Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoe irritant! Ik probeer via internet een kaartje te sturen naar een collega die pas bevallen is, maar het adres is te lang. Op de envelop zie je dan het huisnummer niet, en in Amsterdam moet er al helemaal een huisnummer opstaan met al die toevoegingen (mijn collega woont bijv. op 109-3). Zometeen nog maar eens op een andere manier proberen dan ;)

Toblerone tegenover de luiers, idd slim :cool: :D

Om de dag nagels lakken (2 lagen!) vind ik ook wel veel, maar wel mooi als ik het een tijdje volhoud. Soms ben ik geneigd nagels te bijten en gelakte nagels helpt daar ook wel tegen.

Nou, dan wordt het maar een zomer met onknappe teennagels :p

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nou wat maf dat je dat adres er niet op krijgt ;) Hopelijk lukt het nog.

Ik heb altijd heel erg nagels gebeten maar sinds ik neppers heb gehad niet meer gelukkig. Alleen sinds deze zwangerschap breken ze helaas best snel.. lijken ineens dunner ofzo.

Ik ga zo mijn bedje maar eens opzoeken.. was weer een lang dagje. Normaal is zaterdag mijn uitslaapdag. Ach wie weet trapt Noah er morgen nog een keer in om bij mij in bed verder te slapen :p

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jeps, eindelijk gelukt :)

Ik zal voor je duimen dat Noah morgen lekker bij jou in bed wil uitslapen! Weltrusten, ik ga ook afsluiten :)

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Ik kan me de naam Tessa wel herinneren maar denk dat dat voor mijn tijd was. Schrik er wel van zeg.
    Ik mis hier sowieso nog wat namen; Djaar, Nijntje, Sanne
    Weet je daar wat van?

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Ik heb vanmorgen Svinthe-dienst dus ben mijn bed al uit. Gelukkig werd ze pas om 7.15 uur wakker.
    Helaas ben ik er vannacht wel een keer of 5 (?) uitgeweest omdat ze aan het spoken was...

Mosa, nagels lakken is hele leuk, maar bij mij gaat het erg vaak mis. Dan dénk ik dat ze al droog zijn, maar dan zijn ze het nog niet bijvoorbeeld.
    In de zomervakantie gaan wel altijd mijn teennagels in een zomers kleurtje :D
    Gelukkig dat het nu gelukt is met dat adres.....
    Heb je hem afgekort ofzo? Dan past het denk ik wel en zijn het huisnummer + postcode er iig bij.

Sterre, Mmmmm Toblerone :D:D:D
    Errug lekker, maar ik ben dan ook helemaal chocoladefan!
    Vooral die lekkere chocoladeletters met Sinterklaas :)

Wij gaan straks even naar de Karwei in Bergen op Zoom. Die is vandaag open en we hebben nog kortingsstickers ook. :D
    Fijne dag allemaal!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wederom ego ...

Hier nog altijd hommeles. M heeft al weer sinds woensdag (hoge) koorts. Afgelopen nacht 40.5, nu net was het gelukkig 38, maar zal wel weer oplopen.

Met T gaat het gelukkig weer goed. Die eet niet maar vreet! Maar we vrezen wel een beetje: hij begint weer te snotteren en hoesten ...

*zucht*

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sheann, volgens mij zijn wij toen ongeveer gelijk bij het temptopic gaan schrijven, dus ik denk dat je Tessa wel 'kent'. Maar in ieder erg zielig natuurlijk, en van dat soort dingen schrikt iedereen volgens mij wel ;)

Djaar kletst hier nog wel mee, maar heeft het druk met haar kindje en met haar werk, dus de laatste tijd komt ze niet meer zo vaak langs.
    Nijntje komt af en toe langs, maar kletst volgens mij meer in een ander topic.
    Sanne is ook voor de 2e keer zwanger, maar was te druk om mee te blijven schrijven dus zij is helemaal van het forum af.

Jij was er trouwens vroeg bij vanochtend?!

Hanna, vermoeiend nachtje dus ;) Misschien straks nog even je bed in als Svinthe ook gaat slapen?

Uiteindelijk heb ik het kaartje via een andere site verstuurd :D
    Als ik namelijk het adres wilde afkorten, dan gaf hij aan dat het geen geld adres was ;)

Veel plezier bij de Karwei!

Salapio, ach zeg, het zit jullie ook écht niet mee :(
    En arme M, alweer zulke hoge koorts, wat zal ze zich belabberd voelen dan! Veel beterschap voor haar, en hopelijk ontspringt T deze keer de dans!
    In ieder geval alvast veel succes morgen bij de KNO-arts, hopelijk schieten jullie er wat mee op!!

Sterre, lekker geslapen? En, heeft Noah nog bij jou in bed geslapen?

