Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Salapio, oei, nog steeds niet allemaal beter bij jullie...
    Hopelijk is dit nu echt het laatste en gaat T niet verder hoesten.
    Fijn dat chocola gezonder is dan fruit ;)

Mosa, tja Feyenoord..... jammer hoor dat ze het op het laatst nog hebben weggegeven...
    Hoe was het eten vanavond?

Sterre, dat is een lekker begin van de dag zeg.
    Blijft NOah dan ook lekker liggen?
    En vandaag 12 weken zwanger!! Mijlpaal hoor!

Pookie, wat een mooi vest voor Y zeg!!
    Mooie kleuren.
    En wat een grappige foto van Y die haar tong uitsteekt :)

Heb echt een matig weekend gehad. Vannacht zo weinig slaap en Svinthe ook en dat was te merken.
    Mieperdemiep-fase..... :(
    Gelukkig zijn we wel heel goed geslaagd bij de Karwei. Alle accesoires voor in de wc en een traphekje voor beneden zodat Svinthe niet meer in de keuken kan als we dat niet willen.
    Alles met korting van 35 euro :D:D

2. bereke

bereke Niet meer actief

Mosa, er is wel een schoonmoeder (duh ;))maar ze zijn jaren geleden al gescheiden en we zien haar maar hééééél weinig. Mijn man is opgegroeid bij zijn vader dus gelukkig weet schoonvader wel hoe om te gaan met kleintjes. Mijn familie woont verder weg en kunnen dus ook niet zo makkelijk komen helpen.

Sterre, oh lijkt me fijn om nog even lekker met Noah terug in bed te kruipen! En gezellig gehad met vriendin. Klinkt als een fijne zondag (buiten het opdweilen van frietvet dan ;))! Oh en proficiat met je 12 weken :)!

Pookie, ocharme Y! Heeft ze er veel last van?
    En mooie vest hoor :).

Hanna, matig weekend maar wel fijn geslaagd bij de Karwei :D. Hopelijk wel een goede nacht straks!

Hier zag ik in de week dat er een soort van schimmel op de rand van de ramen zat :$. Bah bah dus onmiddellijk een product van HG hiervoor gekocht. Had mijn man het plan dat ik deze namiddag met de kindjes naar oma zou gaan en hij zou dan met het product alles proper maken (zodat kindjes niet in de stank zouden moeten zitten). Kom ik thuis en had hij ook opgeruimd en gestofzuigd enzo :). Lief!

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Afrola hoe was julie weekend? En wat was de verrassing?

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    hahaha, nee lijkt me niet..hihi:D
    Maar ik moet wel zeggen dat ik het zelf ook hard vind gaan nu..
    Sinds gisteren zie ik nu ook mijn buik aan de buitenkant bewegen..zo speciaal weer....Moeten aankomend weekend echt de zolder leeg gaan halen...Dan kunnen we het kamertje gaan opzetten...
    Gelukkig hadden we de zolderkamer al helemaal opgeknapt..:D
    Weet je nu al of je een meid of een jongetje krijgt?? Kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen hoor...ga morgen weer eens goed blijlezen..waren lekker even weggeweest..even bijkomen van alles wat er is gebeurt de laatste tijd

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat goed dat je daaraan denkt, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar :)

Sterre, oke, dus nog een avondje alleen, geniet er dan nog maar even van ;)

Wij gaan eigenlijk nooit samen met Veda in bad, zij gaat altijd alleen. Wij zijn niet echt badmensen, maar misschien moeten we het toch maar eens doen met Veda, zal best gezellig zijn :)

Wat vies van het frituurvet! Kreeg je het wel makkelijk wel? En dan idd maar een andere plek zoeken!

Melisa, heeft je man eigenlijk broers of zussen?
    Wel zielig voor je schoonvader dat hij steeds slechter met de leegte omgaat, het is natuurlijk ook heel raar om toch aardig plotseling alleen achter te blijven.

Pookie, erg hè, zo'n grote zak chips leegeten :) Maar op een gegeven moment heb ik genoeg, maar dan zit er zo weinig meer in dat het niet de moeite waard is om te bewaren, dus dan eet ik het laatste beetje ook maar op ;) Gelukkig eet ik hooguit één keer per week chips ;)
    Ik vind de BBQ-hamchips van Lays het lekkerst :D Maar de joppie-chips vond ik ook lekker hoor ;)

Wat een grote meid wordt Y al! Dat vestje staat haar heel erg leuk! En ze krijgt een matje :D
    Haar gezichtje vind ik ook veranderd, het kleine beetje baby-achtige wat ze nog had bij de vorige meeting, is er nu wel af :) Mooi meisje hoor!

