Wie heet er nu Hanna, jij of ik?! Maar dan is je meisje idd weer de kleinste, maar voor haar zelf is het bij de peuters denk ik leuker dan bij de baby's. O ja, dus Svinthe eet amper groente, wat een kieskeurig kind is het toch Maak je je daar geen zorgen over? En wat eet ze dan bij het avondeten? Wij (ik mag vast wel voor Veda spreken ) hebben er ook zin in zaterdag! Hopelijk is het niet te druk daar, dat soort hallen galmt altijd zo Bereke, slaap lekker! En nog even genieten van je meisjes op jullie slaapkamer Wie weet hoe snel het nu gaat!
Afrola, fijn om te lezen dat je je geestelijk wat beter voelt! En nu is het al bijna maart, het voorjaar komt er al weer aan Dan komt het vast ook wel weer goed met je energie! En zo'n weekend als afgelopen weekend doet je vast ook wel goed Wat ik ook nog wilde vragen, hoe gaat het nu met je vader? En ik was ook benieuwd of je ouders nog steeds zijn gestopt met roken? En het duurt even met je telefoon, maar dan heb je ook wat En maar goed dat mailen per telefoon niet zo makkelijk gaat Weltrusten!
Grappig, ik had pas op wat speelgoed op marktplaats geboden, was ik inmiddels al weer vergeten, zie ik net een mailtje dat ik het op kan komen halen Het is ook echt een paar 100 meter van mijn huis, makkelijk!
Mosa: Ik ben inderdaad eerst nog naar school geweest en vandaar uit door naar het zkh. Was makkelijk te halen allemaal. Leuk dat je het speelgoed kan gaan halen. En lekker dichtbij, altijd fijn. Heb jij trouwens nog gewone kleren aan of ben je al helemaal over op zw-kleren? Balen zeg dat het uitverkocht was Zal je altijd zien. Bereke: Suc6 vandaag met oefenen! Hanna: Zo zo, Svinthe al naar de peutergroep in april. Wel leuk dat ze dan tussen 'de grote' komt. Ik merkte aan Noah dat hij veel afkeek van hen. Op het kdv zaten ook wat oudere kindjes. Wie weet kijkt Svinthe het eten wel af En wat vervelend dat je vader een terugslag heeft gehad. Is hij geopereerd aan zijn gal? Volgende baby zonder haar maar met eetlust.. pff dat zei ik hier laatst ook Noah kan zo slecht eten he.. oei oei. Gister deed hij net of we hem poep gaven (gewoon aardappeltjes met spercibonen en wat jus ) De kip eet hij normaal altijd en gister ook ineens niet. Afrola: Spannend dat je je artikel hebt ingeleverd. Klinkt erg handig dat je met je telefoon nu je mail van het werk kan bekijken. Tja die ab's die je allemaal nodig hebt .. waarom niet gewoon standaard zou je zeggen he Loe: He jakkes wat klinkt dat akelig zeg Beterschap nu!!! All: Over de meeting, ik hou de deur nog even op een kiertje maar ik denk niet dat wij gaan komen. De mannen moeten 's ochtends zwemmen en voor we dan goed en wel kunnen vertrekken is het al snel 11.30u Dan moet ik nog 1,5u rijden. Ik vind dat gewoon te laat. Als het de volgende keer wat dichterbij is ben ik wel weer van de partij. Combitest is goed gegaan. Nekplooitje was 1.6 dus heel netjes. Wat was het mooi om weer even te kunnen kijken en te zien hoe compleet zo'n klein mensje alweer is he.. *zwijmel* Deze keer hoefde ik niet naast het bed te springen om 'em van zijn/haar plekje te krijgen maar was een keer 'hoesten' genoeg. Je zag in het begin echt dat tie lag te slapen en na het hoesten wakker was. Lekker aan het bewegen enzo Heel apart weer Hier schijnt weer een heerlijk zonnetje maar als het net zo koud is als gister denk ik dat we alleen even heen en weer naar de winkel lopen. Vanavond trouwens ook weer naar school alleen dan hier in de buurt. Pfff nu 10 weken lang 2 avonden.. heb er niet zo'n in eigenlijk maar ja.. zal er even doorheen moeten.
