Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Gelukkig geen buinverlies meer gehad..steken in je buik hoort er gewoon bij hoor..Heb ik zelf ook erg last van gehad en steeds het gevoel hebben dat ik ongi ging worden..

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja, hier ook eentje die ziek zwak en misselijk was in het begin..en enorm veel en vaak koortslippen..Ach, hoort er gewoon bij denk ik dan maar..je weerstand krijgt even een dreun als je zwanger bent..

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ik hoop dat je snel opknapt..bij de longarts doen ze geen leuke onderzoeken..hahaha..heb vorige week een naar onderzoek gehad..

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Nu ben ik ook erg nieuwschierig naar de naam hoor..mag ik hem ook wten?? Stuur anders maar even een pbtje..:p

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    :Dgrappig, de tweede naam van onze kleine meid is ook Leona:D
    We hebben schijnbaar dezelfde smaak..hahaha..
    Wij zijn ook nog druk aan het brainstormen over een naam..
    We hebben al wel een paar opties..

6. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    hahaha, wat een pech, gelukkig is het al snel vrijdag!! Ben zo benieuwd!!!!gelukkig zag alles er goed uit..

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, haha dat topic is echt geweldig :D

Salapio, Svnithe kjkt wel Bumba en dan een filmpje... daarna oopt ze wel heen en weer tussen boekjes/speelgoed en dan weer de tv.

Loe, och balen meid zo'n nacht... :(
    Ben je er intussen al achter waar het pakje van de H&M is gebleven?

Zo, Svinthe ligt lekker te slapen.
    Ze is vandaag in de wat-zal-ik-eens-doen-wat-ik-zeker-niet-mag-zodat-mijn-mama-weer-gezellig-naar-mij-toe-komt-dag...
    PFFFFFFFFFFF heerlijk nu even rust!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Hanna, het reizen naar mijn werk hakt er nu zeker in ;) Op mijn werk gaat het prima, maar eenmaal weer thuis ben ik helemaal bekaf van de terugreis. Best irritant, maar gelukkig kan ik dus geregeld thuis werken.

Een vermoeiend dagje voor jou zo te lezen, geniet maar even goed nu ze op bed ligt :)

Sterre, de fysio heeft een praktijk aan huis, dus in dit soort situaties kan ze iets makkelijker wat langer niet werken, maar ik verwacht dat ze na het weekend contact met me opneemt. Dat hoop ik ook wel, want het wordt nu wel de hoogste tijd.

Klinkt erger als het is, maar voor de kerst wilde ik al naar de kapper :) Het mag nu dus wel een keer, maar om 16.00 uur kan ik terecht.

Ach, arme Noah met al z'n tandjes :( Niet zo gek dat hij daar zo'n last van heeft, en ook rot voor jullie natuurlijk! Denk je dat ze bijna door zijn?

Leuk topic :D Ga ik vanavond op mijn gemak eens doornemen.
    Hoe ik erbij kom weet ik niet, maar zwem jij nog iedere week?

Salapio, ik snap dat je nu al blij bent met 5 uur, maar je hebt best kans dat het binnenkort wat opschuift :) En over twee weken gaat de klok een uur vooruit, hopelijk helpt dat ook ;)

Loe, statistiek ís ook gewoon hartstikke moeilijk :) Vreselijk vond ik dat!
    En ik gebruik ook nooit mijn titel hoor, maar bepaalde instanties gebruiken het blijkbaar.

Nbroen, wat fijn dat het beter met je gaat! Benauwdheid is heel vervelend natuurlijk!

En je hoort onze naam wel als het zo ver is ;) Ik vind het ook wel leuk als het een beetje een verrassing blijft. Zijn jullie al uit de naam? Oh, jullie zijn nog bezig lees ik :) Wat toevallig van Leona! Haar eerste naam begint met een M toch? Ik zit even te denken of ik de naam weet, maar volgens mij wel.

Pookie, hoe gaat het nu met je?

Melisa, hoe hebben jullie het gehad? En ging het goed met Chelsey?
    En weet je al wat over je vriendin?

