Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Haha Mosa, krijgen we geen foto te zien? Please????

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ja dat denk ik ook...Kan bijna niet wachten tot we de zolder helemaal leeg hebben en kunnen gaan beginnen met het inrichten ervan.. We hebben ook al een hele mooi staande lamp gekocht voor op de babykamer...

Super dat jij mijn buddy wilt zijn, zal ik dan ook die van jou worden?? Of heb je er al eentje?? Ik zie je pbtje wel verschijnen..

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja, ik heb flink mijn best gedaan..hihi..hoop niet dat jullie weer zoveel hebben gekletst, anders word het weer een latertje..hihihi..
    Spannend de combinatietest, ik lees waarschijnlijk verderop wel hoe die is gegaan..:D

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Balen....:xzul je net zien natuurlijk..Is er verder geen ikea in de buurt?? Welke hebben jullie uitgezocht??

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre; Nog even wachten op de uitslag van de combitest dus. Toch altijd ff spannend. Maar mooi dat de nekplooi alvast OK was.

@afrola; stiekempjes op je werk zp-en:) Dat kan ik toch echt niet doen...........

@mosa; inderdaad suffe namen voor knuffels, maar wij kunnen er ook wat van hoor. Het slaapkonijntje van Y heet fluffy(konijn):p Verder hebben we eigenlijk geen namen, tja Pooh en Piglet ( geen knorretje! het is al erg genoeg dat ze die heeft, ik haaaaaaaaaat Pooh)

@nbroen; leuk dat je ook weer lekker meeleest en reageert, het schiet bij jou ook al op:)

Meeting, ik heb er zin in hoor. 11 uur!

Ik ga zometeen naar de bloedbank voor het intake gesprek, en daarvoor ben ik al een beetje bibberig:)

6. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ooh spannend voor Svinthe, onze kleine meid zit op een gemengde groep, dus daar blijft ze dan ook gewoon 4 jaar..
    Eten en fruit gaat vast wel goed komen straks..ze nemen zoveel van elkaar over..

Ja was weer heel bijzonder om ons kleine meisje voor het eerst te zien bewegen...:D

7. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    auw, auw, auw...Is de pijn nu wat afgenomen dan?
    Ze hebben een paar jaar geleden ook bij mij in mijn achillespees geprikt, ik heb nog steeds een chronische ontsteking in mijn rechter achillespees..Het heeft toen wel deels geholpen bij mij..IK hoop dat je er helemaal vanaf komt..is een nare klacht! Hoe lang moet je in het gips?

8. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Sterre, fijn om te horen dat de nekplooimeting goed is gegaan..:D

9. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    HAhaha, dan is het zekers de weten een meid..hihi...die van ons ligt nog steeds helemaal dwars..haha..morgen hebben we weer een echo bij de gyn, dus ben erg benieuwd hoe ze dan ligt..:D

Onze meid at ook altijd erg goed, maar ineens hield het op..nu is het erg wisselend, ach,ik maak me er niet meer druk om..ze heeft net een enorme groeispurt gemaakt..dus ze krijgt toch genoeg binnen..
    Gaat vanzelf wel weer over denk ik dan maar..

10. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    mooie echo hoor..

11. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja, ik probeer nu ook gelijk te reageren..ik heb al die tijd alles wel zo'n beetje meegelezen hoor, maar als ik dan klaar was met lezen had ik vaak geen tijd meer om te reageren..probeer nu 1 keer per dag even online te zijn...
    Ja het schiet hier nu ook al aardig op...ben vooral erg benieuwd of ze op onze dochter lijkt..

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bereke, ik zal eens kijken voor een foto, maar nu even niet, ben blij dat ik lekker zit en even niet hoef op te staan ;)

Nbroen, na dit berichtje zal ik je gelijk pb-en :)

Wanneer verwacht je dat jullie aan de babykamer kunnen beginnen?