Hanna, jammer van het matige weekend, hopelijk komende nacht een betere nacht!
    En hopelijk maakte het slagen bij de Karwei het een beetje goed ;)

Bereke, wel fijn dan dat jullie wel een goede band met je schoonvader hebben!!
    En lieve actie van je man vanmiddag :)

Nbroen, leuk zeg, dat je buik al aan de buitenkant beweegt, zo'n apart gevoel hè?!
    Wij krijgen waarschijnlijk ook een tweede meisje :D Het was alleen niet heel goed te zien bij de echo, dus we mogen nog een keer terugkomen. Het kindje lag bijna tegen mijn ruggegraat aan, zo ver naar achteren, dus het was niet heel goed te zien. Maar binnenkort de 20-wekenecho en daarna die keer terugkomen, dus daarna weten we het vast zeker :)

Lekker dat jullie even weggeweest zijn, goed kunnen bijkomen?

Salapio, nogmaals succes bij de KNO-arts!

Loe, heel veel succes morgen in het ziekenhuis! Ik hoop echt dat het meevalt met de injectie!! Ik zal aan je denken :)

All, ik heb niet eens zin om wat over vanavond te vertellen, en is verder ook niet boeiend voor jullie ;) Niet dat alles wat ik hier schrijf dat wel per sé voor jullie is natuurlijk ;)
    Gelukkig ging Veda straks zonder problemen naar bed, dus een rustig avondje.

6. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Dat minder slapen begon bij mij ook zo rond de 17 weken ongeveer..volgensmij gaat je lichaam je alvast voorbereiden op de gebroken nachten straks..hihi..Heb er nu nog steeds last van..gelukkig niet iedere nacht hoor..;)Ook begint mijn buikje nu behoorlijk in de weg te zitten..

7. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Hahaha, fijn om te horen dat jullie leuke reacties hebben gehad op jullie mooie nieuws:D

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, bij Veda heb ik er de hele zwangerschap last van gehad, dus was allang blij dat het nu niet het geval was. Maar de afgelopen twee nachten heb ik echt als een baby'tje geslapen :D Dus hopelijk blijft het nu weer een tijdje zo :)

Maar vervelend dat jij regelmatig slecht slaapt!

9. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Jullie kleine beer gaat zeker snel..hihi..koop niet teveel in dde maat 74 hoor..hier zitten ze echt maar zo kort in..

10. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Haha, die van ons deed het nog even terwijl ik in het ziekenhuis al lag te bevallen..Ze lag in stuit maar bedacht zich toch nog maar even..erg pijnlijk:$

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Wat vervelend dat je s.vader er niet goed me omgaat maar ja, zoiets kan je helaas niet sturen :(

Pookie: Mijn zwager en s.zus waren in een zucht en een scheet zwanger ;) Bij ons zijn ze gewoon langs gekomen en had neefje L een truitje aan met een tekst, dus daar hebben ze ook wel wat aan gedaan. Jammer dat ze ons die kans dus niet geven. Ik ben er ook behoorlijk boos over.. hoe egoïstisch kan je zijn :x

Ojee je vader Y een bloedlip bezorgt :$
    Wat een leuk truitje! En wat een ondeugend koppie op die andere foto :D

Hanna: Nou ja..dat hij lekker blijft liggen is een groot woord. Maar we hebben met tussenpozen lekker liggen soezen met z'n 2en :)
    Zo goed geslaagd zo te lezen! Jammer dat Svinthe vandaag de miep was.

Bereke: Wat lekker zeg dat je thuis kwam en alles was lekker gepoetst! HG is goed spul he?!

Nbroen: Wat leuk dat je je buik weer ziet bewegen! Daar kijk ik ook zo naar uit, heerlijk.

Mosa: Het vet was gelukkig makkelijk te dweilen.
    Mmm oke, je hebt het weer gehad bij je s.fam... jammer he dat het zo moet gaan :(

All: Die vriendin van me die met oud&nieuw die opmerking maakte met die agenda had ik een sms gestuurd van, dat we daar wel even maf van hadden staan kijken dat ze dat zo ineens had gezegd.

(nou moet ik het even goed uitleggen.. Op de een of andere manier staat er bijna op alle truitjes van Noah een nummer, bij Roy trouwens ook, heel maf. Maar vrienden van vragen dan altijd 'en welk nummer hebben ze vandaag aan'?)

Nou kwamen we afgelopen zaterdag op de verjaardag van het dochtertje van een andere vriendin en daar zat die agenda-vriendin ook. Toen we binnen kwamen vroeg een vriend weer 'en welk nummer.. '

Toen smsde die agenda-vriendin me net terug dat ze zaterdag na die vraag had willen zeggen dat er bij mij eentje op mijn buik had moeten staan :D

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nbroen: :$ draaien tijdens de bevalling.. auw!

