Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    salapio, wat leuk dat het zwemmen zo'n succes was.
    Svinthe is ook dol op water. Leuk hoor!
    Nee we gaan pas echt in maart voor het eggie. Nog een paar maandjes wachten dus.
    Ik vind de tijd wel erg snel gaan.
    Spannend wel weer.

Mosa, pizza is altijd lekker :D:D

Meeting, ik zou liever rond 11 uur afspreken.
    Ik weet niet of dat voor jullie ook goed uitkomt.
    Dan kan Svinthe nl lekker een tuk doen in de auto....

Ik zit al lekker in mijn pyjama, gedouched en wel, te wachten op de laatste fles van Svinthe.
    Zou nu toch wel lekker zijn als die er eens af ging....
    Weltrusten voor iedereen!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, 11 uur zou ik ook prima vinden :)
    Hopelijk wordt Svinthe zo wakker zodat je ook lekker naar bed kunt!

Ik heb vanavond Loe een sms-je gestuurd, en kreeg dit antwoord:
    'Hai, we hebben echt een huilbaby helaas. Slaapt een uur, dan weer huilen. Speen erin, en dat dag en nacht. Pijn is minder, dat wel. Maar blijft gewoon huilen. Hoop binnenkort weer even op zp te komen'

Verder probeert ze wel naar de meeting te komen volgende week :) Ze schreef ook nog: liefs voor iedereen.

Maar wel sneu hè, dat het nog steeds zo moeizaam gaat :(

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zeker heel erg rot voor Loe.
    Hopelijk komt het snel in wat rustiger vaarwater voor jullie!!!
    Dikke knuf van mij en Svinthe!!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal!

Vanmorgen was het 7.15 toen Svinthe wakker werd.
    Heerlijk hoor!
    Vandaag vier ik mijn verjaardag, dus het wordt een drukke dag.
    Mijn man is nu een appeltaart aan het bakken :D:D
    Straks nog even naar het winkelcentrum om sinterklaasinpakpapier te kopen. Dan kan ik alvast beginnen met inpakken. (voor school 28 pakjes en voor Svinthe heb ik ook al het nodige gekocht)

Fijne dag allemaal!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, heel veel plezier vandaag!!

All, fijne dag!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Heel even hier, mijn moeder zit Lenn voeding te geven. Tis behoorlijk intensief hier zoals jullie al lazen uit de sms. Dag en nacht huilen, zwaar hoor. :(Lenn heeft spruw gehad tussendoor en die spuitjes in zijn mond met die nystatine na de voeding vond hij vreselijk.:( Nu heeft hij weer allemaal witte plakkaten in zijn mond, maar meer aangesloten niet van die witte stipjes. Volgens mij zijn het zuigblaren van de speen die hij dag en nacht wil. Op de binnenkant van zijn lippen, zijn wangen en zijn tong. Puf zeg.
    Onee, tuf zegt salapio dan he. Dit is 1 hele lange tuf zeg maar.
    :(
    Hij wil trouwens ook niet in de box liggen. Tis net of, als hij uit bed komt (ligt overdag beneden nu in de kinderwagen box en 's nachts in zijn bedje) niet meer plat wil liggen. Hij krijst t uit in de box.........:(

Goed, het zal ooit wel goedkomen. Hoop bij de drie maanden en dat hij er nu dan al 8 weken op heeft zitten. Ik ben alweer ongesteld en goed ook, twee weken geleden ook. En dat terwijl ik de pil slik. Toch nog aardig in de war denk ik......;)

Wie gaat er voor een tweede, Hanna? Leuk!:)
    Meeting: ja ik had gehoopt met Lenn te kunnen komen. Balen hoor.:( Ik zal t jullie en mezelf niet aandoen. Het ligt er een beetje aan of ik kom hoeveel ik die nacht geslapen heb, want ik wil niet te slaperig achter het stuur zitten. Gelukkig ben ik wel bekend in utrecht, dat scheelt weer. 12 uur zou voor mij prima zijn. Wie gaan er eigenlijk allemaal mee?
    (oja, moet dan ook nog oppas zien te krijgen natuurlijk..........)

