Loe: Het komt op mij over alsof ze geen vertrouwen in jullie hebben gehad als ouders, dat lijkt me erg rot en ook wel pijnlijk. Hopelijk doen ze ook wat met jouw feedback nu. Jullie zullen er helaas niet meer mee geholpen zijn maar pakken ze het bij iemand anders nu wel beter aan. En wij hebben ook niet alle adviezen aangenomen hoor, het zou wat zijn. Het is toch ons kind Ik vind het zo raar dat ze er bij jullie zo op staan All: Hier de bellypic... Bekijk bijlage 137247 Volgens mij zit ik wel in een groeispurtje want sjees.. ik heb toch een bandenpijn! Gister ook al.. niet leuk helaas
Wat een leuk filmpje! Hij lijkt trouwens wel veel op jou vind ik! Op de die foto van jou op hyves is dat echt wel duidelijk vind ik
Sterre, je bent goed slank en je krijgt een mooi buikje! Ziet er goed uit. Ja, zoveel bandenpijn? Dat is niet leuk. Ik weet nog wel dat het tussen 15 weken en 20 weken bij mij een heel groot verschil in buik zat,dus wie weet. Hoe voel je je verder? Ja, wat een gedoe he. Ze hebben alles totaal verkeerd geinterpreteerd en niets aan ons teruggekoppeld. Ja, mobiel in de box was niet meer zo zeiden ze, want ja, hij moest meer op zijn zij en kon ik beter wat aan de zijkant hangen. Ja, daar hangt toch wat! En met een kussen in de box (ben er ALTIJD bij), speeldingetje hangt een beetje laag en zo kan hij er goed bij. Als we hem op zijn zij leggen, ligt het kussen achter in zijn rug. Zucht..............ja, oe jee dat kussen. Let op hoor, want straks ben je even naar de wc en valt dat kussen over zijn gezicht. Neehee............(en dan vinden ze mij koeltjes overkomen). Ja, die opmerkingen dan. Ze doen net alsof dat kussen daar dan los zou staan (weten ze helemaal niet). Tis wel goed bedoeld maar ook wel irritant hoor. Ja of ik moeite had met adviezen aannemen................tja zulke wel. En nu over de hapjes: ga ik veel verse hapjes? Oh jemig, wat een gedoe (ist weeeeeeer niet goed). nu moesten alle smaken uit elkaar getrokken worden, dus aardappels groenten enzovoort. Want anders leert hij ze niet apart eten...........(weet je hoeveel bakjes ik dan wel niet moet maken??? ik word er zo moe van. Denk trouwens dat ze niets doen hoor met de feedback, ik hoop t wel, maar denk t niet.
Loe: Thanx Ja heel erg last van de bandjes Maar ik had dat bij Noah ook heel erg. Alleen viel het nu, tot nu toe mee bij deze. Daarom is het nu gewoon een beetje zuur dat het toch weer zo erg de kop op steekt. Nou ja, positief denken, oei ik groei Ahum hihi, mobiel in de box heb ik laatst pas weggehaald omdat hij em toch alleen maar aan het slopen was en ik nog wat wilde hebben voor het nieuwe spook haha. En kussens.. hier waren ze aan het zeuren over zijn 'platte' hoofdje bij het cb. Iedereen raadde zo'n zij-lig-kussentje af maar heb het toch gedaan. Niet omdat ik eigenwijs ben of omdat ik wil dat mijn kind er zogenaamd in kan stikken maar omdat ik hem écht niet anders te slapen kreeg. Hij bleef maar plat op zijn acherhoofdje liggen. Fysio zei dat ik anders maar 's nacht mijn wekken moest zetten om zijn hoofdje goed te draaien (niet te redden dat mens joh, wat dacht ze nou zelf ) Ik denk dat jullie 'gewoon de pech' hebben gehad dat L zo vroeg is geboren en ze er bij jullie zoveel bij hebben gezeten in het begin. Anders had er geen haan meer naar gekraaid Ik vind altijd dat je moet doen waar jij jezelf goed bij voelt Het is jouw kind en jouw opvoeding. En met die smaken, ja klopt maar Noah ontleed eerst ook alles voordat het opgegeten wordt of wordt alles eerst 3x in en uit zijn mond gehaald.. dus ja.. genoeg te ontdekken aan eten en smaken.. ook als je het gewoon bij elkaar geeft Maar ga je nu naar het gewone cb of evengoed naar het cb in het zkh? Dat begreep ik niet helemaal
