die Y al een echte kroegtijger :p

Mupet: Snoer van de laptop nog gevonden?

Loe: Haha die L.. wat een kletskont zeg :p.. Noah heeft dat eigenlijk nooit gedaan.

All: Roy heeft vanavond m'n zwager en s.zus maar zelf gebeld om het te vertellen. Hij kreeg natuurlijk allerlei smoesjes maar ja.. het is eruit!
    En wat denk je.. niet dat ze mij even bellen.. nee krijg ik een sms ;) Ik heb ze zelf dus maar even gebeld.. Ze hadden het idd wel verwacht (ja dat zal wel ondetussen ;)) Zegt mijn s.zus ook nog doodleuk.. 'ja we dachten het al omdat jullie zo vaak gebeld hadden' :$:x En als we niet meer zouden bellen het dan wel niet zou zijn.. nou ja! :x Ligt het nou aan mij of... ??? *diep.. diepe.. diepe zucht*

Ik heb in ieder geval gelijk wat vrienden gebeld :D 1 vriendin had het inderdaad gedacht na mijn ontwijkingsgedrag met die olie op de mylene party en haar moeder had het aan mij gezien.. :$
    Ook wat vrienden e.d een sms gestuurd en een andere vriendin belde gelijk op hoe leuk ze het vindt en vertelde ook dat zij in juli gaan stoppen met de pil. Dat was die vriendin die me een tijdje geleden helemaal uithoorde mee nee.. ze hadden geen plannen hoor:p

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, hè hè, eindelijk weten je zwager en schoonzus het ;)
    Wel vervelend hoor, hoe het gelopen is, en dan ook nog zeggen dat ze het al verwacht hadden omdat jullie zo vaak gebeld hadden, had dan teruggebeld :x

In ieder geval mag de hele wereld het nu weten denk ik?! Altijd leuk om reacties van mensen te krijgen op zulk mooi nieuws :)
    En morgen 12 weken, mooie mijlpaal!

Hoe gaat het nu met Noah?

All, ik heb vandaag echt zo'n nuttige dag gehad, ben gewoon trots op mezelf :) Net nog allemaal dingetjes gedaan die nog even geregeld (betaald, gemaild enzo) moesten worden, dus nu lekker op de bank met een zak chips :D
    Ik denk dat ik zo maar even verder ga met Veda's babyalbum, dan is die ook weer up-to-date.

14. bereke

bereke Niet meer actief

Sterre, allee dan weten je zwager en schoonzus het eindelijk toch. Of eigenlijk wisten ze het al "aangezien jullie zo vaak gebeld hadden". En even terugbellen zat er dan niet in :( ????
    Fijn hé, om het nieuws te kunnen melden! En inderdaad, vaak krijg je dan te horen dat andere koppels ook plannen hebben :).

Reisbedjes blijven voorlopig nog hier hoor. Tot kindjes één jaar zijn komt schoonvader hier oppassen omdat dat makkelijker is. En daarna verhuizen ze pas naar schoonvader. En als we ergens naartoe gaan, kunnen ze lekker mee. Ben tevreden dus!

15. bereke

bereke Niet meer actief

Mosa een nuttige dag gehad. Dan verdien je wel een chippie!

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ja precies.. en niet terug bellen he! Ongelofelijk gewoon ;)
    Maar heel de wereld mag het nu inderdaad weten :D

Lekker he als je die dingetjes dan gedaan hebt. Geniet van je chippies!

Met Noah gaat het weer goed. Hij heeft weer goed gegeten vandaag.

Bereke: Oh ik dacht dat de campingbedjes bij je schoonvader stonden, sorry. Maar begrijp ik nou goed dat jullie ze nu daarin hebben liggen en verder geen bedjes hebben?

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bereke, handig dat je schoonvader bij jullie komt oppassen de eerste tijd!

Sterre, fijn dat het weer goed gaat met Noah! En met jouzelf eigenlijk? Heb je vannacht een beetje goed geslapen?

Ik heb net even mijn nagels gelakt dus ik blijf maar even computeren tot ze droog zijn :) Ik vind gelakte nagels altijd heel mooi, maar het wachten tot ze goed droog zijn vind ik altijd minder ;)

Mijn zak chips is trouwens al leeg :)

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: :D de zak chips is al leeg...:$:p
    Oke, ik beken.. ik heb net een hele toblerone opgegeten :) Het gaat dus weer goed met me :p En misselijk blijf ik toch dus ik kan er maar het beste doorheen eten :):p
    Ik heb op zich goed geslapen totdat Noah wakker werd .. ;) Ach ja :)
    Ik vind gelakte nagels ook mooi. Alleen moet ik er eigenlijk echt een topcoat overheen doen want bij mij slijt het er altijd zo snel af. Die nagellak die ik er dinsdag op heb gedaan op de mylene party ligt er ook al half af ;)
    In de zomer doe ik ook altijd mijn teennagels lakken, dan heb ik 'knappe tenen' zeg ik altijd :):p Hopelijk gaat het me deze zomer ook lukken en zit m'n buik dan nog niet in de weg haha.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, oeh, toblerone, ook lekker! Ik ben gek op chocolade, maar eigenlijk denk ik er nooit aan om het te eten :)
    Maar idd wel een teken dat het redelijk met je gaat ;) Gelukkig kun je in ieder geval weer eten!

Mijn nagellak slijt ook altijd snel, ik heb van die periodes dat ik om de dag mijn nagels lak omdat er dan net weer een hoekje af is :) Vooral met kleurtjes zie je het goed, nu heb ik een wat meer doorzichtere nagellak met glittertjes :) Kleuren vind ik het mooist (heb pas nog donkerrood en soort goudkleur gekocht), maar die ik nu heb kan tenminste een paar dagen mee.

Anders komende zomer Roy je teennagels maar laten lakken ;)

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Toen ik vanmiddag boodschappen deed lag de toblerone tegenover de luiers, anders had ik er ook niet aan gedacht. Wel slim van de winkel bedenk ik me ineens haha :p

Ik vind kleurtjes nagellak ook mooi. Vooral de donkere. Maar om de dag .. wauw .. daar ben ik echt te lui voor :) Zelf nu ik werkloos ben ;):p
    Maar glitters.. *kijkt met eksterogen*.. :):D

En Roy mijn teennagels lakken... uhmm.. nee dat gaat em niet worden vrees ik. Die kan nog geen deur verven zonder knoeien, uitschieters, druipers en noem maar op :D

Deel Deze Pagina