Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hanna: go for it haha!

Mosa: leuk dat Veda wat doorheeft, C. vind het allemaal maar oninteressant. Volgens mij vind ze het alleen maar lastig dat ze niet meer op mijn buik kan liggen?

Als mijn vriendin vandaag ngeen goede weeen krijgt, moet ze morgen een rustdag houden, en doen ze dus niets. Zondag weer beginnen met gel. Vannacht heeft ze niet geslapen van de krampen, dus ze is al een wrak, en moet nog bevallen.

Ik heb trouwens woensdag mijn eerste echte oefenwee weer gehad. God, was even vergeten hoe zeer dat ook al weer deed zeg!
    Morgen gaan we naar de fotograaf, heb er zin in!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, wat leuk dat Veda zo enthousiast met je buik bezig is :D:D
    Zegt zo ook al baby?
    Hmm, tja, die trui omhoog is in huis niet erg, maar op pad wat minder geslaagd lijkt me... :)
    Wat leuk dat je schopjes voelt!
    Haha, ja jouw pendel had ik fout he?
    Mijn eigen pendel destijds bij Svinthe ook hoor :)
    Was wel erg grappig vond ik.

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, huh een oefenwee???
    Die heb ik geloof ik echt niet zo gehad....
    Leuk naar de fotograaf. Veel plezier morgen!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, nu is mijn buik nog wel zo dat ze evengoed bij me kan liggen, maar ik kan me voorstellen dat het op een gegeven moment minder makkelijk wordt.
    Ben jij ook zo ontzettend benieuwd hoe Chelsey op haar broertje zal reageren?

Echt vreselijk vanje vriendin, volgens mij raak je zo uitgeput op zo'n manier! Hopelijk zet het vanavond/vannacht alsnog door!

Heb jij trouwens alweer een echo gehad voor de ligging of heb je die komende week?

En morgen naar de fotograaf, leuk! Hopelijk plaats je hier ook wat foto's :)

Vervelend van de oefenweeën, hopelijk krijg je ze niet te vaak!

Hanna, Veda zegt nog geen baby, ik denk ook niet dat ze doorheeft dat er een baby in mijn buik zit, maar evengoed vind ik het heel lief :) En je eigen pendel ook fout :D Ben benieuwd of je de volgende bij jezelf wel goed hebt dan :)

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Krijg je zeker nooit spam :p:D

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Melisa veel plezier bij de foto graaf en hopelijk dan geen oefen wee

hanna pendel je ook op geslacht??

all ik ga zo richting bed, ben moe..

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    die is goed haha

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ mupet, Wat leuk dat je een jongetje krijgt, wat goed dat hij meewerkte ook ;):D
    Niet zo leuk dat ze 2 markers vonden bij je zoontje, :(. Hopelijk kunnen ze het bij de volgende echo weer uitsluiten!

@ Hanna, helemaal voor het eggie en alweer aan de klus, leuk en veel plezier :D

@ Melisa, au van de oefenwee en balen voor je vriendin. Hopelijk komt de bevalling na een dagje rust toch snel op gang!

@ Mosa, wat ontzettend lief van Veda dat ze kusjes op je buik geeft :D. Je hebt ook allemaal leuke boekjes over mama die zwanger is, lijkt me zo leuk om dat voor te lezen. Heb jij daar al over nagedacht?
    Fijn trouwens dat je naar de fysio kon en ze je lekker los heeft gemasseerd, hopelijk blijft het nu ieg een paar dagen los ;)

@ Pookie, spannend he de mol?! Ben benieuwd wie van ons gelijk krijgt :p:D

@ Ricmar, fijn dat je schildklierwaardes goed zijn. Hopelijk helpt de ventolin ook. Ik had het tijdens zw.schap en bv periode ook meer nodig.
    Heb je ook hooikoorts? Bij (hevige) allergische reactie is er wel een pilletje die af en toe mag tijdens de zw.schap. Ik zou moeten op zoeken welk middels precies als je het wil weten. Kan een uitkomst zijn af en toe.

@ Bereke, beterschap voor je meiden. Wat vervelend van de kapotte laptop. Gelukkig nu weer gemaakt?

