Ik duik zo ook lekker mijn bedje in..heb alles weer mooi bijgelezen geloof ik..haha.. Wie wil trouwens mijn buddy zijn straks??
Ben ik echt de eerste vandaag?? Goede morgen allemaal..hihi..komt niet vaak voor dat ik de eerste ben..haha
Hoi dames, Nbroen, leuk hoor, dat behang! Wordt vast heel mooi En ik wil wel je buddy zijn Ik zal je vanavond mijn nummer pb-en, oke? Salapio, hoe was het bij de KNO-arts? Ik ben benieuwd wat hij/zij ervan vindt! Loe, heb jij het al achter de rug? Hoop het voor je! All, nu even een broodje eten en dan zo naar de Ikea. Ik wil een tafeltje en stoeltjes voor Veda kopen, dus daar gaan we naar op zoek. Fijne middag allemaal en tot later!
Goedemiddag! Nbroen: Zo jij hebt even een inhaal slag gemaakt met reageren Je hebt al een buddy gevonden zie ik Mosa: Veel plezier bij de Ikea! All: Hier een heerlijk zonnetje maar het is toch best koud.. brrrr. Vanavond combi-test, spannend maar ook leuk om weer even te kunnen kijken.
Sterre, heel veel succes vanavond!!! Krijg je gelijk al een uitslag of komt die later! En ga je evengoed naar school? All, bij de Ikea hebben we een leuk tafeltje met stoeltjes gevonden, komen we in het magazijn, is het uitverkocht Mogelijk komt er over twee weken een nieuwe lading, maar ze weten dat niet zeker Erg handig dus! Veda heeft vandaag hoogstens 45 minuten geslapen, dus zo maar op tijd eten en in bad doen.
Dat hadden wij zaterdag dus ook al. Vandaar dat het een rieten stoeltje en het pack tafeltje van 4 euro geworden is. De stufs kast was gelukkig wel bijna helemaal compleet, alleen de lades zijn niet helemaal compleet. Ook 2 weekjes wachten dus...... Nu ffe melkje maken en Y naar bed brengen
Sterre, hoe is het gegaan? Mosa, hebben wij ook al twee keer gehad. Je kan al bijna beter eerst even bellen om te vragen of het er écht nog is. Vandaag matrasbeschermer en lakens gehaald + gewassen voor reisbedjes dus vanaf morgen oefenen. Ben benieuwd .
Sterre, succes vanavond met de combitest. Bereke is het goed gegaan vandaag alleen met je meiden? Nbroen, wat leuk dat je de baby ziet bewegen. Ik vond dat met Svinthe erg leuk Mosa, tjonge die Ikea voorraad... Balen hoor dat het er nu niet was. Ik ben al een tijdje niet geweest. Ik ga in Barendrecht, maar daar zijn ze ana het verbouwen... wat een puinzooi is het daar zeg. Daar ga ik maar even niet meer heen. Svinthe is vandaag bij het KDV gaan proefdraaien bij de peutergroep. Omdat ze daar al heel vaak te vinden was ging het prima. Alleen het eten ging niet goed.... Weinig brood tussen de middag en al helemaal geen fruit. Dat eten ze daar natuurlijk in stukjes en dat wil Svinthe niet. Ze eet nog fruithapjes van 6 maanden.... Maar goed, 4 april gaat ze definitief over. Ik denk dat ze er wel aan toe is, mijn kleine grote meid! Morgen gaat ze ook nog een dage naar het kdv. Mijn vader is een paar weken geleden geopereerd en nu heeft hij een terugslag. Ze zagen het dus niet zitten dat Svinthe komt. Dat begrijp ik wel.
Hanne, oei wel lastig dat Svinthe niet goed wou eten. Heeft ze 's avonds dan wel goed gegeten?Gelukkig heeft ze nog wat tijd om te wennen vooraleer het 4 april is. Hopelijk is je vader er vlug terug bovenop! Ja ging wel. Ze zijn nog steeds "lastig" maar vandaag precies al iets minder dan gisteren .
Hoi meiden, Lekker hoor dat jullie niet te veel hebben gekletst, kan ik het makkelijk bijlezen vanavond @ Sterre, hoe is het vanavond gegaan? @ Mosa, leuk naar de ikea geweest . Jammer dat het magazijn alleen leeg was. @ Hanna, Svinthe bijna naar de peutergroep. Leuk hoor, fijn dat ze al regelmatig mocht wennen. Zal de overgang dus wel meevallen. Behalve de fruithap dan . Kieskeurige dame @ Bereke, de dames worden weer iets gemakkelijker, lekker hoor En succes met oefenen met de meiden op hun eigen kamer te slapen leggen. @ Pookie, balen zeg dat jullie ook al misgrepen in het ikea magazijn @ Loe, Salapio, hoe gaat het met de ziekenboeg? Vandaag weer lekker gewerkt. Artikel heb ik vandaag voor het laatst aangepast op basis van het commentaar van de co-auteurs en is nu ingediend bij de eerste ballotage commissie. Voelt goed
Hoi dames, Net kwamen onverwachts vrienden op visite, gezellig Pookie, oke, dus jullie hadden hetzelfde bij Ikea Wilden jullie in eerste instantie ook gewoon voor het witte setje gaan? Bereke, spannend dan morgen, alvast veel succes en hopelijk levert het geen problemen op Hanna, leuk, Svinthe een dagje op de peutergroep! En misschien leert ze daar juist wel stukjes fruit eten, als ze het andere kinderen ziet doen? Zitten in de groep waar ze heen gaat kindjes tot 4 jaar, of is er na de peutergroep nog een groep? Vervelend dat je vader een terugslag heeft! Hopelijk gaat het snel weer beter, maar wel zo lekker rustig voor je ouders dat Svinthe morgen niet komt. Afrola, goed zo van je artikel!! Hoe is het nu met je winterdip eigenlijk?