All, ik heb weer een poepmonster ;) Al 5 keer vandaag, waarvan twee keer langs de luier, erg lekker dus. Gelukkig past mijn moeder op, dus ik heb er pas 2 zelf gedaan vandaag :D

Nu weer verder werken...

9. Loe

Loe Niet meer actief

Lekkere ben jij Mosa, de lekkende poepluiers aan je moeder geven wahhaha (niet happen he). Ga je nog iets speciaals laten knippen aan je haar?

Hanna, oef vermoeiend. Ugcheugche. Volhouden. Svinthe weer wakker?
    Het pakketje is weer meegenomen door die kerel, alleen hij heeft dus wel lekker aangegeven (kan ik dus zien op mijn pagina bij h&M) dat hij het heeft afgeleverd. Hij zal anders wel geen geld krijgen. Maar ben het zo zat dat hij (Voor ons doen dan) zo vroeg op de stoep staat telkens. HIj ziet ook iedere keer dat alles dicht zit en dan toch 2,3 keer aanbellen. Ik heb echt geluk dat L. er niet wakker van is geworden beide keren.
    Ben benieuwd of hij vanmiddag nog komt dan.

Oja, de bruiddschoenen zijn terug naar engeland. Heb nu een ander paar besteld, misschien beter voor mij, open schoenen, want ik heb 1001 drukplekken. En aangezien we toch in augustus trouwen! Ze waren flink in de aanbieding en in maat 40 (vorige keer had ik 41 besteld voor de zekerheid, veeeeeel te groot). Ik hoop zo dat ze deze keer passen, tis de laatste keer dat ik besteld vanuit engeland, want het kost natuurlijk wel iedere keer verzendkosten. Ik ben wel super benieuwd!

Hieronder een fotootje van de schoenen.:D

Ik heb een vraagje aan jullie: L. heeft dus een ministukje (wel over de hele breedte) van zijn twee ondertanden door. Sinds een week wil hij heel graag de fles en begint te huilen als hij eraan begint??? En dan maar weer erin en weer eruit. En weer erin en weer huilen en weer eruit. Zucht. Totdat hij gelukkig na tien minuten de fles gewoon leegdrinkt. Tegen het einde begint hij enorm te babbelen en weg te kijken van de fles, dus dan hoeft hij ineens niet meer. Hij drinkt ook korter dan normaal. Zou dit passen bij het tandjes doorkomen of zou het toch wat anders zijn?

10. Loe

Loe Niet meer actief

Verdorie, nou zijn ze te smal.......... nou ja, geprobeerd. Nou houd ik maar op met bestellen en ga maar gewoon in de winkels kijken van de zomer.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Geen idee wat het inhoud als er vocht achter het hartje zit maar het klinkt wel akelig :(
    Ik denk niet dat het een sprong is maar weet wel zeker dat het tandjes zijn, ik zie ze zitten ;)
    Toch is 05.00u stiekem ook best vroeg :) Maar als jij er blij mee bent, ben ik dat ook (voor jou dan) :p

Loe: Oef jullie ook al zo'n dramanacht :(
    Owh en dan ook nog een pakketje niet geleverd krijgen maar dat staat wel aangegeven op de site :( Heb je er al achteraan gebeld?
    Wel vervelend inderdaad dat die man zo vroeg komt en evengoed aan gaat bellen terwijl alles nog potdicht zit ;)

Ik ben inderdaad met Noah naar de HA geweest. Hij heeft nu voor 2 weken een pufje om te kijken of het dan beter gaat.
    Leuke schoenen! Owh lees nu dat ze te smal zijn, wat balen! Inderdaad maar naar de winkel dan.
    Geen idee of dat met die fles te maken kan hebben met tandjes. Noah heeft het niet gedaan i.i.g.

Nbroen: Wat grappig dat jij en Mosa dezelfde 2e naam hebben voor jullie dames :)

Hanna: Ojee, dat zijn van die mindere dagen als ze dat denken he :( Suc6!

