Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, o jee, dat was wel heel vroeg dan vanochtend :$ Hopelijk ben je je werkdag een beetje goed doorgekomen, en slaapt J morgen wel wat langer!

Sanne, haha, Zora met luiers :D Heb je daar een foto van toevallig?
    En heerlijk dat Feli zo ontzettend vrolijk is, lekker van genieten :)

Hier is het wel best zacht buiten, maar ik heb vandaag nog geen zon gezien. Ik dacht dat het juist zonnig zou worden vandaag :( Hopelijk morgen wel, dan moet ik vaak naar buiten.

Sterre, mooi tempkaartje, vooral door die laatste 2 temps!

Misschien heb ik iets gemist, maar hoezo erg toevallig dat ze geen recentere back-up hadden dan?
    Oh Sanne, jij snapt het ook niet lees ik :)

BabyD, fijn dat je meisje goed groeit! En hopelijk helpt de lactulose of anders de forlax. Zou rot zijn als ze een KMA zou hebben, maar eerst maar eens kijken of de verhoging van lactulose aanslaat.

Ik zou eerlijk gezegd niet meer weten wat Veda's schema was toen ze net groente begon te eten, dat soort dingen vergeet ik altijd heel snel :) Maar het is in het begin vaak even puzzelen, en dan kom je vanzelf wel tot een goed schema.

Pookie, hoe was het op het CB?

All, mijn vader was vandaag vrij, dus vanmiddag zijn ze langsgeweest om even wat klusjes hier te doen, altijd makkelijk zo'n superhandige vader :D Veda heeft vanochtend maar amper een uur geslapen, dus dit ligt nu een superdut te doen, ook lekker.

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    helaas Y is weer 100 gram afgevallen sinds dinsdag.
    Dat was dus weer bellen met het ZH.
    Voorlopig moeten we het aankijken op voorwaarde dat ze blijft drinken ( 500 ml per dag) en plasluiers blijft produceren.
    Als het eten slecht blijft gaan en ze nog meer afvalt moet de afspraak met de kinderarts naar voren worden getrokken om een aktieplan op te zetten.

Nu eerst nog even dierendagcollecte lopen.......helaas moet dat ook nog even gebeuren tussen de bedrijven door:(

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, ach, arme Y :( Rot dat ze weer iets is afgevallen :(
    Hoe voel je je er bij dat jullie het nu moeten aankijken? Is er niet iets wat jullie zelf aan de zweertjes in haar mond kunnen doen, of moet dat echt vanzelf genezen?

En dan ook nog een collecte moeten lopen, ik kan me voorstellen dat je hoofd daar nu even niet naar staat ;)

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sanne: Er is hier een hoop heisa geweest, ruzie tussen mensen en de moderators, mensen die geband zijn e.d. Eergister was het forum even gesloten om op te schonen (zoals ze zelf zeiden) en gister was het dus ineens de hele dag gesloten. Ik denk dat ze nu even echt goed schoon schip hebben gemaakt.

Ja ik zit altijd rond de 37 graden na mijn ei. 'normaal' zit ik nooit zo laag met mijn temp. Ik kreeg van FF ook een melding dat ik 3 fases heb gehad nu in mijn temp.. maar wat dat precies inhoud.. geen idee.

Ah dus hai kan de loempiatent overnemen, jummie :p Ik vind vietnameese loempia's altijd zoooo lekker. Ik heb een vietnamese collega gehad en die nam ze weleens mee. Zij hebben ook zo'n kar hier in de stad.

Hier was het vanmorgen trouwens wel lekker weer, vanmiddag niet en nu weer wel :)

BabyD: Je meisje gaat goed zeg. Alleen het hoofdje wat klein, nou ja beter dan te groot :p Nou, lekker flauw :) Ach zolang ze tussen de lijntjes zit.

Zou je niet eens kunnen vragen aan de HA of ze haar voor de zekerheid willen testen op kma? Dan is dat i.i.g gewoon uitgesloten.
    Ik zat rond die tijd 's middags met groentjes, rond 16.00u.

