Goedemorgen, Ik ben al een tijdje wakker, maar Veda slaapt nog Dus nu zit ik met de laptop in bed, ook wel een lekker begin van de dag. Pookie, aangezien ik even mijn geluid niet aan wil doen vanwege Veda, zal ik vanmiddag even naar dat nummer van Elbow luisteren, ben benieuwd! Ik heb trouwens nog een linkje waar je soms leuke kleertjes kunt vinden: 't Kinderkledingrek, hip, stoer en lief! Tot woensdag hebben ze ook nog 22% extra korting vanwege carnaval. Hanna, het is idd al fijn dat Svinthe meer drinkt overdags! Eten komt vast op een gegeven moment ook goed, en misschien juist wel door het minderen van flessen, ze zal misschien toch meer honger krijgen dan en daardoor ook meer andere dingen gaan eten. All, fijne dag!
goedemorgen, Wij gaan zo ook aan de shop, om de traditie van jullie voort te zetten. We gaan vooral voor J kijken die weer een groeispurtje heeft en nu bijna geen rompers meer past die we in huis hebben. Dus hoogste tijd om te shoppen Vanmiddag eens kijken of ik terug kan lezen. Ik zag veel online shoppagina'voorbij komen. Leuk om ook eens te bekijken Fijne dag allemaal!
Hey meiden, ik dacht, ik lees 'even' bij maar jullie hebben niks te doen gehad geloof ik Ik moet dus later vandaag even bijlezen.. dadelijk moet ik me met mijn favoriete bezigheid bezig gaan houden.. boodschappen doen Blegh. Met Noah ging het gisteravond vreselijk.. koorts wilde niet zakken, alleen bij mama hangen en in slaap vallen. Uiteindelijk een nieuw zetpilletje gegeven en toch maar in bedje gelegd. Dat ging gelukkig goed. Ik had me al helemaal voorbereid op een brak nachtje maar hij werd vanmorgen om 8.45u pas wakker En ik lag om 07.00u al wakker natuurlijk De koorst is gelukkig wel weg maar hij heeft nog wel last van zijn buikje volgens mij. Ik denk inderdaad dat het een buikgriep is geweest, tja het heerst toch allemaal he... Fijne dag!!!
Hoi dames sorry verder weer eens geen tijd om te reageren (schandalig ik weet het!) maar mosa, leuke site joh, ik heb gelijk wat kleertjes voor delano besteld! en ik doe dat eigenlijk nooit zo snel haha. maar ik heb nu 4 kledingstukken (en echt leuke!) voor maar 24 euro incl. verzendkosten, nou vond ik wel een goeie deal wij gaan vandaag met neef en nicht naar indoor speel ding, alleen dan groter dan de vorrige x, kben benieuwd groetjes!
Ook wij gaan straks shoppen voor de meiden. Kan niet achterblijven natuurlijk . Nee ze hebben eigenlijk nog niks voor kdv en dat komt aardig dichtbij nu hé. Sterre, oei Noah nog niet er vanaf? Hopelijk vandaag toch al weer wat beter!
Shoppen is heul goed geslaagd voor ons allemaal , lekker veel geld uitgegeven. Voelt goed Het was ook fijn om vroeg in de stad te zijn. Was het nog redelijk rustig. Nu even lunchen en dan kan j zo slapen. Kunnen wij bedenken wat we gaan eten vanavond en morgen.
Sterre, hopelijk heeft Noah het ergste gehad, maar het klinkt gelukkig wel alsof dat het geval is Mupet, leuk, kleertjes besteld voor Delano En voor dat geld is dat zeker een leuke deal, daar hou ik ook altijd van Veel plezier met spelen vanmiddag Bereke, en, leuke dingen kunnen vinden voor je meiden? Afrola, ook al geshopt, leuk hoor! En fijn dat jullie voor jullie alledrie goed geslaagd zijn! All, mijn draagdoek is vanochtend al gekomen Hij is echt als nieuw, dus dat is fijn. Verder heb ik vanochtend alleen even lopend boodschappen gehaald, ik ben nog steeds niet fit. Door de verkoudheid ben ik ook zo'n beetje ieder uur wakker 's nachts en dat helpt natuurlijk ook niet. Wel lekker dat mijn vriend morgen thuis is, hoef ik niet alles alleen te doen. Verder hebben we eigenlijk geen plannen voor het weekend, heerlijk
Mosa, zo'n rustig weekend kan inderdaad heerlijk zijn! En fijn dat je draagdoek zo goed meevalt! Er zijn dus ook nog eerlijke mensen hé . Ja we hebben wel wat gevonden. Zijn gewoon hier in het dorp geweest naar h&m, hema en nog een kinderboetiek waar ze uitverkoop doen. Kleine winkels want klein dorp maar toch geslaagd. Alleen vervelend dat de maten precies overal nogal verschillen. Dus eerst alles maar eens passen vooraleer ik de kaartjes eraf knip.
