@ Hanna, als je zo'n wandelkoord gevonden hebt, kun je me dan de website doorsturen? Lijkt me wel wat zo'n wandelkoord @ Mosa, wat leuk dat je zo geniet. Ik vind deze leeftijd ook zo leuk, ik geniet me ook te pletter. @ Sterre, knuf voor zieke Noah, hopelijk is hij morgen een beetje opgenknapt. @ Ricmar, mooie test en succes @ all sweet dreams.
Goeiemorgen De kleine heeft aan een stuk door geslapen tot 6 uur. Normaal wordt hij rond 4 uur wakker voor een slokje melk maar nu niet. Hopen dat het zo blijft. Ik ga weer aan het werk. Ben de laatste paar maanden druk bezig geweest om tussen de poepluiers door een webshop op te zetten. Fijne dag all
Goedemorgen, Sheann, dat is lekker zeg dat K een beetje door gaat slapen. Wat voor webshop gaat het worden? HIer geslapen tot kwart voor 7 en nu een ontbijtje maken. Fijne dag allemaal!
Hanna: kwart voor 7 is ook lekker De webshop bestaat uit handgemaakte kraamkadootjes en spulletjes voor de babykamer (geboorte schoentjes, luiertaarten en schilderijtjes). De spulletjes maak ik samen met mijn zusje maar ben de laatste tijd vooral druk geweest met het maken van de site. Had dat nooit eerder gedaan dus was een hoop uitvogelen. Nu is de site zo goed als af dus heb ik tijd om nieuwe spulletjes te maken.
goede morgen, Ik heb net even de kleertjes geteld, maar ik heb in maat 50/56 wel 80 stuks kleding gekregen. En als ik de andere maten ook optel, kom ik op 300!!!!!!! Man! Ik ga geld uitsparen. Ik heb mijn vriendin al een sms gedaan die net is bevallen, dat ze echt niets moet kopen voor ze in mijn kast heeft gerommelt. Ik krijg het nooit allemaal aan! Mosa: mooi he zo'n momnet met 2 kindjes? Daarom heb ik de foto's laten maken bij de fotograaf. Het is zo bijzonder! Ricmar: mooie test. Zo zien we ze graag hier haha. Sheann: website wel delen met ons he? Zo, ik heb een hele dag voor mezelf. C. is de hele dag naar de oppas, en nu lig ik nog heerlijk in bed. Laptop op schoot haha. Door krampen in mijn kuiten heb ik zeer slecht geslapen dus ik neem het er even van.
Goedemorgen! Zo, dat is niet is gek Melisa, zoveel kleertjes! En zo leuk he om doorheen te wroeten. Heb ook 1 keer 9 vuilniszakken vol van mij schoonzus gekregen. Ik was hoogzwanger en zat 'verwoed te wroeten' in de zakken! Super leuk. 10 kilo is niet veel hoor! Mosa, twee kilo is ook al helemaal niet veel. Was je van jezelf eerst afgevallen eigenlijk? De trouwringen zijn helemaal mooi, nog steeds naar mijn zin. Maar vorige keer mocht ik er maar eentje laten bestellen (ze mogen er steeds maar 1 bestellen.......) en hebben ze me nu blijkt toch de verkeerde laten bestellen. Moet toch half maatje groter. Krijg hem wel om hoor, maar laat liever verkleinen dan vergroten. Dus nu wachten op het volgende telefoontjes en dan gaan we ze echt halen! Ricmar, hele mooie test. Zo duidelijk heb ik ze nooit gehad. Succes met plassen! Afrola, leuk jullie ook voor een tweede kindje! Succes vanaf april! Was je eigenlijk snel zwanger van J.? Ik weet t niet meer......... En wat een super foto's! Wat een knap meiske. En mooi huis trouwens ook. Sterre, wordt bij jullie bij de vk (ook voor Mosa) weleens het heb gemeten? Met zo'n vingerprik ofzo? Of wordt dat helemaal niet gedaan? Veel beterschap in elk geval voor Noah, dat is niet leuk. Hopelijk keert het tij op tijd voor jou en wordt je niet echt ziek. L. is gisteren dus op het kdv geweest, oefenen. Hij moest huilen toen we weggingen. Smelt, zielig jongetje. Maar degene bij wie we hem achterlieten, had ik zo'n goed gevoel