Sanne, fijn dat het gisteren een hele geslaagde dag was! En ook goed geslaagd met kleren kopen zo te lezen Ook fijn dat je je verder ook beter voelt! Afrola, krijgt je vader morgen de uitslag van eventuele uitzaaiingen? Zo ja, ik ga heel hard duimen dat ze niets hebben kunnen vinden! Pookie, ik nam eigenlijk aan dat het familie was die bij jullie verbleef, maar niet dus. Wel leuke mensen? Slaap lekker allemaal!
hoi dames heerlijk hoor zo'n maandag ochtend vrij! hahaha @pookie wat leuk dat jullie af en toe bezoek hebben in jullie kelder handig dat daar ook een douche is! @all pff feli was weer veel wakker vannacht helaas, en om half 7 wou ze ook niet meer slapen nu dalijk alvast alle spulletjes voor kdv klaar zetten en verder lekker opt gemak doen groetjes en werkse allemaal!
Goedemorgen, Hier weer een werkdag voor de boeg. @ Sanne, jammer dat je meisje moeite had met slapen vannacht. Hopelijk gaat het komende nacht beter. Werkse! @ Mosa, we krijgen morgen de verdere uitslagen en een behandeladvies. We duimen nog een extra dag @ Pookie, aha gewone vrienden. Maar wel heel gezellig dus. Hoe is het verder met je, weer helemaal beter? @ all, fijne dag en werkze
Hey dames, ben ik weer eens Afrola: Jij hebt je vrijdag erdoor heen gesleept met chocokruidnoten, JUMMIE! Ala ik ongesteld moet worden kan ik ook alles bij elkaar snoepen hihi.. dat heb ik eigenlijk pas gekregen na de bevalling, daarvoor nooit. Ah zie dat je geslaagd bent voor een mamafiets, fijn! Hanna: Dat was ook onze gedachten toen Noah in het begin zoveel huilde en hij door de prikjes ineens de héle dag stil was Zo zo ee cyclus van 26 dagen, ik ben jaloers! Heb je dat altijd gehad? Hahaha ik zag het pbje van afrola en dacht ook gelijk, hier gaat hanna verdwalen Maar ik ook ben ik bang Salapio: Wat leuks zeg dat het zwembad zo geslaagd was! Hier ook een echt waterratje, net als mama Suc6 met TUFfen! Oh lees al dat er goed nachtje tussen zat, fijn! Op naar meer Mosa: Ik kan er ook zo van genieten als we eten gaan halen hoor Lekker niks doen en bijna geen afwas. Aab het Feyenoord middagje hebben jullie inderdaad niks gemist, voor ons was het daarin tegen wel leuk Maar op een gegeven moment vonden zelfs wij het zielig worden hoor Loe: Ik vind het zo rot voor je, ik weet ook precies hoe je je voelt helaas. Noah stopte bij 4 maanden met huilen maar het kan je écht helemaal slopen. Ik was zo gestresst dat mijn bloeddruk op een gegeven moment ook alleen maar hoog was, verschrikkelijk. Ik snap dat je ook niet te veel wilt slepen met je mannetje maar als ik je een advies mag geven, probeer een osteopaat en waarschijnlijk heb je het niet gelezen de vorige keer dat ik het schreef maar een draagdoek is ook echt een uitkomst. Oh lees nu dat je een draagzak hebt gekocht, gewoon proberen hoor, het kan een enorme verlichting geven. Als wij een 2e huilbaby zouden krijgen gaat die desnoods dan en nacht de doek in haha.. nou ja niet letterlijk maar erin gaat het dan zeker Oh wacht het is een draagzak, nee daar is hij inderdaad nog te klein voor Ik zou de aanbiedingen van salapio en afrola zeker aannemen! Ik had/heb een draagdoen voor dummies dus hoefde niet te knopen Lees nu ook over de (verborgen) reflux. Noah had het ook heel erg! Hij spuugde ook veel maar hij had dus ook vaak zure oprispingen die niet gepaard gingen met spugen. Op die manier 'verbrand' hun slokdarmpje en dat doet gruwelijk veel pijn. Nadat we meds hadden gekregen van de KA ging het binnen een week héél anders. Djaar: Leuk dat jij een djaarman ook komen! Oeh de laatste week alweer, wat is dat snel gegaan! Heel veel suc6 alvast! Hoe ging trouwens het oefenen op het kdv? Pookie: Haha ik ben zo benieuwd naar Y! Lijkt me super lief als ze noah's handje vast gaat houden En het wii spelletje is geen eigen belang hoor, roy kan niet wii-en hahaha.. ik win ook altijd van hem Wie zijn die spanjolen eigenlijk? Hihi ben niet nieuwschierig Oh lees al dat ze eigenlijk van de buren zijn Sanne: Leuk zeg dat het dagje winkelen zo geslaagd was! Ik moet eigenlijk ook nieuwe schoenen maar het komt er steeds niet van. En een vriendin zwanger, leuk leuk! Werkse vanmiddag, lekker een kort dagje Zo en nu even posten!