We hadden trouwens gewoon een wit tafeltje met witte stoeltjes uitgezocht bij de Ikea, niets bijzonders maar blijkbaar gewild :)

Succes morgen bij de gyn! En veel plezier met babykijken!

Pookie, wat goed, een intakegesprek bij de bloedbank! Hoe ging het? Wel stoer dat je het wilt gaan doen ondanks dat je een beetje zenuwachtig was :)

13. bereke

bereke Niet meer actief

Geniet maar van de rust Mosa :)!

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Wat is het lekker rustig hier :) Makkelijk voor mij ;)

@ Pookie, mijn werkplek staat zo dat niemand zomaar op mijn scherm kan kijken :D. Zo nu en dan als ik m'n werk ff zat ben, of pauze wil houden/heb dan kan ik wel even spieken. Volgens mij ren jij veel rond en ben je ook veel in het lab, dan is het zoiezo moeilijk natuurlijk ;)

@ Mosa, je vroeg nog naar het stoppen met roken van mijn ouders. VOlgens mij allebei nog steeds gestopt. Van mijn vader had ik niet anders verwacht, die zet de knop om en doet het gewoon niet meer. Hij heeft het wel moeilijk, maar blijft bij zijn besluit. Mijn moeder daarentegen is in haar leven al 20 keer gestopt en begint altijd weer. Maar heeft aan mijn vader wel een goede stok achter de deur denk ik ;)

Grappig dat Veda al precies weet wie je bedoelt met knuffels. Suffe namen zijn voor kindjes wel vaak heel makkelijk.

@ Bereke, schouderklopje voor de strijk ;)

@all, zo net terug van sporten. Zo lekker douchen en dan bed in met boek. Gister aan een nieuw boek begonnen dat vanaf blz 1 heel erg boeit :D
    Alvast sweet dreams to all ;)

15. bereke

bereke Niet meer actief

Afrola, klopje terug voor het sporten ;). Geniet van je boek en alvast slaapwel!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Afrola, gelukkig kan je je agenda nu synchroniseren.
    Anders zou het een beetje jammer zijn geweest van je nieuwe aankoop...
    Ik heb ook erg veel zin in de meeting :D
    Haha, geen van tweeën ;)
    Svinthe et wat vlees bij het avondeten en wat aaaaaa-appols (aardappels :) ) zoals ze dat zelf zo lief zegt.
    Verder is vandaag het hele toetje erin gegaan met veel afleiding van Hannaman :D o.l.v. het grote boek van Muis!

Sterre, wat leuk dat jullie weer even in-buik hebben kunnen kijken :D
    Fijn dat de meeting goed was. Heb je nu ook bloed geprikt hiervoor?
    Jammer, maar heel begrijpelijk dat je deze meeting waarschijnlijk voorbij laat gaan
    Volgende keer maar weer dan toch?
    Ahhh wat een lief Spookie in jouw buik. Prachtige echofoto!!

Mosa, is Veda nog voor een tweede dutje gegaan vandaag?

Bereke, hoe is het gegaan met het slapen van je meisjes?
    Phoe, zoveel strijk.. hopelijk is het gelukt!

Eten, oeioeioei, wordt het met 1,5 lastiger met eten??
    Dan hou ik mijn hart vast want Svinthe was vandaag precies 1,5 jaar Whahahahah!

Echo's, ik heb in het begin alleen maar inwendige echo's gehad.
    Geen probleem wat mij betreft... Toen ik uiteindelijk op de uitwendige overging vond ik dat gedruk op mijn buik zoooo eng....

Mijn doordeweekse weekend is weer aangebroken. :D
    Mijn zus is vandaag langs geweest op school met mijn neefjes en nichtjes.\
    Ze was er al om 10 uur en ik heb voor die tijd geprobeerd zoveel mogelijk mijn lesjes al te geven, zodat ik daarna rustig aan kon doen.
    Het was een gezellige dag.