@ Sterre, vandaag weer goed bezig geweest en de auto schoon gemaakt. Stoere helper :D

Verder ben ik het kwijt :)
    Drukke werkdag gehad, ook nog gesport. Dus nu heb ik het wel een beetje gehad voor vandaag ;).
    Wat vonden jullie van onze schaatsmeiden, zijn ze zomaar 1, 2 en 3 geworden :D:D:D, goed he?!

Verder ben ik zo trots :) op mijn moppie die heel hard gaat met praten :D
    Ze probeert echt alles na te zeggen, ook op het KDV.
    oogst van vandaag maa (maan), ter (ster) en son (zon) :D
    Verder is het de hele dag 'bal' voor en na :D en eerder deze week zei ze toen ik met haar in bad zat en vroeg waar nijntje was: 'nine nede' (nijntje beneden)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, van vrienden hebben we een boekje gekregen over Nijntje die een broertje/zusje krijgt, maar dat boekje vindt ze niet zo interessant :) Ik was al wel van plan om binnenkort eens voor een ander boekje te kijken, een iets duidelijker en realistischer boekje. Kan sowieso geen kwaad natuurlijk.

Wat stoer dat J zoveel gaat praten :D Zo te lezen is ze constant aan het oefenen, leuk hoor!

En het schaatsen is helemaal aan me voorbij gegaan, maar idd goed als ze 1,2 en 3 zijn geworden :) Ik kan er niets aan doen, maar schaatsen vind ik zó saai :)

All, slaap lekker allemaal!

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    afrola ik heb geen ventolin gekregen het zat hoger en niet echt in de longen, heb tabletjes gekregen . ik heb voorzover ik weet geen hooikoorts

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, haha, ja die schaatsmeiden Echt heel erg goed :D:D
    En samen met Svinthe heb ik Bob de Jong aangemoedigd...
    Svinthe kan nu ook Bob zeggen :D:D
    En klappen joh voor die tv!!!!
    Ze wordt al net zo'n schaats- en voetbalfan als haar moeder ;)

Ricmar, ja hoor ik kan het geslacht pendelen.
    Geen garantie he ;) Maar wel leuk! :)

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik ben zeker benieuwd hoe C. zal reageren op haar broertje. De babypop is hier in ieder geval favoriet. Die krijgt te eten, en af en toe komt ze er mee aanzetten en zegt ze BAH. Moet ik de luier verschonen haha. Lekker ding he!

En met C. heb ik ook veel voorweeen gehad. Dan stond ik in een winkel en moest ik gewoon puffen. Dus is niets nieuws voor mij. Alleen overvallen die dingen me steeds ;(

Tuurlijk plaats ik wat foto's!

Zo, bedtijd voor mij... morgen moet ik weer vroeg uit, vandaag was mijn uitslaapdag :)

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, jammer dat nijntje niet in de smaak valt. Misschien dat een ander boekje wel werkt. Ik kom er altijd wel een paar tegen in de bieb. Misschien kun je daar eens kijken ;)
    Schaatsen saai? Wel eens de 1000 of 1500 meter gezien en dan live???
    Ach ja, ik vind voetbal saai, vooral omdat er veeeeels te veeeeel voetbal is :) ;) Ieder zijn sport he?! ;)
    Superschattig pakje trouwens, wel prijzig ;)

@ Ricmar, oh verkeerd begrepen, ik dacht dat je ook ventolin ging gebruiken. Fijn dat je geen hooikoorts hebt, houden zo ;)

@ Mosa, leuk dat je samen met Svinthe Bob hebt aangemoedigd. De 5000 m heb ik helaas gemist. Ik kon wel 10 min onder werktijd :) naar de laatste 3 ritten op de 1500 m kijken. Maar de 5000 meter ging dan weer niet ;). Morgen en zondag wel genoeg tijd om te kijken :)

@ all, sweet dreams

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, leuk en lief pakje zeg!!!

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Heftige situatie in Japan. Gisteravond laat en vanochtend eindelijk nieuws gezien :(
    Bah :(

17. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Mijn vriendin is gisterenavond, na 42 weken zwangerschap bevallen van een zoon, Lars! Wat bijzonder als je vriendinnen ineens ook mama worden!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Afrola, echt vreselijk ja, in Japan :( En mogelijk een nieuwe tsunami las ik net :( En dan is het natuurlijk afwachten hoe het afloopt met de kerncentrales.

