Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Slaapwel!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Vandaag ga ik weer aan het werk. Svinthe slaapt nu nog, die zal ik zometeen helaas wel wakker moeten maken, maar nu nog even tijd om hier bij te lezen.

Afrola, wat een lieve jas heb je gekocht voor J.
    Ik vind hem echt heel erg leuk!

Mupet, netjes van Delano zo'n gunstig slaapje :D
    Heb je nog wat leuks gedaan 's middags?

Bereke, wat fijn dat je meisjes het zo goed hebben gedaan in hun eigen bedjes :D
    En dan ook nog tot 7.15 uur. Goed hoor!

Mosa, Feyenoord was best leuk om naar te kijken he?
    Wij hebben ook gekeken. Eindelijk weer eens een overwinning!!!

Ricmar, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Wat heel erg fijn!

Pookie, wat leuk dat jullie naar Kreta gaan.
    Griekenland vind ik altijd zo mooi. En lekker eten natuurlijk ;)

Fijne dag allemaal!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ricmar: Hartelijk gefeliciteerd!!! Wat fijn zeg :) Heb je nog bruin gehad? Ik heb bij Noah ook bruin gehad en bij deze zelfs roze/rood maar het is allebei goed gegaan :)

Mupet: Jij al bijna 20 weken echo, spannend!

Mosa: 20 weken echo kan tussen 18 en 22 weken zag ik toevallig bij de gyn ergens staan.
    Ik heb em trouwens 20 april, dan ben ik 20+3.. :)

Pookie: Lekker vakantie geboekt met ouders, leuk! Het ziet er goed uit i.i.g.

Hanna: Werkse!

Bereke: Wat fijn dat de meiden zo lekker geslapen hebben :)
    Ik ben ook zo gek op grieks eten. Maar in Griekenland zelf is het nog veel lekkerder inderdaad!

All: Met Noah gaat het weer goed. Gister zagen we ook dat hij een kiesje heeft. We moesten hem wel even in de houdgreep nemen want hij wilde het niet laten zien maar hij slaapt zo rottig de laatste tijd dat we weleens wilden zien wie/wat de boosdoener is :p
    Vanmorgen was hij ook weer erg op tijd wakker maar blijkbaar niet uitgeslapen want hij staat nu weer flink te gapen en zeuren.. ik weet zeker als ik vraag of hij naar bedje wilt, hij direct naar de deur loopt ;) Maar goed, ik duik er dan ook maar even in nog :p

Vanmiddag gaan we naar de kinderoptocht kijken. Noah begint nu al gelijk te dansen bij carnavals-muziek dus ik ben benieuwd wat hij er vanmiddag van vindt :)

Ik heb trouwens het idee dat ik ons kleine spook begin te voelen :D Ook als ik mijn hand op mijn buik leg dan voel ik gewoon mijn buik 'aanspannen' alsof de kleine ertegen aanduwt ofzo. Noah deed dat nooit, naar m'n hand toe komen.
    De gyn kreeg de kleine springer trouwens niet goed op de echo afgelopen vrijdag omdat hij/zij zo druk was :D Mijn moeder zei gelijk, ojee, je krijgt er nog zo eentje :p:D
    Roy verkondigt nu tegen iedereen dat hij 3 kinderen wilt haha.. schattig hoor :)

Fijne dag iedereen!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Goedemorgen dames hier geen bruin meer gespot, maar elk steekje blijf ik eng vinden.
    Dat zal de eerste tijd ook wel zo blijven..
    Hier lekker verkouden pff.. hoezo weerstand wordt aan gesproken?!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden,

Even snel een update van hier.

C. heeft eindelijk tot 7 uur geslapen vandaag! Wat heerlijk! En vannacht doorgeslapen. Ze heeft nu een lampje aan op haar kamer, hopelijk werkt het.

Mijn vriendin ligt nog steeds in het ziekenhuis. Gisteravond belde ze dat ze naast bloedverlies, een te klein kindje (loopt 3 weken achter in de groei) ook nog eens haar vliezen waren gebroken. Ze proberen het allemaal tot donderdag te rekken met inleiden, dan is ze 37 weken, maar het ziet er niet zo gunstig uit allemaal. Het ziekenhuis ligt midden in de stad, dus mijnman is gisteren met C. lekker de stad in gegaan, en ik ben daar gebleven.

