Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, volgende week de finale of niet? Ben je al helemaal zeker van je mol?

Mupet, nou, deze keer heeft Veda geen diarree, ze poept gewoon veel :) Sowieso poept ze standaard 2/3 keer op een dag, ik weet eigenlijk niet eens hoe dat bij andere kindjes is.

Dus, hoe vaak poepen jullie kindjes? :)

En jij spant dan zeker de kroon met niet naar de kapper gaan :D Jij hebt krullen toch? Wil je trouwens binnenkort eens een buikfoto maken?

Nou, nogmaals succes morgen en een fijne dag met z'n drietjes :)

Bereke, ik ben ook erg benieuwd hoe het met je meisjes is gegaan vandaag? En met jullie natuurlijk ;)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, geniet van je boek dan maar! En ik wil eigenlijk zeggen, succes met vroeg opstaan morgen, maar waarschijnlijk zou je ervoor tekenen om tot iets van 6 uur te kunnen slapen ;)

T is vandaag trouwens 1 jaar, 1 maand en 1 dag zie ik, grappig :)

3. Loe

Loe Niet meer actief

Sterre, wat een drol die ex baas van je! Sneu van hem hoor. Nog even doorzetten en je bent er vanaf.;)

Pookie, fijn dat je je werk wat hebt kunnen aanpassen. Hoe gaat het nu?
    Ik ben drs. in de sociale wetenschappen jaja. Was dat jullie nog niet opgevallen hahaha.:p Nou ,ik vond de propedeuse statistiek echt ver-schrik-ke-lijk!:$ Jij echt een rechtse knobbel dan (of een linkse?):D

Ik ga even bankhangen nog vanavond!

Fijne avond allemaal!:)

Succes morgen mosa bij de fysio! En niet te lang winkelen he.;)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, nou, lang winkelen wordt het niet hoor, ook al doe ik niets dan heb ik op het moment al last van mijn onderrug en stuitje :)

Bankhangse!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Even tussen de mol kijken door mailen.

We hebben een heerlijke nacht gehad in Noordwijk. Eerst langs mijn vriend, daarna lekker uit eten, C. in bad gedaan, en om half 10 lag mevrouw eindelijk in bed. Helaas was ze om 6 uur weer wakker, vond ik niet zo haha. Ik heb een late checkout geregeld, dus we hoefden pas om 3 uur uit de kamer. Kon C. nog lekker slapen.

Helaas kwamen we thuis en zag ik dat de kat ziek was, dus man is nu met em naar de dierenarts. Ik denk weer blaasgruis. Zielig hoor.

ohhhh wie is nu de mol!? Het is nu 21.22 en ik wil het nu weten! Gatver ze zeggen het niet!!!!!!!!!!!!!!!!

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oh ja, mijn vriendin werd vandaag ingeleid, dus ik zit al de hele dag te wachten op het sms'je waarin staat dat ze weer mama is. Maar ik hoor nog maar niets.

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Oei dat is dan toch wel spannend!

En dat de Mol vandaag niet bekend zou worden was te verwachten. Volgende week immers nog een aflevering.
    Maar juist bij deze laatste gaan ze je aan het twijfelen brengen.
    Ik blijf echter bij mijn eerste ingeving: Art!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even bijgelezen, maar een korte reactie...

Melisa, fijn dat je het zo leuk hebt gehad.
    Hoe vond C het strand?
    Je vriendin houdt je wel in spanning he?

Mosa, oei, weer zo'n last van je rug. Fijn morgen langs de fysio.
    Shop se daarna :D

Sterre, balen van die verkeerde naam op je papieren...
    Sukkel zeg die ex-baas.

Mol, mijn mol Karin is er uit :(
    Gelukkig pas aan het einde he.
    Ik benzo benieuwd wie het nu wel is....
    Nog een week wachten *zucht*

9. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi,
    Heb niet bijgelezen. Onze laptop was kapot en we hebben sinds deze avond een nieuwe. Ben al sinds 18u30 aan het proberen alles te installeren. Niet echt een groot succes dus ;).

Eerste dag op de opvang is redelijk verlopen. Alleen wou L. niet slapen deze avond. Hopelijk drinken ze dadelijk goed en slapen ze goed. En verloopt alles morgen al net iets vlotter.

Hopelijk heb ik dit weekend wat tijd om bij te lezen en te reageren!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, fijn dat het gezellig was, ondanks het vroege wakker worden van Chelsey :) Lekker van die late checkout!
    Beterschap voor de kat, en hopelijk morgen goed nieuws over je vriendin!!

Hoe gaat het nu met je bekken trouwens?