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Dames welterusten maar weer.
    en bedankt voor de complimenten voor Y.
    Een matje, tja misschien moet ik eens wat gaan afknippen aan de achterkant. Helaas lukt het mij al een paar dagen niet eens om haar vingernageltjes te kortwieken dus ik denk dat ze het voorlopig als New kiD moet doen;)

14. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Fijn om te horen dat jullie kleine lekker met het koppie naar beneden ligt nu!

15. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja gezellig....:D

16. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Joehoe....fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleine uk!Maar 1 kg aangekomen?? Ik was afgelopen donderdag 4 kg zwaarder..maar ben ook een stukje verder en was erg netjes voor mijn zwangerschapsduur..
    Wij hebben al wel behang uitgezocht, heb een leuke van pipstudio's gekocht...Deze gaan we aan panelen plakken..
    Wij hebben wel heel bewust voor de combinatietest gekozen..dit ivm het overlijden van ons kindje met 20 weken zwangerschap...We wilden nu op tijd weten of het dit keer wel goed was..

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

We hebben een heerlijk en druk weekend gehad :D
    Gister een heerlijk dagje in de sauna gehad en vannacht lekker geslapen en vanochtend heerlijk uitgeslapen en rustig op kunnen staan. Verder nog geshopt vandaag. Het was toch wel lekker een weekendje zonder onze aandachtsvrager door te brengen. Het was wel goed voor ons om even echt aandacht voor elkaar te hebben. We waren allebei wel weer blij toen ze aan het eind van de middag weer thuis werd gebracht ;):D

Ik heb gezien dat jullie veel hebben gekletst, dus helaas kan ik niet op alles reageren ;)

@ Salapio, knuf voor jou en je zieke kind(jes). Heel zielig dat M alweer zulke hoge koorts had en dan T die alweer snottert. Hopelijk komt er snel weer warm weer. Deze week nog even overleven ;)

@ Sterre, fijn dat je s.zus/zwager het goede nieuws eindelijk weten en dat je nu al je vriendinnen op de hoogte kan brengen!

@ Pookie, Leuk vest heb je gekocht, leuke foto's van Y.

@ Mosa, ik zag geloof ik ook leuke foto's van V voorbij komen. Leuk behang ook trouwens, maar doe je dan een hele kamer of 1 muur. Ik zou een hele kamer wel erg druk vinden ;)

@ badderen, hier gaat meestal 1 van ons met J in bad. Ze vindt dat veel leuker en wij vinden dat ook wel gezellig :)

@ tessa, vreselijk dat ze haar kindje heeft verloren na 35 wk zwangerschap. Ik ken haar nog wel idd... :(:(:(

@ Bereke, voor jou meer een grijs-zwarte wolk dan een roze. Echt heel naar. Knuf voor jou! Wel knap hoe je het zelf inziet en er mee omgaat. Hopelijk kom je er zelf snel weer bovenop

@ Hanna, knuf voor jou zware weekend

@Nbroen, vervelend dat je zo'n slechte slaper bent in de zw.schap. Gelukkig heb je al wel weer de lol van een bewegende buik :)

@@@@ nu weet ik het niet meer :)

Dus nu ga ik mijn bedje weer opzoeken... Fijne avond en ...
    Sweet dreams ;):)

18. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Welkom bij ons clupje hoor...Zag net al even een hele mooie foto van je prachtige meiden voorbij komen..wat een lieverdjes om te zien zeg!

19. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Wat een vervelend neiuws voor jullie..Ik hoop voor hem dat ze het nog een beetje kunnen rekken en dat het ook nog houdbaar is voor hem..

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nbroen, dat pip-behang vind ik ook leuk!
    En heel begrijpelijk dat jullie voor de combinatietest gingen!! Maar gelukkig is alles tot nu toe helemaal in orde bij je buikmeisje :)

Afrola, wat fijn dat jullie weekend zo geslaagd was! En idd gezellig zo nu en dan met z'n tweetjes en alleen maar een goed teken dat jullie allebei blij waren om J weer te zien :)

We combineren het behang met bijpassend streepjesbehang (uit hetzelfde boek) en doen ongeveer de helft van de muren met bloemetjesbehang. Als het klaar is (duurt nog wel een hele tijd) dan zal ik foto's plaatsen :)

Wij gaan ook vroeg naar bed, ben echt heel moe. Op de één of andere manier kost mijn schoonfamilie mij heel veel energie :)

Deel Deze Pagina