Ik krijg net een kopie van de fax die m'n advocaat heeft gestuurd over dat getuigschrift.. potverdorie, dat is geen kattenpis joh Als mijn baas het niet binnen 5 dagen regelt worden er zonder aankondiging rechtsmaatregelen genomen.. nou..
Mosa, oei da's slecht nieuws voor de fysio. Doe het maar lekker rustig aan vandaag en verwen Veda maar extra. En dan hopelijk morgen allebei beter. Sterre, fijn dat alles goed was met het spook! Hele mooie uitslag hoor! Hopelijk is Noah vlug terug beter ocharme. En goed toch dat het geen kattenpis is. Even laten merken dat je niet onder de indruk bent van hem . Heb een heel vaag antwoord gekregen van psych. Ik denk dat ik het gewoon even aan de kant schuif (eetplan en dagboek) en het dan opneem in het volgend gesprek met psych en dan zal ik wel zien. Het is gewoon echt heel veel samen en ik ben inderdaad ook maar een mens hé. Op 2 maanden zal het nu ook niet aankomen zeker moest ik het uitstellen?!
Bereke: Haha ja, ik was best onder de indruk van die fax... nu hopen dat mijn ex-baas dat ook is Wat vervelend dat je van de psych een antwoord hebt gekregen waar je niks mee kan. Verstandig als je het even opzij legt allemaal. Als je er nu toch aan begint en geen resultaat ziet of niet wat je verwacht wordt het alleen maar moeilijker. All: Noah's koorst is behoorlijk gestegen en hij gedraagt zich ook ziek.. Ik heb maar even de HA gebeld wat ik nu het beste kan doen, ook omdat we het weekend ingaan. Maar ik moest wel om de assistent lachen.. zij reageerde naar mijn mening wat paniekerig terwijl ik dat zelf niet ben, en zij wel Omgedraaide wereld Ik heb hem dus maar even een zetpilletje gegeven en nu is het gewoon even afkijken. Drinken doet hij i.i.g wel
Hopelijk helpt het zetpilletje en komt de koorts daarna niet terug op. Wat moet je doen als hij ziek blijft? Gewoon even terugbellen dat je kans langskomen?
Als hij drinkt gaat het nog wel goed, maar als hij meer gaat overgeven of diarree krijgt opletten hoor! Het lijkt wel of kindjes altijd ziek worden op vrijdag.......... Sterkte en succes met Noah
Bereke: Ja als hij zondag nog zo is dan moeten we even de HAP bellen. Maar ik denk dat het allemaal niet nodig is. Pookie: Ja de assistent zei het ook al Maar hij heeft sinds vanmorgen niet meer hoeven spugen en net weer een crackertje gegeten. Hij loopt ook alweer rond maar denk wel dat het zetpilletje veel scheelt nu.
Het was leuk bij Ballorig! De neefjes hebben een hoop lol gehad en vielen gelijk in slaap in de auto. Mosa: De meeste webshops kende ik en een paar niet. Melk of puur vind ik wel een leuke. Pookie: Is maat 86 nog te groot voor Y. Kyano groeit er alweer bijna uit. Maat 80 is nu echt te klein voor hem. Sterre: Vervelend dat Noah koorts heeft. In ieder geval niet te warm aankleden en veel drinken.
Pookie, nu ben ik heel benieuwd wat voor tuniekje je dan gezien hebt Sterre, wat zielig voor Noah, en al helemaal als hij niets binnenhoudt Wel fijn dat hij in ieder geval wel wil drinken, dat is nu het belangrijkste. Maar toen Veda erg hoge koorts had door de 6e ziekte, toen zei de arts dat een kindje echt niet zo snel uitdroogt. Wel goed in de gaten houden, maar zo lang hij niet apathisch wordt, hoef je je in principe geen zorgen te maken. En hopelijk is het een buikgriepje, dan heb je kans dat hij zich morgen of uiterlijk overmorgen weer wat beter voelt. Maar veel beterschap voor hem! Fijn dat alles goed was bij de gyn! En heel fijn van de goede uitslag van de nekplooimeting, hoeven jullie daar niet meer over na te denken! En groot gelijk van de advocaat, dan het maar wat harder spelen! Bereke, geloof ons maar, het is een heel verstandig besluit om de diëtiste uit te stellen, maar het lijkt alsof je het als falen ziet, en dat is jammer! Dit is echt een goede beslissing, dus probeer het maar uit je hoofd te zetten en op die twee maanden zal het idd niet aankomen! Sheann, was erg leuk om jou en je mannetje eens een keer te zien En je neefje is ook een schatje! Hanna, hoe was jouw laatste vakantiedag? Afrola, en, hoe was J als rupsje?