Ik ga nu nog even proberen terug te bladeren, nu nog een paar foto's van Lenn.

7. Loe

Loe Niet meer actief

en nog eentje:
    En Hanna, gefeliciteerd met je verjaardag!(of ben je jarig geweest en vier je het vandaag?):D

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, ik vind het zo rot voor je dat het allemaal zo moeizaam gaat :( En dan ook nog spruw en nu blaartjes in zijn mond, het zit ook echt niet mee hè?
    Een hele dikke knuffel, en ik hoop echt dat jullie het ergste hebben gehad!!

Gek zeg, 2 weken na de vorige keer weer ongesteld :( Je cyclus is dan zeker in de war, hopelijk snel weer normaal want zo vaak ongesteld is niet prettig natuurlijk.

Hanna gaat trouwens in maart voor een tweede kindje, dus het duurt nog even. En ze was afgelopen woensdag jarig (de 20e, toen was Sterre ook jarig). En gisteren was Y van Pookie jarig :)

Lieve foto's! Hij heeft al een aardig rond hoofdje hè?
    Kun je ook wel een beetje genieten van alles, of overheerst het huilen echt alles?

Pookie, hoe was Y's verjaardag gisteren?

All, ik ga snel weer verder, ik wil weer wat hapjes voor Veda maken voor in de vriezer.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, zou erg leuk zijn als je wel naar de meeting zou kunnen komen, maar kijk het nog maar even aan :)
    Wie er in ieder geval komen: Afrola, Sterre, Hanna, Salapio, Djaar (+Djaarman) en ik. Ik heb het idee dat ik iemand vergeet, maar ik weet het even zo snel niet.

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    daar ben ik ook weer eens even tussendoor.

Eerst maar eens over de meeting. Wat mij betreft is 11.00 ook prima hoor. En qua eten zijn wij niet moeilijk. Met brood en thee zijn we al geholpen hahaha natuurlijk heeft J genoeg aan de mama-melk!!
    Het is wel zo dat mijn djaarman ook mee gaat komen. Ik wil gewoon niet zo'n eind alleen met J in de auto zitten en daarbij hebben we ook nog een feest waar we verwacht worden om 16.00 in Belgie (bij Breda de grens over ongeveer). Als iemand mij het juiste adres wil doorgeven????

Verder heb ik het nog steeds druk en ben nu aan mijn laatste vrije week begonnen. Op 1 nov ga ik weer werken !!!!

tot de volgende keer

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, gezellig toch dat Djaarman meekomt?!
    En het adres horen we vast nog wel van Afrola :)

Geniet nog even extra van je laatste week vrij!

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi Meiden,

Hier een druk ochtendje gehad. Maar we mochten wel uitslapen tot 8:45 uur :D, nadat ze vannacht om 4:30 uur heeft lopen spoken ;).
    Mogelijk door pijn in bekkie want een hoektand is alweer bijna door :$.

Wat betreft de meeting, vanaf 11 uur is prima. Zal ik proberen J net daarvoor in bed te leggen. Want die slaapt nu net meestal aan het eind van de ochtend. Volgens mij komt Pookie ook nog. Als ze zich weer helemaal lekker voelt natuurlijk.

Adres en telefoonnummer zal ik zo even PB-en ;).

@ Djaar, fijn dat het goed gaat. Geniet van je laatste vrije week voor je weer gaat werken. Zal wel weer even wennen zijn ;).
    Afrolaman is gewoon thuis zaterdag dus dan heeft Djaarman ook nog wat mannelijke aanspraak ;)

@ Mosa, goed dat het gelukt is seizoenskaarten te kopen bij de Apenheul. Leuk vooruitzicht voor volgend jaar :). Heb je gister nog wat leuks gevonden bij de Hema?