Bereke, hopelijk hebben je meisjes jullie vannacht beter laten slapen!

Afrola, hoe is het met jou? Druk weekend?

All, wij konden de dag gelukkig heel rustig beginnen :) Vanmiddag eerst voetbal kijken en vanavond met zwager en schoonzus bij mijn schoonouders eten, zal me wel weer een dolle boel worden :)

Fijne dag allemaal!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Iedereen goed geslapen? Een fijne zondag toegewenst in elk geval :)!

Salopia, veel beterschap voor M en T! Zo zielig als ze ziek zijn hé.

Oh Mosa, lekker de heel zak op. En Sterre een toblerone. Hier gisteren "slechts" een halve zak mama mia's. Maar had dan ook al frietjes op :).

Sterre, nee hoor. Zal het even fatsoenlijk uitleggen. We hebben voor hen een slaapkamertje gekocht met van die bedjes die later kunnen omgebouwd worden naar een eenpersoonsbed. Die echte bedjes staan nu bij ons op de slaapkamer. Maar we willen ze stilletjes op hun eigen kamer krijgen. Dus op hun eigen kamer staan nu twee reisbedjes waar ze vanaf morgen overdag hun dutjes zullen in doen en dan 's nachts nog gewoon bij ons in hun eigen bedjes. En als ze hun kamer dan gewend zijn, worden de reisbedjes opgeborgen en verhuizen hun echte bedjes naar hun eigen kamer. Zo, een hele uitleg. Had het beter ineens goed uitgelegd :p.

En ja mijn schoonvader is echt al een hele hulp geweest. Super fijn dat hij de eerste tijd gewoon bij ons thuis komt oppassen. Anders is het telkens zo'n verhuis... .

Gelakte nagels: vind het supermooi bij een ander maar vind het raar bij mezelf. Waarschijnlijk omdat ik het niet gewend ben. Heb het een paar keer geprobeerd maar kreeg het gewoon niet mooi aangebracht. Heb wel een tijdje gelnagels gehad maar ben daar mee gestopt wegens geen zin meer om elke drie weken langs te moeten gaan + het kost ook wel wat.

Verder weet ik niet meer wat er geschreven is. Misschien toch dat systeem met dubbel scherm maar eens gaan uitproberen ;).

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey sheann: leuk dat je weer aan komt waaien! lekker ventje heb je hoor.

Mosa: ik akn me tessa eigenlijk niet herinneren, maar wat triest van het kindje! Eerst het verhaal van waardevol en nu zij. BAH!

Salapio: het blijft maar een ziekenboeg bij jullie he. Beterschap!

Sterre: leuk dat je het nieuws nu wereldkundig hebt gemaakt hoor!

Verder niet veel te melden. Man is weer eens voetballen en kind ligt heerlijk te slapen.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bereke, duidelijk, je verhaal over de bedjes. En ik denk dat dit een goede oplossing is :)

Heb je ook een schoonmoeder of is je schoonvader alleen?

Melisa, hoe is het eigenlijk met jouw schoonvader? En heeft je man het nog vaak moeilijk met het overlijden van zijn moeder?

All, weer een domper voor Feyenoord :) En zó dichtbij winst ;)
    Maar ja, het went ;)

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: He bah een spooknacht gehad :(
    Hier ook zo'n chocoladeverslaafde :):p Maar dat heb ik pas sinds ik zwanger werd van Noah... niet meer overgegaan dus :)
    Gezellig lekker shoppen, had ik ook wel zin in. Veel plezier!

Salapio: Dikke knuf voor jou!!! Klinkt niet goed met M :(
    Kijk, dat is nog eens een leuk artikel :D

Mosa: Wat stom zeg dat die site dan aangaf dat het geen geldig adres was.. ik kan van zulke sites echt bloedsacherijnig worden :);)
    Owh jottum.. vanaaf eten bij je s.familie :p:D Grapje.. sorry :)
    Owh Feyenoord dus weer verloren.. jeetje zeg. Die jongens moeten toch onderhand ook nog zin hebben van 0,0.. :(
    Oh hoor nu dat het gelijk spel was, ook balen als je voor stond :(

Bereke: Aha, zo.. ik dacht in eerste instantie dat het andersom was met de bedjes maar zoals jullie het nu gaan doen lijkt mij inderdaad ook het beste idee :)
    Met 1 kind vind ik het soms al een halve volksverhuizing, laat staan met 2! Dus inderdaad super van je s.vader dat hij het zo wilde doen.

