Goede morgen, Hanna: toch een fijne dag hoor haha. Pookie: jouw man ook aan het solliciteren? Mijn mannetje heeft maandag een laatste gesprek, dan horen we of hij de baan krijgt of niet. Zo spannend! Mosa: ik vind zilver ook wel leuk. Voor C. wil ik ongeveer dezelfde schoentjes gaan kopen. Volgende week maar eens kijken of ik er even uit kan. En toch wel een beetje jammer dat de echo niet helemaal was wat je hoopte. Maar 3x een meisje, het zal er dan wel 1 worden! Ik heb zo de liggingsecho, Ben benieuwd of meneer eigenwijs is gedraait. Ik denk het wel (positief denken he). Mijn buik is al aardig aan het zakken, en heb veel minder last van zuur. Gisteren kon ik bijna niet lopen van de druk van "onderen" dus zal me niets verbazen als het ook al aan het indalen is. Ik houd jullie op de hoogte!
Goedemorgen, Pookie, spannend van Pookman, hopelijk hoort hij snel dat hij op 2e gesprek mag komen Hanna, poeh, weer een vroegertje Hopelijk ben je wel een beetje fit! Veel plezier op de markt! Melisa, ook spannend van jouw man, maar laatste gesprek klinkt veelbelovend! En de echo was evengoed leuk hoor, maar net niet zo duidelijk als de echoscopiste zou willen. Zelfs zuchten, hoesten en springen hielp niet We wilden rond de 27 weken nog een 3D-echo laten maken, maar die skippen we nu maar, kans is best groot dat het gezichtje enzo dan ook weer niet goed te zien is, en dan is het best veel geld. Spannend van de liggingsecho! Ik ga heel hard duimen en hopen dat het kindje idd gedraaid is! Zou fijn zijn als het toch nog spontaan gebeurt! Succes! All, Veda is nu al babbelend aan het wakker worden, dus ik ga maar eens douchen. Straks maar eens een stukje wandelen met Veda en haar nieuwe schoentjes Fijne dag allemaal!
Loe: Lekker een eind gewandeld gister en ook nog boodschappen gedaan, doe maar tuig Ik ben benieuwd of dat corrigerende hemd wat is.. misschien ook wat voor mij straks Hoe is het nu met L en zijn verhoging? Pookie: Nee zeker geen sudoku creme Ik gebruik altijd de b-panthen zalf, die werkt echt super hier. Werkse! Bereke: Wat rot dat je ze nog steeds niet veel drinken en veel overgeven Ik zou ze nog lekker even thuis houden zodat ze nog even goed uit kunnen zieken. Mosa: Nog steeds een meisje en aan het duimen, wat lief! We zijn nu een week bezig met die puf. En waar die koorts nou vandaag komt.. ik weet het niet meer Wat een leuke schoentjes! Zilver lijkt inderdaad 'in' te zijn.. Noah heeft toevallig ook zilver met wat blauw Hanna: Wat vervelend dat je zo'n maagpijn had gister, hopelijk vandaag weer beter? Leuk dat Svinthe er weer een ondertandje bij heeft He jakkes, weer zo vroeg vandaag en dan ook nog sachie... All: Hier gelukkig een redelijke nacht gehad maar vanmorgen ook vroeg wakker hier *gaap* Noah heeft nog steeds koorst.. ik snap écht niet waar dat nou weer vandaan komt hoor. Rustig aan doen dan maar en afkijken
Oeps.. wat berichtjes gemist.. Melisa: Spannend van jouw man en de baan! Hopelijk is je mannetje gedraaid! Ik duim voor je! Mosa: Nu al wakker aan het worden... ? Hahaha Het ziet er weer lekker uit buiten. Wandelse straks!
Sterre, Veda is de laatste tijd ook wel eerder wakker, maar gisteren heeft ze overdags niet geslapen, vandaar het langere slapen nu denk ik Hier ook altijd bepanthen, voor mijn gevoel veel effectiever dan sudocreme. Vreemd van de koorts bij Noah, misschien toch door de kiesjes? Is hij verder wel vrolijk? En zijn zijn billetjes weer normaal? Ik moet trouwens vanmiddag naar de vk, ik zou het zo weer vergeten. Kunnen we meteen de 20-wekenecho bespreken, maar gelukkig valt er eigenlijk weinig te bespreken Zo, nog even mijn haar doen en dan ga ik Veda maar eens uit bed halen. Fijne dag allemaal en vast tot vanmiddag.