hahaha, oei ik groei whahahaha. Lig nog ik een deuk. Ja joh, denk ik ook dat we die pech hebben. Iedereen met zijn snufferd er bovenop omdat hij te vroeg was en iedereen een mening. Whaaaaaaaaaaaaat? Dat zijn ook rare uitspraken zeg. S nachts maar even je wekker zetten. Gekke henkie. Hier heeft L. ook beetje plat achterhoofd, nou ja, we doen ons best met op de zij en op de rug en verder zal het best goed komen. Volgens mij zijn die tutten totaal in hun eigen wereld he? Dat ze niet goed nuchter meer naar de situatie soms kunnen kijken. Puf, nou ik hoop dat we een goed cb krijgen zonder teveel onzinnig gemekker. Ach ja, mijn vriend laat t veel van zich afglijden, ik word er chagerijnig van. We gaan dus inderdaad naar een gewoon cb en zijn van die hele poli af! Behalve van die kinderarts, daar moet hij dus 1 keer in de zoveel tijd heen, nou ja, dat vind ik geen probleem. Ja, vind je hem op mij lijken ? Vind ik wel leuk om te horen hoor. Vriendlief wil heeeeeeeeel graag dat L. ook rood haar en bruine ogen krijgt, maar ik denk dat het bij blauw gaat blijven. Hier een fotootje van l.'s papa met L, gisteren na de fruithap:
Hoi dames, Loe, zo, heftig gesprek gehad zo te lezen! Maar goed gedaan hoor, rustig je verhaal verteld! En wel een vreemde gang van zaken zeg Voel je je er nu beter over? In ieder geval fijn dat jullie nu gewoon naar het CB kunnen! Schetig filmpje, wat een lief stemmetje Sterre, fijn zeg, eindelijk weer eens een goede nacht!! Maar Noah is dus nog wel flink aan het kuchen, sneu hoor Wat een bescheiden buikje heb je nog zeg! Lijkt niet veel groter geworden dan de vorige keer, of vind je zelf van wel. In het echt is het soms toch anders dan op de foto. Vervelend van de bandenpijn! En begrijpelijk, maar erg jammer dat je mijn woonplaats te ver vindt. Maar zaterdagen zijn sowieso lastig voor jou met het zwemmen van de mannen toch? All, net even naar de Wibra geweest en toch wat leuke dingetjes kunnen kopen. Leuke jurkjes voor Veda voor 2,99 En ook wat babykleertjes, wat klein is dat dan weer Ik heb ook een nieuw balletje voor Veda gekocht, ze is gek op 'voetballen' en overgooien enzo, en raadt eens wat ze mee genomen heeft naar bed Hij moest en zou mee naar bed
Ik liet trouwens dat ene babypakje aan mijn moeder zien, dat eerste pakje, en we krijgen het nu van hen Ze willen ook graag dingetjes kopen, maar bij een tweede (meisje) is dat toch wat lastiger, maar zoiets is natuurlijk wel erg leuk!
Mosa, ja was inderdaad weer een pittig gesprek. Puf. Probeer het nu maar los te laten, anders zit ik er vanavond nog mee in mijn hoofd. Dat is lief zeg, dat jullie dat pakje krijgen! Super hoor. Haha, ik heb mijn ma gevraagd naar de wibra te gaan (kon niet weg ivm gips maar t meeste is ook al snel weg, dus woensdag als ik kon samen met mijn vriend leek me al aan de late kant) en die heeft ook wat gevonden voor L. Wel zei ze dat sommige van die polo's bijv. er in allerlei maten zouden zijn, maar ze waren er alleen in groen en alleen in 80/86 en blauw alleen in maat 134. Hmmm......zullen ze toch blijkbaar zomaar een levering krijgen, waar dus niet alle maten bij zitten. Ik vond t een leuk foldertje!