Melisa, veel plezier bij de fotograaf vandaag :)

Afrola, ik kan me best voorstellen dat veel mensen voetbal ook saai vinden :) Ik vind ook lang niet alles leuk :)

Vandaag nog shopplannen of vooral schaatsen kijken?

Loe, gefeliciteerd met je vriendin! Is alles verder wel goed gegaan?
    Ik weet dat het lichamelijk bij jou eigenlijk niet kan, maar zou je anders wel een tweede kindje gewild hebben, of vind je het sowieso wel goed zo?

All, ik vind dat pakje van gisterenavond ook best prijzig hoor, maar het scheelt natuurlijk dat wij niet alles nieuw hoeven te kopen. Dan mag ik soms iets meer van mezelf ;) Maar ik kijk nog even verder :)

Net zijn trouwens het tafeltje en de stoeltjes ook binnen gekomen :D Ze zijn echt heel leuk! Wel best klein, maar dat vond ik die van de Ikea ook, blijkbaar hoort dat zo. En ze zijn natuurlijk ook niet voor mezelf ;) Veda heeft er al druk mee door de kamer lopen sjouwen :)

Veda wordt sinds een paar dagen ineens vroeg wakker voor haar doen, even omschakelen voor mij :) Maar net wilde ze naar bed, dus ze slaapt nu. Op zich niet erg, want vanavond hebben we de verjaardag van mijn schoonvader en we nemen Veda mee en blijven net zolang als dat zij het volhoudt. Ze slaapt nu moeilijk op andere plekken, dus daar naar bed brengen wordt toch niets. En ik vind het ook niet erg om op tijd weer naar huis te gaan ;) Hopelijk doet Veda aan het einde van de middag dan nog een dutje, dan is ze vanavond ook iets langer fit.

Fijne dag allemaal!

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Leuk, kleertjes van de zolder halen. Al dat kleine spul weer :) Leuk pakje zeg.
    Is er iets dan dat het zo druk op het werk van je vriend is?

Leuk zeg dat je nu echt schopjes voelt. Lijkt mij ook weer heerlijk als het écht duidelijk is.. niet dat vage gedoe van 'zou het wel of niet' haha :p
    Noah zit ook vaak te kriebelen onder mijn trui op mijn rug maar dat deed hij al dus niet speciaal omdat ik nu zwanger ben :) Hij vindt het leuk om mama te pesten met dat gekriebel :D

Hoe is het vandaag met je rug?

Hanna: Ja Noah vond het erg fijn om bij mijn moeder te zijn.. hij is natuurlijk ook weer flink verwend. Een beetje té eigenlijk maar ja.. ;):)
    Spannend, volgende week je eisprong!
    Ik ben wel benieuwd of je mijn pendel goed hebt :)
    Svinthe helemaal schaats- en voetbalfan :D Noah alleen voetbal :p Maar ja, kan ook niet anders moet zo'n voetbalfamilie :)

Melisa: Jeetje zeg.. hopelijk is het óf doorgezet bij je vriendin óf kan ze vandaag dan ook écht rusten want sjonge.. dat is toch geen doen he..
    Auwie, oefenweeen :(
    Veel plezier bij de fotograaf!

Afrola: Ik kijk nooit naar schaatsen, vind er niks aan hihi :)
    Wat leuk dat J zo goed aan het praten is! Het lijkt me zo leuk als je straks echt met ze kan gaan praten :)

Ja erg he in Japan.. ik zat gisteravond ook vol verbazing te kijken naar de tv. Ik hoorde de hele dag wel van alles op de radio maar als je dan zoiets echt ziet, realiseer je je pas hoe erg het is :(

Loe: Gefeliciteerd met je vriendin! Leuk naam ook :)

All: Hier weer een flutnacht.. tandenpijn, nog meer kuchen.. we hebben het idee dat het kuchen toch meer wordt met puf ;) Heeft iemand hier ervaring met die dingen? Kan het zijn dat het nu los aan het komen is ofzo?
    Ik heb gister ook het hok van de beestjes schoongemaakt en maak me gelijk zorgen dat hij daar niet tegen kan ofzo :(

Vanmorgen op de weegschaal gaan staan en weer op mijn normale gewicht :) Morgen of maandag weer even een buikfotootje maken :)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, leuke foto's op je hyves trouwens Loe :) Die van jou en L vind ik erg lief!

Deel Deze Pagina