@bereke; dat van die verschillende maten is echt een ramp. Mijn meisje is vrij smal en wij hebben heel veel broeken die al te kort zijn maar wel van haar kontje afzakken. Broeken zal ik dus niet snel via het internet bestellen. Hopelijk bevallen de kleertjes voor jouw meiden. @sterre; en gaat het al beter met Noah. @Afrola; ook lekker geshopt dus, allen voor J of ook voor jezelf? Wij hebben vandaag ook weer geshopt, pookman moet volgende week solliciteren en had wat nieuws nodig. Kost ook ff wat centen maar hij heeft een mooie nieuwe outfit, wel netjes maar geen pak. Prima voor de sollicitatie. Nu moet alleen ik nog heb er nog niet veel zin in. Vanavond ben ik alleen thuis, het is mannenavond dus pookman is met de mannen aan het stappen in A'dam. Gaat dus een latertje worden voor hem. Enik kan dan lekker moord en doodslag kijken @sterre;
Geniet van je rustige avond pookie. En waarom heb je geen zin om kledij te kopen voor jezelf? Hier slapen meisjes straks (eindelijk ) de eerste keer op hun eigen kamertje. Duimen dat het goed gaat!
Afrola en Pookie, goed geslaagd met shoppen Pookie, lekker home alone Wat is moord en doodslag? Sterre, Noah weer aan de beterende hand? Zou wel fijn zijn hoor! Bereke, ja balen is dat altijd die verschillende maten... En passen in de winkel is nu nog niet echt een optie. Daar moeten onze kindjes wel wat groter voor worden nog Heb je ze al aangepast? Mosa, kijk dat is nog eens snel binnen die draagzak. Fijn dat ie je bevalt! Hoe gaat het nu met je? Lekker dat je iig een rustig weekend hebt. Mupet, hoe vond Delano het in de indoorspeeltuin?? Vandaag ben ik de voetenzak op gaan halen in Rotterdam. Ik ben er erg blij mee. Morgen gelijk even uitproberen! Nu an Svinthe niet meer de zak los maken. Deze is met een rits, die andere met klittenband en was een ramp... Zometeen komen er mensen uit de straat op de koffie. We kletsen elke keer metd e jaarlijkse nieuwjaarsborrel zo gezellig met hen en nu komen ze een keer bij ons langs, Ben benieuwd!
Hanna, nee we gaan ze morgen passen. Deze avond waren ze zo moe en om ze dan nog lastig te vallen is niet zo'n goed idee. Hopelijk wordt het gezellig met de visite! En wel handig dat Svinthe nu zelf de voetenzak niet meer open krijgt. Kan me voorstellen dat zoiets op de duur een heel leuk spelletje wordt .
Bereke, leuk dat jullie ook wat kleertjes hebben gevonden, hopelijk zitten ze goed! Oeh, je meisjes voor het eerst op hun eigen kamer, spannend! Vind je het moeilijk? Ik zal duimen dat het goed gaat! Pookie, hier hetzelfde probleem met broeken, die koop ik ook niet via internet, ze moeten echt lang zijn in verhouding met de breedte. Best lastig! En je man een sollicitatie volgende week, wat spannend! Is het een soortgelijke functie als dat hij nu heeft of iets anders? Over sollicitaties gesproken, Melisa, hoe is het afgelopen met de sollicitatie van jouw man?! Pookie, dan jezelf maar vermaken vanavond, maar zo te zien heb je al 'leuke' plannen Hanna, fijn dat de voetenzak naar je zin is! En helemaal handig dat Svinthe hem niet open kan maken! Hopelijk heb je een gezellige avond met jullie buren! All, mijn broer en schoonzus kwamen vanmiddag even langs, was gezellig! Zij zijn echt supergek met Veda, dus erg leuk om te zien. Veda keutelt er dan zo lekker tussendoor, dan ben ik altijd zo trots op mijn meisje Nu lekker niets meer doen
Moord en doodslag = George gently op Canvas en later vanavond de detective op nl. Lachen in de aflevering nu van GG heeft inspector Dalziel een gastrol
Oh man, het is amper 9 uur en mijn ogen prikken al gigantisch Ik kan wel zo naar mijn bed, maar dat doe ik niet want dat vind ik zonde. Ik wilde misschien verder gaan met Veda's babyalbum, weer even wat dingen van de laatste tijd opschrijven enzo. En anders wil mijn vriend vast wel een spel doen ofzo. Pookie, ik ben echt helemaal niet thuis in de detectives enzo, vind er eigenlijk ook niet zoveel aan. Maar veel plezier met kijken Bereke, in NL heeft iedereen België 1 (heet dat zo?) en Ketnet/Canvas Jullie hebben denk ik Nederland 1, 2 en 3?
Ja dat hebben wij inderdaad en dan is het logisch dat jullie naast één (zo heet dat tegenwoordig na zo'n 900 naamswijzigingen ) ook canvas hebben. Maar had er nog nooit bij stil gestaan eigenlijk. Oei je ogen prikken al? Hopelijk trek je het nog even en heb je daarna een heerlijke nachtrust!
Bereke, het probleem is dat als ik verkouden ben, ik zo'n beetje ieder uur wakker word 's nachts omdat ik last van mijn keel heb of moeilijk kan ademen doordat mijn neus dichtzit Mijn vriend is ook verkouden, maar die heeft er juist 's nachts weer minder last van. Dus ik vrees ook weer voor vannacht eigenlijk Maar ik overleef het vast wel weer Ik ga in ieder geval de computer even afsluiten, maar even iets anders doen om wat fitter te worden. Fijne avond nog!