Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hoe meiden

Wat een mooie dag vandaag!!

Ik heb jullie allemaal een PB gestuurd met de link van mijn site. Als ik iemand ben vergeten dan roepen jullie maar.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en als jullie nog foten of onduidelijkheden tegen komen dan hoor ik het graag.

Groetjes en geniet maar van deze mooie sunny day :)

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Leuke site hoor, ik heb niet echt gekeken naar fouten maar heb ook niet toevallig iets gezien.

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Kom ik weer even langsgefietst.
    Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke weer?
    Gister vooral geproeft van het lekkere weer toen we in de auto zaten. Dochtertje van een vriending werd 1, leuk feestje :D.
    Vandaag volop genoten van het weer. Lekker op ons balkon in de zon zitten lezen toen J sliep. Daarna met J buiten gespeeld, eerst in de aarde zitten wroeten en daarna nog langs de speeltuin aan het einde van de straat. Aan het einde van de middag hebben we nog ff lekker gefietst :D, genieten dus ;)!

Nu zit ik eindelijk rustig op de bank, uitpuffen van het drukke weekend. Helaas alleen want T is vandaag voor een cursus van 2 dg naar Zwitserland vertrokken, ongezellig dus ;).

Hoe is het hier?

@ Pookie, gister naar de dierentuin in Rhenen geweest. Goed geslaagd? Best een leuke dierentuin met Berenbos :D en niet zo groot dus dat is wel handig met kleine kids ;). Had je nog last van files? Wij hebben tussen amsterdam en utrecht een half uur vastgestaan :(

@ Mupet, wat een opluchting dat de uitslagen bij de gyn nu wel goed waren, zal best een lastige week geweest zijn. Maar nu kun je weer volop genieten :D.
    Vervelend dat Delano zo ziek is :(, beterschap voor haar.

@ Mosa, vervelend dat je zo last van je rug hebt. Doe dan vooral overdag ook rustig aan. Binnenkort weer een afspraak met de fysio staan?
    Leuk, weer een buikfoto. Je buik is iets ronder geworden lijkt mij, maar lijkt idd niet heel veel groter, groter aanvoeln kan ook natuurlijk als je buik een wat andere vorm krijgt ;)

@ Sheann, leuk dat je samen met je zus een webshop op aan het zetten bent. Ik zal zo eens kijken naar de website.

@ Hanna, balen van de prutnacht :(. Kon je vanmiddag nog wel ff lekker bijslapen? Of wordt het vannavond een vroegertje?
    Wel een duidelijke eisprong op je kaartje, spannend dus nu in je wachtweken ;)

@ Salapio, knuf voor zieke T, maar Joepiedepoepie voor de doorslaap nachten :D.

@ Ricmar, fijn dat alles nog steeds goed gaat en je baarmoeder duidelijk groeit, dat is een goed teken :D

@ melisa, vervelend dat je 2 meisjes konijntjes waarschijnlijk mannetjes zijn, wel gelukkig dat je dan ieg genoeg ruimte hebt om ze in twee aparte hokken te kunnen stoppen, maar leuk is anders ;)

@ Bereke, fijn dat jullie aan het opknappen zijn :)

verder weet ik het niet meer :).
    Ik heb ook een drukke (werk)week voor de boeg. Dus weet niet of ik veel tijd zal hebben om langs te komen...

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sheann, de site ziet er leuk uit. Vooral die motor-luiertaart :D

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo we zijn weer terug van het concertje. Jazz dingetje van pookman. Was wel heel goed maar echt zo'n muzikantenfeestje. Het was allemaal instrumentaal en zeer ingewikkeld qua ritmes.
    Y logeert bij oma, ik mis haar wel. Ikk kan haar nu geen welterusten knuffel geven:(

@Afrola; succes met de drukke werkweek en de 2 dagen zonder Afrolaman. Wij stonden gelukkig niet in de file we zijn de heenweg via de A1 gegaan, helaas stond mijn broertje er wel in. Die had dus een uur vertraging opgelopen. Terugweg ging gelukkig sneller.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Wat heerlijk toch hè, deze zonnige dagen :D
    Ik probeer nu ook echt zo veel mogelijk buiten te zijn.

Sheann, site ziet er érg leuk uit, mooi gedaan! En heb hem bij mijn favorieten gezet en zal het zeker onthouden als ik een leuk cadeautje nodig heb :)

Afrola, wat saai dat T in Zwitserland zit, maar gelukkig maar voor 2 dagen!
    Veel succes met je drukke werkweek!

