Hoi meiden, Afrola, idd een rare uitslag Wel heel fijn dat de lymfklier schoon was! Maar begrijp ik het goed dat ze nu dus echt twijfelen of hij wel kanker heeft of dat er iets anders aan de hand is? Spannend hoor, maar jammer dat jullie weer een week moeten wachten op uitsluitsel Djaar, wat fijn dat het goed gegaan is op het KDV gisteren! En logisch dat ze de eerste keer haar ogen uitkeek, hopelijk slaapt ze er wel langer als ze meer gewend is. Hopelijk gaat het morgen ook goed als ze een hele dag gaat. En veel plezier/succes met winkelen! Salapio, fijn van de goede nacht van T! Wel sneu dat hij last begint te krijgen van verlatingsangst, heeft M dat erg gehad? Melisa, hopelijk helpen de zetpillen beter! All, mijn vriend en ik waren vandaag allebei vrij Nu gingen we gisterenavond veel te laat naar bed, en hebben we in bed nog een uur gekletst (maar wel heel gezellig, dat is ook belangrijk), maar niet zo slim met het oog op vroeg opstaan. Maar nadat Veda om half 8 wakker was voor een fles, sliep ze gewoon tot half 10 en wij dus ook Heerlijk, zo'n nacht!
@ Salapio, Hoera voor de goede nacht @ Djaar, wat fijn dat het helemaal goed ging op het KDV. Dan geeft goede moed voor de volgende keer @ Hanna, lekker gewerkt vandaag? Nu weer een lekker doordeweeks weekend Veel plezier! @ Melisa, echt heel raar verhaal ja! Helpen de zetpillen beter of is het hopen tegen beter weten in? @ Mosa, zoals ik het begrijp twijfelen ze nu inderdaad weer aan de eerder gestelde diagnose. Dat komt omdat ze vorige week vaststelde dat er in de rechterlong een tumor zit, terwijl links schoon was. Terwijl op de 1e foto die door de HA was laten maken juist op de linkerlong iets zou zijn gezien. Dit is wat ik ook niet snap. Je zou bijna denken dat ze de foto hebben omgedraaid, alleen lijkt me dat je het hart moet zien en dan kun je de foto natuurlijk niet omdraaien . Vandaar dat ik het niet meer snap, mijn ouders ook niet en wat die artsen nu denken . Wel irritant dus weer een week wachten . Heerlijk zo'n vrij dagje met je vriend. En ook nog de luxe van uitslapen . Vandaag had ik gelukkig ook een vrije dag. Van het weekend verkouden geworden en voel me vandaag niet lekker. Te kort slaap zal er ook wel mee te maken hebben . Vanavond maar lekker vroeg naar bed.
Afrola, hmm...wel een heel raar verhaal! En ook vervelend dat jullie nu weer in onzekerheid zitten Maar wie weet pakt het wel juist goed uit, maar aan de andere kant mag je toch aannemen dat ze zo'n diagnose niet fout stellen. Ik neem ook aan dat dat soort foto's niet door één iemand bekeken wordt, maar door meerdere en dan zou je verwachten dat ze het wel echt zeker weten. Maar ja, helaas zit er niets op dan nog een week wachten, en ik hoop dat het dan allemaal enigszins meevalt! Wat vervelend dat je nu weer verkouden bent! Ben je altijd al zo vatbaar voor dat soort dingen, of is het nu toeval? Pas heb je natuurlijk die langdurige keelontsteking gehad. Beterschap in ieder geval! All, vanmiddag zijn we even naar de Intratuin geweest, moesten kattenbakkorrels hebben, en daar was al een kerstshow. Veda vond al die lichtjes zo prachtig dat ze alleen maar aan het aah-en en ooh-en was Nu doet ze dat sowieso wel veel, maar vanmiddag hield ze maar niet op, zo schattig om te zien. Vandaag trouwens ook nog wat slabbetjes, hoeslakentjes en een lakentje gekocht bij de Kruidvat. Ze hebben weer allemaal babyspulletjes in de aanbieding, en volgens mij ook best goede kwaliteit. Dus als iemand nog iets nodig heeft Jammer genoeg hadden ze de slaapzakjes die ook in de folder stonden nu al niet meer, en daarvoor ging ik eigenlijk Mijn vriend's winkel wordt deze dagen verbouwd, dus hij is nu meer vrij, maar hij moet alle kaartjes met wijnen en andere drank allemaal op volgorde leggen, dus daar help ik hem mee. Vanavond weer even verder, maar we zijn er vandaag en zondagavond al 4 uur mee bezig geweest met z'n tweeën. Best veel werk!