over, dat het wel goed kwam. L. moest uit bed gehaald worden om erheen te gaan tja en hij zat dus in zijn 'vervelende' tijd, na het slapen en voor het eten. Dus dat was ook wel logisch. Ze hebben hem even in bed gelegd, maar dat was krijsen (tja, lukt hier ook nooit). En daarna lekker op de groep gedaan. Het ging goed. Ook bij hun liet hij 80 cc staan. Hij drinkt heeeeeeel slecht op het moment, moet het er echt snel ingieten, want hij kauwt alleen maar op de speen (weer tandjes???) na vijf minuten is de wil om te drinken over. Hij heeft wel een bijtring trouwens. Hij moest vooral erg wennen aan de hardere geluiden op het kdv. Schrok meermalen volgens de leidster. Maar dat zal nog wel verbeteren, heeft tijd nodig natuurlijk. WAs wel trots op ons jongetje hoor! Daar zat hij dan, eerst huilbaby zijnde, en nu lekker in de schommelmaxi cosi om zich heen te kijken! Oja en de meeting! (heb de eerste data niet gedaan omdat ik 25 maart met mijn hand in het gips ga.....ivm autorijden en L. tillen) Meeting in P zat 9 april Salapio, M&T (alleen middag), Mosa, zat 16 april Salapio, M&T (alleen middag), Mosa, Afrola vrij 22 april (goede vrijdag) Salapio, M&T, Mosa, Loe (alleen middag),Afrola zat 23 april Salapio, M&T (alleen middag), Loe (alleen middag) Mosa __________________
@all, gisteren weer naar de gyn geweest. Ons meisje groeit erg goed..Is nu 1017 gram..Gyn was erg tevreden.. Ons meisje ligt nog steeds in dwarsligging.. Over 2 weken weer terug komen voor een echo. Ben even afwezig geweest want het ging helemaal niet goed met mijn bekken..Stond helemaal scheef,ik kon bijna niet meer lopen en wist gewoon niet meer hoe ik liggen of zitten moest..gelukkig kon ik maandag gelijk bij de bekkentherapeut terecht (helaas wel pas aan het einde van de dag). Ze heeft mijn bekken nu weer zoveel mogelijk recht gezet en dat merk ik duidelijk in de pijn..het staat nog niet helemaal goed, maar volgende week gaat ze eerst de boel masseren en de week erna doet ze rest goed drukken als dat dan nog nodig is.. Sinds vanacht vreselijke buikgriep...moet ook steeds overgeven en heb het erg koud, ga zo dus lekker mijn bedje in.. @mosa, jammer dat je pretecho niet is geworden wat het had moeten zijn..tsja, een echte meid he?!! Die van ons ligt ook steeds met haar snuffertje in mijn moederkoek..haha.. @ricmar..wow wat een mooie knaltest hoor..Ben je nu al een beetje aan het gevoel gewend dat je straks toch echt mama gaat worden?? @foto`s..heb weer een heleboel leuke kinderfoto`s en buikfoto`s voorbij zien komen..zal snel ook wat gaan posten voor jullie..maar nu eerst even uitzieken.. @mupet, hoe gaat het nu met julie meid?? Wilde je even heel veel sterkte wensen morgen..want dan moeten jullie toch voor verder onderzoek naar het ziekenhuis??
Loe, het wennen is dus wel goed gegaan? Niet teveel moeten huilen overdag dan? Goed zo ! Hier zijn meisjes sinds gisteren ook terug naar opvang. Aersol meegegeven en voldoende setjes propere kledij (geven veel over). Ik zag het eerst echt niet zitten maar mijn man stond erop. Ik begin immers volgende week woensdag terug met werken en anders hebben ze bijna niet kunnen wennen. En nu kan ik wat rusten want ben zelf ook flink ziek. Juist via dokter + apotheek gepasseerd voor mezelf dus hopelijk eindelijk beterschap in zicht voor ons allen! Het was gisteren heel goed gegaan op de opvang dus ik hoop hetzelfde voor vandaag. Veel liefs (en nogmaals sorry voor deze korte egoberichtjes de laatste dagen maar ik hoop echt dat er beterschap op komst is!)
