Hoi meiden, Hanna, zo staat het kruis van FF volgens mij goed hoor! En schattig dat Svinthe zelf haar bril heeft uitgezocht Melisa, wat balen dat je man een minder goed gevoel had bij het laatste gesprek, maar ik hoop dat hij vanmiddag toch positief nieuws krijgt!! Hopelijk heb je snel duidelijkheid over de konijnen! Sheann, thanks voor je reactie over financiën! Ik zal er eens rustig naar gaan kijken. Want ergens voelt het suf om totaal niet te weten wat we allemaal uitgeven Gelukkig kunnen we iedere maand goed sparen en komen we nooit tekort, maar soms vind ik dat we er wel iets meer over moeten weten. En met behulp van de linkjes gaat dat vast lukken Bereke, heel rot dat het winkelen voor jou zo confronterend en vervelend is Hopelijk heb je binnenkort meer succes! En dat je meisjes nog niet kunnen zitten, is écht niet laat hoor! Volgens mij zitten weinig kindjes al echt met 7 maanden Maar wel een vervelende opmerking! Niks van aantrekken hoor, stom dat zij meteen met dat soort opmerkingen komen :x Sterre, hoe is het afgelopen bij de HA? En wat vervelend dat jij je ook niet lekker voelt, goed rustig aan doen voor zover dat kan en anders wel even je bloeddruk laten meten! En heb je iets van zoute drop ofzo in huis, als het wel een lage bloeddruk is, dan wil een dropje nog weleens helpen als je je ineens niet lekker voelt worden. Knuffel! En vanmiddag dus het sollicitatiegesprek, heel veel succes! Ik ga voor je duimen dat je ze helemaal onder tafel lult En hopelijk is deze keer je verslag voor notuleren helemaal goed, dan ga je toch met iets meer vertrouwen het examen tegemoet hè? Sheann, hier ook heel veel onduidelijk gebrabbel. Ik merk ook wel dat ze bepaalde klanken voor hetzelfde gebruikt, maar ik ben er nog niet achter wat ze precies bedoelt Ze zegt nu wel woorden als papa, mama, oma, opa, boom, bal, poep, bah en soms een paar dierennamen. Maar verder nog echt gebrabbel. Volgens mij gaan de meeste kindjes zo rond de 1,5 jaar ineens meer woordjes zeggen, dus we hebben nog even Zo, badkamerschoonmaaktijd
Melisa: Owh dat is helemaal fraai als de DA er nog naar gekeken heeft Ach ja, als je de ruimte hebt kan je ze inderdaad aparte woonruimte geven Mosa: Noah moet nu 3x per dag aan de puf Het is bij 1 keer al oorlog... gaat wat worden Maar het moet daar dus echt van over gaan anders moet hij misschien aan de ab en dat willen we liever niet natuurlijk. Ik wacht m'n bloeddruk gewoon even af zaterdag.. en anders.. houd ik niet van drop hihi Het zou inderdaad fijn zijn als ik nu een positieve beoordeling krijg over m'n verslag. Het zou me inderdaad een stuk geruster stellen. Poetse!
Sterre, oh bah, 3 keer aan de puf Wij hebben het gelukkig nooit hoeven doen, maar het is hier al onmogelijk om bijv. neusspray in Veda's mond te krijgen, dus ik kan me ook voorstellen wat een strijd het is om zo'n pufje te moeten geven Maar hopelijk lukt het en nog belangrijker, helpt het! Lastig dat je niet van drop houdt. Maar misschien idd maar even afwachten óf het wel een lage bloeddruk is. Wanneer krijg je de beoordeling van je verslag? Hoe laat heb je eigenlijk je sollicitatiegesprek? Ik ben nu even pauze aan het nemen na boven aan de slag geweest te zijn. Zometeen maar even de ramen binnen en buiten lappen, nu niet zo erg om te doen
Genieten doe ik al een tijdje hoor..hihi.. Ja ik voel mijn kleintje al geruime tijd flink bewegen, zo bijzonder weer..We hebben een heel druk kindje dus ik word regelmatig flink geschopt..mijn buik golft af en toe heel erg..hahaha.Kan wel merken dat ze steeds meer kracht krijgt want de schoppen worden soms wel heel erg hard..
Wat een opluchting zeg...gaan jullie nog wel een vruchtwaterpunctie laten doen of laten jullie het nu zo?? Vervelend dat delano ziek is..
Wij hebben ook 2 dames bij elkaar..en die zijn ook erg gek op elkaar..de ene keer dekt de ene en de andere keer de ander.. Ik schrok me ook rot toen ik het de eerste keer zag, ze hadden zelfs al een heel nest gebouwd.