Melisa: Geniet van je vrije uur(tjes). Hier ook alles weg en slapen, heerlijk :p

All: Hier een héérlijk ochtendje gehad. Noah weer lekker bij mams in bed.. (even uitkijken dat het niet gaat wennen natuurlijk) en lekker tot ruim 10.30u in bed gelegen met z'n 2en :)
    Daarna lekker ontbeten en alles.. nu ligt hij toch weer in bedje. Ben benieuwd hoe lang hij het gaat volhouden.

Net ook even die vriendin op bezoek gehad die in de zomer ook voor de 1ste gaan.. weer helemaal uitgehoord :D Wel leuk hoor.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, joepie voor je 12 weken trouwens vandaag :D
    Ik zag ook dat je het op je hyves hebt gezet leuk!

Eigenlijk moet je me gewoon zielig vinden om het etentje vanavond :p Hopelijk eten we in ieder geval lekker ;)

Lekker hoor, zo'n relaxed ochtendje! Komt Roy vandaag weer terug?

En die vriendin is er al wel veel mee bezig hè? :D Kan ze wel wachten tot de zomer?

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Haha ja inderdaad.. ik dacht op een gegeven moment dat ze nog zou gaan zeggen dat ze al zwanger was ofzo :D

Oke.. ik vind je wel een beetje zielig :p
    Voel je je niet ongemakkelijk bij je zwager en s.zus? Ook omdat je nu natuurlijk weer een buikje hebt.. geen schuine blikken?
    Lijkt me best moeilijk eigenlijk.

Roy komt morgen pas terug.. dat heb ik gister even gevraagd hihi :) Ik wist het niet eens :$:) Dus vanavond lekker nóg een hele avond de zapper voor mij alleen :D

All: Gaan jullie trouwens weleens in bad met jullie kindjes? Hier gaat Roy altijd met Noah.

Noah heeft trouwens ontdekt waar de frietpan staat ;) Normaal is de voorraadkast altijd dicht en nu stond hij per ongeluk open. Frietpan staat op de grond onder het rek.
    Ik was even wat aan het doen en ineens zag ik allemaal 'natte' voetjes op de grond... :$ Ik snapte eerst niet waar dat vandaan komt tot ik zag dat de deksel van de pan af was ;) We hebben vloeibaar spul erin zitten dus ja.. dat was dweilen voor mij en een nieuw opbergplekje voor de frituurpan zoeken ;):)

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja en inderdaad 12 weken, joehoe :D

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
  17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: mijn schoonvader is nog heel veel bij ons. Er word weinig gepraat over mijn schoonmoeder, maar ik moet zeggen dat ik het onderwerp ook niet aansnijd. Ik vind wel dat hij er steeds slechter mee om gaat, maar de leegte zal hij wel steeds meer gaan voelen. Hoort er bij....

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ik heb maar even de laptop aangezwengeld, dat reageert toch wat makkelijker:)

@sterre; Tja schoonzus had je best wel even kunnen bellen als ze dacht dat jullie daarvoor contact zochten. Waarschijnlijk vinden ze het niet zo speciaal als het is dat jullie weer spontaan zwanger zijn. Hoe ging dat eigenlijk bij hun? Hebben zij het op een bijzondere manier verteld of waren ze voor zichzelf ook zo nonchelant? Gelukkig zijn je vriendinnen wel blij voor jullie.
    en ik ga ff kijken wat voor babykleding in beilen wordt aangeboden;)

OK we kregen dus even visite, gezellig.
    Papa heeft Y ook even een bloedlip bezorgd! Hij gaf er even een duwtje, Y zo met haar neus tegen de grond:x

@mosa; Eet jij een hele zak chips leeg, zo'n grote:$ Maar wel lekker, wat is je favo smaak? Yoppie????????/:p
    En gelakte nageltjes............
    dat heb ik dus alleen bij speciale gelegenheden, in de fabriek en ook op het lab is dat ten strengste verboden. Tja foodsafety, hoort erbij.

@salapio; Wat een ellende steeds met M, is het een virus waar ze niet vanaf komt of denk je dat het van kiezen of zo komt?>

@melisa ; niet veel te melden, maar hoe gaat het met je. En werk? Is het beter/slechter dan vorige zwangerschap? Wel zielig voor je schoonvader, maar misschien dat over het verlies praten wel fijn is voor hem en je man?

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    en het fotootje van Y en haar mooie nieuwe vest van de HHB.
    De naam van mijn overleden hondje staat erop dus die kon ik niet laten hangen.

Verder heeeeeeeel veel babyvoeding gekocht op de HHB, Nestle groeimelk 2 bussen voor 7,50 en Olvarit 6 potjes voor 5 euro met yoghurtjes erbij. Dat was dus wel even slepen met alles:)

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    OK, die had ik dus moeten roteren...........

Hier nog 1 maar dan van de nieuwe Ikea aanwinsten

Deel Deze Pagina