@mosa en Loe; statistiek in de psygologie en de sociale wetenschappen zal nog wel een tandje verder gaan dan wat ik heb gehad op het HBO. Ik heb bv daar niet gewerkt met SAS en dat soort programma's, alles gewoon met de testen en soorten verdelingen. Nu gebruik ik het trouwens ook nog regelmatig in cobinatie met controlekaarten. @melisa; veel plezier in Noordwijk. @sterre; statistiek is vooral lastig doen met cijfertjes Wat een vervelende bokkeL.. die ex-baas toch. Hup die advocaat er weer op af. @mosa; wat handig zo'n schoonmaaksmurfje @ricmar; wel vertellen aan de HA dat je zwanger bent. Niet alle pufjes mogen bij zwangerschap. @mupet; een jongetje LEUK, maar wat naar van de softmarkers Onzekere tijden dus even.
pookie dank je maar ha is al op de hoogte, en ik denk dat ik weer aan de ventolin moet die heb ik vaker gehad en is veilig
Ventolin is Ok heb ik ook gebruikt bij zw. Alleen mocht ik mijn onderhouds ontstekingsremmers niet meer gebruiken in plaats daarvan kreeg ik Becotide. Succes
ik denk dat ik het met alleen ventolin wel afkan, de slijmvliezen zijn opgezet door zwangerschap en dat geeft irritatie
F. moet aan de aerosol + antibiotica + druppels voor slijmpjes op te lossen wegens luchtwegeninfectie waarop de longen spastisch reageren. L. zal de infectie waarschijnlijk zelf de baas kunnen en hoeft enkel de druppels.
Bereke: Onee wat balen dat de meiden misschien gelijk wat opgepikt hebben op het kdv Hopelijk gaat alles snel aanslaan! Mosa: Hopelijk gaat het helpen met je rug! Handig zo'n huishoudelijke hulp Gezellig winkelen, veel plezier! Ricmar: Mooie test! Ik hoop ook voor jou dat het beter wordt want dat word inderdaad niks in de zomer dan. Mupet: Een jongen, wat leuk!!! Gefeliciteerd Ojee lees nu over dat er iets gezien is Ik kan je er helaas niet bij helpen maar vind het wel rot voor jullie zeg. Pookie: Oke stoeien met cijfertjes dus.. nee dan laat maar, ik hou het wel bij de gewone sommetjes All: Bij mijn moeder was gezellig Noah was helemaal op toen we naar huis gingen en lag in de auto al te slapen. Net werd hij wel even wakker, eigenlijk veel te vroeg maar hij is nu stil. Hopelijk slaapt hij nog wel even verder. Ik ga even de auto poetsen (aan de binnenkant).. je zou bijna denken dat ik een wittig/grijs interieur heb i.p.v zwart door al het stof Oh shit.. ik hoor Noah kletsen.. die gaat dus niet meer slapen helaas
Bekijk bijlage 136654 Samen de auto gepoetst Ennnn..*trommelgeroffel* een afspraak bij de kapper gemaakt..
Belangrijke veiligheidswaarschuwing fopspeenkoord van Supernana VWA veiligheidwaarschuwingen (non-food) | 11 maart 2011 Uit voorzorg roept Supernana de speenkoorden terug wegens het vertonen een fabricagefout. De lengte van het koord is te lang waardoor de toegestane maximale lengte van het koord is overschreden en er kans op verwurging of verstikkingsgevaar bestaat. Het fopspeenkoord is verkocht tussen 20 mei 2009 en 3 maart 2011 in de volgende winkels: Prinses op de Erwt Oudegracht 220 Utrecht
Pookie: ik ben gisteren al weer terug gekomen hoor! Mupet: oh wat moet dat heftig zijn als de echo wat afwijkingen laat zien. Wel leuk dat jullie een manneke krijgen. Mosa: poepen doet C. hier maar om de dag. Wel makkelijk haha.
Sterre: vriendin belde vanmiddag. Pogingen om op te wekken lijken niet echt aan te slaan. Ze heeft al wel 36 uur krampen, en 1 cm ontsluiting, maar verder gebeurd er nog helemaal niets. Sneu hoor.