Pookie, fijn dat het concert goed was, ondanks dat het nogal ingewikkeld was. En ik kan me wel voorstellen dat je Y miste, vanavond maar extra veel knuffelen ;)

Weet je man al meer over zijn sollicitatie?

Bereke, hoe is het nu met jullie?

Loe, wanneer gaat L weer naar het KDV?

Mupet, hoe is het nu met Delano?

Melisa, succes bij de dierenarts vandaag, ben benieuwd :)
    Hoorde jouw man niet vandaag of hij de baan heeft? Spannend hoor!

Sterre, heb je nu vandaag of morgen het sollicitatiegesprek, morgen toch?
    En hoe is het nu met Noah? Nog veel last van zijn mond?

Salapio, is T weer helemaal opgeknapt?

All, ik heb een nieuw projectje :D Ik heb gisteren via internet een heel oud brocant bed en kast gekocht :D Nog wel bruin, dus die gaan we zelf schilderen. Ik heb er zin in, als het klaar is, zal ik foto's maken :)
    Zijn we nog wel flink druk de komende weken. Over 6,5 week gaan we al op vakantie en dan zou ik toch graag willen dat zowel de babykamer als Veda's meubels zo goed als klaar zijn. Maar wel leuk natuurlijk!

Gisteren heeft Veda overdags weinig geslapen, we zijn ook veel weg geweest, en blijkbaar haalt ze het nu in. Ik heb nog helemaal niets gehoord uit haar slaapkamer. Wel lekker natuurlijk.

Zo maar eens douchen, fijne dag allemaal!

7. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!:)

Sheann erg leuke site! Ik vind ook de motorluiertaart echt een topper!:D

Hoe gaat t met de zieke, Salapio?

Mosa, zo jij laat er geen gras over groeien hihi. :DLeuk hoor, zo gescoord. Kan vast mooi opknappen. Maak je een foto voor en na dat we het hier ook kunnen zien, ben wel benieuwd namelijk. Je hebt nog heel wat in de planning. Let op de rug he! :x;)

Pff, L. is in goede doen, maar doorslapen 's nachts is er al een maand niet meer bij. :(Vannacht om half vier, in slaap gevallen tijdens fles, komt hij om half vijf weer. Arme vriend van mij, die ging er de tweede keer uit. En om zeven uur weer voeding. Tjonge jonge. (hij krijgt s nachts maar weinig hoor) Speentjes en aai over de bol hebben bij hem geen zin 's nachts, had ook het idee dat hij echt honger had. Pff, jammer dat hij dan zijn fles niet leegdrinkt 's avonds. :(:)

Maar verder wel in goede doen gelukkig en wij moeie, maar vrolijke ouders he in deze zon.:) Heerlijk. Straks naar cb, de nieuwe, ben erg benieuwd. Heb soms het idee dat je zo ondervraagd wordt, hebben jullie dat ook? (anders weten ze ook niks natuurlijk, maar toch: heb altijd het idee dat er wel weer een puntje voor hen is waar ze nog even een adviesje in kunnen zetten, terwijl het misschien ook gewoon anders kan dan dat hen het beste lijkt). Kweet t hoor, je hoeft t niet aan te nemen, maar soms vind ik die benadering zo zo....................kweetniet. Ik houd er over op hihi.:)

Mosa, L. gaat officieel beginnen vrijdag 1 april. En dan standaard woensdags en vrijdags. Ga hemin het begin wel eerder ophalen 's middags.

Fijne dag allemaal!:)

ps, kan het niet laten, hier een fotootje van gisteren, L.had het erg naar zijn zin met ronddraaien en knuffelen.:D

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuke site Sheann!

Lieve foto weer Loe, succes bij CB. Hier nooit ondervraging, maar we hebben ook geen regulier cb :). Stond laatst een artikel in de Volkskrant over de bijna Inquisitieachtige ondervragingen op CB's. Een arts die kinderen plotseling beet pakte en als ze dan schrokken: 'word jij soms geslagen?' :$ ...

