hoi dames @salapio hahaa super nerd haha gefeliciteerd joh, super toch zo'n goed cijfer, dat maakt het brakke nachtje hopelijk weer een beetje goed @sterre te lieve foto's van noah, zelfs die waar hij zo ziekjes was!! @all ik ga bankhangen, ben ff te moe!
Salapio;inderdaad supernerd, en 1van de categorie die ook nog dacht dat het eigenlijk helemaal niet goed gegaan was. Hopelijk vannacht een betere nacht voor jullie. @sterre;wat een lief verkleed jongetje en sneu zo' n zieke kindjes foto, wij hebben er helaas ook een aantal van Y. Als ze ziek zijn zitten ze eindelijk eens stil.......... @melisa; hopelijk komt het goed met het kindje van je vriendin. 37weken is niet zo erg maar die groei achterstand maakt het natuurlijk wel spannend. En toen was ik het allemaal weer kwijt"...... Het was vandaag een lange dag en het is in de fabriek nu wel erg zwaar voor me. Misschien iets te? Morgenochtend naar de Ha voor controle van Y kan ik gelijk vragen of ik er wel goed aan doe nu te werken in de warme stoffige fabriek.
Pookie: Ja dat is het enige voordeel als ze zo ziek zijn.. ze zitten eindelijk rustig! Ondanks dat het heel sneu was vond ik het stiekem ook wel fijn dat hij zo lekker bij me lag op de bank Suc6 bij de HA! Klinkt inderdaad alsof je toch nog niet fit genoeg bent hoor. Iedereen bedankt voor de complimenten over mijn bijen-jongen
Pookie, kun je niet tijdelijk minder werken als je zo bekaf bent avonds. Klinkt alsof je het zwaar hebt . Goed idee om de ha om advies te vragen. Koffie! Salapio, zeg maar gerust ubernerd Sterren, wat een leuke foto's! Zieke Noah is heel zielug en als rijtje superschattig Mupet, slaap lekker Nbroen, dat was schrikken, knuf! Pookie, leuk dat je je vakantie hebt geboekt, heerlijk klinkt het om naar griekenland te gaan Bereke, wat schets jij een heerlijke situatie, lunch, griekse salade, zon, warmte, relaxte heerlijk! Mosa, heerlijk dagje ja, maar gisteren vond ik het warmer, nu genoot ik van het zonnetje achter glas Hanna, wat was je weer lekker vroeg , nog een nacht/ochtend, en dan mag je weer uitslagen (hoop ik voor je ) Sweet dreams
Hoi meiden, Zo de eerste werkdag zit erop. Was heel erg leuk weer Veel gedaan vandaag. Sterre, wat een schattige foto's van Noah! Echt leuk als bijtje. En ook nog een zielige van zijn ziek zijn... Leuk dat je denkt dat je de baby al voelt! Ricmar, fijn dat het bruin nu weg blijft! Melisa, spannend voor je vriendin! Jij geen carnavalvierder? Salapio, je cijfer intussen al bekend? Oh ik lees een supernerd-cijfer... Nou maak je ons nieuwsgierig... kom maar op!!!! Jeetje wat een nacht voor jou zeg Bereke, haha, nee ik ben al ruezesnel 's morgens vind ik zelf. Ik sta kwart voor 6 op en ga rond half 7 met een aangeklede Svinthe de deur uit. Heb wel éven nodig om wakker te worden en te eten en dat doe ik dan al laptoppend HOe was het bij de HA? Nbroen, oei opgenomen geweest in het ziekenhuis... Da's niet best. Gelukkig met de baby alles goed. Hoe lang moet je nog AB? Beterschap voor jou! Mosa, Veda al ana de hoektandjes.... Goed zeg. Svinthe heeft nog niet eens haar 4 ondertandjes. wel de 2 middelste maar die ernaast nog niet. Komen die nog wel denk ik soms?? Zo, nu lekker slapen hier! Weltrusten allemaal
Cijfer is wel te zien hoor (met moeite) . En op zn minst interessant dat zelfs op mijn leeftijd ik nog altijd last heb van mn oude (onterechte) onzekerheid en perfectionisme. Pookie, verstandig om dat even na te vragen! Oe de werkmannen zijn er ... tot later!