hoii dames @mosa, ja het blijft steeds om dezelfde dingen gaan, dingen waar ik me heel erg aan irriteer bij hem en die ik niet normaal vind, en dat zijn juist de dingen waarvan hij elke x zegt dat het zal veranderen, maar dat dus uit eindelijk maar 1x onthoud en daarna dus nooit meer doet....totdat ik er weer over begin! heel irritant dus haha maar wat heerlijk dat je vriend ook lekker vrij was, en dat veda zo heerlijk heeft geslapen, en ow wat gezellig dat jullie gewoon een uur lagen te kletsen in bed, pff heerlijk lijkt me dat! en leuk bij de intratuin, vind ik altijd een leuke winkel en ik ga morgen ff naar de stad, had ook gezien dat ze bij de kruidvat veel dingen in de aanbieding hadden en ik moet nog een aantal dingen hebben en pff wat een gedoe dan die kaartjes uit zoeken met jevriend wel lief van je dat je hem daar bij helpt! @afrola jeetje zeg, wat een gedoe :S en jullie weer helemaal in onzekerheid, lijkt me echt niet fijn! ik duim voor jullie dat het toch goed uit pakt voor jullie!! maar wat mosa zegt, je zou toch denken dat er wel meerdere mensen naar kijken ? maar goed, zou toch wel heel fijn zijn natuurlijk! @melisa denk je dat de zetpillen beter zullen werken? ik hoop het wel voor je meis! knuff! @salapio ahh lekker nachtje dus jammer dat m steeds wakker werd, wel fijn dat ze ook weer lekker snel verder ging slapen @djaar wat super dat het zo goed ging opt kdv met J! heerlijk hoor, en ja ze kijken hun oogjes uit daar, feli slaapt er nog steeds veel minder als thuis maar dat zal vast wel goed komen en morgen lekker winkelen, veel plezier! @all hier wel een lekker dagje gehad, ben wel moe zeg pff, morgen Hopelijk een x weer uit slapen, en hopen dat feli ook eens wat langer slaapt! hahaha en morgen dus ff naar de stad, dingen regelen voor feli dr verjaardag, slingers en al dat soort dingen en ook misschien nog wat kleertjes, en zowiso dingen van de kruidvat feli heeft de laatste dagen dat ze persee precies wil eten wat wij eten!? nu kreeg ze vnavaond dus eignelijk een potje met lekker spagetti, wat ze normaal heerlijk vind, wij aten frietjes, maar nee hoor mevrouw moest het persee niet en werd me een potje woest! haha nu heeft ze dus frietjes op....*schaam schaam* maar ze moest niet anders en gooide het allemaal op de grond! kleine dondersteen ook! naja, zal voor een xtje wel geen kwaad kunnen, maar het echt met de pot mee eten is dus nu wel begonnen! moet nog even kijken hoe ik dat weer in mn systeem ga krijgen hahaha want ze wilt dus ook geen gemalen prutje meer, wel goed natuurlijk, maar voor moeders weer ff wennne hahaha maar ze mag toch ook nog niet met alles mee eten? hoe doen jullie dat? want wat als wij lasagna eten ofso, dat mag zei toch nog niet ivm de saus die dan uit een pakje komt??