Hanna, o jee, jouw mol er dus uit :D

Bereke, daar was je weer :) Balen van de laptop, maar gelukkig hebben jullie nu alweer een nieuwe. Hopelijk lukt het een beetje met de installatie!

En fijn dat het vandaag redelijk ging, ik denk dat dat goed is voor de eerste dag. Morgen gaat het vast iets beter, komt goed :)
    Heb je zelf ook wel een beetje een leuke dag gehad? Nog wat kunnen vinden met winkelen?

All, slaap lekker!

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden ik probeer alles bij te houden, maar lukt nog niet echt ben nog erg verkouden en lig vroeg plat.

Sorry..

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Er wordt hier 1 of 2 keer per dag gepoept :D

Bereke: Fijn is dat als je laptop kapot is. Mijn PC is ook al 3 weken kapot en ik krijgt hem niet meer aan de praat. Gelukkig hebben we ook een laptop als backup.

Ricmar: Hoe voel je je nu. Kan je het een beetje beseffen?

All: De kleine slaapt nu weer een stuk beter. Hij slaapt nu al bijna 2 weken weer in zijn eigen bedje. Dus ik kan ook weer normaal slapen. Hij is alleen wel al om 5 of 6 uur wakker maar ja, kan niet alles hebben.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik voel me goed, slijmvliezen zijn alleen erg opgezet dus verkouden en hoesten, maar komt goed..

Gister was ik onzeker of het wel goed zat maar vanmorgen en knaltest van kv binnen 30 sec..
    en temp was weer omhoog.
    (had getempt omdat ik dacht koorts te hebben en gisteren was temp laag).
    Maar misschien nog een dipje?? weet niet of dat kan, maar ga nu ook niet meer tempen, tenzij ik denk koorts te hebben .

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pookie: Alvast veel plezier voor vanavond! Lekker hoor naar de sauna. Na het zwemmen liggen die cabines in het zwembad ook naar me te knipogen iedere keer :p
    Statistiek :(.. geen idee wat dat voor vak is ..

Mosa: Lekkere nieuwe coupe :) Ik vind dat ook altijd zo fijn en denk dan altijd, nu ga ik het echt bijhouden maar ja.. dat heb ik met zoveel dingen en het komt er nooit van :)

Fijn dat je dadelijk al terecht kan bij de fysio!
    Noah poept eigenlijk maar 1 keer per dag, soms 2 x maar kan er bijna altijd de klok gelijk opzetten haha. Altijd 's ochtends na de fles en boterham :D Tja ruimte voor ruimte zeg ik altijd maar :p

Mupet: Suc6 bij de echo vandaag!!! Hopelijk hebben jullie 'em goed in elkaar gebreid en kan je nu wel zien wat het is :)

:$ Dan span jij inderdaad de kroon met niet naar de kapper gaan! Haha :D
    En ik heb ook geen titels hoor :p Je bent dus niet alleen ;)

Salapio: Werkse vandaag en hopelijk een beetje redelijk nacht gehad!

Melisa: Wat fijn dat het zo geslaagd was naar Noordwijk!
    Maar wel balen van de kat :(
    Hoe is het met je vriendin? Oh lees al dat je nog niets weet, jammer.

Hanna: Jouw mol is gesneuveld net voor het eind.. awhh.

Bereke: Hopelijk gaat het nog lukken met de nieuwe laptop! En gelukkig alles goed gegaan. Hopelijk hebben de meiden goed geslapen ondanks alle nieuwe indrukken.

Ricmar: Maakt toch niet uit! Als je af en toe om het hoekje komt kijken en laat zien dat het goed is, is het goed :)
    Oh en inderdaad niet meer tempen hoor, wordt je inderdaad alleen maar onzeker van. Bij Noah zakte mijn temp ook nog weleens en zat dan helemaal in zak en as :)

Sheann: Oef, dat is best vroeg. Wilde hij niet in zijn eigen bedje meer dan?

All: Redelijke nacht gehad, gelukkig!

Ohhhh voor ik het vergeet! Ik ben erachter wanneer bumba komt... NL3 rond 8.15u :D Kwamen we toevallig net bij uit. Noah helemaal gelukkig haha.
    Gister hebben we samen nieuw leesvoer gekocht, mam een boekje van Stefke King en Noah een boekje van .. Bumba :p

Dadelijk op visite bij mij moeder. Ze mist Noah best erg nu. Tja eerst had ze hem natuurlijk 2x per week en nu niks meer dus ik probeer elke week wel even naar haar toe te gaan met hem.

Fijne dag!