Mosa, wat een superlief moment! Heerlijk Hanna, heb je al een wandelkoord kunnen vinden? Hier met M nooit nodig gehad, alles behalve een wegloper. T kruipt nu al overal heen, dus wie weet ... Loe, fijn dat het goed is gegaan op de opvang. En huilen bij vertrek is vooral moeilijk voor de ouders, meestal snel weer over . Superknap van L! Bereke, ook al fijne opvangervaring. Beterschap voor jou! Melisa, fijn zoveel kleding. Spannende tijden breken hier dus aan, vooral voor Afrola en Hanna. Of zijn er stiekem al meer aan de klus? Pookie jij toch ook al (bijna)? M lijkt weer beter, dus is weer spelen op de speelzaal. Was heel rustig vanochtend dus ik denk dat er meer kindjes ziek zijn. Nacht ging redelijk. M werd wakker toen ik net (niet/wel) sliep, T 1x wakker geworden. Allebei heel lief weer gaan slapen (M had zichzelf bloot gewoeld, wordt niet eens echt wakker dan).
Nbroen: vervelend van je bekken. Ik kan er over meepraten, gelukkig dat de thearapie bij jou ook verlichting geeft. Afrola: ook aan de klus voor nummer 2? Succes! Hopelijk is het snel raak. ik heb net op MP een leuk espritjasje gekocht voor 7.50 ben benieuwd of het wat is. Het is maat 92, dus kan ik mooi zelf een duur jasje maat 98 kopen hihi voor het najaar, kan C. er volgend jaar misschien ook nog in.
Ricamr, wat een mooie test!!! Mosa, ahhhh 1 kindje op en een kindje in je buik! Leuk hoor Melisa, jij kan voorlopig vooruit met de kleertjes zo te lezen hahaha Nog maar een extra kledingkast erbij?? nbroen, wat fijn dat alles goed was bij de gyn. En en scheef bekken... AU Gelukkig is er weer wat pijn weg nu. Hopelijk gaat het vanaf nu teeds beter! Bereke, wat fijn dat je meisjes het goed hebben gehad op de opvang. Dat geeft denk ik voor jou wel meer rust. Salapio, fijn dat M weer beter is en lekker naar de speelzaal. Voor jou ook even iets meer rust dan lijkt me. Is iedereen nu weer beter bij jullie? Vanmorgen ben ik de schoenen gaan passen die ik had gezien.... Helaas niet de goede maat meer in de winkel en ze konden ze niet meer bestellen. Heel erg jammer, maar nu ga ik nog even speuren op internet. Wie weet kan ik ze wel ergens bestellen....
oeeeeeeeeee L. in een slechte bui hier zeg. Kwaad op de fles (volgens mij weer tandjes in aantocht?) jammeren, kermen en boos. Misschien toch nog wat indrukken op het netvlies van het kdv. Of de tandjes. Hij lag er met zetpil na een uurtje op alweer in..... en hij pit gelukkig heerlijk geloof ik. Arme jongen. Hanna, heb je een fotootje/linkje van de schoenen? Ben wel benieuwd. Succes he trouwens, je zit in de 'groene' tijd volgens FF. Leuk voor Sanne, een jongetje! Bereke, ha meisjes dus toch geweest. En jij, wat heb jij gehoord van de dokter, waar had je last van? Nbroen, pas maar goed op jezelf. Hopelijk blijft het nu ietsje beter gaan met je bekken!