Sanne, ik kan me voorstellen dat het irritant is dat Hai bepaalde dingen zegt te gaan veranderen, en dat hij dat dan vervolgens niet doet Ook lastig om te bedenken wat je er aan zou kunnen doen En een keer patat kan echt geen kwaad lijkt me, en ik neem aan dat je op die van haar geen zout hebt gedaan? Ik maak één keer in de zoveel tijd wat hapjes voor Veda voor in de diepvries en als we dan iets eten waarbij zij niet kan mee-eten (zoals lasagne uit een pakje) dan krijgt zij zo'n hapje. Zo kan ik haar ook aan dingen laten wennen die wij niet eten. Afgelopen weekend heb ik bijv. kip-kerrie met rijst voor haar gemaakt, dat vinden wij allebei niet lekker, en zo kan ze wel aan die smaak wennen. Misschien is dat een idee, wat hapjes op voorraad hebben in de vriezer? Wij eten best geregeld dingen uit een pakje, en ik wil wel binnenkort meer zonder pakjes gaan koken. Dus bijv. lasagnesaus zelf maken, misschien iets meer werk, maar dan kan Veda in ieder geval wel met ons mee-eten. Ook eten wij bijv. nasi met kruiden uit een pakje, maar daar zit ook veel zout in, dus ik wil me ook verdiepen in hoe je dat zelf met kruiden precies doet.
Zetpillen: het is hetzelfde als de tabletten, maar die kan ik 's morgens niet slikken want dan moet ik steeds overgeven van al een slokje water. En die tabletten moeten dat juist tegen gaan. Vandaar dat ik zetpillen wilde. Kunnen die netjes inwerken, en kan ik daarna proberen te eten. Chelsey hebben we vanavond bij mijn schoonvader in bad gedaan, Ze had de grootste lol. Wij hebben nml geen bad. Wel raar hoor. Ik kom graag bij mijn schoonvader, de sfeer is nu zo anders als toen mijn schoonmoeder nog leefde. Voel me ineens veel vrijer. Zeg het maar niet tegen mijn man, is ook zo rot!
pfoeh, moe. Het was een lange dag vandaag in de fabriek Helaas met weinig succes bij de testen ook nog. Ik heb dus ff geen puf om uitgebreid te reageren maar ik heb wel een paar verjaardagfoto's in mijn album gezet. Welterusten
Melisa, zou fijn zijn als de zetpillen beter zouden werken, maar ik dacht eigenlijk al dat je die al gebruikte. Maar blijkbaar niet dus En een geluk bij een ongeluk dan dat je je nu veel vrijer voelt bij je schoonvader! Er is toch niets meer aan de situatie te veranderen, dus dan is het alleen maar fijn dat het nu zo'n stuk beter lijkt te klikken! Pookie, balen zeg, zo'n werkdag Leuke foto's! Wat vindt ze nu van haar loopwagentje? Kan ze er ook op zitten en dan met haar voetjes lopen of alleen echt erachter? Leuke foto trouwens ook van jou met haar, die had ik nog niet eerder gezien! Wat een lief, fijn poppetje is Y toch
Hoi meiden, Hele drukke dag gehad op school en vanavond heerlijk gewandeld met mijn zus. Nu forumtijd.. Svinthe is ziekig, waarschijnlijk van de prikjes.. Waterige oogjes, verhoging en niet willen eten en drinken (what's new) Ze ligt al vanaf 6 uur in bed. Was helemaal op. Oh wat zal de nacht ons brengen? Hopelijk héél veel slaap voor deze mama Djaar, is het winkelen leuk geweest? Hopelijk ben je goed geslaagd! Fijn dat J zo goed aan het wennen is op het KDV. Svinthe is ook nog steeds heele rg moe hoor als ze daarvandaan komt. Er gebeurt ook van alles he en daar moet mevrouwtje wel bij zijn Salapio, toch wel een goede nacht voor jou... Ik noem zo'n dag een mama-hang-dag.... Hopelijk is het meegevallen met T. Afrola, huh, rare uitslag..... Weer wachten.... Heel onzeker allemaal! Inderdaad nu weer mijn doordeweekse weekend. Joepie! Mosa, klinkt als een gezellige avond en morgen, zo lekker op bed kletsen! Heerlijk dat Veda nog doorsliep. Sanne, Svinthe eet ook weleens patatjes hoor. Vindt ze heerlijk en die eet ze wél op. Ander eten verdwijnt nog weleens naar de grond, maar patat heb ik daar nog nooit gevonden Frikandel trouwens ook niet Melisa, ach Chelsey lekker in bad geweest. Leuk hoor, ook voor je schoonvader. Zetpillen heb ik ook gehad met de zwangerschap van Svinthe, alleen hielpen ze bij mij niet zo goed.... Ook vervelend om "te plaatsen" bij jezelf vond ik .... Helpen ze bij jou wel? Ik hoop het! Pookie, wat een leuke foto's weer. Loopt Y al achter de loopwagen? Zo, weer helemaal bij!