15. bereke

bereke Niet meer actief

Oké, na 1 dag hebben ze al prijs. Ze hebben de hele nacht echt liggen hoesten. F heeft ook veel gehuild en L heeft lichte koorts. Dus niet naar de opvang vandaag maar naar de dokter.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ricmar, je hoeft hier echt niet alles bij de houden hoor :)
    Vervelend dat je nog steeds zo verkouden bent! En probeer idd maar niet meer te tempen, word je alleen maar onzeker van.

Sheann, stom, ik denk al de hele week dat ik even moet vragen hoe het nu met het slapen van je mannetje, vergeet ik het telkens toch weer als ik wat typ.
    In ieder geval fijn dat het een stuk beter gaat! Nu nog iets langer slapen, maar ik kan me voorstellen dat je hier al blij mee bent!

Sterre, nou, makkelijk hoor, dat Noah altijd op dezelfde tijd poept!
    En fijn van de redelijke nacht!

En gelukkig voor mij zijn Veda en ik om 8.15 uur normaal gesproken meestal nog niet beneden, dus geen Bumba voor ons :) Maar we hebben pas een ander abonnement afgesloten voor digitale tv en nu krijgen we zo'n ding dat je programma's kunt pauzeren en ook dingen kunt opnemen, dus dan neem ik wel een keer Bumba op voor Veda :)

Veel plezier bij je moeder!

Bereke, ach nee toch :( Maar hoeft echt niet door het kdv te komen hoor, waarschijnlijk droegen ze het van te voren al bij zich. Maar wel heel vervelend, succes bij de HA en hopelijk valt het mee!

All, al bij de fysio geweest, alles in mijn rug zat weer vast ;) Nu weer alles los gemasseerd, hopelijk helpt het weer even.
    Veda was vanochtend ineens al om 6.30 uur wakker en net toen ik thuis kwam van de fysio, ging ze bij de deur staan omdat ze naar bed wilde. We zouden eigenlijk meteen gaan winkelen, maar nu laten we haar eerst maar even slapen en dan gaan we erna.

Veda houdt trouwens heel erg van 'schoonmaken', ze loopt heel vaak met een doekje door het huis en maakt dan de kasten en tv enzo schoon. Zelfs onder de box wordt gestoft :)
    Pas heb ik een schoonmaaksetje gekocht voor haar, met bezempje, plumeau en stofdoekje, en nu loopt ze de hele dag alles te vegen en te poetsen. Ze is echt helemaal in haar element :D En dan zeg ik tegen haar: doe ook dat en dat maar, en dan gaat ze daar braaf heen met haar spulletjes :)

Zo, nu ga ik mijn moeder maar weer even gezelschap houden :)
    Fijne dag allemaal!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    het verkouden zijn komt van de zwangerschap, de slijmvliezen zijn opgezet.
    het is ook gewoon water wat er komt...
    En de slijm vliezen in de longen zitten ook dwars, vanmiddag even langs ha longen laten luisteren (heb COPD) en denk aan een pufje.
    heb de vorige keer dat ik zwanger was in 2009 hetzelfde gehad,
    Hoop wel dat het straks wat beter gaat worden, anders wordt het een lange zomer met die pollen

had ik mijn test van van vanmorgen al geshowd??
    Hij staat in avatar en album.. ik ben er trots op (sorry)

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mosa makkelijk zo'n huishoudelijk hulp!!

zag trouwens je buik foto's leuk buikje alweer...

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dat is balen... hopelijk knappen ze snel weer wat op

20. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

even een ego bericht

we zijn dus terug vd 20 weken echo, je kon alles super goed en duidelijk zien, dus dat was heel erg mooi, en we krijgen een jongentje :D:D:D super nieuws dus!

maar helaas zijn we niet helemaal in de jubel steming, omdat de vrouw die de echo deed 2 softmarkers vond. Een kieste (of hoe je dat schrijft) in de hersentjes, en een kalkplekje in het hartje..

Dit betekend dus dat we volgende week vrijdag naar rotterdam moeten om te kijken hoe of wat

best wel even schrikken dus.. ik weet me god niet wat we kunnen verwachten of hoe erg ofso zo iets kan zijn

ga zo ff berichtje plaatsten bij echo's en onderzoeken

voor de rest was wel alles goed zo ver ze konden zien, en was het kindje bij alle metingen ongeveer een week ouder, wat ik dus zelf al dacht, dit gingen ze ook nog opschrijven en doorgeven ivm als ik overtijd zou gaan.

wel heel veel super mooie duidelijke foto's, zelfs zwaaiend handje en echt nog veel hele duidelijke en mooie, we zijn dus heel blij maar ook wat onzeker wbt de softmarkers

ga nu ff opruimen en berichtje bij echo's/onderzoeken plaatsen

Deel Deze Pagina