Ik denk dat Veda een enge droom had, ze zat rechtop te huilen, maar toen ik met haar op de schommelstoel ging zitten, legde ze gelijk haar hoofdje weer neer. Ik denk dat ze nu nog wel gaat slapen en gelukkig maar, 45 minuten is te kort natuurlijk. Afrola, idd een apart nieuwsberichtje! Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht welk seizoen me leuk lijkt, maar nu ik een zomerkindje krijg, vind ik dat toch wel erg leuk. Oke, dus begin april een nieuwe cyclus, leuk Sterre, nou, hopelijk worden jullie niet ziek, maar het klinkt wel alsof jullie ergens tegenaan zitten te hikken Fijn dat je net even geslapen hebt! En even een frisse neus halen is idd wel lekker, ook al voel je je niet helemaal goed.
Mosa: jij bent nog maar weinig aangekomen! Ik nu 10 kilo volgens de VK. Dus best wel wat, maar met C. was ik ook in totaal 16 kilo aangekomen. Dus zal nu ook wel weer. Ik heb van een vriendin 3 vuilniszakken vol met kleding en rompertjes gekregen. Niet normaal. Ik hoef tot maat 80 echt zelf niets meer te kopen!
Afrola, wat vervelend van de moeheid! Ik herken het wel, maar bij komt het echt door de zwangerschap. Ik blijf gewoon moe, iedere dag, best vermoeiend Melisa, ik ben toen met Veda 11 kilo aangekomen, waarvan 2 in de laatste 10 weken. Op het laatst stond bleef het heel stabiel, wie weet is dat bij jou ook het geval. Maar 10 kilo met 34 weken is heel netjes toch?! En wat leuk van de kleertjes, ook echt jouw smaak?
@ Mosa, fijn dat Veda nog weer verder wilde slapen na haar enge droom. Dat jij nu extra moe bent in je zw.schap. kan ik me goed voorstellen. Met een kleine erbij is het ook best pittig. @ Melisa, dat is handig dat je veel kleertjes hebt gekregen. Kun je zelf helemaal gaan voor de echt leuke dingen
Afrola, lieve foto's! Leuk om J weer te zien En wat een grote meid wordt het al! En weer zo netjes eten, makkelijk hoor. Hier zit iedere avond eten en yoghurt in Veda's haar En die laatste foto is héél herkenbaar
Ah wat een leuke spam!!! Ik neem altijd alle kleertjes aan haha. En dan zie ik wel wat ik aantrek, maar er zitten echt hele goede dingen tussen. En inderdaad, kan ik zelf iets duurder en leuk spul kopen voor thuis.
Afrola: Na het slapen voelde ik me eigenlijk nog belabberder hihi.. Wat een leuke foto-spam! Ik blijf me wel afvragen op wie ik haar nou vind lijken Zomerkindjes: Eigenlijk ook niet zo over nagedacht maar ik vind september nu ook wel leuk. Toch kans dat het nog wat lekkerder weer is. Bij Noah was het veel binnen blijven in het begin, dat vond ik dan wel jammer. Melisa: 10 kilo met 34 weken vind ik niet veel hoor! En wat lekker dat je zoveel kleertjes hebt gekregen, altijd mooi meegenomen! Mosa: Haha vermoeiend om moe te zijn Heeft Veda nog geslapen? All: Voor wie bij de rabobank zit.. er gaan mailtjes rond die zogenaamd van de rabobank zijn. Je moet dan op een linkje klikken e.d. Niet doen dus want ze komen niet van de rabobank af maar mensen die je rekening willen plunderen! Noah is echt niet lekker. Ik had hem ongeveer om 12.30u in bedje gelegd en om 17.00u heb ik hem er maar weer uitgevist Ik hoorde hem af en toe wel wat jammeren maar dan was het vrij snel weer stil. Toen ik hem ging halen was hij ook not-amused Nog steeds koorts dus maar even een zetpilletje gegeven... die nu duidelijk werkt want hij heeft weer wat praatjes haha
Mosa, fijn dat alles weer goed was bij de VK. Afrola, leuk dat jullie ook voor een tweede kindje gaan! Wat een leuke spam zeg! Echt een schattig meisje heb je! Sterre, lekker een tukkie doen dan he? Heerlijk hoor als dat gewoon kan he? Ik heb ook een uurtje geslapen vanmiddag. Was kapot en nog niet eens zwanger kan je nagaan Melisa, lekker zoveel kleertjes gekregen! Dat is nog eens handig. Zo, nu nog even verder rondneuzen op internet. ben nu toch maar op zoek naar een wandelkoord voor Svinthe. Ze is echt niet te houden buiten
Melisa, nou, heb je mooi geluk dus met de kleertjes Sterre, goed dat je het zegt van de rabobank, ik zal erop letten! Wat een lange dut heeft Noah gedaan, kun je idd zien dat hij zich niet lekker voelt Hopelijk gaat het inmiddels wat beter! En hoe voel jij je? Hanna, wel handig, zo'n wandelkoord! Ik vond het vandaag al best lastig om Veda in de buurt te houden, en dan loopt zij nog niet eens zolang All, fijne avond!
Ja ik heb zeker geluk met de kleertjes, maar ik heb er zoooooveel dat ik het onmogelijk allemaal aan kan doen haha! Ik verkoop het wel weer straks op MP en dan neem ik mijn vriendin wel mee uit eten of zo. Trusten iedereen strakkies!
Melisa, goede oplossing zo All, ik was helemaal mijn smeltmomentje van straks vergeten te vertellen. Veda en ik zaten Sesamstraat te kijken en ze zat bij mij op schoot. Ze leunde tegen mijn buik aan en ondertussen voelde ik allemaal schopjes in mijn buik. Veda had het niet door hoor, maar ik vond het zo bijzonder. Eén kindje op mijn buik en één kindje in mijn buik