Mosa: Fijn zo'n vader, ik heb zo'n schoonvader. Als hier wat moet gebeuren vraag ik hem eigenlijk altijd automatisch, maf he. Roy is net zo technisch als een theezakje dus die vraag ik het liever niet hihi :):)

Pookie: Wat rot dat Y afgevallen is :( Ik weet toevallig dat er een kindje bij noah op het kdv ook zoiets had en daar deden ze slagroom door het eten wat ze wel naar binnen kreeg. Maar die was wel heel dun dus dat zijn wel extreme maatregelen. Sterkte ermee i.i.g!
    Owh en ook nog collecte lopen, ik mag eind november weer. Suc6!

All: Ik voel mee een beetje blont.. maar hoe krijg ik dat linkje van FF goed? hihi :) Ik snap niet waarom hij het niet doet.

Mijn kaartjes zijn eigenlijk altijd wel zo. Eerst is er geen touw aan vast te knopen en daarna is het mooi stabiel ;) Geen pijl op te trekken dus helaas.

Noah heeft weer iets 'nieuws'... hij gaat sinds een paar dagen in de box liggen spelen. Op zijn rug, net als een klein babytje haha. Eerst kon het hem allemaal niet snel genoeg gaan en nu gaat hij er weer bij liggen. Erg grappig om te zien.

Oja, en bink heeft roy gebeten :$ Best flink ook wel *oeps* Tja het is weer 'de tijd'. In de paarperiode zijn het echte terroristjes, die mannetjes. Ik kijk het nog even aan en anders laat ik hem castereren. Want ze kunnen echt zo erg bijten dan. Er zijn zelfs mensen die hun vingertopjes kwijt zijn geraakt :$ Hechtingen e.d zijn ook geen uitzondering en daar zitten we niet op te wachten natuurlijk. Als ze gecastereerd zijn hebben ze die hormoontjes niet meer.

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oh ik zie dat het wel is gelukt om mijn temp-kaartje van toen ik zwanger werd van noah eronder te zetten :)

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Weekend :D, ik wil zo graag slapen...

@ Pookie, vervelend dat Y nog meer is afgevallen :(. Hopelijk helpen de tips, gaat het al wel beter met de zweertjes in haar mond?
    Sterkte met collecte lopen!

@ Heisa, hmm heel wat gemist of niet ;)

@ Sterre, triphasic pattern is dacht ik een goed teken voor een eventuele zwangerschap. Na een innesteling zou je temp nog meer omhoog kunnen gaan waardoor je een triphasic pattern krijgt.
    Grappig zeg dat Noah weer in de box gaat liggen spelen :D

@ Sanne, leuk zeg (en lekker :p) dat Hai al snel in de loempiatent kan werken. Heeft hij daar zelf ook wel zin in?
    Wel spannend als jullie dan nu snel een nieuw huisje willen kopen!

oh we gaan eten.... tot straks!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hmm volgens mij is mijn kaartje zo te zien. Heb de bbcode erin gezet. Kunnen jullie hem goed zien?

Afrola: Ik zit er inderdaad net over te lezen.. zou wel te mooi zijn he.. ik durf niks te hopen i.i.g. maar het zou zoooo super zijn. Hihi word er gewoon een beetje zenuwachtig van :) Had mezelf net zo goed onder controle haha.
    Eet smakelijk!

Nou sanne heeft me op een idee gebracht. Ik heb soep gemaakt en ga daar vietnamese loempia's bij eten :D

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@sterre hahah en heeft het gesmaakt?? ja hai wilt het heel erg graag, en dan na 3 jaar stopt zijn oom er ook mee, dat moet dan via de wet eerst 3 jaar samen werken, maar ook wel mooi zodat hai het precies goed kan leren. en dan is het ff de vraag of ik er ook bij kom werken of hoe of wat, maar dat gaan we tegen die tijd nog wel even bespreken:)

en ja ik vind dat je een mooi kaartje hebt, maar oke, je hebt dus wel vaker zo'n hoge temp, haha ik snap dat je dr al zenuwachtig van zou worden als wij er echt voor gaan dan kan ik me denk ik ook moeilijk in houden hoor!

en heb je nou eigenlijk die vip nog genomen van ff? omdat je zei dat hij ook aangaf dat je een 3 fasen kaartje hebt, of geeft hij dat altijd aan? khep het nog nooit gezien denk ik, misschien omdat ik het nog nooit heb gehad, kan ook haha.