Hanna, wat sneu voor Svinthe! Hopelijk slaapt ze goed (en jij dus ook!) en voelt ze zich morgen weer wat beter! In ieder geval ben je nu twee dagen vrij, heerlijk! All, mijn moeder belde vanavond, dat ze bij de kringloopwinkel deze gekocht heeft, zo goed als nieuw: bartsmit.com - Little People reuzenrad En dat voor 5 euro, dus daar ben ik heel blij mee
Melisa, gek gevoel bij je schoonpa en leuk C lekker in bad. En uitslapen verwacht ik zo over een jaar of 10 voor M en 12 voor T . En over een eventuele derde zijn we nog in conclaaf Afrola, er is dus eigenlijk wel ruimte voor goede hoop?! Ik hoop met je mee! Pookie, knuf! Mosa, dat is een mooi kado! En ik ben niet zo'n koopjesspeurder, tegen de tijd dat ik er achter kom dat er ergens een leuke aanbieding is dan issie al weer weg. Sanne, hopelijk heb je lekker uitgeslapen. En frietjes zonder zout is niet erg. Lasagne ed uit een pakje zou ik niet doen, maar goed ik zou dat sowieso niet doen . Als je iets eet wat F niet mag dan kan je misschien ook jullie groenten in stukjes geven? Of wil ze dat niet? Hanna, hopelijk fijne nacht! *** T heeft het weer super gedaan. Kreeg gister om 16u een fles 200ml en wilde na het bunkeren van zn prakkie geen fles meer. Werd pas om 1u wakker voor borst en vervolgens rond 530 ... wel wat vroeg maar ja. Was op zich niet erg geweest ware het niet dat zn grote zus aan het spoken is geweest van 2u-330! Hopelijk gebeurt dit niet van vrij-zat want ik weet niet of ik dan de auto in durf. Hoewel ik me best ok voel eigenlijk
Hoii dames @salapio lekker nachtje t heeft het goed gedaan alleen jammer de M heeft lopen spoken! ja ik hou heel erg van lasagna, ik kan het natuurlijk ook gewoon maken met zelfgemaakte saus.. echt dom, nooit bedacht haha terwijl ik wel spagetti maak met zelfgemaakte saus haha. ik zal eens wat gaan uitvogelen weetje wat het ook weer is met die groente, vorrige x had ik dus alelmaal stukjes voor dr gemaakt, maar moest ze het dus niet hebben!? en hai en ik eten nooit zo heel veel groente (slecht i know) dus we moeten even kijken hoe we het doen, ik denk gewoon een questi van wennen @mosa wat een leuk ding wat je moeder op de kop heeft getikt, 5 euro is een koopje natuurlijk @hanna wat zielig dat svinthe ziekig is dat is niet leuk! haha ja ik denk dat feli frikandel ook wel lekker zou vinden maar khep het niet geprobeerd haha, feli heeft wel een frietje op de grond gegooid, toen het danoontje in zicht kwam! die was natuurlijk Nog lekkerder hahah! @pookie wat een leuke foto's ik ben ook wel benieuwd of Y er ook aan loopt, feli loopt nu aan alles wat ze tegen komt hahaha, stoel, loopwagen, doos, hahaha @sterre hoe issie?? en hoe was het bij de arbo arts? (sorry als je het al gezegd had, dan heb ik er perongelijk overheen gelezen!) @all kga na feli dr slaapje (en w.s. middag eten) even naar de stad, moet natuurlijk wel slingers hebben voor dr verjaardag!! en nog wat andere dingen die ik ga halen, ik moet wel echt een heel lijstje maken denk ik haha ik kom niet zo vaak in de stad dus moet dan wel gelijk alles weer mee nemen haha owja, feli stond daarnet ineens echt wel 5 tellen helemaal los! woehoe nou groetjes en fijne dag!!
