Melisa: Wat een prachtige foto's!!! En wat wordt C toch al groot he als je haar zo ziet Voelen de konijntjes zich trouwens al helemaal thuis? Ik vroeg me trouwens af of ze altijd los lopen bij jullie? Loe: Noah eet de tandpasta altijd op haha Dus nee, die spuugt het niet uit Ik ben benieuwd naar de foto maar denk dat ik er evengoed geen antwoord op weet, ik ben (gelukkig) niet thuis in allergische reactie e.d. All: Wauw wat een weertje he!!! Heb net lekker een stuk gewandeld met Noah op de driewieler. Vrachtauto's staan kijken langs de weg en nog wat beestjes gezien (kippen en geiten in de achtertuin van het bejaardentehuis hier, daar kan/mag je doorheen lopen) Hij is nu druk buiten aan het spelen en er wordt van alles mee naar buiten gesleept Op zulke momenten kan ik echt uren naar hem staan kijken he.. heerlijk
Sterre: thanks! Onze konijnen wonen buiten, en mogen iedere dag een paar uur los in de tuin. Helaas kan het nog niet zonder begeleiding want de 2 kleintjes en ons dametje moeten nog wennen, maar de zomer lopen ze alleen maar los. Zo gezellig in de tuin!
oe, salapio, wat een nacht! Allemachtig. Kan me voorstellen dat je moeite hebt met concentreren. Sterkte daar hoor, t mag nu weleens een tijd lang beteren he! Hier de foto's van L. Let niet op die rode vlek/pukkel in zijn haarlijn dat was een soort puistje en daar heeft hij aan gekrabt. Die andere vlekjes weet ik niet wat het is?? Hij was net na een uur op alweer moe, lag om 12 uur alweer op bed..
Ricmar: ach, toen onze konijnen binnen woonden, liepen ze altijd los. Ze woonden gewoon samen met de katten in huis. Als we thuis waren, waren ze los. Inmiddels wonen ze buiten, en daar hebben ze een enorme ren. Maar als het droog is, hup de tuin in! Zo hoort het toch ook met beesten? Ik snap niets van konijntjes in kooitjes....
nou, nu zijn de vlekken weer gewoon weg. Hij heeft ook geen verhoging. mijn konijntje (9 jaar geworden) liep ook altijd buiten. Heerlijk vond hij dat.
Salapio: Oef wat een nacht! Suc6 met je opdracht. En wat minder dan een 9,6 is ook goed hoor Beterschap voor M, germ Melisa: Leuk hoor die konijntjes. Wij hadden cavia's in de tuin, erg handige grasmaaiers Hier liggen er trouwens ook 2 zwaar te chillen in het zonnetje Hoe beesten relax kunnen gaan liggen he, een beetje aso zelfs Loe: Ik zou niet weten wat dat voor vlekjes zijn.. owh maar ze zijn nu weer weg All: Noah ligt nog lekker te tukken.. gelukkig maar, want hij had z'n slaap echt even nodig... miepkoning Wij hebben trouwens ook een jongensnaam! Dus het mag nu ook een jongetje worden Het grappige is dat hij maar 2 letters verschilt met onze meidennaam ..