Loe, probeer het idd maar los te laten, ook al is dat vaak makkelijker gezegd dan gedaan Bij de Wibra hier hing gelukkig nog wel superveel, en voor mijn gevoel ook in alle maten. Maar ik heb natuurlijk niet bij de jongenskleertjes gekeken. En misschien krijgen ze het bij jullie idd wel in twee keer binnen. Ik vond het ook een leuk foldertje En leuke prijsjes natuurlijk
Loe: Wat een leuke foto van L en papa Roy hier is ook helemaal in de wolken als ze zeggen dat Noah steeds meer op papa gaat lijken Maar die blonde haren en blauwe ogen heeft tie toch mooi van zijn moeder HA! Ik zou er inderdaad ook niet te lang mee blijven zitten.. maar rot blijft het wel Hopelijk een nieuwe frisse start bij het 'gewone' CB! Mosa: Nee buikkie is inderdaad niet veel gegroeid . Ik kan mijn gewone broeken ook nog aan alleen zit mijn riem nu niet lekker meer. Ik trek nu ook gewoon mijn zw-broeken aan, veel leuker De zaterdagen zijn inderdaad lastig i.v.m met het zwemmen van de mannen. Natuurlijk kan dat gerust een keer overgeslagen worden maar 2 uur rijden vind ik toch best ver. Goed geslaagd bij de wibra dus. Ik vergeet dat soort dingen altijd dan he Misschien kan ik morgen even gaan. Hier wilt Noah ook steeds dingetjes mee naar bed nemen.. of mee naar boven als we een schone luier gaan aandoen maar ik heb dat steeds niet gedaan eigenlijk. Laatst kwam hij namelijk met z'n hele loopauto aan en moest ik em maar even gaan tillen haha Niet dus All: Ik heb even een molletje gepakt hoor, ik had zo'n buikpijn. Gelukkig is het wat gezakt. Pff ik zag mezelf zo al naar school gaan straks Blegh, heb er geen zin in trouwens ook. Ik kan mezelf echt even niet naar dingen toe zetten Ik wil eigenlijk leren maar heb er zooo geen zin in.. al weken niet eerlijk gezegd Ik vind dat notuleren geen zak aan
Hier lijkt Veda juist als twee druppels water op mij, en iedereen zegt dat ook altijd Ik zie ook heel veel dingen van mezelf in haar terug, maar toch zie ik ook overduidelijk dingen van mijn vriend. Sterre, idd lekker positiebroeken aantrekken, veel leuker Ik draag positiebroeken met riem Anders zakken ze toch nog wat af, maar mijn riem zit al wel een paar gaatjes losser dan normaal. Ik heb ook het idee dat de laatste week ofzo mijn buik flink gegroeid is, je ziet het nu zelfs een beetje door mijn winterjas heen. 2 uur rijden ís ook een heel eind, zou ik ook vinden! Maar zo'n ballorig is ook best een gedoe, dat maakt het lastiger. Maar we zullen eerst even kijken wat anderen ervan vinden. Veda wil ook vaker dingen mee naar boven sjouwen, maar een keer een nieuw balletje vind ik niet zo erg. Is toch maar één keer verwacht ik en anders moffel ik hem wel weg voordat ze vanavond naar bed gaat Vervelend dat je geen zin hebt in school vanavond Lastig om je er dan toe te zetten! Hoe lang blijft het nog over notuleren gaan dan? Succes in ieder geval!
Sterre: wat een mini-buikje heb je haha. Morgen komen de foto's van de fotograaf, dus dan zal ik mijn buik eens showen! Je schrikt je rot haha. Loe: knap dat je toch hebt verteld wat je dwars zat. Mosa: jammer dat de wibra hier alleen in het centrum zit, daar kan ik niet meer komen met mijn bekken. Want ze hebben er altijd wel leuke dingetjes he.
Melisa, hoe gaat het eigenlijk met je bekken? Blijft het een beetje stabiel of wordt het telkens nog slechter? En de wibra kan wel leuke dingen hebben ja. Niet altijd en veel kleertjes enzo vind ik ook niet leuk of een rare pasvorm hebben. Maar ik kan er regelmatig wat leuks kopen, en ook vaak leuke boekjes voor Veda.
Mosa: Ik heb ook nog een riem om.. zo eentje met ringen zeg maar.. anders lijk ik net zo'n bouwvakker omdat tie idd afzakt haha Dat zit wat fijner dan die met gaatjes. Leuk dat je het nu door je jas heen gaat zien Ik vind mezelf nu echt in die fase zitten dat mensen kunnen gaan zien dat ik dikker geworden ben maar niet nog durven te vragen of ik zwanger ben haha. Na deze week heb ik nog 3 weken Notuleren.. valt gelukkig mee dus. Maar ik moet wel gaan leren voor examens natuurlijk.. en daar heb ik nu een beetje moeite mee Over de meeting, als het voor iedereen zo goed uitkomt, gewoon lekker afspreken hoor. Kijken we gewoon een andere keer of het wat meer deze kant op kan ofzo Melisa: Haha mini buikje.. nog wel ja Oeh spannend, ben benieuwd naar jouw foto's!