hi dames, hier weer eens even een berichtje van mij.. sorry ik verwaarloos jullie! hahaha @melisa wat leuk al die kleertjes die je gekregen hebt! en het gaat echt ook al weer opschieten bij jou zeg! @sanne wat leuk dat ze een jongentje krijgt @hanna ah druk aan de klus bij jullie? haha je eitje zit er vast aan te komen! spannend hoor! @afrola ahh wat super jullie gaan ook voor de 2e leuk joh @pookie gingen jullie ook al voor een 2e of wachten jullie nog even? @salapio fijn dat m weer beter is volges mij heerst er ook echt weer wat, zijn zoveel kindjes ziek, delano ook al, maar bij hem op de opvang ook super veel zieke kids. @all hier dus alles wel zn gangetje, morgen voor echo.. spannend hoor! en delano is ziek hoop wel dat ie morgen beter is want wou hem eigenlijk niet mee nemen... maar al een paar dagen flinke koorts.. vannacht ook echt onrustige nacht bij ons in bed geslapen en huilen en doen. uit eindelijk na nachtelijke zetpil weer in eigen bed geslapen, en werd vanmorgen pas om 9.45 wakker! wow! haha dat vond mama niet zo erg haha nou groetjes weer! @Loe ah tis sonde l aan de zetpil, hopelijk gaat t snel weer beter @
Hoi dames, Sheann, fijn van de goede nacht! Nu idd hopen dat het zo blijft! Klinkt leuk, die webshop Ben er ook wel benieuwd naar als hij klaar is? Werk je nog wel op je andere werk? Melisa, zo zeg, dat zijn zeker veel kleertjes Geniet van je vrije dagje! Wil je eigenlijk in het ziekenhuis of thuis bevallen? Loe, ik ben eigenlijk niet misselijk geweest, dus ik ben niet eerst afgevallen. En gelukkig ook maar, liever niet afvallen dan misselijk zijn natuurlijk Fijn dat de trouwringen nog steeds helemaal naar jullie zin zijn! En nu maar hopen dat de iets grotere maat helemaal perfect zit HB wordt bij mij rond 8 weken en ergens op het laatst geprikt, en tussendoor als ze een vermoeden hebben dat hij laag is. Mijne was met 8 weken 9.0 dus echt supergoed. Die moeheid komt bij mij dus puur door de zwangerschap. Jeetje, L dus gisteren al naar het KDV geweest? Ik had april in mijn hoofd Maar fijn dat het over het algemeen goed ging, logisch dat je trots was! En ook heel logisch dat hij moet wennen aan alle geluiden natuurlijk! Wanneer gaat hij nu weer? Lieve foto!! Nbroen, fijn dat je meisje goed groeit, maar wat vervelend van je bekken Hopelijk helpt de bekkentherapie goed! Beterschap voor je buikgriep, niks aan!! Mupet, ja, moet je morgen voor verder onderzoek? Zo ja, dan héél veel succes, ik hoop dat het allemaal meevalt! Bereke, heb je wel het idee dat het al wat beter gaat met je meiden? En op zich wel lekker dat je vandaag even goed voor jezelf kunt zorgen, zelf ziek zijn erbij is natuurlijk helemaal zwaar. Dikke knuffel en beterschap voor jullie alledrie! Of is je man ook ziek? Salapio, sta je nog helemaal achter het spiraaltje? Heb je er verder geen last meer van gehad? Fijn dat M weer beter lijkt, hopelijk zijn jullie er nu echt een tijd vanaf Hanna, jammer van de schoenen, hopelijk kom je ze alsnog tegen op internet! Sterre, hoe is het nu met Noah? All, gisteren het babypakje besteld, dus ik ben benieuwd naar hoe hij echt is Vanochtend een drukke ochtend gehad, naar veel winkels geweest en boodschappen gedaan. Daarna met Veda in het park gewandeld, ze lacht dan bijna constant hardop, zoveel plezier heeft ze dan Vooral de geiten, schapen en eenden vind ze prachtig, erg leuk! Deze week werk ik de vrijdag in plaats van de donderdag, vandaar dat ik nu nog vrij ben. Zal morgen wel wat rustiger zijn in de trein, da's wel lekker. Zometeen maar even de ramen lappen, er komt weer mooi weer aan las ik
Sanne, mocht je hier nog meelezen, wat leuk dat je een jongetje krijgt Loe, arme L Kan best door het wennen komen hoor, zoveel nieuwe indrukken! Hopelijk wordt hij straks wat vrolijker wakker! Mupet, Delano ook al ziek, wat sneu Het heerst toch wel hè? Beterschap voor hem, en jij dus heel veel succes morgen! Maak je je er veel zorgen om of valt dat wel mee?