Oja.. gister moest ik bij die combitest op de weegschaal gaan staan en ik dacht he.. dat kan niet.. Vanmorgen hier weer op de weegschaal gaan staan en er is gewoon 4 kilo vanaf
Goedemorgen, Veda was voor haar doen vroeg wakker vandaag, en net had ze zulke rode wangen dat ik haar maar even naar bed heb gebracht. Ik denk dat ik haar rond 12 uur wakker maak als ze dan nog slaapt, ze doet namelijk al best een tijd geen twee dutjes meer en hopelijk wil ze dan vanmiddag ook nog even naar bed. Sterre, gefeliciteerd met de goede uitslag van de nekplooimeting En nu krijgen jullie nog een bloeduitslag toch? Maar erg fijn dat het er goed uitzag! En fijn dat je je niet in allerlei bochten moest wringen zodat ze alles goed konden zien De echoscopiste van de pretecho zei pas al tegen me dat de kans best groot is dat ze bij mijn 20-wekenecho veel dingen niet goed kunnen zien, zo onhandig lag het kindje Met Veda moest de 20-wekenecho ook al inwendig omdat ze moeilijk lag, ondanks hoesten, zuchten, springen Lijkt me erg jammer als je kindje slecht eet. Je weet dat je er niets aan kan doen en dat het ineens zoveel beter kan gaan, maar evengoed vervelend! Veda eet nog steeds erg goed en erg makkelijk, maar er zijn dan altijd mensen die bijv. zeggen, wacht maar tot ze anderhalf is Dan zeg ik altijd, dat zien we dan wel weer, maar ik ben allang blij dat ze nú zo goed eet. Gisteren aten we pasta met garnalen, knoflook en rucola, en Veda vond het heerlijk Zou erg jammer zijn als je niet naar de meeting zou kunnen komen Maar door het zwemmen wordt het idd allemaal wel heel krap En wat dat betreft is het balen dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen hè? En 4 kilo afgevallen Toch nog een klein voordeel van misselijk zijn Je kindje pakt toch wel wat hij nodig heeft natuurlijk. Loe, hoe gaat het nu met je? Nog veel last van de prikken gehad? All, fijne dag!
Sterre, goed dat alles in orde was met beebje. Maar foei, hoesten om hem/haar wakker te maken. Pestkop! Mosa, heeft Veda nog last van de tandjes of is ze beetje ziek? Hopelijk wil ze straks nog wat slapen. Loe, prikken al wat verteerd? Oefenen: nu zijn die stomme matrasbeschermers nog steeds niet droog en mogen niet in de droogkast. En durf niet zonder want ze geven af en toe wel eens terug. Ach ja, straks dan maar. Hier moet ik dringend aan mijn strijk beginnen (lees: hopen en hopen en hopen strijk ) maar zo geen zin. Nog kwartiertje zp en dan start ik .
@ Bereke, als het goed is ben je nu aan het strijken. ALs het eenmaal af is voelt het heerlijk En kun je de matrasbeschermers niet (in huis) in de zon hangen om ze sneller te laten drogen? Hier schijnt een heerlijk zonnetje @ Sterre, wat een goede uitslag van de nekplooimeting. Ook wel weer heel leuk dat je even naar binnen mocht kijken Lekker dat je nu 4 kilo bent afgevallen, niet in heel korte tijd hoop ik? Blijf het jammer vinden als je niet naar de meeting komt. Maar ik snap het wel. Tegen de tijd dat jij er bent, zullen een aantal alweer bijna weg willen . @ Mosa, handig dat je alweer goed gescoord hebt op mp en lekker dichtbij huis . Veda vanochtend vroeg wakker en een ochtenddutje. Had je al lekker vroeg tijd voor jezelf En wat een doemdenkers die verwachten dat Veda weer slechter gaat eten. Wij krijgen ook veel complimentjes dat J zo goed kan eten, maar niemand zegt (gelukkig ) dat dat nog wel anders zal worden. En dat geloof ik ook niet. Wij (jij en ik) hebben gewoon ontzettend mazzel met zulke goede eters en dat zullen ze vast blijven. Wat ook niet zegt dat er nooit iets zal zijn dat ze toch een keer vies zullen vinden , of een dagje slecht eten. @ all, en nu weer aan het werk. Heb even een deel van mijn pauze gebruikt om te zpén. Maar moet nu echt weer aan de slag