Hier is de carnaval echt losgebarsten. Soms baal ik echt dat ik bij Den Bosch woon haha. Mijn man is nu 3 dagen de hort op, maar ja. Hier houd je ze echt niet binnen met carnaval :)

Woensdag gaan we een nachtje naar Noordwijk, dus schiet al lekker op. Heerlijk!

Heb echt nog niet bij kunnen lezen, dus sorry!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Wat lees mijn oog?????????????????

Ricmar, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim voor je!

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Supergefeliciteerd!

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mn cijfer staat er nog niet op :(. Nacht was best kl*te. M is een paar keer wakker geworden (1x toen we nog beneden zaten, 1x toen ik net sliep en 1x later). T ook één keer, Jan erheen, getroost en bij het in bed leggen brullen. Hij (T niet Jan) heeft wel een tijdje liggen mopperen/huilen, maar terwijl we aan het overleggen waren (wel/niet erheen) is T in slaap gevallen :D

Wat een superweer! Jammer genoeg wel heel koud, anders was ik naar de speeltuin gegaan. Met M kan dat wel, maar voor T is het echt nog te fris om in het gras rond te kruipen.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Hanna, zo vroeg al op zp :D! Ik zou lekker een kwartiertje langer blijven liggen ;).

Sterre, dan was het inderdaad z'n kiesje dat de boosdoener was. Gelukkig is het er wel door nu dan.
    Geniet van de kinderoptocht! En van de bewegingen van je spookje :).
    En Grieks eten: zalig op een terrasje een frisse salade 's middags met een glas witte wijn. Kwijl :D ;).

Ricmar, hopelijk blijft het bruin ook gewoon weg nu!

Melisa, eindelijk nog eens een nacht kunnen doorslapen :).
    Hopelijk trekt je vriendin het nog tot 37 weken en blijkt het kindje niet al te klein bij te geboorte. Moet een moeilijke tijd zijn voor haar :(. Fijn dat je bij haar bent gebleven!

Salapio, oei jij dan weer een slechte nacht gehad :(. En je cijfer nog niet bekend. Da's geen fijn begin van de dag. Maar hopelijk kan je hier vlug komen stoefen met je cijfer :).

Hier weer een goede nacht achter de rug. Jeuj!
    Straks wel even langs de ha met de meisjes want ze hoesten en piepen en F. klinkt een beetje hees.

10. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    @All, meiden weer even een berichtje van mij; afgelopen woensdag naar de gyn geweest, met ons beepje gaat alles goed,voelde haar alleen niet meer bewegen,maar ze was met haar rug naar mijn buik gaan liggen. Ook even contact gehad over mijn longen, had me een week geleden verslikt tijdens het eten en dit is blijven zitten in mijn luchtwegen. Als ik ging liggen dan kreeg ik het erg benauwd en moest steeds veel hoesten. Gyn heeft overlegd met de longarts en die wilde dat ik gelijk werd opgenomen..Gelukkig mocht ik de volgende ochtend komen en ben ik opgenomen. Ze hebben een onderzoek gedaan met een camera en daar was een hele rode/ontstoken en verdikte luchtpijn en longen op te zien..Ik moest gelijk aan de AB. Ben nu weer thuis gelukkig..ben nog steeds erg moe, maar nadat ze mijn longen hebben schoongespoeld en hebben leeggezogen gaat het weer wat beter..

Ricmar, ik had je al een pbtje gestuurd, maar alsnog gefeliciteerd meid..probeer je niet te veel zorgen te maken over buin verlies..moet ik zeggen..ahumm..

Mosa zodra ik er aan toe kom zal ik een buikfoto plaatsen.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Wat een prachtige dag hè?! In het zonnetje is het gewoon echt al een beetje warm :)

Hanna, hoe ging je eerste werkdagje weer?

En Feyenoord was idd leuk ja, het gaat eindelijk een beetje de goede kant op :)

Sterre, klinkt leuk, zo'n kinderoptocht! Veel plezier!
    En fijn dat jullie de vermoedelijke oorzaak van Noah's niet lekker zijn hebben gevonden! Is dat zijn eerste kiesje?
    Hier zag ik ineens dat ook Veda's 4e hoektandje al een stukje door is.