@ Loe, lief mannetje hoor. Jammer dat Lenn zoveel huilt. Heel veel mamahonger? Of toch reflux of zo? Heb je een draagdoek, misschien dat lenn in de draagdoek rustiger is?

@ Hanna, veel plezier bij het vieren van je verjaardag. En mjam mjam appeltaart .

@ Salapio, super dat het zwemmen met de hele familie zo geslaagd was. Leuk om dat af en toe te doen :)

@ all, vanochtend weer naar de fietsenwinkel gegaan om nog een rondje op de gazelle bloom te rijden. Nu die een stuk hoger was gezet fietste het heel lekker. Voordeel van deze fiets dat ie toch nog 7 versnellingen heeft. En ik zal met deze fiets 3 a 4 keer in de week een enorme lange rotbrug over (waarbij je over de a2 en het amsterdam rijnkanaal gaat) fietsen. Dus die versnelling heb ik wel nodig denk ik. En nu lekker met fietstassen dus ook handig voor het boodschappen doen :).

@ melisa, jij zei geloof ik dat je niet dacht dat je zwangere buik tussen het fietszitje past. Dat geloof ik ook niet inderdaad. Maar ik denk ook niet dat dat bij andere mamafietsen nou heel veel beter is ;). Als ik zover ben mag J gewoon weer achterop zitten.

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Als het goed is heb ik nu iedereen die (ovb) naar de meeting komt een pb gestuurd met adresgegevens. Als die niet is aangekomen laat het dan even weten dan stuur ik je er opnieuw eentje.

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo, bedankt voor de felicitaties.
    Het was een niet al te drukke maar wel gezellige verjaardag.
    Y. is in ieder geval enorm verwend:)
    Ons cadeau, het loopwagentje is een groot succes. Ze liep er gelijk de hele woonkamer mee rond.
    Foto's volgen later want er bivakkeren dit weekend een paar spanjolen in onze kelder bij de PC. Ik kan de foto's niet gelijk op mijn laptopje zetten want het kabeltje van de camera is kwijt;) en de PC heeft een card reader.

Nu ga ik ff lezen wat hier allemaal is gebeurd.

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @hanna; Veel plezier vandaag met het vieren van je verjaardag, en het uitpakken van de cadeaus;)
    Meeting van de augbeebs. Leuk want als het goed is zijn alle baby's ongeveer dezelfde leeftijd. En waren er grote verschillen tussen de baby's onderling qua grootte en ontwikkeling?

@melisa; he bah, de misselijkheid is nog niet over. Naar!!! Ik kan mij voorstellen dat je dan niet echt uitkijkt naar een weekje Centerparcs. Misschien kan je man dan s'morgens gezelligmet Chelsey gaan zwemmen zodat jij rustig wakker en bij kan komen?

@sterre; Little people is zeker ook leuk. Y heeft een paar poppetjes maar voor haar verjaardag best veel lego duplo gehad. Daar speelde papa en mama ook heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel mee toen we klein waren. Maar je kan die 2 best met elkaar combineren. En Y zal niet vechten met Noah hoor, eerder zijn handje vast houden:) dat doet ze ook bij de jongetjes van het KDV:)
    Gelukkig had Noah niet te lang last van de prikjes, het is zo naar je kindje zo slap en futloos te zien.
    En wat goed je hebt een verjaardagscadeau gehad.........et maar een heel klein beetje eigenbelang gok ik:p

@mosa; lekker geshopt zo te lezen en ook nog de seizoenskaart voor de Apenheul gescoord. Leuk!!!

@afrola; lekker zijn ze he, de choco kruidnoten. Vorig jaar heb ik er best veel van gegeten. Nu durf ik het niet aan, als je eenmaal ermee begint kan je bijna niet meer stoppen voor de zak leeg is. Maar met PMS mag dat best!
    En ik heb zin de meeting!!!! En brood neem ik ook zelf mee hoor:)
    11:00 is voor mij ook prima.