Hoi meiden, Mupet, nog een jongetje, leuk hoor Maar wat eng van die cyste en dat kalkplekje! Dat is zeker schrikken, ik kan je verder ook niet helpen aan informatie, maar ik ga wel heel hard duimen dat het allemaal onschuldig is! Hoe deed de echoscopist(e) erover? Ricmar, mooie test hoor, zit vast goed deze keer Hoe was het bij de HA vanmiddag? Pookie, ik dacht dat bokkeL een scheldwoord was, tot ik de ... erna zag Wat een eng bericht van de speenkoord zeg! Het zou je gebeuren! Bereke, ach, je meisjes hebben het dus flink te pakken Hopelijk helpen de medicijnen voor F en kan L zelf de infectie de baas! Beterschap voor ze!! Sterre, superfoto Zie hem stoer kijken dan En een afspraak bij de kapper, goed bezig Melisa, zo, maar om de dag poepen, da's niet veel. Wel lekker voor jou En zeker sneu voor je vriendin, wordt nu echt een marathonbevalling Kan ze wel een beetje slapen tussendoor? All, vandaag leuk gewinkeld, maar zelf niets gekocht. Binnenkort de babyspullen maar van de zolder halen, kan ik even zien wat we ook alweer precies hebben en wat voor kleertjes enzo ik nog wil kopen. Is toch anders met een tweede meisje, dan koop ik er alleen wat hele leuke dingetjes bij. Nu een rustig avondje op de bank en vanavond op tijd naar bed. Mijn vriend heeft deze week één van de drukste weken van het jaar op zijn werk, dus die moet morgen voor de 6e dag op een rij werken. Fijne avond!
O ja, vandaag zijn mijn (of eigenlijk Veda's ) tafeltje en stoeltjes verstuurd, ben zo benieuwd Ik weet alleen niet of ze op zaterdag ook pakketten bezorgen, maar anders vast maandag.
Mosa ik heb een irritatie in de keel vandaar het hoesten, komt wel van de verdikte slijmvliezen (zwangerschapskwaal) en ik heb tabletjes gekregen(deze kunnen geen kwaad) mijn schildklier en kalium was erg netjes... houden zo zei ze..
Hoi meiden, bereke, beterschap voor je twee mesjes. Hopelijk was alles goed bij de dokter. laptopproblem gehad dus... snel een nieuwe Melisa, ik keek gelijk even hoe het is met je vriendin... Nog niet bevallen dus... Oei, dat is helemaal niet leuk. Hebben ze nog meer opties om te op te wekken? Ricmar, echt balen dat je zoveel last hebt van je verkoudheid.... Beterschap hoor! Mooie test hoor van vandaag Sheann, 1 of 2 keer per dag poepen....? Hier per 2 dagen 1x als we geluk hebben... Fijn dat K nu in zijn eigen bedje slaapt. Alleen zo vroeg wakker.... pfff, die fase hebben we hier ook gehad.... Sterre, hoe was het bij je moeder? Vond Noah het weer fijn om daar te zijn? Bumba-rulessssss. Lieve foto van Noah in de auto! Mosa, goed zeg zo'n schoonmakertje in huis Mupet, leuk joh een jongetje!!!!! (dat had ik ook gependeld ) Ik hoop dat het allemaal erg mee gaat vallen volgende week in Rotterdam. Het zal wel schrikken zijn voor jullie. Dikke knuffel van mij. Heerlijk weer weekend! Ik heb Hannaman nu uiteindelijk toch zover dat hij niet meer twijfelt over het beginnen voor een nieuwe baby. Dara ben ik wel heel blij mee, dus officieel begonnen nu. Volgende week mijn eisprong. Het is wel weer spannend .....
Ricmar, fijn dat je schildklierwaarde goed was, idd houden zo En hopelijk helpen de tabletjes tegen de irritatie in je keel! Hanna, heel fijn dat je man nu ook helemaal overstag is voor een tweede kindje Toevallig heb ik gisteren nog even naar je kaartje gespiekt of je eisprong al binnenkort was, spannend hoor! Je hoeft in ieder geval niet gefrustreerd te raken over onduidelijke/lange cyclussen! En weer eentje goed gependeld, leuk! Alleen de mijne klopte dan niet
Ik vergeet telkens dingen. Sinds een paar dagen voel ik best veel schopjes in mijn buik Nu zij het echt duidelijk schopjes, daarvoor meer vage dingen. Ik vind het weer zo leuk! Veda begint nu door te krijgen dat er iets is met mijn buik. Ze trekt heel vaak mijn trui omhoog (joepie ) en prikt dan eerst in mijn navel om vervolgens een kusje op mijn buik te geven Dit heb ik haar niet aangeleerd, ze doet dit echt uit zichzelf. Ik vind het wel heel lief, alhoewel dat trui omhoog trekken wel wat minder mag