Morgen komen neefje Stijn en nichtje Roos logeren.
    Ze hebben zich er al weken op verheugd.
    Svinthe zal het ook geweldig vinden.
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Nu we besloten hebben om voor een tweede kindje te gaan is Michel er ook meer mee bezig.
    Leuk om te merken! :D
    Nu nog even deze cyclus afmaken en dan gaan we ervoor.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, dat heb ik idd ook, niemand op mijn werk kan op mijn beeldscherm kijken :D Wel handig als je hier even wil spieken ;)

Goed dat je ouders nog steeds gestopt zijn met roken! Knap van je vader dat hij zo een knop om kan zetten!

Wat voor boek ben je aan het lezen? Ik heb pas voor het eerst iets gelezen van Isabel Allende, ik kende haar alleen van naam, maar een goede schrijfster! Die ga ik in ieder geval onthouden voor de vakantie :)
    En deze heb ik pas ook gelezen, ook wel een aanrader: bol.com | De Rijstmoeder, Rani Manicka | Nederlandse boeken
    Vandaag heb ik ook weer een boek uitgelezen (van Esther Verhoef, maar niet helemaal mijn schrijfster) dus zo in bed in een nieuwe beginnen :)

Heeft J het trouwens nog steeds zo erg naar haar zin op het kdv?

Bereke, ik wil even zeggen dat ik het erg gezellig vind dat je zo actief meeschrijft :)

:D Maar ik nóg minder dan jij ;)

Aaaaa-appols, grappig :D Zegt Svinthe veel woorden?

En Svinthe vandaag 1,5 jaar, wat gaat dat toch hard!
    Leuk dat je zus met de kinderen langskwam op school :) En morgen logeetjes, gezellig hoor! Lief dat ze zich er al op verheugd hebben! Gaan jullie nog iets speciaals doen?

En wat lees ik nu, na deze cyclus voor een tweede kindje, wat gaaf :D Je eisprong is net geweest zie ik, dus het schiet al weer op! Maak je deze cyclus echt geen kans om zwanger te zijn?
    Maar erg leuk, en spannend natuurlijk, maar hopelijk raak je snel zwanger!
    Dat herinnert me eraan dat ik nog één of twee zwangerschapstesten over heb, die iemand heel lief naar mij opstuurd heeft ;) :D Ik zal ze zaterdag voor je meenemen, deze keer heb ík er niets meer aan :p
    Maar idd leuk dat je man er nu ook meer mee bezig is, goed teken!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb trouwens ook nog een nieuw pakje van die zwanger-wordenpillen van de Etos? Kan ik die zaterdag ook meenemen voor iemand? Ik wilde ze toen gebruiken om te kijken of mijn cyclus regelmatiger zou worden en net die cyclus ervoor raakte ik zwanger van Veda, dus nooit gebruikt :)

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, haha, ja grappig, nu krijg ik die testen weer terug..
    Hoe kan het soms lopen he?
    De Etos-pillen ga ik niet gebruiekn. Cyclus= ok :)

20. bereke

bereke Niet meer actief

Hanna, spannend hoor! En fijn dat je bezoekertjes krijgt dit weekend. Leuk voor Svinthe!

Mosa, zo jij leest ook graag! Wat lees je vooral? Romans, thrillers,... . Isabel Allende ken ik van naam maar verder niet. Die andere schrijfsters zelfs helemaal niet denk ik.
    Ik lees ook graag maar voorlopig lukt het me nog niet. Is inspannender dan op zp te zitten en als ik eraan begin en het is een goed boek wil ik het ook uit ;).
    En ik probeer jullie gewoon zo vlug mogelijk allemaal een beetje te kennen daarom dat ik zoveel lees en schrijf. Niet makkelijk, zo inspringen in een reeds bestaande groep!

Straks naar het kdv om de startdatum vast te leggen. Kijk er nu al tegenop :). Maar ja, dat zal ook wel weer wennen en ze gaan het vast naar hun zin hebben daar!

Deel Deze Pagina