@salapio; gezellig met zijn allen naar het zwembad. Ik wil ook wel weer een keer, maar eerst ff zorgen dat Y echt beter en meer aangekomen is.

@loe; wat naar allemaal, en spruw is echt heel vervelend. Hopelijk is het wel echt weg. Op de foto is het echt een schatje hoor!
    Nog ff doortuffen en maar hopen dat het bij de 12 weken beter zal gaan.

Zo weer helemaal bij!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, heerlijk een beetje kunnen uitslapen, vooral als J vannacht aan het spoken was! Jeetje, al een hoektand, dat is snel toch?

En Pookie komt natuurlijk ook, stom dat ik die vergeten was. Ik dacht al dat er iets niet klopte, maar ik kon even zo snel niet bedenken wie miste.

Eigenlijk zag ik gisteren helemaal niets leuks bij de Hema, jammer maar wel goed voor mijn portemonnee ;) Veda heeft eigenlijk ook niets nodig, dus het was wel goed zo.

Mijn fiets heeft ook 7 versnellingen, en ik dacht eigenlijk dat de meeste moederfietsen dat hebben, maar misschien is dat niet zo.
    Ik weet eigenlijk niet hoe het met mijn fiets zit met een zwangere buik, maar volgens mij is er best wat ruimte over. Als ik weer ga fietsen (nu niet echt weer voor helaas ;)) dan zal ik er eens op letten.

Ik heb idd een pb-tje gekregen :) Ik heb op hyves een tijdje geleden ook geprobeerd op je berichtje te reageren, maar dat lukte om de één of andere reden niet.

Pookie, fijn dat het gezellig was! En dat het niet al te druk was, is denk ik alleen naar goed. Ik ben benieuwd naar de foto's!
    Hoe is het nu met je keel?

17. Loe

Loe Niet meer actief

:)Oeps......... Sterre en Y van Pook ook natuurlijk van harte gefeliciteerd nog!!

Draagdoek...........ik heb er eentje. Een hele trendy nog wel en een hele dure. Maarik durf t niet goed. Zo'n gedoe dat omknopen, ben bang dat l. eruit valt. Heb gisteren wel een draagzak van bambino bij kruidvat gekocht. Hoor ik ook weer over draagzakken dat het niet echt wat is. We gaan het gewoon wel uitproberen. De draagdoek ga ik denk ik maar verkopen.:)

Heb net gebeld met de hap: lijkt toch spruw. Te snel gestopt en slechte weerstand, hup is t direct weer terug. Dus weeraan de nystatine. Nu mag 90 procent in de fles en het allerlaatste slokje spul na de voeding. Ik kreeg t namelijk niet meer naar binnen bij l. hij vindt t echt vreselijk vies. En het kleeft gigantisch dus we werden er beiden niet vrolijker op zeg maar.:(

Ik kan ook brood meenemen en ben anders ook geholpen met brood en thee/koffie. oja, t enige dat ik niet lust zijn olijven en vis, maar ik gok erop dat we die vast niet voorgeschoteld krijgen bij de thee en de koffie....:D

18. Loe

Loe Niet meer actief

oja Afrola, L. spuugt nauwelijks, bijna nooit, (heb nutritron door de voeding) dus ik dacht eigenlijk geen reflux? Maar wat zou je daaraan kunnen doen? We hebben zijn hoofdeind al een tijdje wat hoger gehad, maar dan zakt hij meteen naar beneden, vind dat toch een beetje te gevaarlijk......

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @loe, misschien een gevalletje verborgen reflux?????
    Ik heb het vaker gehoord dat baby's bijna niet spuugden maar wel veel huilden en achteraf verborgen reflux hadden. Na medicijnen waren het ineens heel andere baby's.

@mosa; Foei!! hoe kan je mij nou vergeten;)

20. Loe

Loe Niet meer actief

maar wat moet je daarmee doen dan in dat geval pookie?

Deel Deze Pagina