@pookie ow meid he bah wat balen zeg, wat zonde dat ze is afgevallen! ik hoop toch wel dat ze iets gaan doen, want dit kan toch niet zo! ik weet wel een beetje hoe je je voelt als je kindje niet wilt eten en zowat niets binnen krijgt, je bent zo machteloos! ik hoop echt snel dat er verbetering in komt! die kleine Y ook, tis sonde! kbedoel tis niet dat ze nou veel extra kilo's had zodat ze wat reserve had ofso. nou dikke knuffel hoor! en dan ook nog collecteren pfff

@afrola ja we willen hier al wel langer weg, maar nu willen we toch echt er wel voor zorgen dat het huis binnenkort verkoop klaar is en ons er ff in verdiepen welke makelaar we willen nemen enzo:) en dan eerst maar eens wachten totdat het huis verkocht is, en ondertussen kijk ik gewoon lekker huizen, vind ik leuk haha ookal kunnen we nog niets:p maar ik kan niet wachten tot we dit huis verkocht hebben en ergens anders gaan wonen:)

@sterre hoe zit het met jullie nieuwe huizen wens eigenlijk? kijken jullie nogsteeds? en staat jullie huis nou te koop of niet?

nou groetjes allemaal!

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sterre, oeh ik snap die zenuwen wel hoor. Zou ik ook hebben. Spannend dus. Eerst nog maar eens zorgen dat je je temp hoog houdt ;)

@ Mosa, heerlijk zeg dat je vader allemaal klusjes bij jullie kon doen. Zo makkelijk een handige vader (weet ik uit ervaring :D)!
    Werkdag ging erg moeizaam voorbij. Vooral vanmiddag :). Hopelijk kan ik het volgende week een beetje inhalen ;)

@ all, woensdag waren we naar de Apenheul geweest. Helemaal super! J vond het prachtig al die aapjes. Ze vond het helemaal leuk toen er een aap op mijn hoofd kwam en evenlater op papa's hoofd ging ze heel hard lachen :D. Ze vond het wel een beetje raar toen de aap op haar hoofd ging zitten. Probeerde ze door met haar hoofd te wiebelen de aap er af te laten gaan. Die bleef lekker eigenwijs zitten op zoek naar eten :D. Ik wist wel dat ze zoveel beestjes onwijs leuk zou vinden, maar dat ze de apen die zo dicht bij kwamen niet eng vond verbaasde wel een beetje maar was wel errug leuk :D!

Bij de Apenheul is het volgend jaar feest, daarom verkopen ze in de maand oktober bij de ingang van de Apenheul seizoenskaarten voor volgend jaar voor 19 euro pp (volwassene) terwijl de normale toegangsprijs 18 euro pp is. Wij hebben besloten dit te doen. 2 keer Apenheul en je hebt hem eruit. Maar geeft ook korting bij andere dierenparken zoals artis (50%) en blijdorp (50%).
    Leuke tip voor degene die niet al te ver van de Apenheul wonen ;)

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sanne, dat jullie al langer weg wilde weet ik wel hihi. Je hebt het al een paar keer gezegd. Maar dat het huis te koop stond vond ik al snel niet meer zo leuk. Elke keer het huis tiptop in orde hebben voor de kijkers had ik na 2 keer wel gezien :). Maar orienteren op ander huizen is wel leuk. Zou ik vooral doen, veel huizen van binnen bekijken gewoon om een heel goed beeld te krijgen van je mogelijkheden. Hopelijk kom je dan een droomhuis tegen die nog steeds te koop staat op het moment dat je je eigen huis verkocht hebt!

11. gimena

gimena Niet meer actief

@sterre heeey ik probeer jullie maar weer eens bij te houden soms was het pagina,s bij lezen :D
    gaat hier goed hoor :D sophie ook bijna 11 maandjes gaat echt verschrikkelijk hard.
    en hoe gaat het bij jou? en met de kleine?

