Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dank je! Komende week begint hij met de chemokuur, en na 2 keer gaan ze kijken of het aanslaat. Dus nog even afwachten...

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Sorry hoor maar wat een bitch..dat soort kleertjes verkoop je toch niet meer..dat gaat bij mij gelijk de kliko in..gewoon schandalig!

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Leuk, jij bent ook op het pip behang gevallen..hihihi..Wij ook..wij hebben alleen die met vlinders uitgezocht, die is iets fijner....maar de vogels zijn ook helemaal super..Maar voor bij ons op de panelen net iets te grof denk ik..

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    lieverd, niet te druk om maken, heb ik ook last van en vandaar ook de bloedingen die ik had tot 16 weken..Bij onze dochter lag hij er ook voor en uiteindelijk aan het einde van de zwangerschap was ie toch netjes mee naar boven gegroeid..Ook bij dit meidje trekt hij al langzaam omhoog..
    Het kan idd erg vervelend zijn als hij er wel voor blijft liggen, maar dan doen ze een keizersnede..

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Super..voor je het weet is het 25 augustus...mooie datum, 1 dag na de verjaardag van ons meisje:Dzal het dus zeker niet vergeten..hihi..

6. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    hahaha, ik pies bijna in mijn broek van het lachen..ik kan me voorstellen dat je maar bleef klikken met je camera!!:D

7. bereke

bereke Niet meer actief

Nbroen, zo leuk als je je buik echt ziet bewegen!
    En draaien tijdens de bevalling klinkt héél pijnlijk! Maar ja, stuitbevalling is ook niet alles natuurlijk.
    Oh en bedankt voor je welkomst en het compliment!

Mosa, fijn dat Veda zonder problemen naar bed wou :). Jammer dat je avond niet zo fijn was... .

Afrola, jij hebt een zalig weekend gehad! Maar kan me wel voorstellen dat je dan blij bent als ze terug thuis is ook!

Verder niks onthouden vrees ik. Dadelijk mijn bedje maar eens in. Morgen sta ik er weer alleen voor met de twee kabouters. Slaapwel allemaal!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat van ons is geen pip-behang :)
    Het lijkt er wel op, kijk maar (pip-behang): Klein Design Hoorn - Behang - Pip behang - Pip behang Early Birds roze

'ons' behang: Eijffinger Un Bisou 310010 | Eijffinger Un Bisou | www.behangwereld.nl

Ik vind persoonlijk de print van ons behang mooier :)

Gaan jullie voor deze print: Klein Design Hoorn - Behang - Pip behang - Pip behang witte bloemen
    Die vlinders zijn erg leuk!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Slaap lekker Bereke en succes morgen met je meiden :)

10. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Hahahaha, daar gaat je mooie gewicht:D..hihi..en heb je de zak leeggekregen??

11. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ooh leuk, dus zeer waarschijnlijk ook een meid erbij...
    Ja is een heel bijzonder gevoel weer..onze kleine wurm ligt nu ook lekker te trappelen..haha

12. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja, ik baal er ook wel van hoor..maar gelukkig kan ik overdag veel bijslapen als onze kleine meid op het kdv zit..zit volledig in de ziektewet.

13. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Jammer dat ze jullie die kans niet hebben gegeven! Probeer hier wel boven te blijven staan hoor..
    Nu kan je lekker tegen iedereen vertellen dat jullie straks een klein hummetje verwachten!!

14. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Dat kan je wel zeggen..zeer pijnlijk!!
    Zie net staan dat je vandaag precies 12 weken zwanger bent..gefeliciteerd met deze eerste mijlpaal!!:D

15. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Moet wel zeggen dat het erg spannend was hoor..maar de 20 weken echo vond ik nog het ergste...
    Ooh leuk, ik kijk nu al uit naar jullie foto's..
    Hahaha, jullie hebben de kamer al bijna leeg...wij moeten hem nog helemaal leeghalen:$

16. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Dit gaat dus een zware tijd voor jullie worden...Ik hoop echt dat het aanslaat en dat hij niet te ziek word van de chemo...heel veel sterkte...

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Je bent maar druk met reageren Nbroen :)

Wat vervelend dat je volledig in de ziektewet zit, maar misschien geeft het ergens ook wel een rustig gevoel? En fijn dat je overdags wel wat kunt bijslapen!

Ik ga nu echt afsluiten en naar bed, slaap lekker!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Voor mij persoonlijk wordt het geen zware tijd hoor. Ikzelf heb niet zoveel met hem, maar evengoed is het natuurlijk erg zielig voor hem en zijn (klein)kinderen.

Nu ben ik echt weg :)

19. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Pip is een onderdeel van eijffinger...ja je hebt de juiste gevonden..hahaha..die gaat het worden, alleen met blauw als achtergrond...
    De witte achtergrond doen we in de woonkamer op een koof. Hier gaan we leuke fotolijstjes ophangen..

20. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    hihihi, volgensmij ben je nog steeds online hoor..hihi..

Deel Deze Pagina