Loe: Huh, jullie HA mag zich niet bemoeien met jullie Wat is dat nou voor iets... Pookie: Ik solliciteer op functies waar ik nu voor leer.. als er al vacatures zijn i.i.g. Die zijn echt heel schaars helaas. Wauw wat een mooie taart zeg!!! Oef zwaar dagje gehad. Wat voor testen hebben jullie gedaan dan? Leuke verjaardagsfoto's zeg, die kookiemonster-traktatie's zien er leuk uit! Sanne: Rot zeg dat het niet zo lekker loopt tussen jou en Hai Hier eet noah gewoon met de pot mee.. Ik let gewoon een beetje op bij het koken en als ik iets pittigers maak dan doe ik de saus o.i.d. apart of haal van te voren al een portie uit de pan voor hem. Als het echt niet anders gaat omdat we bijvoorbeeld ergens anders eten dan geef ik hem een potje maar dat komt maar heel zelden voor eigenlijk. Hanna: Hahaha hoor de svinthe waait door de bomen Hopelijk een goeie nacht gehad? Djaar: Shopse vandaag!!! Melisa: Hopelijk gaat het met de zetpilletjes beter! Leuk zeg dat chelsey bij je schoonvader in bad is geweest Tja het is natuurlijk wel zo dat je geen super band met je schoonmoeder had dus kan me er wel iets bij voorstellen dat het nu anders is. Afrola: Jeetje wat een rare uitslag en nu nog langer in spanning zitten, hehe, wat een vervelende situatie Mosa: Lekker uitgeslapen gister, heerlijk! Balen dat de slaapzakjes al weg waren. Veel suc6 met de wijnkaartjes, wat een hoop werk zeg. Leuk zeg dat reuzenrad Salapio: Wat een nachten zeg..poeh poeh. Gelukkig vind jij ze goed haha.. ik zou er zwaar sacherijnig van worden All: Reageer straks weer verder, eerst even een heel moe mannetje terug naar bedje brengen
Goedemorgen, 't is nog druk geweest gisteravond . Nu helaas geen tijd om op te reageren. Maar over eten en pakjes. Wij eten bijna nooit eten met pakjes (ivm allergien) zoals nassi of macaroni of zo. Maar daarom heb ik wel een aantal lekkere recepten, zoals een voor nassi. Je hebt een rijtje kruiden nodig, dus dat kan even zoeken zijn alhoewel de meesten inmiddels in supermarkt verkrijgbaar zijn. Maar verder is het niet moeilijk. Wie er tips wil of zo'n recept roep maar! Verder fijne dag allemaal!
Goede morgen, Hanna: jij had denk ik emesafene? Dat deed bij mij ook niets. Ikheb nu primperan, dat mag alleen via de gyn, de huisarts had er gisteren al moeite mee ipv tabletten een paar zetpillen voor te schrijven. Zelf eten koken: Chelsey eet al maanden met de pot mee. Als ik pasta maak, koop ik voor haar een tomaatje extra en dat krijgt ze er door. Krijgt ze toch haar groente. En ik kook zoutloos. Lijkt me gezonder, en eerlijk gezegd proef ik weinig verschil.