Mosa: :$ Dan doe jij er toch iets langer over om bij de kapper te komen dan ik :p:D Ik denk dat ik morgen en anders na het weekend even bel... *als ik eraan denk*

Dat ene kiesje was van de week al door, dat hoektandje ernaast is bijna denk ik, daar zie je al echt zo'n puntje onder het tandvlees. Aan de andere kant zie je ze ook goed zitten maar nog niet ver genoeg dus ik denk dat we er nog wel een minimaal een week mee zitten ;)

Haha, ja ik zwem nog iedere week, vanavond mag ik weer. Maar ik ga er even niet graag heen omdat ik het vreselijk koud heb steeds :( Ik heb het er 2 weken geleden met de lerares over gehad en die zei dat ik gewoon moest stoppen als het niet (meer) gaat. Ook omdat we van die banden om hebben en er een 'riem' om je buik zit. Ik keek wel even af.. misschien als het beter weer wordt dat het dan minder wordt :)

Suc6 met je poepmonster!

All: Nou nou, allemaal dames met titels hier.. ik alleen mevr. :):p

Jeetje, krijg ik eindelijk mijn getuigschrift binnen, zijn mijn voorletters verkeerd :( Altijd gewoon goed gegaan, ook op salarisstrookjes e.d en nu ineens niet ;) Volgens mij doet hij het er gewoon om :x Maar weer m'n advocaat gebeld en nu mijn ex-baas een mailtje gestuurd dat hij een nieuwe moet sturen *zucht*

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Alles hier onder controle, wel druk:(
    morgenavond dus even lekker relaxen in de sauna.

Net de badkamer deels schoongemaakt en de keuken en de wc gepoetst.

Nu ff lekker de MOL kijken.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, wat jammer van de schoenen! Kun je ze wel terugsturen of ben je dan een vermogen kwijt aan verzendkosten?

Het huilen met de fles door tandjes komt mij ook niet bekend voor, maar wie weet is het nog steeds gevoelig? Zijn ze al wel echt helemaal door, of zitten ze nog onder zijn tandvlees?

En vervelend van het H&M-pakketje! Hopelijk komt hij snel opnieuw en dan op een betere tijd! Hier komen ze meestal rond half 12 als ik een pakketje krijg, wel een fijne tijd.

Sterre, reminder voor morgen: kapper bellen :p

Hmm...altijd rot, die tandjes/kiesjes die door moeten komen ;) Ik hoop echt dat het komende nacht beter gaat!

Oke, dus je zwemt nog wel :) Wel jammer dat het zo koud is telkens, dan ga je niet voor de lol. Gelukkig gaan we weer de goede kant op het het weer, hopelijk krijg je er dan weer meer plezier in.

Wat een ontzettende sukkel toch, die ex-baas van je :x Het lijkt er ook echt serieus op dat hij het erom doet, lekker kinderachtig ;) Nu nog een kloppende krijgen en dan is het écht klaar :)

All, weer een stukje van mijn haar af, toch iets van 7 cm en meer in lagen, zit wel weer fijn.
    En de fysio belde vanmiddag trouwens, of ik morgen om 9 uur kan :D Nou, graag! Daarna even winkelen met mijn moeder, gezellig :)

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Werk je nu wel weer in het lab? Je hebt nu wel weekend toch? Wel vervelend dat het zo druk is op je werk, kun je in het weekend wel genoeg bijkomen vind je?

En het huishouden blijft ook maar doorgaan hè? ;) Veel plezier met de Mol zo!