Hai meiden, Ik kan de laatste dagen niet echt te tijd vinden om bij te lezen/schrijven . Dit weekend hebben we het druk gehad met schoonmaken, opruimen, spullen verplaatsen. De woonkamer gaat er steeds meer uitzien zoals we willen . J is lekker aan de klets en zingt zelfs stukjes liedje na (slaap kindje slaap) en wil verder vooral buiten spelen. Lekker in onze aarde wroeten met schep en emmer en steelt overal de fietsjes/driewielers etc om er mee te spelen . Zometeen gaan we lekker op de fiets naar U. Centrum naar de boekwinkel en de bio slager. Fietstochtje (enkele reis) van 45 min. Wel lekker met dit weer Voor zover ik heb bijgelezen: @ Bereke, knuf voor jou. Zo zielig als je meisjes ziek zijn. Hou ze nog maar ff dagje thuis van het KDV zou ik zeggen. @ Mosa, knuf voor de bevaldatum van je MA. Gelukkig ben je nu weer zwanger van een mooi meisje die lekker duimt . Maar ik kan me voorstellen dat zo'n dag niet ongemerkt voorbij gaat. @ Pookie, oh wat eng dat Yuna het traphekje weet open te maken en daardoor naar beneden is gevallen. Gelukkig is er niets aan de hand. Nu maar snel een ander traphekje? @ Melisa, mooie foto's, mooie buik en wat is je meisje groot @ Sterre, knuf voor de saaie notuleer lessen. Is Noah inmiddels weer beter? @ Loe, die vlekken die komen rond eten en na een (paar) uur weer wegtrekken klinken als allergie. Of misschien maakt je kleine vent zich heel druk??? Komen en gaan van vlekken is vaak niet omdat ze ziek zijn. @ Hanna, veel plezier met de klustijd, spannend weer @ Meeting in april, waar maakt mij niet uit dus P in G bij M is wat mij betreft okay. Maar 2 en 9 april kan ik niet ivm vakantie, 16 april kan wel, 23 april liever niet, maar 22 april (goede vrijdag) zou beter uitkomen. In mei heb ik ook tijd En dan is het nu tijd voor een flink stinkende poepluier....
Hanna en afrola: mijn meisje is ook groot hoor haha. Ze heeft nu maat 92 aan. En hopelijk komen we daar de zomer mee door. Echo: baby is mooi gedraaid en ligt al fijn in mijn bekken. Dus eind goed al goed! Maar ben er heel erg blij mee.
Meeting in P zat 2 april Salapio, M&T zat 9 april Salapio, M&T (alleen middag) zat 16 april Salapio, M&T (alleen middag) vrij 22 april (goede vrijdag) Salapio, M&T zat 23 april Salapio, M&T (alleen middag) *** Als je quote doet en de haakjes weghaald kun je je eigen voorkeuren invullen. Ik kan meestal alleen smiddags omdat ik met T muziek op schoot ga doen om 10u
Melisa, super nieuws! Fijn zeg. Salapio, de vlekken waren er toen hij uit bed kwam, dus niet na het eten. Gisterenochtend heeft hij hetzelfde gehad als de dag ervoor, en nu heeft hij het weer niet. Geen vlek te bekennen. Misschien toch te warm met pyama in de slaapzak oid? Wij gaan zo onze trouwringen ophalen!
Zo, Svinthe ligt op bed dus de medewerker van het animatieteam (lees ikke ) heeft even rust Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Need I say more?????? Melisa, en hoe was de echo.... Hoperdiehoop dat hij is gedraaid! Jaaaa ,ik lees nu dat hij gedraaid is! Wat heel erg goed nieuws Melisa! Maagpijn = weer over... raar hoor...Maar wel fijn dat het nu weer over is! Afrola, J ook al zo'n buitenspelertje Haha, het driewielers aan het stelen Ik zie het zo gebeuren! Loe, leuk dat jullie de trouwringen gaan ophalen. Jullie hebben ze al vroeg uitgezocht hoor. Wel fijn dat ze er nu al zijn. Het kan aar geregeld zijn! Voor de meeting kijk ik zometeen even. Mijn agenda ligt beneden.