Wil even melden dat ik gisteren de draag DOEK heb omgedaan en Lenn 'erin heb gehangen' , maar hij vond t helemaal niets. Hij brulde net zo hard of nog harder. De osteopaat ga ik heen, twee weken geleden al afspraak gemaakt, aankomende donderdag kan ik terecht. Verder heb ik nu het ziekenhuis (wij hebben het consultatieburo in het ziekenhuis) gebeld ivm evt. verborgen reflux, wordt morgen teruggebeld.........
Loe: Kindjes kunnen het in het begin inderdaad niet leuk vinden, noah gilde ook alles bij elkaar maar toen hij eenmaal lekker lag, lag hij fijn te snurken. Af en toe een liefkozend scheetje onder je neus...zalig haha Ah donderdag dus naar de osteo! Ik hoop heel erg voor jullie dat dat gaat helpen! Maar als ik terug denk aan je bevalling zal dat wel heel goed kunnen hoor. Noah heeft er (in combinatie met meds en draagdoek) ook heel veel baat bij gehad. Na de 2e keer ben ik niet meer terug geweest omdat het zo goed ging. Oh en ik ben niet tegen het cb hoor maar ik zou met reflux naar je HA gaan maar dan spreek ik alleen uit eigen ervaring. Hier zeiden ze dat hij verkouden was bijvoorbeeld ...Dat daardoor de bv niet lekker liep e.d... All: Hier een leuk weekend gehad. Zaterdag verjaardag gehad van ons samen, roy is 2 november jarig en omdat Noah de 3e jarig is willen we hem op die manier zijn eigen verjaardag geven en niet samen met Roy ofzo. Van mijn moeder heb ik een rode japanse esdoorn gekregen, ben er helemaal blij mee Ik heb ook al een 'gewone' japanse esdoorn dus het staat wel mooi hier in mijn kleine achtertuintje vind ik. Zondag een lekker lui dagje gehad, psv gekeken, veel gespeeld met Noah. Hij snapt nu het 'ik-kom-je-pakken' spelletje, zo schattig! Roy gaat hem dan pakken en dan komt hij snel naar mij toe 'gerend' en komt dan verstoppen bij mij En hij ligt dan helemaal in een deuk! *zwijmel* Wat een lekker kind hebben we toch Roy heeft trouwens nog een poging gedaan om mijn auto lamp te maken.... lamp is niet gemaakt en ik rij nu rond met een spanningsmeter/schroevendraaier onder mijn motorkap.. Die was ertussen gevallen en we krijgen hem er niet meer tussenuit...Heb zaterdag dus maar gelijk even mijn schoonbroer aangesproken en daar ga ik straks nog even naar toe. Die is automonteur dus dat gaat wel goed komen...hoop ik haha. Morgen moet ik naar de arboarts, ik ben benieuwd. Vandaag kon ik bij aankomst op het werk weer omdraaien richting huis...de verwarming deed het weer niet Ik vind het wel lekker hoor zo'n dagje vrij maar ik zou graag ook gewoon willen werken. Hier word ik alleen maar lui van Pff ik kijk dus ook er dus ook best tegenop als ik geen baan vind voor het eind van het jaar en de ww in moet...dat wil ik niet! Ik ben wel aan het solliciteren maar er is zo weinig en als er wel iets is hoef ik bij voorbaat al niet te komen op gesprek
Sterre, wat balen zeg, de banen liggen inderdaad niet bepaald voor t oprapen nu. En helemaal niet uitgenodigd worden is natuurlijk ook niet leuk. Qua verwarming zal ik in t verhaal wel achterlopen, maar wat was daarmee? Naar de huisarts kunnen wij niet. Het ziekenhuis heeft de huisarts telefonisch verzocht zich niet met de behandeling van L. te 'bemoeien' en alle zorg naar zich toe te trekken (ook omdat ze ons natuurlijk niet vertrouwden zucht, wij konden ons kind niet 'lezen'). Dus ik kan niet naar de huisarts, zij is hier ook geweest en heeft nog een keer verteld dat zij maar aan het verzoek van het ziekenhuis zal voldoen. En zo zit je dus muurvast qua hulp. Erg debiel.
Loe: ik hoop echt dat de osteopaat gaat helpen, maar ik hoor er echt heel veel goede verhalen over! Verder nog niet echt bijgelezen, vandaag weer een echte slechte dag. Nog maar 1 beschuit binnen gehouden. Morgen maar weer eens contact opnemen met de HA, urine na laten kijken.