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik heb mijn werk in d fabriek overgedragen aan een collega, daarbij dan niet veel intensief werk gedaan in de fabriek en niet lang gebleven. En nu mag ik dus de monsters gaan verwerken en analyseren op het lab.
    Maar nu eerst weekend:)

@loe;waar ben jj dan Drs in? En statistiek, heb ik ook gehad, was nog een van mijn beste vakken op de labopleiding.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jij held :cool: :D
    Op een gegeven moment heb ik bijles gehad, daarna haalde ik meestal 8-en, maar daarvoor was het echt helemaal niks.
    Diegene die bijles gaf, had er gewoon zijn beroep van gemaakt. 10 euro per uur, 5/6 studenten tegelijk en cashen maar :D Ik denk dat minimaal de helft van de psychologiestudenten naar hem toe ging :)

Fijn dat je het werk in de fabriek overgedragen hebt, hopelijk komen er dan in ieder geval op het gebied van je gezondheid rustigere tijden aan :)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mupet, ik zie dat je online bent, dus bij deze wil ik je heel veel succes toewensen voor de echo morgen! Hopelijk ziet alles eruit zoals het eruit hoort te zien, en hopelijk is morgen wel te zien of jullie een jongetje of een meisje krijgen :)

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Yes, ik wist dat Karin er vandaag uit ging! Trailer voor deze executie was ook best duidelijk.

19. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoii dames

@mosa thnx thnx! en veda weer zo aan de diaree, tis sonde!!

@kapper.. misschien span ik wel de kroon..? kben sinds delano zn geboorte niet meer naar de kapper geweest!!! Erg he.. moet ook wel nodig..maarja, kneem er de tijd niet voor.. straks in mn verlof weer alle tijd voor denk ik dan maar;) hahahaha

@loe pff jeetje wat een nacht bij jullie zeg! dikke knuff! en huilen bij fles komt me wel bekend voor, maar niet door doorkomende tandjes, maar L heeft al iets tegen reflux toch? dat was het namelijk toen bij Delano. en jammer joh vd schoenen! en hopen dat je paketje wel nog komt dan.. misschien bij de buren afgeleverd??

@titels.. wow wat zijn jullie slim allemaal zeg! kom ik daar met mn mbo opleidingkje.. hahahaha

@sterre tis sonde noah zo'n last van zn doorkomende tandjes! bij delano komen ze ook allemaal tegelijk, khep het idee dat die dalijk heel zn gebit al heeft zitten zoveel komen er steeds achtermekaar en tegelijk door! en die ex baas van jou men.. pffff!!

@bereke hoe is het gegaan met je meisjes vandaag opt kdv?? ze zullen wel moe zijn nu na zo'n dagje of valt het mee?

@salapio ah opzich best een goede nacht, al zou ik 5 uur ook nog echt wel vroeg vinden!! maar ik heb totaal geen voorkeur voor geslacht, maar heb gewoon zo'n voorgevoel weer, maar ik vind alles prima, maar wil het wel graag weten, ook omdat dit bij delano toen niet gelukt is.

@all

morgen de 20 weken echo:D woehoe kben benieuwd of we nu wel duidelijk kunnen zien wat het word! en gewoon ben ik benieuwd naar de cm/ en gewicht en allles :D lekker ff spieken

manlief is ook lekker heel de dag thuis dus dat word wel een gezellig dagje zo:)

nou dames, kga nog ff bankhangen, groetjes!!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, herkenbaar dat brullen - ik noemde het brullen ad borst :D. M en T hebben ook beiden een of meerdere periode's van flesweigeren gehad. Ik heb de schuld gegeven aan tandjes, hoewel het soms ook met sprong te maken had. Kan ook komen door oorpijn, keelpijn, snot ed ... Maar als zn tandjes duidelijk doorkomen, zou ik zeggen dat dat het is.

EUhm. Heb nog meer gelezen maar dat is niet helemaal blijven hangen. O ja! Sterre dr initialen waren verkeerd = balen! Mosa heeft mooi de poepbroeken kunnen ontlopen. Pookie is blij dat Karin eruit is (nietdatikdaarwatvansnaphoor). Zoiets?

Hier alles best. Maar ben supermoe. Dus ga denk ik zo al naar bed. Lekker lezen. Ben Vrijheid aan het lezen van Jonathan Franzen. Ik geloof dat Obama het een geweldig boek vond ... ben het tot nog toe met m eens. Morgen weer aan het werk en mag om 7u de deur uit :)

Deel Deze Pagina