Mosa, succes met de zoektocht naar de goede jas. Gelukkig had ik die van vorig jaar nog, die was nog prima. Hoe lang is Veda nu dan? Svinthe zit aan de onderlijn met haar lengte. Maar goed, daar kan je ech niks aan doen, genetisch bepaald he. Wij zijn allebei niet heel erg lang. Lekker dat Veda zo goed gaat slapen de laatste tijd. Svinthe vandaag niet, maar ik denk dat dat met de prikken te maken heeft. Af en toe hoor ik een kreet... Wel zielig. Mijn man heeft nog geklust in de achterkamer, wat een zooi daar nu. De wanden zijn nu ook weer dicht. Morgen gaat hij schuren. Gelukkig ben ik dan niet thuis We hebben een meeting van het andere forum. Dit keer dichtbij, 45 minuten rijden! Er komen 10 vrouwen en 11 baby's (1 tweeling erbij) Ik heb er weer zin in!
hoi dames @hanna hey ik zie je dat je ongesteld ben geworden vandaag, wel een mooi kruis had je! en wat zonde dat scvinthe niet helemaal lekker slaapt door de prikjes! veel plezier bij de meeting! @mosa shop ze vandaag! ik hoop dat je goed zal slagen! @all toch maar even de dokter gebeld, want het blijft hier maar aanhouden, en ik weet niet goed wat ik er mee moet..? savonds/snachts en sochtends zijn het pijnlijkst, dus moet ik juist veel bewegen of toch rust houden? en hoe moet dat als ik ga werken, want feli optillen doet echt veel zeer.. en tsja, ik zal die baby's toch veel vast hebben natuurlijk! en ik loop hier ook af en toe als een oud omatje! ik weet het ook niet hoor, het doet echt zeer.. zo irritant.. en ook gek dat het zo lang aan houd vind ik..dusja, hij belt me tussen half 11 en 11 even op.. dan zal ik het es allemaal vragen verder hier alles wel goed, al heeft feli er weer een handje van om elke x snachts wakker te worden en dan na dat ze getroost is (als ze dus niet vanzelf in slaap terug wilt vallen) gewoon weer keihard te gaan brullen :S uit eindelijk valt ze dan wel in slaap.. maar tis niet echt een pretje.. en gelijk laten huilen werkt ook weer niet want dan houd het dus niet op.. naja we zullen wel weer zien groetjes!
hoi dames khep net ff naar de dokter gebeld, om te vragen hoe of wat met mn lijfpijn hij zei dat het een bekend virus was wat nu rond heerste, en hij d8 dat het binnen een paar dagen wel over moest zijn ik moest rustig bezig blijven, en als ik d8 dat ik weer kon gaan werken dan moest ik dat gewoon doen. ik ga dus morgen wel winkelen..(dom maar wil ikgewoon persee.. hahah) en ik heb mn werk gebeld, dat ik maandag gewoon kom werken nu stelde mn collega voor of zei dan niet de ochtend voor mij zou werken en ik dan alleen de middag, dat vond ik natuurlijk helemaal geen verkeerd plan, dus ook nog es een korte middag van 13.00 tot 17.00! nou heerlijk hoor groetjes!!
@sanne; dat is fijn, een kort middagje werken. Hopelijk is de "lijfpijn" ook snel over en is het inderdaad een virusje. @hanna;morgen een meeting van een ander forum, ook een babyforum? Moet haast wel met al die baby's. Veel plezier. Gisteren heeft Y haar verjaardag gevierd op het kdv. Ze vond het heeeeel leuk. Het cadeautje interesseerde haar niet zo, ze snapt het uitpakken nog niet , maar de traktatie vond ze geweldig. Het waren dus koekiemonsters met een pakje startkoekjes in zijn mond. Laat koekkies eten maar aan Y over hoor. Ze had ook een mooie hoed gekregen en we hebben een fotorapportage/ collage van de viering gekregen. Echt heel leuk. Nu net heb ik de verjaardagstaart opgehaald. Hij is echt ENORM leuk. De maakster heeft hele mooie dalmatiertjes geboetseerd en de taart is echt heel leuk. En hopelijk ook nog heel lekker Maar dat is voor vanmiddag, nu nog ff douchen en voorbereiden.