@melisa; Bah, nog steeds misselijk. Bel maar weer de dokter hoor, je kan niet weer in het ZH belanden! @loe; donderdag Osteo, hopelijk werkt het! @sterre; niet leuk dat je solliciteert en niet eens op gesprek hoeft te komen. Solliciteer je op fucties waarvoor je nu leert of voor alles wat je leuk lijkt? Ha, de maakster van de taart heeft een hele mooie foto op internet gezet. dit was dus de Heerlijke taart.
@ Pookie, wow dat is een geweldige taart. (voor zo'n mooie taart moet ik nog wel even vaker oefenen hihi) @ Melisa, knuffie voor de misselijkheid. Hopelijk kan de HA nog wat voor je betekenen! @ Loe, m isschien kan de osteo wat voor je betekenen. Anders misschien toch maar contact opnemen met de KA uit het rotziekenhuis??? @ Sterre, leuk weekend zo te lezen, super . mORGEN NAAR DE ARBO. Ik heb wel posi ervaringen met de arbo-arts. Zal bij jou ook wel goed komen. Wel balen dat het zo moeilijk voor je is om een nieuwe baan te vinden . Kun je ook niet al als (leerling?)secretaresse aan de slag? PMS en snoepen, dit was de 1e keer sinds de bevalling dat het zo erg was. Ik heb het soms en soms niet, ik vind het maar niks die hormonsters!. @ all, ondertussen Greys anatomy te kijken, na 2 spannende nu een rare...
aghhhh had ik mn bericht helemaal af wil ik op verzenden klikken gaat tmis naja ff korte versie dan; @loe ik hoop dat de osteo gaat werken!! @melisa balen dat je zo weinig binnenhoud, dikke knuff hopelijk kan de HA wat voor je betekenen! @afrola suc6 alvast voor morgen! en ja, ik zat ook greys anatomy te kijken en ik vond hem ook wel gek nu ja :S ik snapte een paar dingen ook ff niet, ook w.s. omdat ik halverwege ineens inhaak.. @sterre lekker hoor dat je weer naar huis kon vandaag dagje extra vrij is nooit mis maar is je baas nog van plan om die verwarming te maken of laat hij het maar een beetje zo omdat hij toch binnenkort ermee wil stoppen?? @pookie geweldig leuke mooie taart @mosa lekker dagje gewerkt vandaag? @all hier alles zn gangetje, met hai en mij weer eens niet je van het, en vraag me soms af hoe dit nou toch moet met ons.. naja we shall see morgen weer hele dag werken groetjes!
Loe, dikke knuffel van mij! Jammer dat Lenn niet zo blij was in de draagdoek. Misschien een kwestie van even wennen? Sterre, succes morgen bij de Arbo-arts! Oei, niet zo'n handige autolamp-maak-actie. Handig een automonteur in de familie. Mijn zwager is ook automonteur Fijn dat jij ook gelijk dacht dat ik ga verdwalen.... Oeioeioei, als dat maar goed komt.... Ik heb nadat ik met de pil was gestopt voor Svinthe altijd wel een aardige regelmatige cyclus gehad... Het ziet er naar uit dat dat zo is gebleven! Salapio, met sintliedjes kan je niet vroeg genoeg beginnen Hier ook al gezongen: Hoor de Svinthe waait door de booooo-men Sanne, oei, voor jou vroeg op vanmorgen. Heeft ze overdag wel goed geslapen vandaag? pookie, wat een geweldige taart!!! Mosa, Svinthe was gisteren pas om 8 uur wakker ofzo en toen hebben we het ochtendslaapje gerekt omdat ze anders zo laat in d emiddag nog zou gaan slapen. Dus meer een beetje gestuurd. op zich ging het wel met 1 slaapje, maar 2 is duidelijk nog beter. Weten we dat ook weer! Morgen nog een dagje werken en dan heerlijk weer 2 dagen vrij! Nu de laatste fles geven en dan lekker naar bedje toe. Weltrusten allemaal!