ach gossie, arme Noah. Voelt ie zich ook beroerd? Whaha, moest wel lachen om je opmerking bij de foto op hyves hoor. Ik ben vanmiddag, hoe stout, een enorm end (Voor mijn doen) met L. gaan wandelen. Hij was megavroeg moe en na een uur weer wakker. En jullie kennen l.'s ritueel op de bank. Arme jongen, nog 2,5 uur op de bank. Nou dat was niet wat. Dus we zijn naar de apotheek geweest (waar mijn zalfje helaas niet klaar lag) en toen toch maar naar de winkels, ik wilde naar de wibra haha en een papspeen en peutertandpasta halen. Alles gelukt en dat zonder briefje (had dit niet in de planning) maar ben dood en doodop. En zweten joh onderweg met zo'n gipsen onderbeen. Puf. Maar hij vond het leuk. Heb zo'n corrigerend hemd gekocht bij de hema, is vast wat voor mij. Je kunt de bandjes eraf halen. Flatteert mijn buik een beetje hoop ik. Ho, ik hoor alweer geluid boven. WEer een uurtje maar! Hij is wel in een sprongetje ofzo hoor, want af en toe is ie zo zeurderig en hangerig en hup meteen alweer naar bed omdat hij moe is en de andere keren is ie heeeeeeel vrolijk en uitbundig. Ik heb de nieuwe papspeen van avent niet kunnen vinden, alleen online, maar dan moet je 6 euri verzendkosten betalen, dat lijkt me niet wat. 'Vlekken zijn weg, alleen rood puntje overgebleven. Raar he, snap er niets van. Maar wat ik wilde zeggen (word altijd zo hyper als ik extreem moe ben....): L. heeft ook al verhoging, 37.8........ ben benieuwd hoe het straks is. Mag ik de naam weten? ahhhhhhhhhhhhhh........................
@sterr; getuigschrift binnen, yes! En arme balletjes en bolligs van Noah. Hier ook alleen pampers hoor en GEEN Sudoku creme, met dat laatste is oma hier wel eens eigenwijs. @salapio; oei m weer koorts. Hopelijk vannacht een bete nacht anders heb je aan 1 doos lucifers niet genoeg. @loe; Y heeft eigenlijk altijd wel dat soort vlekken, maar nu met de koorts erna kan het best wel de 1e, 2e, 3e of 80 ste ziekte zijn. @melisa;mooie foto's hoor. En wat wordt C. Ook al een grote meid.
Voor de verandering weer niet bijgelezen . Zag wel hele mooie en lieve foto's (wat is een zwangere buik toch mooi hé) voorbij komen! En las dat er veel zieke kindjes zijn . Beterschap voor alle zieken. Hier nog steeds geen beterschap. Koorts blijft gelukkig wel weg maar ze drinken nog steeds heel weinig en moeten heel veel overgeven. Wasmachine draait overuren. En ben nu aan het twijfelen of ik ze morgen naar kdv ga doen... .
Hoi meiden, Even een kortere reactie, want ben moe na een drukke dag. Vanochtend eerst de herhaling van de pretecho gehad. Het kindje lag natuurlijk weer onmogelijk (volgens mij liggen ze standaard onmogelijk bij mij ), dus weer weinig duidelijke beelden gezien. Het is in ieder geval een duimerd Maar voor de 3e keer een meisje, dus het zal wel kloppen Vanmiddag schoentjes voor Veda gekocht (zal zo even kijken of ik een foto op internet kan vinden), ze is er heel erg mee in haar sas. Daarna nog bij mijn schoonouders gegeten, maar we waren op tijd weer thuis. Veda was vanmiddag niet moe, dus ze heeft vandaag helemaal niet geslapen, dus vanavond lag ze er op tijd in. Sterre, knuffel voor de slechte nacht! Vervelend dat hij zo blijft kuchen Vanaf wanneer gebruik je nu het pufje? Wat ontzettend irritant van de luiers :x Zo stom dat ze niet gewoon pampers gebruiken terwijl jullie die meegeven Leuk dat jullie ook een jongensnaam hebben, ben erg benieuwd Beterschap voor Noah! Denk je dat hij verhoging heeft door de kiesjes of ben je bang dat er iets anders achter zit? Loe, hier ook tandjes poetsen vanaf dat de eerste tandjes door waren. Veda vindt tandpasta heerlijk, terwijl we peutertandpasta van ik geloof Elmex hebben, zonder smaakje Gewoon idd maar heel weinig tandpasta gebruiken. Wij laten Veda na afloop altijd wat water drinken voor de frisheid. Gek die plekjes Misschien toch een reactie op iets wat hij gegeten heeft? 37.8 hoeft trouwens geen verhoging te zijn hoor, pas boven de 38 graden geloof ik. Maar hopelijk wordt het ook geen verhoging! Melisa, wat een superfoto's! Echt heel mooi geworden, daar ben je vast trots op En Chelsey is echt al een grote meid, leuke staartjes! Salapio, oh nee toch, wat zielig voor M Dikke knuffel voor jullie en beterschap! Bereke, ach jeetje, nog steeds zo ziek Ik weet niet precies wat de regels zijn voor het kdv, maar als ze echt ziek zijn mogen ze er volgens mij ook niet heen vanwege de kans dat ze anderen aan kunnen steken. En mij persoonlijk lijkt het me ook fijner om ze thuis te houden, maar jij zal er inmiddels ook aardig doorheen zitten lijkt me?