12. gimena

gimena Niet meer actief

@pookie las dat y weer afgevallen is :(.
    hopelijk dat bij de latere onderzoek iets wordt gevonden.
    sterkte lijkt me echt heel moeilijk.

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een forumgedoe.
    Gelukkig doet ie het weer en zitten we al weer in forum nr 4 :)
    Zo gaat het wel snel.

Mosa, toch wel een goed boek he van Stieg?
    Het is er even inkomen, maar toen kon ik hem niet meer wegleggen.
    Gisteren dus heel vroeg op. Ging het vandaag beter,
    Hier was het half 6.... ik vrees dat wij weer winnen hier...

Pookie, hoe gaat het nu met Y?
    Och ik lees dat ze is afgevallen.

Afrola, hadden J en Svinthe soms een afspraak gisteren?
    Svinthe werd ook om 4.15 uur wakker en is niet meer gaan slapen.
    Erg vervelend hoor!
    De Aopelheul was dus een succes. Ik ben daar al heel lang niet geweest.
    Ik ga het onthouden!

Sterre, temp gaat zeker goed.
    Hoe was ie vandaag?

Sanne, en was het huis al verkocht of stond het gewoon nog op de site?

BabyD, fijn dat het zo goed gaat met je kleine meid.
    Over schema's: Daar kan ik je niet zo goed bij helpen.
    Svinthe is zo'n slechte eter/drinker dat mijn schema toch niet zou kloppen.

Mijn verjaardagsfeest gisteren op school was een groot succes.
    We hadden een junglefeest. Leuk hoor!
    de kinderen waren allemaal leuk verkleed en hebben een superdag gehad!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Wat een heerlijk weer hè?! Veda was weer op tijd wakker (6.45 uur) dus we hebben al lekker lopend boodschappen gedaan. Maar met dit weer is het natuurlijk heerlijk :)

O ja, ruzie tussen leden en mods hier op het forum :) Waarover kun je in vredesnaam ruzie krijgen op zo'n forum?!

Sterre, o jee, Bink die Roy gebeten heeft, dat zal zeer doen! Hopelijk valt het mee, en anders is het fijn dat jullie hem kunnen late castreren.
    Ik ben benieuwd naar je temp vandaag!

Afrola, hopelijk heb je vannacht (en vanochtend ;)) goed kunnen slapen!
    Fijn dat het dagje Apenheul geslaagd was!
    En zéker een leuke tip, die seizoenkaart voor de Apenheul! Wij wonen er best dichtbij, en aangezien mijn vriend 1 november jarig is, lijkt me dat wel een heel leuk cadeautje :D Maar ze zijn dus alleen in de maand oktober te koop?

Gimena, spannend hoor, bezig voor een brusje voor Sophie!

Hanna, balen voor jou, maar gelukkig voor mij was Svinthe idd vroeger wakker dan Veda :p Half 6, wat een tijd zeg ;) Hoe laat gaat ze daarna weer naar bed voor haar ochtenddut? Doet ze eigenlijk nog steeds 2 dutjes op een dag of inmiddels maar eentje?

Wat leuk, een jungle-verjaardagsfeest :) Wanneer heb je eigenlijk herfstvakantie, schiet ook alweer op of niet?

Sanne, wel spannend, dat jullie binnenkort jullie huis te koop gaan zetten! Vandaag is het open huizendag, en het huis naast ons staat dus te koop, en ik ben benieuwd of er mensen komen kijken. Het huis daarnaast stond vorig jaar namelijk maar 11 dagen te koop (en 7 kijkers in die 11 dagen :$) dus ik ben benieuwd of deze ook zo hard gaat.

Pookie, hoe is het nu met Y?

Melisa, hoe was het gisteren bij de gyn?

All, heeft iemand nog een leuke filmtip? Wij gaan vanavond eerst bij mijn schoonouders eten, en als we thuis zijn, willen we een film kijken dus vanmiddag ga ik even langs de videotheek (heet dat eigenlijk nog zo :)).