Zou wat zijn voor M, dan zou ik echt al tig keer doorgestuurd zijn naar Jeugdzorg ;)

Maar goed, de meeste cb's zijn acceptabel tot goed, alleen zul je de negatieve dingen eerder horen natuurlijk :)

Bijlezen en reageren is even niet mijn sterkste kant. Het gaat hier heel aardig (wat een superweer ennnnnnn ... Tis Lente!), T is niet meer ziek gelukkig. Hij is wel weer afgevallen (woog 9,8 en nu weer 9,5 :(). Ik word er zo sip van. Het was zo'n lekker stevig bonkie en nu wordt ie steeds ieler. Hij was al niet van het dikke (lengte +1 en gewicht 0, nu lengte iets onder +1 en gewicht -1) ...

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Een heerlijke ochtend gehad, veel gewandeld en gespeeld in de speeltuin. Nu is mijn moeder even een rondje fietsen met Veda en na dit berichtje ga ik even lekker in de tuin zitten. Kan ik gelijk nog wat voor mijn werk doen :)

Loe, jeps, ik zal voor en nafoto's maken van de meubels :) En als we ze zelf nog op moesten knappen, dan wilden we ook niet te lang wachten. Om op het laatst nog allemaal dat soort dingen te moeten doen, lijkt me ook niet fijn.

Fijn dat L wel in goede doen is, maar jammer van de nachten. Maar ik denk dat het nu weer een fase is, en dat hij binnenkort ineens weer door zal slapen. Alleen voor nu wel vervelend natuurlijk!

Hoe was het op het CB? Ik vind het CB hier heel relaxed eigenlijk, krijg nooit rare vragen of opmerkingen gelukkig.

Spannend dan, L per 1 april echt naar het KDV! Maar wel lekker voor jou natuurlijk, en L gaat het daar vast erg naar zijn zin krijgen :)

Lieve foto! Wat een lol heeft hij :D En jij niet minder zo te zien ;)

Salapio, fijn dat T weer opgeknapt is, maar wat ontzettend jammer dat hij toch weer is afgevallen :(
    Ik kan me voorstellen dat je daarmee zit, maar je zult zien dat hij de komende maanden weer goed aankomt :) Als eerst al die wintervirusjes maar de deur uit zijn!

Zo, ik ga weer naar buiten!

10. Loe

Loe Niet meer actief

Arme boelie T., vind t zo sneu voor hem. Hopelijk blijft het goed gaan nu er wat meer zon komt en al die debiele virussen het land uit waaien en sterkt hij weer wat aan. Sterkte!

Mosa, op het cb viel het mee. Wij wisten natuurlijk alleen niet dat je een omslagdoek moest meenemen en dat je met tig anderen zit en je groeiboek moest inleveren haha. Maar goed, zij meette L. op 71 cm en 9.2 kilo. Flinke beer he. Zat qua groei iets boven het gemiddelde (lengte)en gewicht 1 lijn hoger dan gemiddeld.

Maar............hij mocht maar 600cc melk. Dus nog minder dan nu en meneer heeft 's nachts berehonger. Hmm.......... en hij kon aan brood beginnen. Nou, ik heb een stukje geplaatst onder baby en dreumes, hij heeft een paar keer een korstje gehad en denkt echt alsof het een speen is, lekker sabbelen. En ineens schiet er dan een stuk achter in zijn keel, ik vind t doodeng. Heb daarom het idee dat hij er nog niet echt aan toe is, of is dit oefening baart kunst? Ik vind t best vroeg nu brood, maar misschien is dit niet zo? Hoe was t bij jullie rond de 6.5-7 maanden, weten jullie dat nog?
    Verder alles ok, mag in juni weer terugkomen.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, net foto's besteld, wat een klus is dat toch altijd! Maar ik druk altijd gelijk foto's af voor de opa's en oma's en voor in fotolijstjes enzo, dan is het altijd goed nadenken over hoeveel van elke foto. Maar het is weer klaar :D
    Ík probeer het 4 keer per jaar te doen en dan gelijk inplakken, tot nu toe gaat het goed.

Loe, zo, L is zeker een flinke beer :D Maar dus nog minder opvolgmelk, dat zal wennen zijn!
    Ik weet niet meer precies wanneer ik met brood begonnen ben, maar volgens mij rond de 7 maanden. Volgens mij was dat nog aan de vroege kant, maar omdat Veda totaal niet gevoelig is voor wat dan ook, durfde ik het toen wel. Eerst sabbelde ze er ook gewoon op, maar volgens mij ging het doorslikken eigenlijk al snel goed. Veda heeft sowieso nooit veel gekokhalsd, dus ik vind het lastig om aan te geven hoe je het het beste zou kunnen aanpakken met L.
    Ik denk dat het oefening baart kunst is, maar ik kan me voorstellen dat je het eng vindt!