Even bijgelezen, maar nu erg last van maagpijn, dus ik weet niet hoelang deze post gaat worden... Melisa, wat een mooie buik heb je zeg! WOW!! Ik vind het erg mooie foto's!! Chelsey lijkt echt veel groter dan Svinthe terwijl ze helemaal niet veel schelen. Mooie meid hoor! Tandenpoetsen, vanaf tandje 1 elke avond en nu zlefs 's morgens en 's avonds. Op het cb hebben ze gezegd bij de 18 maanden afspraak dat dat wel goed was. Dus dat doen we dan maar he?> Sinds gisteren is er weer een tandje bij. Een ondertandje dit keer Sterre, wat gek dat je so andere luiers gebruiken... WHY denk ik dan ?????? Salapio, dikke knuf voor jou met de gebroken nacht... En beterschap voor M!! Leuke konijnenverhalen. Vind ik zulke grappige beestjes Sterre, lekker ons een beetje nieuwsgierig maken met de naam hahahahahha Nu ga ik natuurlijk zitten puzzelen.... 1 letter verschil.... *denkt diep na * Bereke, oei, nog steeds niet beter die meisjes van je. Beterschap en hopelijk zijn ze snel opgeknapt! MOsa, jammer dat de echo weer onduidelijk was, maar wel weer een meisje. Dat is nu wel zeker dan he? En duimen, hoe schattig is dat!! Ok, toch nog op alles gereageerd.... kan het niet laten he....maagpijn iets weggezakt... KLustijd is hier begonnen... bijna mijn eisprong als het goed is... Nu naar beneden om lekker voetbal te kijken met de laptop op schoot.. multi tasken
Hanna, wat vervelend dat je maagpijn hebt, maar heb je vaker of niet? Hopelijk staat het jullie klusplannen niet in de weg En veel plezier met voetbal kijken, voor wie ben jij? Ik hoop dat Bayern Munchen doorgaat Dit zijn trouwens de schoentjes, maar dan zijn ze glimmend zilver: 't Grietje van Hans
Leuke schoentjes hoor, en zilver is echt de kleur dit voorjaar @hanna: oei klussen met maagpijn, of is het misschien eipijn???? In dat geval hup naar bed
Ik moet zeggen dat er ook weinig keus was buiten zilver Maar ik vind het zo'n schoentje juist wel stoer maken
Ik vond het zilver voor de schoentjes ook heel leuk. Maar het is bijna alleen maar zilver of rose wat ertegen koop is in de winkels voor schoentjes. Zo nu aan het werk! Sollicitatie van pookman ging goed, hij heeft alleen nog niet gehoord of hij op 2e gesprek mag komen. Fijne dag allen
Goedemorgen allemaal, HIer was het weer ouderwets vroeg op met Svinthe... 6 uur...pfffff. Gelukkig ga ik zo naar de markt. Even eruit, want ze is niet echt goed in haar hum.... Zilver, hahah, ik heb ook zilveren schoentjes gekocht voor Svinthe Fijne daga allemaal!