Fijne dag allemaal!

15. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames

jeetje wat een gedoe hier steeds zeg, dat de pagina er zo vaak uit ligt.. pff kvind dr nix aan;) hahaha en tsja waar moeten ze in godsnaam over ruzieen zeg:S maar we zijn er weer;)

@mosa ja heerlijk weertje he, hier ook, ik heb vanmiddag nog ff in de tuin inde zon gelegen, heerlijk hoor! en waar is jou tempkaartje eigenlijk? of laat je die nog ff weg? en volgens mij heet het nog wel videotheek, alleen kom ik daar nooit, hai douwnload altijd nieuwe films die dan nog niet op dvd zijn, net zo makkelijk:) maar even denken goeie film.... inception maar die is zeker nog niet op dvd? die hebben wij in de bios gezien, echt Super goeie film vonden we dat. met leonardo di caprio, je moet wel echt opletten maar wel heel goed:) en uhmm even denken .. ik vind the holliday ook heel leuk maar die komt volges mij binnenkort weer op de tv en is ook al wel echt wat ouder..verder weet ikff nix, suc6 in iedergeval met kiezen, en veel plezier met kijken haha

@sterre ik ben ook benieuwd naar je temp!

@hanna ik heb nog niet gebeld over dat huis, ze zijn op zaterdag dicht, ga ik vd week ff doen en dan hopelijk toch een xtje gewoon kijken, khep net ook op site's zitten kijken of iemand een huis zoals ons huis zoekt, en toch bij 2 makelaars wel mensen die ongeveer zo iets zoeken.. dus dat klinkt dan weer positief haha maar goed er staan hier heel veel huizen te koop.

@all

feli heeft vandaag een gek dagje:S

vanmorgen wou ze zowat niet slapen, uit eindelijk wel nog een uurtje misschien iets langer geslapen,

vanmiddag weer precies hetzelfde, terwijl ze helemaal indr ogen zat te wrijven en te doen, heeft ze half uurtje geslapen daarna supper chaggo en hele tijd brullen maar niet meer slapen natuurlijk...

naja dan maar vroeg naar dr bedje vanavond en hopen dat t morgen weer over is hahaha;)

hmm ik ga dalijk eens aan het eten beginnen, we eten echt iets te simpels whaha gebakken aardappeltjes met een kipburger whaha. khad ff geen inspiratie:p

nou groetjes!

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @afrola; wat een goede tip van de Apenheu, alleen jammer dat je de seizoenskaart alleen ter plekke kan kopen. Nu maar wachten tot volgend jaar en dan gewoon een keertje heen gaan. Wel leuk dat het dan feest is, misschien komen er wel meer mooie acties.
    Super dat J het ook leuk vond met de aapjes.

@mosa; Je bent nu echt ongi geweest, jammer hoor. En raar van die posi test. Ga je nu nog een keer testen of hij dan wel echt negatief is?

@sanne; O komt the holiday binnenkort weer op TV, ik heb alleen het begin gezien en wil hem nog wel eens afkijken.

Y eet weer........althans ze eet weer iets meer dan de voorgaande dagen. Haar mondje doet blijkbaar wat minder pijn. Het is ook zeker minder dik dus hopelijk vanaf vandaag een stijgende lijn in het eten en gewicht!

En wat een heerlijk weer vandaag, goed weer voor Bokketochie. Eigenlijk zou Y vandaag dus bij oma zijn en blijven logeren zodat wij aan de Bokketocht mee konden doen. Dat is een kroegentocht met bokbier en heel gezellig.
    Nu zijn wij dus thuis:( maar ik mag zometeen wel ff een biertje doen:)

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Haai,

Zo ik vond het echt irritant dat zp er vandaag weer uitlag. Ik had net een heel bericht getyped druk op verzenden en ik krijg de melding dat de site offline is, dus bericht foetsie :x.