Mosa: De echoscopiste zei dat de nekplooi voor 65% meetelt en het bloed 20% en de rest.. tja, gokken ofzo? Maar het bloed krijgen we inderdaad nog. Vorige keer werd ik ineens gebeld door de gyn, ik schrok me rot. Maar dat doen ze blijkbaar altijd Ik wist niet dat je bij Veda een inwendige echo hebt gehad bij de 20 weken-echo.. ook vervelend zeg. Maar als dit kindje ook zo lastig ligt maak je er nu natuurlijk ook dikke kans op Tis inderdaad vervelend als je kindje zo moeilijk eet maar ik maak me er op zich niet zo'n hele grote zorgen om.. hij zal zichzelf ook niet uithongeren denk ik altijd maar. En er zijn ook dagen bij dat hij wel super goed eet hoor maar ach, straks is hij puber en vreet ie me weer de oren van m'n hoofd ofzo Plus dat hij nog 2 flesjes krijgt en daar ook toch het nodige in zit. Hihi inderdaad, dat is het enige voordeel van misselijk zijn Bereke: Kom je dat ook zeggen als de kleine straks geboren is en hij/zij ons wakker houdt 's nachts Ben je al aan het strijken? Ik moet eigenlijk ook maar moet ook even een verslag maken voor school..mmm.. dan kies ik voor het verslag haha Afrola: Inderdaad, tegen de tijd dat ik aankom zullen een aantal meiden wel weer weg willen gaan Die 4 kilo is er nu toch in een paar weken tijd afgegaan.. uhm even denken.. 2,5 week toch Best snel dus maar goed, mijn eigen lichaam kennende zal het er ook wel zo weer aanzitten J ook zo'n goeie eter, fijn toch. Werkse nog! All: Het is hier toch nog redelijk aangenaam buiten. Wel iets fris maar in de zon is het goed uit te houden. Wij zijn even naar de winkel gelopen en daarna heeft Noah nog een hele tijd hier achter buiten gespeeld. Hij had er van die heerlijke rode wangen van Nu ligt hij lekker te tukken. Hier trouwens nog een fotootjes van ons 2e spookie Bekijk bijlage 132187
Wat een rust.. iedereen lekker aan het genieten van het weer of hard aan het werk Ik had vanmorgen de vk gebeld om me weer aan te melden. Ze pakte niet op dus ik even een berichtje achter gelaten. Belt ze net terug 'en meid, ben je er weer ingetrapt?' Over 4 weekjes gaan we daarheen, leuk leuk! Ik heb braaf mijn huiswerk weer gedaan... verslag gemaakt van de notulen die ik gister heb gemaakt. Moest ik even aan Afrola denken.. heb jij het verslag al af van die méga lange vergadering?
Afrola, ben net klaar en voelt inderdaad heerlijk . En was buiten hangen kunnen we niet. Wonen op een appartement zonder terras jammer genoeg. Sterre, mooie echo. Blijft toch steeds bijzonder om te zien hé!
Ik denk geen van beide, ze was gewoon een keer op tijd wakker. Normaal slaapt ze meestal tot 8.00-9.00 uur en nu was ze om 7.00 uur al wakker dus dat is ze niet gewend. Maar aan het einde van de ochtend een uurtje geslapen en nu ligt ze er net weer in, dus dat is fijn. Vervelend van de matrasbeschermers! Hopelijk zijn ze morgen wel droog zodat je echt met het oefenen kunt gaan beginnen En, heb je nog gestreken? Afrola, idd stom, dat doemdenken over eten! Mogen we ook gewoon blij zijn met een goede eter Sterre, toen met de 20-wekenecho was de allereerste keer dat ik een inwendige echo kreeg Ik was toen blij dat ik het van te voren niet wist, anders was ik er wel zenuwachtig om geweest Met de MA heb ik iets van 5 inwendige echo's gehad, dus nu maakt het me een stuk minder uit gelukkig. En als Noah zo wisselvallig eet, kan ik me trouwens heel goed voorstellen dat je die twee flesjes er graag nog inhoudt! Het 'lastige' van zo'n indoorspeelgebeuren is dat het voor kindjes heel vermoeiend is. Bij Veda merken we dat ze het na hooguit 2 uur wel gehad heeft, dan wordt ze moe. Er is daar natuurlijk ook zoveel te beleven enzo. Maar welke tijd zou jou dan eigenlijk beter uitkomen? Mooie duidelijke echofoto zeg! Haha, grappige reactie van de vk Succes vanavond op school! Veda heeft een nieuw knuffelberenvriendje, Pimmie Hij stond altijd op haar kledingkast op haar slaapkamer, maar vanochtend heb ik hem een keer aan haar gegeven. Nu moet hij overal mee naartoe, zelfs tijdens het brood eten moest hij per sé bij haar in de kinderstoel Eerst kreeg Pimmie telkens een hapje en dan stopte zij het broodje in haar mond Maar gelijk wat foto's gemaakt, dat zijn altijd van die lieve dingen hè?! Nu is hij mee naar bed, ben benieuwd hoe het gaat als ze weer wakker is
Enne, beebje mag jullie pesten als hij / zij daar 's nachts zin in heeft hoor Sterre. En dan is het pas terug jullie beurt als hij / zij op zondagochtend ligt uit te slapen na een nachtje stappen .
Pimmie is een beer En nee hoor, zo ver is ze nog niet dat ze zelf namen kan verzinnen. Ik geef ze namen, en dan expres een beetje suffe namen, zo hebben we al Hannes, Jappie, Bennie en nu dan Pimmie Ze weet trouwens wel precies wie ik bedoel als ik naar één van hen vraag
Nou, is best gezellig hoor Hannes is een beer van ruim 1 meter hoog, Jappie is een aap met een romper en een maillot aan ->) en Bennie lijkt de zoon van Hannes te zijn, dus een gezellige boel