Mosa: met mijn bekken gaat het zolang ik veel rust houdt, maar ja, dat is met een dreumes thuis geen optie. Mijn man had vorige week vakantie, en had ik bijna geen last, nu is het al weer een drama. Iedere stap doet gewoon pijn. Maar nog maar 6 weekjes is de ellende weer over (sorry zo voelt het nu even)
Hier een ziek bereke met kindjes die ook nog niet beter zijn . Mijn man en schoonzus zijn er voor alle zekerheid mee naar kinderarts omdat ze bijna niet willen eten en drinken. Pf, wat kan je toch ongerust zijn over je kleintjes hé. Van zodra je ouder wordt, ben je "gedoemd" om je zorgen te maken over je kleintjes en zelfs als ze 40 zijn, blijf je dat doen denk ik . Sorry dat ik hier de voorbije dagen enkel kom spuien over de zieken hier... .
Hoi meiden, Weer een werkdagje achter de rug. Was gezellig. Ik had in het weekend een paastak gekocht en daar hebben we met strijkkralen kuikentjes in gemaakt. NU zijn we met pomponnen bezig. Dat worden ook weer kuikentjes en die komen er nog bij Sterre, mooie buikfoto Succes op school vanavond. Hopelijk valt het allemaal een beetje mee daar. Moet je tot laat? Bereke, hoe is het met je meisjes? ZIjn ze al een beetje opgeknapt sinds gisteren? Oh ik lees van nog niet. Beterscahp hoor!! MOsa, weer 3 punten voor Feyenoord.... Straks komen "we" nog in het linkerrijtje. Het moet niet gekker worden hahahaha Wat leuk dat je het pakje krijgt van je ouders. Echt een mooi cadeau! Loe. wow wat eet en drinkt L goed zeg. Ik ben jaloers Dan maar geen stukjes toch. KOmt vanzef een keer! En lekker naar het CB. Groot gelijk!! Ik vind L ook erg op jou lijken (sorry Loeman ) Dingen meenemen: we hebben hier er echt een vervoersbedrijf bij: vervoersbedrijf Svinthe noemen we het. Alles wordt hier meegenomen van boven naar beneden en andersom.... Melisa, ben erg benieuwd naar je buikfoto!
Gelukkig geen tekenen van uitdroging te merken (waar ik wel bang voor was). Bepaalde medicatie laten en meer melk aanbieden ipv thee en verder maar doordoen zoals we bezig zijn. Oef, ben weer wat gerust.
Sterre, hopelijk viel het mee op school vanavond Dus hierna nog 3 weken notuleren, kun je al bijna beginnen met aftellen Lijkt het examen ervan je moeilijk? Melisa, idd geen doen om nu echt rustig aan te doen Knuffel, en hopelijk gaan de laatste weken een beetje snel! Hoe is het nu met het kindje van je vriendin? Bereke, ach zeg, ik had gehoopt dat je meisjes al weer iets opgeknapt zouden zijn Wat sneu, en jij ook nog ziek geworden Dan is het echt even op je tandvlees door gaan hè? En ik ben ook bang dat het zorgen maken om je kinderen nooit meer over gaat Gelukkig zijn ze niet uitgedroogd! Hopelijk willen ze ook wat meer melk drinken! Gaan de nachten wel een beetje of helemaal niet? Hanna, dat is een goed teken, een gezellige werkdag gehad Ik vond die strijkkralen vroeger ook altijd zo leuk! Verzin je al die creatieve dingen zelf of heb je daar boeken voor? En vervoersbedrijf Svinthe All, vandaag is wel een aparte datum voor mij, anders zou ik uitgerekend zijn. Voelt een beetje dubbel nu, maar ik ben zo blij dat ik nu alweer een tijd zwanger ben Van het groepje dat hetzelfde meegemaakt heeft als ik in dezelfde tijd, zijn er 4 van de 7 zwanger, dus toch nog 3 niet. Dat lijkt me wel moeilijk, om nu nog niet zwanger te zijn Morgen hebben we die gratis echo omdat de pretecho niet duidelijk was. Heb ik wel zin in Ben benieuwd of ons meisje nu beter ligt, met de 20-wekenecho al wel wat, maar ze bleef met haar hoofdje in de placenta liggen (deed Veda ook altijd). Mijn moeder en Veda gaan ook mee, dus dat is leuk. 's Middags gaan we met mijn schoonmoeder voor schoentjes kijken (zij willen ze betalen) en daarna eten we daar gelijk. Ze zijn in het huis van mijn zwager en schoonzus (die gaan morgen op vakantie naar Zuid-Afrika) en die wonen echt in een KAST van een huis. Kan Veda meteen veel meters maken op haar nieuwe schoentjes. Fijne avond nog!
Deze nacht ging redelijk. Ach ik weet heus wel dat er ergere dingen zijn hoor maar zoals ik al zei is die eerste keer dat ze ziek zijn toch best eng en zielig. Hopelijk keert de rust hier vlug weer zodat ik terug wat kan mee kletsen!!!