Sterre, wat een fijne uitslag! Veel beter dan dat kun je het niet hebben volgens mij. Ach goss, Noah zo ziek! Hopelijk blijft het nu beter gaan na het zetpilletje. Veel beterschap voor hem! Salapio, leuke foto's van de dame en heer! En aan elkaar uitgehuwelijkt, lekker makkelijk dan. Heb hier nog een grote beer evt. in de aanbieding? Wie weet valt M. later wel op jonge goden haha. Mosa, da's balen dat de fysio niet doorging. Ik ga zo eens even op die sites kijken! Bereke, klinkt best als een wijs besluit. Heb jij trouwens je buikje al getoond (had je ook gezien op dat topic). Mijn schrikbuik staat er inmiddels op. Viewer discretion advised....... Pookie, schoentjes?? Moet ik zo nog even terugzoeken....... wat gaat het geklets hier toch hard! Niet bij te benen bijna. L. slaapt minder goed, kwam 's avonds weer laat voor een fles of 's nachts. Heb nu zijn schema iets veranderd. Met iets meer fruit en groente. Hij moest vanochtend wel even wennen, want waar bleef die fles melk nou? Die kwam een uurtje later, maar dat was voor de eerste keer nog teveel uitstel, dus maar wat eerder gegeven. Ook heeft hij vanmiddag na zijn groenten een klein beetje diksap gehad. Ondanks het verslikken (melk wordt ingedikt) vond hij het wel lekker, en leek eigenlijk gewoon dorstig. Wel kan hij echt nog geen brokjes/stukjes eten, dus pureren is echt nodig. Voorlopig genoeg veranderingen voor onze grote beer. 23 maart mag hij oefenen op het kdv......... mama vindt t zo spannend he..... fotootje, ik was zo trots dat hij het eindelijk ook echt even LEUK vond op de buik: Heb trouwens zelf wel een crea thea iets gemaakt als bedankje voor mensen die op de bruiloft komen: heb organzazakjes besteld in wit met zilver, en satijnlint voor eromheen (zitten al wel aantrektouwtjes aan het zakje). Daar binnen in komen mini merci-tjes. En aan het satijnlint komt een kaartje met twee poppies erop van 2 bij 9 cm en aan de achterkant daarvan een sticker met tekst (besteld bij vistaprint haha als kerstadressticker (leve galgje) met roos erop. Er staat: bedankt voor al uw handjes, kusjes en kadootjes. Vond het zelf wel eens wat anders dan anders. En ik heb via foto.com als laatste dingetje de foto op onze trouwkaart laten afdrukken op pasfoto-formaat en dan 60 keer (kostte zowat niks). En die komen nog aan het lintje. Zeg nou, voor iemand die totaal niet creatief is, is dit toch best leuk?
Shean, fijn dat iedereen zich geamuseerd heeft ! Mosa, ik zie het inderdaad als falen. Ik ga maar proberen om jullie toch te geloven . Loe, ik durf niet eigenlijk. Mijne is echt heel erg. Niet alleen helemaal uitgezakt en slap maar ook nog eens gigantisch dik. Ik vind die van jou best oké hoor! En hoe is L. zijn schema dan nu? Hoeveel pap eet hij al? Hij ligt heel op z'n gemak op die foto hé . Mooi park trouwens! En ik denk dat het heel mooie bedankjes worden. Heel leuk bedacht!
Nou, dat park is wel een bomvol park he, heb je het gezien? Ik moet het echt allemaal in de hoeken schuiven, L. moet er ook nog bij in haha. Dank je wel, maar mijn buik is dik, heel dik. Ben nog 15 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap. Ga mij nu maar niet wegen met dat gipsen been. Heb jij zo'n buikje als die dame die een tweeling gehad had? Mijn moeder heeft namelijk ook zo'n buik, ik ben er eentje van de tweeling... Proberen minder streng voor jezelf te zijn, dan ga je het minder zien als falen (zei zij die ook streng voor zichzelf is: staat met gipsen poot de ramen te lappen.....het moet, toch?)