Hoi dames, Even kort voor het slapen gaan. Afrola, morgen dus de uitslag, spannend hoor! Ik duim heel hard en denk aan jullie! Salapio, jammer dat het nog steeds TUF-fen is Sterre, succes bij de arboarts morgen! Maar wat vervelend dat de verwarming het telkens niet doet En lastig hoor, een nieuwe baan zoeken. En vooral in deze tijd natuurlijk, maar zoek je al een beetje in de richting van je opleiding of is het daar nog te vroeg voor? Loe, jammer dat de eerste keer draagdoek geen succes was! Fijn dat jullie deze week bij de osteopaat terecht kunnen, hopelijk helpt het ook bij Lenn, want je hoort/leest er idd hele positieve verhalen over. Melisa, wat ontzettend klote dat je nog steeds zoveel moet overgeven Goed dat je morgen weer even contact opneemt met de ha! Pookie, WAUW, wat een mooie taart Echt heel mooi gemaakt zeg, mijn complimenten voor de maakster! En leuk met dalmatiërs, maar kon eigenlijk ook niet missen hè?! Sanne, wat rot dat het weer niet zo lekker loopt tussen Hai en jou! Gaat het altijd om dezelfde dingen waar jullie botsen? Hanna, oke, dus nog een beetje zoeken tussen één of twee dutjes. Ik was een tijd geleden ook aan het rommelen met twee of drie dutjes, maar uiteindelijk toen ik het weer helemaal aan Veda overliet, ging ze eigenlijk heel soepeltjes naar twee dutjes. Maar ik hoop dat ze voorlopig nog wel op twee dutjes blijft, ik vind het zo wel lekker. En of ze hier nu om 2 of om 4 uur naar bed gaat voor haar laatste dutje, rond 8 uur 's avonds is ze nu gewoon moe, dus dat is lekker All, vandaag een drukke dag gehad op mijn werk. Wel iets eerder naar huis gegaan, want mijn broer en schoonzus kwamen terug van vakantie. We hebben met z'n allen bij ons gegeten (mijn moeder had gekookt tijdens het oppassen), en dat was heel gezellig. Ze hadden ook wat cadeautjes voor Veda meegenomen, en die vielen heel erg in de smaak Zometeen lekker slapen!
goedemorgen allemaal Hier even een groet van Djaar!!! Het oefenen op het kdv was goed gegaan. J heeft er keurig haar fles leeggedronken (200ml) echter maar 15 min geslapen. Ze heeft haar ogen uitgekeken en zich flink nat gespuugd en gekwijld. Toen we haar ophaalden viel ze in de auto meteen in slaap en heeft thuis lekker nog 2 1/2 uur verder geslapen. Voor ons is het ook voorbij gevlogen, wij zijn de boodschappen gaan doen. Vandaag ga ik even mijn huisje poetsen en bezoek ontvangen. Morgen gaat J een hele dag naar het kdv en ga ik met mijn zusje naar de stad. Ik had de hoop na de zwangerschap weer wat kleding aan te kunnen maar helaas. Nu is het ook wel zo dat mijn nieuwe functie (tijdelijk) iets andere kleding vereist dus ....... Helaas ben ik lang en nog steeds te zwaar dus het shoppen is een waar drama voor mij. Hopelijk wordt het een leuke en geslaagde dag. Tot zaterdag !!!
T heeft het vannacht super gedaan: 21u en 1u, wakker om 630. Jammer genoeg werd M wel wakker om 1u en om 5u, maar sliep beide keren heel snel weer verder. T zit duidelijk in de 'als mama meer dan een meter van me verwijderd is dan ga ik heel erg zielig huilen of mopperen of op een andere manier aandacht trekken' ...
Djaar: is je verlof voorbij meid? Succes met werken weer. Hoeveel dagen ga je werken? Hanna: Chelsey redt het soms met 1 slaapje, maar vandaag heeft ze er weer 2 nodig. Het is net wat we gaan doen. Ze kan het slaapje 's morgens overslaan, maar nog niet altijd. Sanne: jullie relatie blijft wel vlammen he haha. Hier ook hoor, maar we hebben er mee leren omgaan. Pookie: krijg er honger van. All: vanmorgen HA gebeld, deze was op vakantie. Kon ik bij een andere terecht. Had ik geen zin in, dus heb gevraagd of ze de tabletten om willen zetten in zetpillen om uit te proberen. Was geen probleem. Scheelt me weer een hoop uitleggen etc. Salapio: kijk je niet uit naar de dag dat beide kindjes lekker gaan uitslapen? Of komt nummer 3 dan?
Haai, We hebben vandaag een rare uitslag gekregen. Er was goed nieuws dat de lymfklier schoon was. Maar op een foto was een vlek te zien die op de scan niet meer te zien was. Dat snappen ze niet en nu weten ze ook niet meer zeker of dat wat ze dachten dat een tumor is of dat wel een tumor is. Maar ze weten niet wat het anders kan zijn . Nu krijgt mijn vader morgen weer een onderzoek om te onderzoeken wat het wel is. En ze doen opnieuw uitgebreid bloedonderzoek. Ik snap het nu ook niet meer . Maar weer een week wachten .
Raar verhaal afrola, hopelijk komt er volgende week toch goed nieuws... De medische wereld kan ook nog steeds niet alles verklaren.