En wat ontzettend leuk dat je al wat denkt te voelen!

Ricmar, fijn dat je geen bruinverlies meer hebt gehad, houden zo!!
    En beterschap voor je verkoudheid!

Melisa, fijn dat C eindelijk weer doorgeslapen heeft, zou super zijn als het lampje zou helpen!

En je vriendin dus nog steeds in het ziekenhuis, sneu hoor! En erg rot dat het kindje 3 weken achterloopt met de groei, anders zou het niet zo erg zijn als ze bijna zou gaan bevallen. Nou, maar hopen dat alles goed gaat!

En heerlijk vooruitzicht, woensdag een nachtje weg! En volgens mij blijft het deze week zo'n beetje dit weer, dus dat wordt vast genieten :)

Salapio, hopelijk heb je inmiddels je cijfer!!
    En ik ga heel hard hopen dat de mindere nacht nu eens een uitzondering was, en dat komende nacht weer beter gaat!

Bereke, knap van je meisjes hoor, zo zonder problemen op hun eigen kamer slapen :) En vooral als ze hoesten en piepen, dan zijn bepaalde dingen vaak toch iets lastiger.
    Wat zei de HA ervan?

Nbroen, dat is wel schrikken, dat je minder voelde! Gelukkig was er niets aan de hand!
    Maar wat eng ook van je luchtwegen, klinkt echt heel naar! Hopelijk ben je snel weer de oude!

En ik ben benieuwd naar je buikfoto :)

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ricmar: Fijn dat het bruin gestopt is. Maar wel verkouden, vervelend.

Melisa: Pff ik las inderdaad over je brakke nachtjes, dus joehoe dat C tot 07.00u geslapen heeft!

Oei zeg, dat klinkt niet leuk allemaal van je vriendin :( Nu inderdaad hopen dat het tot donderdag allemaal opgehouden kan worden!

Salapio: :D Ik 'zie'het al voor me.. J aan het mopperen in bed :p
    Maar wel balen van je k*t-nachtje :(
    Hopelijk staat je punt er snel op (website waarschijnlijk?)

Bereke:
    Zeg... sommige dingen moet je voorlopig maar even voor je houden :x:p:D
    Awh de meiden piepen en hoesten, suc6 bij de HA!

Nbroen: Jeetje, dat klinkt best heftig zeg! Gelukkig is nu alles goed :) En met de kleine ook.

Mosa: Dit is inderdaad het 1ste kiesje, hij heeft verder nog geen hoektandjes dus ik vond het er wel maf uitzien haha.
    Jij zult inmiddels wel veel voelen of niet?

All: Kinderoptocht was leuk alleen vond Noah sommige wagens met harde muziek toch maar niks. Voor de rest was het natuurlijk flink rond kijken :) We zijn daarna nog even naar 'de tent' gegaan (ik ben trouwens met een vriend van ons geweest, zijn vriendin en Roy moesten gewoon werken vandaag) Daar hebben we nog wat gedronken met andere vrienden die hadden meegelopen in de optocht. Nu ligt Noah nog even te tukken want die was behoorlijk moe van al die indrukken.
    Dadelijk even foto's plaatsen maar moet ze nog even op de laptop zetten.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  14. Loe

Loe Niet meer actief

Sterre, wat een leuke foto!. Dat vind ik nou wel een van de schattigste foto's ooit hoor!:D

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja en dit was afgelopen vrijdag toen hij zo ziek was.. nou hij is écht geveld hoor hier :p:):)

Bekijk bijlage 135549

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Thanx :D

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ook wat wazig maar ook zo schattig vind ik hihi :)
    (oja, let maar even niet op m'n tassen :))

Bekijk bijlage 135553

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve foto's Sterre. Echt een schattig en mooi manneke!

Mn cijfer is binnen. Maar durf het niet te zeggen ... is echt in de categorie SuperNerd :D

9,6

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, fijn dat je een leuke middag hebt gehad :)
    En leuke foto's! Wat een schattig pakje!
    En zo sneu op de bank, zo kennen we hem helemaal niet! Maar gelukkig is het weer verleden tijd!

Salapio, nou, biecht toch maar op :D Is het echt het hoogste cijfer dat je kunt halen of net eronder? In beide gevallen supergoed natuurlijk :D

Deel Deze Pagina