Hopelijk heeft iemand anders, hier of in je geopende topic, tips voor je :)

All, ik kon straks weer eens goed in Veda's mond kijken, maar ze heeft stiekem 2 nieuwe kiezen. Ze heeft wel regelmatig zure poep en ik vond wel dat ze vaak haar vingers in haar mond stopt, maar verder hebben we helemaal niets gemerkt. Héél fijn natuurlijk! Volgens mij heeft ze nu 5 kiezen, dus nog 3 en dan is haar gebit helemaal klaar! Wel lekker dat dat dan achter de rug is :)

12. bereke

bereke Niet meer actief

Sorry heb weer niet bijgelezen. Hier gaat het stillekes aan beter met de zieken (hout vasthouden). En mijn zenuwen beginnen stillekes aan hun hoogtepunt te bereiken. Woensdag start ik terug met werken en ik vraag me af hoe ik het allemaal ga gecombineerd krijgen. Pfffff, echt spannend!

Vandaag gaan shoppen want had helemaal geen kledij meer en kan moeilijk bloot gaan werken. Nou serieuze tegenvaller hoor als je wat meer weegt. Ik heb moeten zoeken voor een beetje iets leuks te vinden. En het is nu ook niet dat ik 100+ weeg hé. Zo frustrerend.

Hopelijk kan ik morgen nog even rustig ontspannen bijkletsen hier. Maar voor nu: fijne avond allemaal en sorry voor de verwaarlozing ;).

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Prachtig weertje vandaag!
    Ik heb genoten van mijn vrije dag.
    Vanmorgen met Svinthe door het dorp gewandeld.
    Ik heb op MP een wandelkoord gekocht. Hopelijk komt ie snel :)
    Aan het handje lopen is een drama, ze wil losssssssssssssssss :D:D
    Maar goed, koord is onderweg!
    Vanmiddag nog lekeke rin de tuin gespeeld met haar. De poezen vonden dat ook reuzegezellig!

Mosa, wat leuk dat je oude meubeltjes op gata knappen. NOg best een groot project zo zwanger.
    Maar je voelt je wel goed he dat scheelt natuurlijk wel veel!
    Ik ben heel benieuwd naar de voor (en na! ) foto!
    Fijn de foto's weer besteld. Altijd een klus, maar wel leuk om te doen vind ik altijd.
    Vanaf haar eerste verjaardag maak ik per jaar een digitaal album van de fto;s van Svinthe, Dat vind ik makkelijker en leuker om te doen dan inplakken.
    Wow, Veda gaat nu opeens echt hard met haar kiesjes zeg!

Loe, wat een lieve foto van L en jou!
    Helemaal geweldig! :D:D
    Ik word er blij van als ik hier naar kijk!
    Volgens mij ging Svinthe ook rond 6-7 maanden aan het brood hoor. Héle kleine stukjes en dat ging best goed na enige aarzeling van Svinthe's kant.
    En weet je Loe, als jij denkt dat L nog wat meer melk nodig heeft... gewoon geven he ;)

Salapio, T weer beter in ieder geval. Nu weer tijd om bij te komen en ook qua gewicht.

Bereke, succes met de zenuwen.
    Het gaat echt goedkomen hoor!
    Het is een nieuw ritme en dat moet je de tijd geven!

Tempkaartje, nu is mijn ei-sprong weer terug gezet naar dag 13.....
    Wat denken jullie... dag 13 aanhouden of dag 15???

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, lekker dat je mams even met Veda is gaan fietsen!

Loe, zie mijn eerdere stukje over de kokhalsreflex. M en T kregen beide met 6,5-7m brood. En het zijn allebei broodeters ;). M was binnen een week of 2/3 gewend aan Rapley eten en T had iets langer nodig ...

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, fijn dat Veda zo weinig last heeft van tanden/kiezen.

Hanna, hopelijk komt je koordje snel ;) ... en geen idee. Ik zou zelf gokken op dag 15 denk ik. Spannend hoor!

Bereke, knuffie tegen de zenuwen!

Zalige dag buiten gehad. Heerlijk. Super. Geweldig. 8)

16. bereke

bereke Niet meer actief

Merci voor de succes-wensen/knuffels. Jullie zijn lief!