Pookkie: GEFELICITEERD met je meisje! Sanne: rustig aan doen he, goed uitzieken hoor. Hanna: veel plezier met de meeting. Loe: ik heb geen idee of je nog mee leest, maar hoe is het nu met jullie? All: Chelsey ga ik zo weer halen bij de oppas. Gelukkig dat ze daar vanmorgen was, want ik heb tot 11 uur boven de pot gehangen. Over naderhalve week hebben we vakantie, en gaan we naar centerparcs. Heb er niet heel veel zin in, omdat ik me zo akelig voel, maar man wil heel graag even er uit. Kan ik me ook wel voorstellen.
Mosa: Meelopen tijdens de boodschappen is de winkel uit en richting auto hoor, anders duurt het helemaal een eeuw Oeh lees dat je gister lekker uit hebt kunnen slapen, heerlijk he?! Little people is inderdaad kei leuk, wij hebben wat gekregen van mijn wandelvriendin maar ga dat met sinterklaas en kerst geven. Het is best veel dus makkelijk te verdelen. Veel plezier met winkelen, hopelijk vind je wat! Sanne: Hoe voel je je inmiddels? Gister je ziek gemeld zag ik, heel verstandig Leuk dat je toch nog kleertjes heb besteld, ga je het wel showen? He jakkes dat feli weer wakker wordt 's nachts Ah even contact met de dokter gehad, fijn. Maar niet fijn dat het misschien een virus is, hopelijk is het ook echt met een paar dagen weer minder/over. Alvast shopse voor morgen! Hanna: Joehoe lees dat jullie in Maart ook voor een 2e beginnen, leuk leuk leuk! Ik hoor je nog 'zeggen' , nee hoor het blijft bij 1 Fijn dat het bij jou op het CB ook goed was. Véél plezier vandaag! Melisa: Hopelijk heb je een beetje kunnen genieten van je vrije uurtjes vandaag! Owh lees nu dat je weer zoveel hebt moeten spugen Wanneer hield dat op bij chelsey? Kan me wel voorstellen dat je daardoor niet veel zin hebt om weg te gaan. Afrola: Fijn zeg dat J niet zo erg reageerd op de prikjes. Awh en jij niet happy Dikke knuf voor jou! Pookie: Gefeliciteerd met Y!!!! Ook alweer 1 jaar! Hoe beleef je deze dag? Leuk zeg dat ze het trakteren zo leuk vond En wij hebben ook een koekiemonster hier in huis Als ze volgende week maar niet gaan vechten All: Nou een half uurtje nadat ik noah gister een zetpilletje had gegeven kwam er weer wat leven in en toen papa even later thuis kwam kon hij weer lekker op zijn beentjes staan. Even knuffelen met papa enzo natuurlijk.. hihi lekker knuffelen met pap en mam is toch het best medicijn he Vannacht is hij wel een paar keer wakker geworden. Toen heb ik even zijn tempratuur nagekeken maar die was toen goed maar toch nog maar een zetpilletje gegeven omdat hij weer zo'n pijn aan zijn beentjes had. Vanmorgen ging het gelukkig weer goed met hem. Ik vond Roy zo schattig, die was helemaal ontdaan om noah zo te zien.. Hij vond het zo erg. Awwhhh... lief! Ik heb trouwens van Roy het spelletje super mario bros voor de wii gekregen Hij zei steeds dat er een pakje zou komen met boeken voor hem maar dat die niet goed waren. Ik moest dat dan open maken en hem dan bellen over wat erin zat. Dus gister was er een pakje, maak hem open en toen kwam dat spelletje eruit Ik moest zo hard lachen.. de stiekemerd
hoi dames @pookie wat leuk dat Y het trakteren zo leuk vond vandaag fijne dag nog verder! en ik ben heel benieuwd naar de taart, hopelijk smaakt hij ook goed! @melisa he bah meis zo spugen! en ik snap dat je omdat je niet zo lekker bent nu nog niet staat te springen om naar centerparcks te gaan, maar het is ook wel te snappen dat je man er ff uit wil en het zal vast heel gezellig zijn @sterre ahh wat lief van roy! dat hij zo ontdaan was over noah en dat hij stiekem een spelletje voor je besteld heeft, leuk hoor