Hoi dames, Afrola, leuk dat jullie huiskamer steeds meer af wordt En zo te lezen zit J ook goed in haar vel, mooi zo! Nog lekker gefietst? Ik zie dat je je cyclussen onder je banner hebt gezet, heeft dat een reden? Wel mooie cyclussen! Melisa, wat een ontzettend fijn nieuws!! Gelukkig maar, hoef je daar niet meer over na te denken Meeting in P zat 9 april Salapio, M&T (alleen middag), Mosa zat 16 april Salapio, M&T (alleen middag), Mosa vrij 22 april (goede vrijdag) Salapio, M&T, Mosa zat 23 april Salapio, M&T (alleen middag), Mosa *** Ik heb 2 april even weggehaald, want dan kan ik niet. Er kan dan wel een meeting gepland worden natuurlijk, maar dan niet bij mij Maar goede vrijdag vind ik ook wel een goed idee. Loe, en, trouwringen helemaal naar jullie zin? Hanna, vermoeiend als je Svinthe zo moet bezighouden Hopelijk heeft ze een goede dut gedaan! Mupet, wanneer moeten jullie weer naar het ziekenhuis voor verder onderzoek? Bereke, hoe is het nu met je meisjes? All, net bij de vk geweest, alles was weer goed Ik ben in 4 weken tijd 1 kilo aangekomen, dus nu 2 kilo in totaal. Hopelijk blijft het zo langzaam gaan, ik vind dit niet verkeerd!
Nou, Sterre, hebben onze kindjes even geluk November kinderen leven langer - Vrouw | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl/vrouw [Actueel]
@ Melisa, fijn dat de kleine is gedraaid @ Loe, ik was het van de vlekken . Klinkt idd alsof ie het lekker warm had . Hoeft trouwens niet verkeerd te zijn. Als ie verder niet nat is van het zweet, maakt dat niet uit. J heeft ook altijd rode koontjes (wangen) als ze uit bed komt na een nacht. 's middags meestal niet. @ Hanna, animatieteam . Hopelijk gaat het vanmiddag iets beter @ Mosa, alles weer goed bij de vk, netjes. cycli staan er in, nu is mijn laatste cyclus voordat wij voor het 'eggie' gaan en dus vast een mooi overzichtje bij de hand
Afrola, wat spannend dat jullie er na deze cyclus ook voor gaan! Hoe ver zit je nu in je cyclus? Spannend hoor, hopelijk laat de nieuwe zwangerengolf niet lang op zich wachten Oh, Veda wordt huilend wakker, even kijken wat er aan de hand is.
Meeting in P zat 9 april Salapio, M&T (alleen middag), Mosa, zat 16 april Salapio, M&T (alleen middag), Mosa, Afrola vrij 22 april (goede vrijdag) Salapio, M&T, Mosa, Afrola zat 23 april Salapio, M&T (alleen middag), Mosa
Gelukkig hebben oktoberkindjes ook best veel geluk Ik vind het wel apart . Als dit klopt is het eigenlijk wel raar dat we allemaal voorjaarskindjes willen, terwijl we dus beter najaarskindjes kunnen maken
Mosa: Nee Noah is helemaal niet zichzelf, dat maakt het nog vervelender allemaal.. Veel plezier bij de vk! Owh lees al dat alles goed was en nog maar 2 kilo in totaal, knap hoor! Hé kijk eens aan, november dus goed gedaan Afrola: Ik dacht al, waar is ze gebleven maar druk druk druk zo te lezen En J ook met fietsjes pikken Jullie gaan volgende ronde voor het eggie!!! Leuk Melisa: Wat fijn dat je mannetje toch gedraaid is! Hoef je je daar geen zorgen meer over te maken Salapio: Leuk, muziek op schoot! Hebben ze hier ook, is super leuk Door bepaalde houdingen kon de muziekjuf zien aan Noah dat hij veel in de draagdoek had gelegen omdat hij dan erg sterk overkwam.. me was natuurlijk wel trots toen Loe: En, trouwringen goed? Hanna: Drukke baan he, kinderen All: Hier even een tukje gedaan want pfff.. ik voel me al 2 dagen niet helemaal 100% fit. Misschien hebben we hier toch wat onder de leden ofzo Ik heb best hoofdpijn i.i.g. , duizelig en misselijk.. jak Noah had net voor het slapen gaan weer 38.8... Wel even een lekker stukje kunnen wandelen vanmorgen dus dat is wel fijn. Toch even een frisse neus kunnen halen
@ Sterre, lekker even kunnen slapen. Voel je je daarna wel wat fitter? Niet fijn als je je niet zo fit voelt, hoofdpijn, misselijk, duizelig? Niet een te laag HB? Noah ook al weer koorts , heel vervelend. Gelukkig konden jullie nog wel een frisse neus halen vanochtend. @ all, vanochtend lekker gefietst en vlees gehaald en zo. Maar ben nu zo moe . Ik snap niet zo goed waar het vandaan komt. Gelukkig ligt J lekker te slapen dus hoef ik ook even niets te doen