Goedemorgen! Afrola: Hebben jullie trouwens inmiddels alle meubeltjes e.d binnen? Hanna: Vandaag weer een vroegertje voor jou.. Heb je af en toe niet de neiging om dichterbij werk te gaan zoeken? Salapio: Ik keek eerst ook over je cijfer heen maar zag em ineens staan Maar wel knap hoor.. Grappig he dat je nu evengoed nog steeds goeie cijfers wilt halen Ik heb het nu ook.. zelfs nog erger dan vroeger. Als ik nu een 7 zou halen zou ik echt teleurgesteld zijn in mezelf All: Hier echt wéér een flutnacht.. tranen stonden letterlijk in m'n ogen vanmorgen Eerst om 01.00u wakker van gekuch, daarna om 05.00u, vervolgens weinig geslapen en om 6.45u werd meneertje alweer kuchend wakker Daarna niks meer geslapen.. man man, het breekt me nu wel een beetje op hoor. Doen jullie kindjes dat ook zo erg? Noah kucht heel veel.. Vooral 's nachts dan. Terwijl ik geen verwarming aan heb en overdag het raam veel open heb voor te luchten. Wij vragen ons weleens af of dat wel normaal is wat hij doet...
@ Sterre, zou Noah het misschien benauwd kunnen hebben? Kun je ook erg van gaan hoesten. Verder worden wij alleen wakker van geschreew, gehuil, geschater of anderszins wat hardere geluiden. De babyfoon staat 's nachts niet meer aan. Tenzij ze heel ziek is, wat gelukkig niet vaak voorkomt. alle bestelde meubels zijn binnen , nu weer wachten op bestelde tv/mediacenter. Maar die zou met max een week wel binnen zijn, dus daar ga ik ook maar van uit. Hiervoor ook niets aanbetaald, dus als het langer duurt gaan we ze gewoon ergens anders halen @ Salapio, succes met de werkmannen, wat gaan ze doen? Fijne dag allemaal!
Afrola: Ik heb ondertussen even wat gegoogled maar dat kan inderdaad best. Ik las ook iets over slijmvorming 's nachts wat dat kan veroorzaken. Ik heb i.i.g toch maar even de HA gebeld (mijn eigen!) en morgenochtend kunnen we terecht. We worden er gewoon helemaal gek van en Noah's humeur wordt er ook niet beter op Leuk zeg dat alles binnen is. En nu nog tv/mediacenter Is het dan zo goed als klaar of staat er nog meer op het lijstje? Melisa: Hoe is het met je vriedin? All: Ik zag net toevallig dat het hoektandje naast dat kiesje wat nu door is, ook door aan het komen is Zo heb je een hele tijd niks en zo krijgt hij weer van alles bij.
Even weinig reageren van mijn kant sorry. Hebben net bericht gehad dat mijn schoonouders, met wie het contact al moeizaam ging (of eigenlijk niet), niet komen vanavond. Voor wie het wil lezen, het staat onder de lounge met als topic 'wat zouden jullie doen?'
Hoi meiden, Vandaag de 20-wekenecho gehad, toch erg spannend als je daar in de wachtkamer zit te wachten. Gelukkig was alles helemaal goed, het kindje liep een paar dagen voor op groei maar ze dacht dat ik misschien een paar dagen langer zwanger was. Kan ook wel, want ik ben toen ook 3 dagen teruggezet door de vk, maar dat maakt ook niet uit. Het kindje had in ieder geval lange benen, verrassend De placenta lag gelukkig niet meer voor de baarmoedermond, dus daar hoef ik ook niet meer over na te denken. De placenta lag deze keer wel aan de voorkant, dus vandaar dat ik nog niet echt veel voel. En het is nog steeds een meisje Dus nu geloven we het wel We zijn in ieder geval helemaal happy dat alles goed is Volgens mij wordt Veda wakker, dus ik zal vanavond reageren op jullie berichtjes.