Hoi dames, Y, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En je papa en mama natuurlijk ook Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben! Leuk dat de traktatie gisteren zo in de smaak viel! Hanna, ik weet niet hoe lang Veda nu is, het is al ruim 2 maanden geleden dan ik bij het CB ben geweest. 3 november weer, dus dan weet ik het Morgen weer een meeting, leuk! Doen jullie best regelmatig hè, gezellig hoor Alvast veel plezier! Sanne, goed van je dat je de HA hebt gebeld, dan weet je in ieder geval hoe en wat! Hopelijk valt het morgen mee! Veel plezier met winkelen, je ging erna ook uit eten toch? Ik bedacht me pas ook dat ik erg benieuwd ben naar hoe het met Loe is. Ik zal haar vanavond wel even een sms-je sturen. Melisa, bah zeg, dat vervelende overgeven toch de hele tijd Erg rot voor je! Hoe voelt je man zich nu verder? Sterre, joepie, toch nog een cadeautje gekregen Leuk zeg! En lief van Roy! Ik vind de Wii ook helemaal geweldig, maar nu te weinig tijd ervoor. Tijdens mijn zwangerschapsverlof had ik hem van mijn broer geleend, was wel leuk die laatste weken voordat Veda er was. Zielig hoor, voor Noah, maar gelukkig lijkt het vandaag weer beter te gaan. Hij zal het ergste nu wel gehad hebben gelukkig. All, Veda besloot vanochtend ineens tot half 9 te slapen, toen was ze dus echt voor het eerst wakker En het grote nieuws...ik heb een winterjas Ook echt een heerlijk warme, en ik heb er gelijk een sjaal en handschoenen bijgekocht. Laat de winter maar komen Verder heb ik 3 truitjes/shirtjes, een tas, een ketting en een rokje gekocht, dus goed geslaagd Op de terugweg langs de Apenheul gereden, en nu dus ook de seizoenkaarten voor volgend jaar binnen. Ik vind het echt heel leuk dat we er dan zo heen kunnen, en nu zijn ze heel goedkoop. Eind maart gaat hij open, dus dan kan Veda misschien al wel iets lopen, dan is het nog leuker. Veda's slofjes zijn trouwens ook binnen, zijn ook echt superleuk! Ik vind ze wel iets aan de grote kant, maar ze zijn ook een beetje op de groei gekocht natuurlijk. Ze lijkt helemaal niet echt te merken dat ze ze aanheeft, en het is een stuk fijner op gladde vloeren dan die gladde maillotjes altijd. Straks lekker pizza bestellen
Het is WEEKEND Joehoe (wat heb ik daar onwijs naar uitgekeken ) Pookie HIEP HIEP HOERA voor Y... VAN HARTE GEFELICITEERD Hoe vond Y de taart??? @ Mosa, eet smakelijk van de pizza en joepie van winterjas @ Sterre, goed verrast door Roy , leuk trucje. Veel gameplezier, pas je op voor overbelaste armen/handen/nek @ Melisa, vakantie-timing niet zo handig . Tja lastig voor jou en voor mannetje. Hopelijk kun je het een beetje volhouden daar. @ Sanne, toch last van virusje vervelend , maar morgen wel lekker winkelen @ all zo snel J ophalen van KDV en dan naar huis weekend vieren. Vandaag weer iets beter qua hum. Lekker veel chocokruidnoten gegeten, wat hielp . Tsja je moet iets om jezelf aan het werk te krijgen. GIng uiteindelijk vandaag nog redelijk. Vanavond wel lekker met kruik en deken op de bank. Vanochtend tijdens een vergadering voelde ik ineens dat ik erg vroeg ongi was geworden , de timing was even shit (kon niet naar de wc rennen). Maar ongi verklaarde wel een beetje waarom ik zo'n moeite had met mezelf de laatste dagen, waardoor ik me nu weer beetje beter voel. Logica van llik me vestje maar ja haha
Afrola, nou, geniet van je weekend zou ik zeggen Hopelijk slaapt J morgen ook een beetje uit, dat zou helemaal mooi zijn! En hormonen kunnen, en ik denk juist in jouw situatie op het moment, zeker wel een rol spelen met je stemming. Dus idd vanavond lekker jezelf verwennen! Misschien heb je nog wel wat chocokruidnoten over Mijn vriend is nu de pizza's aan het halen, en Veda is gezellig mee. Stom hoe zin je in zoiets kunt hebben Maar ik vind het ook zo lekker dat je er zelf helemaal niets voor hoeft te doen, alleen maar eten Straks nog even naar de Hema, ik las dat ze weer magazijnverkoop hebben, daar heb ik toch vaak zat leuke dingen gescoort voor heel weinig geld. En meteen ook maar weer even langs de bieb, leuk begin van het weekend vind ik dat Mijn vriend is morgen ook vrij, dat gebeurt niet zo vaak op zaterdag, dus een heel weekend saampjes, heerlijk!