Mosa thanks voor je PB'tje. Moest er eigenlijk wel om lachen! ik heb net 3 curverboxen volgeladen met kleertjes. En de twijfelgevallen er toch maar tussenuit gehaald. Want ik heb echt in overvloed.
Hanna: Ik grapte van het weekend toevallig nog dat ik mezelf al zie lopen met zo'n koord.. Jij moet er dus ook aan geloven Jammer van de schoenen, hopelijk kan je ze nog op het internet vinden. Ricmar: Super mooie test!!! Mosa: Awhh inderdaad een enorm smeltmoment! Spannend van het pakje, heb je wat om naar uit te kijken. Wanneer komt tie denk je? Sheann: Fijn dat K doorgeslapen heeft tot 6 uur! Leuk een webshop, voor jezelf? Owh lees het al Leuk zeg! Als ie klaar is maar even het adres neerzetten hier, kunnen we spieken Melisa: wat een hoop kleren!!! Daar kun je inderdaad mee vooruit. Geniet van je day-off! Wat leuk dat Sanne en jongetje krijgt! Loe: Ik ben hier nog niet naar mijn vk geweest.. volgende week zaterdag mag ik voor het eerst Daarvoor bij de gyn, maar die heeft op de standaard bloedonderzoek na niks gemeten o.i.d. Wat fijn dat het goed is gegaan op het kdv. En dat slecht drinken is wel herkenbaar, tot de ergste honger gestild is en daarna is het afgelopen Trekt ook wel weer bij Echt niet???? *kijkt met bambi-ogen.. knippert ook nog een paar keer lief* Nbroen: Gelukkig doet jullie meisje het goed! Maar van je bekken klinkt zeer pijnlijk zeg Bereke: Knap hoor dat je de meiden toch naar het kdv hebt gebracht. En jijzelf nu ook ziek Beterschap! Salapio: Hoera voor de redelijke nacht Mupet: Balen zeg dat Delano ziek is en ook nog zo'n rotnacht Héél veel suc6 morgen bij de echo! Hoe laat moet je? Hopelijk hoef je niet al te lang, te wachten? All: Ik heb echt een rotdag Met Noah gaat het gelukkig weer wat beter maarr.. Vorige week vrijdag een sollicitatiebrief geschreven op een vacature waar ik normaal niet naar zou schrijven omdat het eigenlijk net te ver is. Maar de vacature was zo leuk en ik moest m'n verplichtte brief van die week nog schrijven dus zodoende. Ik dacht, ik word toch nergens uitgenodigd, dus daar ook niet.. en jawel hoor, vanmorgen werd ik gebeld of ik morgen al op gesprek wilde komen. JAA graag! maar toen kwamen we dus op het punt dat het redelijk ver weg is (die man wist niet waar mijn woonplaats lag) Ziet hij er helaas toch vanaf omdat hij bang was dat dat een onstabiele factor zou gaan worden met files e.d ... Grr... Krijg ik even later mijn verslag van afgelopen maandag terug van m'n lerares... was dus nie goe Ik vind het zo kl*te.. dan is het weer te lang, nu was het weer te kort.. grammaticaal was het niet sterk zat (tja, is helaas ook niet mijn sterkste kant ) .. kortom, balen dus want ik kan nog maar 1 keer oefenen met notuleren en verslag maken en de week erop hebben we al examens Gelukkig komt mijn moeder Noah morgen ophalen zodat ik kan gaan leren want dat ik dus ook best rottig om te doen zo. Vandaag had ik een planning gemaakt.. wilt Noah niet slapen, weg planning Nou, sorry voor mijn klaagbericht