Hoi meiden, Ik heb hier een zieke Svinthe. Vanmorgen had ze 39,9 graden. korts dus. Met een zetpilletje is er nu al 1 graad af gelukkig. Nu ligt ze lekker in haar bedje te slapen. Mosa, goede koop zeg dat reuzenrad!! Salapio, zo die T kan eten zeg! jammer dat als het ene kindje een goede nacht heeft de ander bij jou gaat spoken.... Melisa, inderdaad emesafene heette dat goedje wat niet hielp... gelukkig heb je nu wat anders gekregen. Dat spugen moet nu maar eens afnemen! Sterre, is Noah lekker gaan slapen? Fijne dag allemaal!
Ik hoop het ook, iig voor zaterdag Maar dat zal wel he, met die kleintjes kan het snel gaan. Ze ligt nu al weer heel lang te slapen. Lekker hoor, daar worden ze ook beter van. En net wilde ze al weer een stukje van mijn chocoladekoek. Kleine schooier Oh ja en 100cc melk Daar was ik dan wel weer heel blij mee!
Melisa: Ik kook ook zoutloos, heb ik van thuis meegekregen, mijn moeder kookt ook zoutloos. Ik proef juist heel snel als er wel met zout gekookt is maar vind het niet vies hoor. Was ik nog vergeten maar ik vind het erg rot voor je dat je nog steeds zo ziek bent Hanna: Awh arme Svinthe, beterschap voor haar. Hopelijk is ze inderdaad voor zaterdag weer opgeknapt. Vorige keer was ze ook ziekjes .. die wilt gewoon niet naar onze meetings Haha kleine snoeperd, hier nog zo eentje.. oh oh wat kan die schooien Gimena: 1 dag overtijd zie ik, spannend hoor. All: Ik moet nog vertellen over de arbo.. nou, die man luisterde totaal niet. In hun brief stond dat ik écht op tijd moest zijn anders gingen ze de kosten op mij verhalen. Ik moest ruim 40 kilometer rijden en was ook op tijd.. vervolgens laat hij mij een half uur wachten :x Ik mijn verhaaltje gedaan, gaat hij ondetussen zitten bellen en zijn mail checken Vraagt vervolgens wanneer ik nou naar de reumatoloog moet terwijl ik dat dus net allemaal verteld heb *zucht* .. Ik geef aan dat ik het werk moeilijk vol te houden vind, zelfs nu met halve dagen omdat het werk te belastend is door de houdingen waarin ik het moet doen... zegt hij vervolgens heel simpel, dan probeer je over 2 weken toch een uurtje op te bouwen en vervolgens iedere week een uurtje extra .. Ik zeg tegen hem, meneer, als ik het kon was ik natuurlijk allang weer gewoon aan het werk hoor.. zegt hij, ja kijk maar wat je doet, bouw maar wat op en dan zien we wel waar het schip strand...... Typisch gevalletje.. ik heb haar weer aan het werk gezet, ik heb mijn werk voor vandaag weer gedaan :x Ik voelde me er wel rot door Gelukkig heb ik daarna verder leuk dagje gehad. Een vriendin van me had me gevraagt om als 'model' te staan voor een foto portret die ze moest maken. Ben benieuwd of ik ben blijven plakken Haar vriend is ook mee geweest en die heeft zich prima vermaakt met Noah. Achter elkaar aan 'rennen', pak-spelletjes doen.. was erg leuk om te zien. Daarna zijn ze bij ons blijven eten en hebben we nog een gezellig avondje gehad. Noah zit trouwens in een lastige fase. Veel hangen, jengelen.. best vermoeiend op het moment. Alles is mama mama mama. Hij laat zich bijvoorbeeld vallen als hij zijn zin niet krijgt en maakt daar dan weer een onwijs drama van Hij begint nu dus ook te huilen als één van ons weg gaat Dat vind ik dan best moeilijk.