Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, ja als ik gezond was geweest had ik graag nog een tweede kindje gewild (ook al had ik dan wel afspraken willen vastleggen over de bevalling).
    Succes met de verjaardag straks.

Goed Sterre, weer op je gewicht! En wat jammer dat Noah niet echt lijkt te reageren op de puf! Misschien toch handig om eens verder te laten kijken dan de huisarts? (ik weet natuurlijk niet hoe erg het is, maar de huisarts weet soms ook niet alles......)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, mijn vriend moet zoveel werken omdat het wilde wijndagen zijn :) 2e fles wijn voor de halve prijs geloof ik, dus dan is het heel erg druk.

Schattig, dat gekriebel van Noah :D

Wat vervelend van de nacht ;) Ik zou alleen niet weten hoe het zit met die pufjes, misschien even een topic openen om te kijken of iemand je er iets meer over kan vertellen?

Nu je het over de beestjes hebt, ik wilde al een tijdje vragen hoe het nu met ze gaat? Is 'de' tijd weer voorbij, of blijft het moeizaam gaan?

Ben je nu helemaal niet misselijk meer? Fijn (denk ik) dat je weer op je oude gewicht zit!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Je moet het zeggen als ik te veel vraag hoor, maar vind je dat moeilijk, dat je eigenlijk een tweede kindje zou willen maar het lichamelijk niet kan?

Sterre, je vroeg ook nog hoe het nu met mijn rug gaat. Op zich wel goed, maar ik heb eigenlijk iets te veel gedaan vanochtend ;) Maar nu is alles in huis wel netjes, dus dat is ook wel weer fijn. Verder een rustig dagje vandaag, tussen de middag komen mijn ouders een broodje eten en vanmiddag wil ik een stuk gaan fietsen met Veda. Dus dan kom ik wel weer bij :)

4. Loe

Loe Niet meer actief

Ja, ik vind t zeker moeilijk. Net als alle anderen dingen die anderen wel kunnen en ik niet. Zoals een dagindeling die jij vandaag hebt. Dat zijn voor mij te veel activiteiten. Helaas zal L. daar ook weleens wat van ondervinden. Gelukkig hebben we een tuin waar hij zich met mooi weer natuurlijk ook prima kan vermaken, als ik niet weer de hort op kan. Ja, vraag me ook weleens af (volgens mij zijn dat ook hormonen) of hij nog een broertje of zusje zou krijgen. Maar ik weet dat het niet kan. Dus kan er beter niet aan denken en blij zijn met de zoon die we hebben.

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @melisa; alweer terug dus, was het wel leuk?
    Oei die arme vriendin van je:( dat is echt een bevalling from hell.....
    Succes bij de fotograaf.

@mosa; wat lief van Veda met je buik, smelt..........
    en wat een lief pakje. sowieso staan er leuke dingen op die site, maar DUUR. En soms zijn de jurkjes wel heel simpel van model. dat zou je zelf eigenlijk nog kunnen maken....of een handige schoonmoeder:p
    Gefeliciteerd met verjaardag van schoonvader.

@afrola; schaatsen...........ik weet er alleen van dat Ireen Wust een verkeerde medaille heeft gehad ( alweer) en dat ze weer vrijgezel en bi is.
    Wat goed dat J al zoveel aan het praten is. Hier gaat het ook hard maar veel is nog onverstaanbaar:)

@hanna; Svinthe dus wel een echte schaats - of moet ik zeggen BOB-fan:D Grappig hoor.

@loe;; gefeiciteerd met de geboorte van Lars, ook leuke naam.

@sterre; het kan inderdaad zo zijn dat het slijm nu loskomt bij Noah. Je kan dan wel verschil in hoest horen hoor. Anders toch maar weer naar de HA lijkt mij.

pfoeh wat een ellende in Japan, hopelijk krijgen ze er niet ook nog een enorme nucleaire ramp overheen:(

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om zoveel dingen te moeten laten vanwege je gezondheid :(
    Ik denk dat dat vervelender voor jou is dan voor L hoor, die zal zich prima in en om het huis vermaken als hij wat ouder is :) Maar dat neemt niet weg dat het rot is om te beseffen dat anderen het zoveel makkelijker hebben dan dat jij het hebt ;)
    Dikke knuffel voor alles!