Wat fijn Mosa dat alles goed was, dat is toch het belangrijkst! En super dat de placenta verschoven is! GEfeliciteerd met deze mooie dag!
Loe: Heb je topic nog niet gelezen, ga ik straks even doen maar het klinkt nu al niet goed van je s.ouders helaas Mosa: Joh heb je de echo al gehad, ik dacht vanavond ofzo Maar wat super fijn dat alles goed was en dat het nog steeds een meisje is Gefeliciteerd! All: Hier heb ik ondertussen 1 kant van de zolder opgeruimd, morgen doe ik de andere kant wel. Heb een behoorlijk hoekje waar van alles instaat wat weg kan.. ben blij als het ook écht weg is want.. pff wat een mens allemaal bewaart he?! Noah is helaas wakker geworden door de buren Het lijkt wel alsof nu even alles tegenzit wat dat betreft. Hij heeft ook weer behoorlijk hangerige, jengelende zin dus ik kan m'n lol weer op de rest van de dag
Pookie, hoe was het vandaag bij de HA? En wat zei hij/zij over jou? Salapio, even terug gezocht naar je cijfer, wauw zeg Dat is met recht een supernerdcijfer Wat kwamen de werkmannen doen vandaag? Hanna, apart dat dat zo wisselt hè, hoe tanden bij kinderen doorkomen. Wel las ik pas dat hoektanden meestal pas rond de 20 maanden doorkomen, terwijl bij Veda de eerste 3 bij 13 maanden kwamen en met ongeveer 15 maanden de 4e. Maar een voordeel is natuurlijk dat ze daar in ieder geval geen last meer van kan hebben Sterre, knuffel voor de rotnacht!! Veda kucht eigenlijk heel weinig, als ze verkouden is iets meer, maar dan nog amper. Ik zou niet weten of het normaal is Hopelijk gaat het komende nacht beter! Ik slaap zelf nog steeds slecht door de verkoudheid en ik zit er sinds een paar dagen ook echt een beetje doorheen Zo vermoeiend hè, slechte nachten en dan overdags zo druk zijn met een kindje? Ik lees nu dat je morgen even langs de HA gaat met Noah, goed zo! Hopelijk kom je er iets verder mee! Om 10 uur vanochtend hadden we de echo al, mooi op tijd dus Gelukkig ook maar, want van te voren ga je je toch van alles in je hoofd halen Goed bezig met opruimen, en herkenbaar van het bewaren. Wij zijn ook al grondig aan het opruimen deze keer Loe, ik heb nu weinig tijd, als Veda straks op bed ligt, zal ik even op zoek gaan naar je topic? Toevallig wilde ik er pas nog naar vragen, maar ik dacht dat je er misschien niet op zat te wachten. Afrola, weer toe aan je vrije dagje morgen? Ricmar, mijn vriend zei ook al, nog zo'n kletskous erbij Maar lijkt me heel gezellig, twee meiden Jij vandaag geen bruinverlies gehad? All, ik denk trouwens dat we een Veda-kloon krijgen Erg druk en beweeglijk in de buik, constant met de handjes voor het gezichtje zitten en constant met het gezichtje in de placenta liggen, dat deed Veda ook bij iedere echo. Volgende week mogen we nog terugkomen van de pretecho en ik denk dat we dan geen 3d-echo laten maken met 27 weken, bij Veda was er weinig te zien door de dingen die ik net noemde, en dat zal nu wel hetzelfde zijn Nu even naar boven toe. Mijn vriend is Veda in bad aan het doen, en hij riep net dat ze hele erge diarree had, dus maar even kijken. Tot later!
@ mosa, gefeliciteerd met de goede 20-weken echo! En het blijft een meid, gelukkig maar Vandaag kregen we al een telefoontje dat we de tv en mediacenter konden komen halen Zo en nu ga ik eerst sporten...