*zwaait terug naar Salapio * Nbroen, leuk, die golvende bewegingen in je buik! Ben je weer helemaal opgeknapt? Zo, huis weer helemaal fris. Klinkt misschien suf, maar altijd wel weer lekker vind ik Straks op tijd eten en dan komt mijn vader helpen met de winterbanden onder de auto vandaan halen.
O ja, vandaag kwam hier weer dat boekje van Lekker in het leven met de kortingsbonnen? Hebben jullie ze ook weer gehad? Jammer genoeg maar één pamperskortingsbon, maar beter dan niets natuurlijk Mocht trouwens iemand de bonnen ook gekregen hebben maar nooit pampers gebruiken, mag ik de kortingsbon dan?
Hoi meiden, Mijn doordeweekse weekend is weer begonnen. Heerlijk hoor en zeker met dit weertje! Melisa, oei, dat zou wel erg jammer zijn als je man er toch niet doorheen zou komen bij de sollicitatie... Is nog even spannend dus. Sterre, hoe is het gegaan vandaag? Oei, Noah aan d puf..... Lukt het wel om dat bij hem te doen? Bereke, om je gerust te stellen, Svinthe was ook een late roller, zitter, loper etc en nu rent ze vaak sneller dat ik hebben kan. Laat je niet opjutten he door dit soort opmerkingen. Elk kindje ontwikkelt zich in eigen tempo. Svinthe dronk tot voor een maand ofzo alleen maar melk. Ook daar is weinig aan te doen. Vocht is vocht op een gegeven moment en als ze 18 zijn drinken ze heus wel andere dingen Dat is wat altijd zei als er commentaar kwam Woorden met ondertiteling, hier ook hoor. Bijvoorbeeld Pataa = papagaai Salapio, *zwaai* terug Nbroen, haha ja inderdaad ik was echt dicht bij je in de buurt Mosa, lekker in het leven bonnen... echt nog nooit van gehoord!
Mosa: Ik heb vorige week de LIHL bonnen binnegekregen. Er zat hier ook maar 1 pamperbon in. Normaal krijgt mijn moeder ze ook maar ze heeft ze dit keer niet gekregen.
Zo dat was weer een drukke dag op het werk en voor de duidelijkheid. Ik moest ca.cao persen tot koek en boter Maar sinds de bevalling heb ik toch altijd een dubbel gevoel bij het woord persen @sterre; opdracht eruit, mooi. Maar hoe was de sollicitatie???? arme Noah, 3x puffen op een dag............dus ook arme jullie @melisa; rennen naar de DA ..........wie weet is het al te laat, je had ze toch al betrapt op dekken? @shean; Y praat ons de oren van het hoofd en soms kunnen we ook nog wat verstaan Maar het komt vast vanzelf hoor. @mosa; neusspray lastig bij Veda, Y vindt het prachtig wij moeten de neusspray echt buiten haar bereik houden anders zit ze de hele dag met het flesje in haar neus Ik had de bonnen ook vorige week al gehad, en de luiers zijn ook al binnen. De bon kwam net op tijd. Ik was als een kind zo blij toen ik de bonnetjes zag....... ik vind het anders zo zonde geld om pampers voor de "normale" prijs te kopen
Hanna, zeker lekker, je doordeweekse weekend met dit weer En die bonnen zitten in een boekje vol reclame, eigenlijk weinig aan maar 10 euro korting op 3 pakken pampers is niet verkeerd natuurlijk. Sheann, jammer dat je moeder de bonnen niet gekregen heeft, was anders fijn geweest! Pookie, ik heb precies hetzelfde, ik vind pampers zonder korting ook best duur, dus ik was ook helemaal blij toen ik het in de brievenbus zag Een tijd geleden had je ook vaak gewone aanbiedingen bij drogisterijen van 3 voor 20 euro, maar nu eigenlijk alleen maar 3 voor 26,50 Aangezien ik nog steeds aambeien heb door de bevalling, heeft persen bij mij vaak nog een andere betekenis Grappig dat Y neusspray zo lekker vindt Wij gebruiken het nu eigenlijk gewoon niet meer als ze verkouden is, maar misschien weet ze niet wat ze mist Dentinox vindt ze wel heerlijk, als ze last heeft doe ik weleens wat op mijn vinger om het op haar tandvlees te smeren en dan weet ze niet hoe snel ze het van mijn vinger moet zuigen Sterre, hoe is het vanmiddag gegaan? Bereke, ik wil je héél veel succes toewensen voor morgen! Hopelijk gaat alles goed met je meisjes op het KDV en hopelijk heb jij het weer naar je zin op je werk! Heb je leuke collega's?
Mosa, dank je! Ben zo zenuwachtig! Stom hé . Ja heb wel leuke collega's. Maar een intensieve job (elke maand een grote tijdsdruk een bepaalde periode) en heb schrik voor de combinatie. Maar ja, dat is wel normaal denk ik. Persen denk ik aan hetzelfde als jou denk ik .