En godzijdank hebben jullie een mooi zoon gekregen :)

Veda wordt wakker, tot later!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
  8. Loe

Loe Niet meer actief

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Even heel snel, Pookie, ik zou de albums heel graag van je over willen nemen :)

Misschien een goede reden om binnenkort nog een meeting te doen :D Kan ook bij mij thuis, is iets rustiger dan een Ballorig (en misschien ook wel te doen voor jou Loe?), maar ik ben bang dat het voor bijv. Sterre, Hanna en Salapio wel erg ver weg is. Willen jullie even kijken, P utten?

Hoe was het trouwens gisteren in de sauna?

Veda hangt aan me, dus tot vanmiddag :)

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ok mosa, hierbij zijn de albums gereserveerd voor jou.
    Voor mij is Putten geen probleem, mits er geen idioten zijn die wild west gaan spelen op de A1;)

Sauna was lekker, maar dit was gewoon de buurtsauna zeg maar. Gewoon ff met een vriendin avondje relaxen. Het was er gelukkig ook lekker rustig (totaal 10 gasten)
    Net ff het groenstrookje in de voortuin een beurt gegeven en de bollen geplant die er nog lagen vanaf oktober. Toen ben ik er niet meer aan toe gekomen die dingen in de grond te doen door alle ziekenboegen toen.
    Ik ben benieuwd of de bollen dit jaar nog gaan uitkomen, ze haren wel al uitlopers dus het zou best kunnen.
    En Y heeft geholpen, met blaadjes gooien en bezem slepen:)

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey meiden,

Nou, mijn vriendin is bevallen vannacht van een jongentje. We gaan vanmiddag natuurlijk even kijken. Het kindje ligt in de couveuse maar dat was te verwachten.

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Dat is ook wel het belangrijkste om te weten als je het schaatsen wilt volgen :p:D

13. Loe

Loe Niet meer actief

Melisa, poefffffffff wat fijn dat het er eindelijk is! In de couveuse ja dat wel, maar verder is alles goed?

Oja, plantjes! Goh, was ze bijna vergeten! Staan hier ook in de schuur. Straks maar eens even kijken als L. gaat slapen!
    Mosa, ik wil t wel proberen hoor naar putten als t niet te vroeg is. Ik kan alleen geen niet-huilende L. garanderen (als die dus van zijn structuur af is). Het lijkt me wel ontzettend leuk!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Ja jammer van die puf maar ik weet eigenlijk ook niet of zoiets gelijk merkbaar moet zijn of dat je het even de kans moet geven? Maar ja, van de andere kant.. we moeten het natuurlijk ook niet voor niks 2 weken doen .. lastig. Even afwachten nog. Als woensdag nog zo is (dan gebruiken we em een week) dan bel ik wel even.

Lijkt me wel moeilijk hoor als je wel wilt maar je lichaam werkt niet mee :( Dikke knuf!
    Awhhh wat een lief filmpje weer! Hij kan zich zo goed vermaken he, echt lief. Noah deed dat allemaal niet, die was alleen maar bezig met zichzelf te frustreren omdat hij dingen wilde die hij gewoon nog niet kon ;)

Mosa: Oh wilde wijn dagen ja? Nog geen reclame van gezien :p Ik heb hier nog 3 flessen staan.. maar helaas.. haha :):D

Met de beestjes gaat het weer goed. Ze zijn inderdaad nu weer uit die 'periode'. Babs heeft ook alweer een paar keer los gelopen maar ze blijft stront vervelend dan ;) Overal in bijten enzo.. *zucht*

Ik ben nog maar af en toe misselijk, meestal als ik te veel gegeten heb maar gelukkig is het ergste voorbij *klopt even snel af natuurlijk* Op mijn oude gewicht zijn vind ik niet erg maar nu hoeven die kilo's er niet zo snel meer verder aan te komen hoor :p