Mosa, na de peutergroep komt de basisschool Haha, ik ben benieuwd hoor of ze dat gaat eten die stukjes. ooit wel een keer natuurlijk (als ze 18 is ofzo ) Ze had nu wel twee keer een stukje van de schaal gepakt. Dat zag ze de andere kindjes doen en toen even proeven... BLEH Hihi, eigenwijsje! Leuk dat er vrienden zomaar even langskwamen. Altijd gezellig Wie komen er nu naar de meeting aankomende zaterdag?? Bereke, spannend om je kindjes in hun eigen kamer te laten slapen. Ik ben achteraf heel blij met het meteen in de eigen kamer laten slapen. Hoef ik nu niet weer wat anders aan te wennen. Toen was het wel even eng, maar toen vond ik veel eng en nieuw en was ik nog een beetje dizzy van de bevalling.... Afrola, fijn dat je artikel nu af is!
Heb niet bijgelezen nog, even heel snel gebladerd. Las iets over ikea uitverkocht, haha, misschien wel in hetzelfde magazijn gelopen, voor hetzelfde tafeltje en stoeltjes haha. Bij ons dus ook op. Dat relaxstoeltje van 24,95 vind ik ook erg leuk. De prikken waren afschuwelijk. Ja, prikKEN. Hij ging op vier verschillende plekken in mijn achillespees prikken. Jak, wat deed dat zeer. Pfff......... Kon gelukkig meteen door naar de gipskamer, dus niet 4 uur wachten, dat was fijn. Nu een gipsen onderbeen met schoen, tis wel ontzettend behelpen. Als t maar helpt dan. Iedereen fijne avond, moet even naar de kleine beer.
Hanna, oke, dus je hebt een babygroep en een peutergroep. Daar is het leeftijdsverschil dan best groot, maar misschien is dat juist ook wel leuk of niet? Ik blijf het apart vinden van de stukjes fruit Maar stukjes groente enzo gaat wel goed? Ik denk dat het een klein groepje wordt zaterdag, Afrola, Pookie, Sterre (denk je dat je het gaat redden), Salapio (ligt eraan hoe het gaat), jij en ik. Djaar weet ik trouwens niet. Loe, o jee, geprikt op 4 plekken En dan nu gips, vervelend hoor! Hoe lang moet het gips blijven zitten? Mag je er wel op lopen? Maar idd, als het uiteindelijk maar helpt!!
Loe, oei, 4 prikken Echt erg! En nu in het gips.... Hopelijk helpt het voor je. Hanna, Svinthe is geloof ik wel een snelle "overganer" met haar 1,5 jaar. Maar het verschil is wel groot ja. Er zitten kindjes in die bijna 4 jaar zijn. Ik vind het wel goed hoor. In de babygroep is ze nu de "bink" en zometeen weer de kleinste Groente eten is echt zo 2010 vindt Svinthe. Dat heeft ze echt al in geen weken gegeten. Het blijft bijzonder dat eten! De volgende baby wil ik graag zonder haar maar met een goeed eetlust Whahahahahahah Inderdaad een klein cluppie, maar toch wel gezellig. Wij hebben er iig zin in!
Ai ai Loe, dat klinkt pijnlijk! Hopelijk kan je je wat behelpen en betert het flink na de spuiten en met het gips.
@ Bereke, heb je even ge-pb't met info, zodat je wat beter snapt waar ik het over heb @ Pookie, nou de frisse blik van co-auteur hielp nog het meest @ Mosa, gezellig onverwachts vrienden over de vloer Met winterdip gaat het gelukkig wel wat beter. Voel me geestelijk wel beter. Nu nog wat meer energie krijgen. Maar daar heb ik net iets warmer weer met zon voor nodig , komt vanzelf @ Hanna, haha, wel ff sneaky 2 stukjes proeven maar dan toch bah bah . Komt idd wel een keer laat of heel laat @ Loe, vervelend van de prikken en gips. Als het maar wel helpt! @ meeting, ik heb er zin in , wordt vast weer heel gezellig @ all, het is me vandaag EINdelijk gelukt om mijn telefoon met mijn agenda en mail van werk te synchroniseren. 1 van de redenen waarom ik de telefoon had gekocht . Vanochtend bij een collega afgekeken hoe hij zijn telefoon had ingesteld. Toen via google nog eens opgezocht hoe het zou moeten. Moest dus een synchronisatieprogrammatje downloaden wat ik alsnog niet snap . Nogmaals geprobeerd in te stellen en ineens, doet ie het gewoon . Vooral de agenda functie is errug handig . Werk profiteert nog een beetje meer doordat ik nu 24/7 met 1 klik verwijdert ben van mijn mail , gelukkig is reageren via de telefoon niet zo makkelijk En dan is het zo maar weer tijd om mijn bedje op te zoeken Sweet dreams to you all!!!