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @hanna; op de wachtbank............spannend. En een wandelkoord voor Svinthe, die kan ik ook wel gebruiken. Y heeft van de vrijheid geroken en wilt meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.

@mosa; Weten we al wanneer de meeting gaat worden, er liggen hier 2 mooie albums voor je klaar:) Ik vind het dapper hoor dat je je foto's zelf uitzoekt, bestelt en inplakt. Wij zijn heeeeeeeel blij met KV en HEMA.

@bereke; meisjes en jij gaan weer de goede kant op. Mooi!

@loe; jeetje wat een beer is L. We zijn ivm allergien bij Y met bijna 6 maanden begonnen met groente en fruit, volgens mij was Y 8 maanden toen ze brood kreeg en dat was liefde........heerlijk vond ze het. Nu vind ze de kaas op het brood helaas lekkerder;)

@Salapio; T is dus serieus wat gewicht kwijt, het arme mannetje. Nu maar hopen dat met de lente de vervelende virussen/bacterien worden uitgeroeid!

nu lekker naar boven, was vouwen en naar bed wat lezen. Pookman is Dark knight aan het kijken maar daar kan ik echt mijn hoofd niet bij houden. Ben veel te moe.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bereke, fijn dat het wat beter gaat met je meisjes, en heel logisch dat de zenuwen voor woensdag nu echt beginnen te komen. Heb je nu weinig aan, maar de kans is echt heel groot dat het allemaal reuze meevalt en dat je na eventjes zo weer in het ritme zit. Knuffel in ieder geval, ik snap je gevoelens wel!

Vervelend van het winkelen, maar uiteindelijk wel wat dingen kunnen vinden?

Hanna, o ja, was je vrij vandaag, wat lekker zeg! En goed genoten zo te lezen :)

Ik vind gelukkig het inplakken van foto's niet zo erg, als ik er maar eenmaal aan begin :) Maar ik bestel iedere keer iets van 200/250 foto's (en dat een paar keer per jaar :)) en met een digitaal album zou ik toch weer niet kunnen kiezen ;) Maar ik vind digitale albums wel altijd mooi!

Het lijkt mij dat je eisprong op dag 15 was, toen steeg hij pas echt. Maar dat hangt ook af van je temps de komende dagen, maar ik zou nu van dag 15 uitgaan.

Salapio, nou, heerlijk, super en geweldig dat ook jij zo van het mooie weer geniet :D ;)

Sterre, hopelijk gaat het notuleren vanavond op school je goed af!

Pookie, alweer lekker kunnen knuffelen met je meisje? Heeft ze het naar haar zin gehad bij opa en oma?

All, mijn vriend was op tijd thuis en dus zijn we na het eten nog even langs vrienden gefietst, was nog lekker buiten. Was wel even gezellig.

Veda heeft trouwens iets nieuws ontdekt, donald duckjes lezen :D Twee keer per jaar krijg ik een lading donald duckjes van mijn tante en die bewaar ik nu voor Veda. Over een paar jaar vindt ze het vast erg leuk om ze te lezen, maar ze vindt het nu al erg leuk. Vanochtend zat ze in het zonnetje op de bank er eentje door te bladeren en druk te kletsen, was zo schattig om te zien :)

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, ik zal zo even kijken of ik het lijstje van de meeting nog kan vinden, maar volgens mij komen we uit op 22 april (was het toch? goede vrijdag in ieder geval) of die dag erna. Wat mij betreft maakt het niet uit. Misschien moeten we de knoop maar doorhakken.

En ik vind het nog steeds leuk dat ik de albums van je over kan nemen, je moet maar even bedenken wat je ervoor wilt hebben :)
    Ik heb in ieder geval nog die Etos zwanger worden pillen hier voor je liggen.

Hopelijk slaap je lekker en voel je je morgen weer wat fitter!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Volgens mij is dit de laatste, wat ik zo snel kan vinden in ieder geval. Of had jij hem ook ingevuld? Wanneer zou jij kunnen? En Hanna? En anderen die eventueel willen komen?

Meeting in P

zat 9 april
    Salapio, M&T (alleen middag), Mosa,

zat 16 april
    Salapio, M&T (alleen middag), Mosa, Afrola

vrij 22 april (goede vrijdag)
    Salapio, M&T, Mosa, Loe (alleen middag),Afrola

zat 23 april
    Salapio, M&T (alleen middag), Loe (alleen middag) Mosa

Deel Deze Pagina