Fijn dat het beter gaat met je rug maar vanmorgen toch weer teveel gedaan ;) *kijkt streng naar mosa* :p
    Veel plezier vanmiddag!
    Ik heb even gekeken maar P utten is voor mij 2 uur rijden, das best ver haha :p

Pookie: Handige info van Ireen Wust :D
    Oke dus het kan dus inderdaad zo zijn dat het nu los komt bij Noah. Nou ja, zoals ik al zei, even afwachten :)
    :D Oja er was gister een schietpartij op de A1.. niks meer van gehoord eigenlijk. Wat was daar nou dan?
    Hopelijk gaan je bollen het nog doen.. hier staat ook, het stukje wat we hebben, vol. Nog geen bleumkes maar dat komt wel :) En Y lekker 'geholpen'.. altijd gezellig!

Melisa: Wat fijn dat de kleine er eindelijk is! Gefeliciteerd en veel plezier met kijken :)

All: Zo hier is vanmorgen weer het een en ander opgehaald wat ik op marktplaats had staan dus het schiet lekker op zo :)
    Noah ligt nu te snurken, Roy boodschappen doen.. even rust :p Straks nieuwe schoenen voor Noah halen, zal maat 22 worden denk ik. Daarna naar een kinderfeestje, dochter van een vriendin is 1 geworden en vanavond komen andere vrienden spelletjesavond houden hier. Ik denk dat het catannen word. Hanna, zin om mee te doen :p

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe: met het kindje is alles oke, kon alleen zijn temperatuur niet vasthouden, vandaar de coufeuse. Maar ze wisten van te voren dat het er in zat, dus zijn ze niet al te teleurgesteld zeg maar.

Sterre: in principe moet de ventolin wel verlichting geven binnen een paar minuten. Dus als je geen enkel verschil merkt moet je denk ik toch wel weer even contact opnemen met de huisarts hoor. Of merk je dat het wel voor een paar uur wat doet?

Zit nu heerlijk in de tuin achter de laptop. Het is zo mooi weer! De konijntjes huppelen lekker los, en C. ligt op bed. Dus heb ik even rust. De fotograaf was trouwens erg leuk, dinsdag krijgen we de proeffoto's, dus ben benieuwd. Maar wat we zagen was al helemaal geweldig!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Svinthe ligt lekker in bed. NU boven nog even computeren en dan were voor de tv schaatsen kijken :)

Wat erg voor de mensen in Japan... :(:(
    Ik zat net het nieuws te kijken en kan het nog steeds niet bevatten....
    Vreslijk dit soort natuurrampen!

LOe, gefeliciteerd met Lars. Leuke naam!

Mosa, als dit hét pakje is zou ik hem gewoon kopen....
    Ik zou anders spijt krijgen denk ik! ;)
    Het is wel veel geld natuurlijk, maar je hebt inderdaad het geluk dat je voor de rest al echt veel kleertejs hebt.
    Jammer dat Veda nu zo vroeg wakker wordt. Hopelijk net als bij Svinthe een fase.

Ricmar, ik heb voor je gependeld hoor.
    Ben benieuwd of ik gelijk heb :)

Sterre, ben benieuwd naar je buikfoto!

Loe, het lijkt mee erg lastig dat je diep in je hart misschien wel een tweede zou willen.
    Gelukkig geniet je nu wel fijn van je mooie mannetje en wat is er mis met in de tuin spelen?
    Svinthe speelt hier ook vaak in de tuin als ik geen zni heb om weg te gaan en ze is dan zeker beter aan het bewegen dan lang in de wagen of de auto.

Pookie, wat een info weet jij over Ireen Wüst :D
    Ik vind je fotoboeken heel erg leuk, maar ik ben (nog) niet zwanger.
    Dus ik ga nu ook nog geen nieuwe babyspullen kopen....ook al zou ik best willen :D

Ahhhh wat een schattig filmpje van L zeg.
    Hoe blij kan je zijn he???? Super leuk!