Loe, ik miste je al hier! En het is altijd even uitvogelen hoe een eetschema het beste aan te passen, maar binnenkort ontdek je vast wat het beste werkt voor jullie beiden. En ik kan me heel goed voorstellen dat je opziet tegen het wennen op het KDV, maar komt echt goed Kun je er de eerste keer bij blijven of hoe werkt zoiets? Lieve foto weer! Je hebt best kans dat hij het nu wat leuker gaat vinden en vaker op zijn buik zal willen liggen. Doet hij al pogingen tot omrollen? Klinkt idd als een heel leuk bedankje om na de bruiloft aan mensen mee te geven! Erg creatief Hoeveel mensen hebben jullie uitgenodigd? En hoe doen jullie het met L die dag, of nog helemaal niet over nagedacht? Bereke, hoe kun je nu falen als je nog niet eens begonnen bent? Nu zal ik er over op houden hoor
Grappig woord altijd, dat park in plaats van box Echt typisch Vlaams! En hoe gaat het verder met je gips, al helemaal gewend eraan? En heb je nog last van je achillespees of voel je er nu niets van?
@mosa; Dank je voor de vertaling van park, ik had echt geen idee wat er werd bedoeld. Het tuniekje ga ik niet kopen denk ik, ik kwam vanmiddag tijdens mijn wandelinglangs de benetton winkel. Daar heb ik een leuk donkerblauw rokje en een Bretons t-shirt gekocht voor Y. Nu moet ik mijn kooplust dus maar weer even bedwingen. @loe; ramen lappen moet pas als je ht buiten konstant mistig is, en dat doe je niet met een gipspootje malle. Hier trouwens ook een lelijke buik. Geen buikspieren, veel straie en een KS litteken, je kan er zo boter kaas en eieren op spelen en dan heb ik nog niet gezegd over mijn navel, of de afwezigheid daarvan.....
Ja ligt aardig vol! Maar moet ook hé Loe! Ze moeten toch genoeg speelgoed hebben ! Ja hij lijkt er wel op alleen nog erger vind ik. Misschien zal ik toch maar eens een foto maken (als ik durf). Ik weeg trouwens ook ongeveer zo'n 10 kilo meer dan voor mijn zwangerschap maar toen was ik ook al te zwaar dus . Ja da's juist, jij bent ook van een tweeling . Sterke band of niet? Minder streng zijn is moeilijk hé. Maar lap jij echt de ramen nu met je gips? Die kunnen toch wel even wachten meid?! Zie maar dat je niet valt ofzo!!! Mosa, ik vind het heel lief van je! Echt waar, het doet deugd dat mensen het even in een ander perspectief zetten voor me . En nu hou ik er ook over op (tot ik weer eens iets van me af moet schrijven => als dat oké is voor jullie tenminste ). Park = box . Gebruik soms box ook wel hoor .
Pookie, leuk dat je vanmiddag nog een setje kleren hebt gekocht! Ik dacht altijd dat Benetton een kakmerk was, maar bij de V&D hebben ze het ook, en daar zie ik meestal best wat leuke dingen. Maar hoe gaat het nu met Y? Weer helemaal opgeknapt? En hoe voel je je zelf? Bereke, blijf vooral dingen hier van je afschrijven Wat ik trouwens ook een leuk Vlaams woord vind, ik weet niet of jij dat ook zegt, maar poep in plaats van kont/billen
Loe, heb juist even met de camera voor de spiegel gestaan maar het is echt te erg gewoon. Dus denk niet dat ik het durf... . Maar geloof me, jouw buik ziet er best oké uit !
Jaja, dat zeg ik zeker. Op je poep zitten of op de poep kletsen als ze stout zijn . Pookie, ook nog nieuwe kleertjes geshopt .
Het is raar maar wijn hebben in ons dorp gewoon een echte Benetton winkel. Eigenlijk kom ik er alleen met de uitverkoop maar ik wilde ff kijken of ze een leuk zomerjasje hadden. Dat dus niet maar wel veel donkerblauw, en dat kan Y goed hebben Mijn lieve kleine kakkertje
Op de poep kletsen Pookie, ik vind dat bij Veda ook donkere kleuren leuker staan, en vooral pastelkleurtjes vind ik niet bij haar passen. Ze heeft geen bleke huid, maar pastelkleuren maken haar flets. Dus donkere of felle kleuren it is Wel grappig hoe je daar na verloop van tijd achter komt