Verder heb ik me wel vermaakt hoor ;)
    Vandaag plisse gordijnen besteld, kleine kapstok voor in de slaapkamer opgehaald, bloempotten gekocht voor in huis en bij een vriendin op house warming geweest. Na 1 1/2 jaar klussen mochten we eindelijk het resultaat aanschouwen :)

@ Pookie, super dat Y weer wat meer eet. Hopelijk houdt de stijgende lijn aan! Superweer vandaag. Maar vannacht beloofd het koud te worden. Jammer dat het bokkietochie niet helemaal door kan gaan. Maar je mag toch even gaan?

@ Sanne, lekker liggen zonnen, lekker geluilakt dus :p
    balen dat feli zo moeilijk deed met slapen. J heeft het de laatste tijd regelmatig, wandelen of winkelen is dan soms een uitkomst, hoeft ze alleen maar te zitten en om zich heen te kijken ;)

@ Mosa, de goedkope seizoenkaart is idd alleen deze mnd te koop zie Voordelige seizoenkaart
    Ik had in mijn vorige bericht wel filmtips gegeven, maar denk dat je er nu niet zo veel meer aan hebt ;)

@ Hanna, wat leuk een junglefeest :). Las op je hyves dat je verkleed was als boom, grappig :D. Vanochtend weer de klos om 5:30 ;). J werd om 5 uur wakker. Uieindelijk weten te rekken tot 6 uur voor ze wat drinken kreeg, daarna wilde ze nog een uurtje slapen :). Toen is mannetje eruit gegaan en mocht ik nog ff blijven liggen, heerlijk :)
    J is vanavond wel heel moe, hopelijk helpt dat morgenochtend ;)

Voor vanavond hebben we geen wilde plannen...

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Vanmiddag ging ik er ook even rustig voor zitten om hier te kijken, maar helaas. Hopelijk is het nu wel een beetje afgelopen met de werkzaamheden.

Sanne, mijn tempkaartje zet ik wel weer in mijn handtekening als er wat gaat gebeuren, en dat duurt nog wel even :)
    Ik merk dat ik het ergens wel confronterend vind om weer te tempen en weer met het zwanger willen worden bezig te zijn.

Uiteindelijk heb ik The Hangover gehuurd, ook al een iets oudere film maar die zou wel grappig moeten zijn.

Hopelijk is Feli vanavond wel makkelijk/goed gaan slapen!

Pookie, ik ga morgen nog een testje doen om te kijken of hij nu wel negatief is, ik ben benieuwd.

Wat fijn dat Y weer wat beter begint te eten! Jammer dat jullie je plannen voor vandaag moesten veranderen, maar gelukkig kon je vanavond wel eventjes gaan! Was het gezellig?

Afrola, gelukkig maar, dat je je vandaag wel vermaakt hebt ;) Ik ga heel hard hopen dat J morgenochtend wel wat langer slaapt!

En dat geldt natuurlijk ook voor Svinthe!

All, net bij mijn schoonouders gegeten en nu op tijd weer thuis zodat Veda gewoon hier naar bed kon gaan. Zo dus een film kijken, wel gezellig. De laatste paar zaterdagavonden hadden we iedere keer wat, dus ik vind het heerlijk om nu thuis te zijn :) Morgen hebben we een verjaardag, het dochtertje van vrienden is pas 1 jaar geworden.

Fijne avond allemaal nog!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    The hangover was eigenlijk een hele grappige film :D Heeft iemand hem gezien? Ik heb de helft van de film met een glimlach op mijn gezicht gezeten, dat heb ik niet zo vaak.

Slaap lekker allemaal!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    volgens mij ken ik The hangover wel. Maar meer zegt het mij nu ook niet. Ik ben echt heel slecht met films, titels en de inhoud. Eigenlijk net als bij boeken, ik haal gewoon alles door elkaar:p
    Gisteravond bokketochie was erg leuk, alleen papa is heel chagrijnig. Hij vind dat ik te laat ( 2 uur) thuis was. Uit protest doet hij dan ook niets met Y:x

Het wordt vandaag weer mooi weer, ff kijken wat we dan gaan doen!! In ieder geval frisse lucht voor Y, daar krijgt ze lekker honger van;)

Deel Deze Pagina