Mosa, Putten zou voor mij nog net te doen zijn qua tijd en afstand...
    Alles beter dan Ballorig Houten... Pffff ik ben nog maar net bijgekomen cvan het Svinthe-achtervolgen ;)

Melisa, wat fijn dat je vriendin is bevallen.
    Is alles verder goed gegaan en goed op gang gekomen?

Zo, ben weer helemaal bijgelezen.
    Nu op naar de tv :D

17. bereke

bereke Niet meer actief

Juist voor L. ook maar de antibiotica én nurofen voor allebei gaan halen want met die dafalgan kregen we de koorts niet goed naar beneden. Ik weet wel dat alle kindjes dit krijgen en het niet zo erg is maar het is niet fijn om uw kleintjes zo te zien :(. Het is de eerste keer dat ze ziek zijn en ik merk toch dat ik echt bezorgd ben!

Ik ga proberen straks of morgen bij te lezen en te reageren maar ben nu stikop.

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

Dubbel sterkte, met 2 kindjes ook dubbel zoveel plezier maar ook zorgen bij ziekte helaas.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, schattig filmpje! Blijkbaar een succes, dat nieuwe speelding!

Pookie, leuk van de albums :) Van Veda heb ik alles netjes bij gehouden, dus dat ben ik zeker bij nummer 2 ook van plan.

Buurtsauna of niet, evengoed gezellig toch? En lekker rustig lijkt mij alleen maar een voordeel :) Ik ben veel te preuts voor dat soort dingen, alhoewel ik sowieso niet van de sauna hou, te warm :)

Leuk dat je in de tuin gewerkt hebt! Grappig dat deze zomer al weer heel anders zal worden met onze kindjes dan vorig jaar hè? Leuk dat Y 'geholpen' heeft!

Dat Ireen Wüst biseksueel is, wist ik zelfs :cool: :D

Melisa, wat fijn dat je vriendin toch vannacht nog bevallen is! Hoe zwaar weegt het kindje nu uiteindelijk? Hopelijk kan hij snel zijn temp vasthouden en mag hij uit de couveuse!

En ben erg benieuwd naar de foto's!

Sterre, fijn dat de beestjes in ieder geval weer liever voor elkaar zijn, maar wel jammer dat Babs vervelend blijft. Overwegen jullie nog om een ander baasje voor ze te zoeken?

2 uur rijden is idd wel ver, jammer is dat dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen ;)

Nog kunnen slagen voor schoentjes? Wij gaan dinsdag weer kijken voor Veda.
    Veel plezier op de verjaardag vanmiddag en vanavond met catannen :)

Hanna, ik ben nog steeds blij dat Veda niet zó vroeg wakker wordt als Svinthe toen hoor :D Of het moet nog komen ;) Maar 6.30/7.00 uur is voor haar doen vroeg, als je het vergelijkt met 8.30 uur wat het een tijdje was.

Bereke, wat rot dat je meisjes zo ziek zijn, en voor een moeder (of vader) is dat nooit leuk om te zien. Je zou het zo over willen nemen hè? Sterkte en beterschap!

All, heerlijk middagje gehad :) We wonen best dicht bij het platteland dus daar heen gefietst. Je hetb daar natuurlijk heel veel paarden, koeien, schapen maar ook apartere dieren als kangeroes, herten en pauwen. Veda is echt heel gek op dieren, dus dat vindt ze prachtig. Ook nog even langs het kantoor van mijn broer gefietst, zijn auto stond er dus daar even wat gedronken. Daarna nog even in de speeltuin gespeeld en toen we thuis kwamen heeft ze wat gedronken en toen ging ze bij de deur staan omdat ze naar bed wilde. Heerlijk op zo'n manier!!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik zag dat ze komende week bij de Wibra weer babyvoordeel hebben, dus als iemand iets nodig heeft :)
    Hier kun je de folder alvast zien: Aanbiedingen

Deel Deze Pagina