@ Mosa, heeft het lekker gesmaakt? En veel plezier bij de Hema Hormonen speelden zeker een rol bij mijn unhappy feeling . Ach ja komen we wel weer overheen . Vannacht hopelijk lekker slapen! Wat betreft de meeting, in principe kan die volgende week gewoon doorgaan bij ons. Tenzij ze volgende week in eens vertellen dat mijn vader zaterdag een operatie moet ondergaan. Maar dat verwacht ik niet. Hoe laat spreken we af voor de meeting? 12:00 uur net als de vorige keer? Iemand nog speciale wensen wat eten of drinken betreft?
Pookie, van harte gefeliciteerd met je meisje!! Ik hoop dat je een geweldige dag hebt gehad en erg hebt genoten! Sanne, hoe is het nu met je? Voel je je al weer wat beter? Melisa, leuk toch Center parcs? Hopelijk gaat het allemaal goed daar en voel je je wel een beetje fit om wat dingen te ondernemen daar. Sterre, gelukig gaat het weer beter met Noah! Zielig als ze zo'n terugslag hebben avn de prikjes. Svinthe heeft vannacht lekker geslapen op haar prikjes... Ze was pas om 8 uur wakker Waar kan ik de volegnde prik halen voor haar hahahahahah!!! De meeting was heel erg leuk. Het was een meeting van aug.2009 mama's, ook van dit forum. Op een gegeven moment gingen de meeste kindjes even slapen en hebben we echt even rustig kunnen kletsen. Erg geslaagd! Mosa, wat leuk een jaarkaart van de Apenheul. Wonen jullie daar dichtbij? Ja die meetings doen we best regelmatig, steeds in andere samenstellingen. Deze was meer zuidelijk, dus voor mij goed te doen. Afrola, fijn weekend! Heerlijk met kruik op de bank. geniet ervan! Salapio, ik denk dat M ook wint hahahahahah Ik ben vandaag ongesteld geworden, een keurige cyclus van 26 dagen Ik ben er weer blij mee. Zo langzamerhand gaan we weer terug naar het oude ritme.
M wil graag water drinken. T ook, of mamamelk maar dat heb ik bij me. Brood ed neem ik in principe ook zelf mee (wil altijd met voldoende etenswaar onderweg ivm kans op pech).
Ja hanna dat vroeg ik me nog af: je bent gestopt met de pil maar wil pas in maart ervoor gaan? Dus nu rubbers? Of gewoon op goed geluk
Vandaag eerste keer zwembad met T, we waren met zn boel (schoonzussen en hun familie). M is echt een waterrat en dr broer zo mogelijk nog meer. Die heeft echt een uur lang met een blij hoofd rondgedobberd/gezeten. Zelfs zwembadhater Jan vond het voor herhaling vatbaar ("Maar niet iedere week hoor!")
Godzijdank wel ja Was niet best als dat niet het geval was Leuk dat jullie een geslaagde zwemdag hebben gehad! Ook fijn dat T ook een waterratje is! Afrola, leuk dat de meeting hoe het er nu naar uitziet wel door kan gaan bij jou Misschien kunnen we allemaal iets meenemen, zodat niet alles op jou terecht komt? Brood voor Veda neem ik in ieder geval ook zelf mee, net zo makkelijk. 12.00 uur vind ik prima, maar het mag ook iets eerder. Hanna, heerlijk zeg, dat Svinthe zo lang geslapen heeft vanochtend Fijn dat de meeting zo leuk was! Wij wonen op ongeveer 20/25 minuten afstand van de Apenheul, dus dat is goed te doen. Ik heb er nu al zin in, maar we moeten nog een paar maandjes wachten. Mooie cyclus hoor! Ik ben jaloers All, de pizza's waren heerlijk Nu lekker een rustig avondje!