Pamperbonnen: ik heb ook maar 1 bon gehad, raar he? In toen ik zwanger was van C. waren de pakken echt overal 3 voor 20 euro. Denk dat pampers verlies ging lijden of zo, want die acties zijn er nooit meer. En ik zweer nu eenmaal bij pampers, dus dan maar duur.... bereke: hopelijk loopt het morgen beter! Salapio: zwaai terug! Sterre: hoe was het gesprek? Mupet: hoe is het nu met de kleine? Nog steeds niet lekker? All: mijn man heeft de baan, volgende week contract bespreken en dan kan hij ontslag nemen bij zijn huidige baas. Lekker hoor!
Zenuwachtig is iedereen wel weer voor het eerste dagje werken, en gelukkig valt het volgens mij in 90% van de gevallen heel erg mee Maar ik kan me wel voorstellen dat je tegen de grote tijdsdruk opziet, maar ook dat komt vast goed Moet je meteen de komende 3 dagen werken?
Melisa, wauw, dus toch de baan, wat goed zeg! Wanneer gaat hij er beginnen? Wel stoer dat hij het toch geworden is, ondanks dat hij een minder gevoel over het laatste gesprek had
Melisa, oh da's goei nieuws . Dikke proficiat voor je man! Ik werk de komende twee maanden woensdag en donderdag een hele dag en vrijdag en halve. En daarna van dinsdag tem vrijdag een hele dag. Zo, ik moet mijn kleren nog strijken (nu pas droog) en dan douchen. Dus ga afsluiten hier! Duimen hé dames !
Nou, succes met strijken dan dames Bereke, wel lekker dat je rustig aan begint met werken, ineens 4 dagen lijkt me helemaal pittig. En de duimen draaien hoor
Zo zeg, net even voor januari en februari gekeken wat we precies uitgegeven hebben en ik zat eerlijk gezegd een beetje zo Het vliegt er wel heel makkelijk uit, maar even kijken dat we het een beetje anders kunnen aanpakken We geven toch best veel geld uit aan echt onnodige dingen, en eigenlijk is dat best zonde natuurlijk.
Hey meiden, even een korte reactie. Gesprek is op zich goed gegaan maar denk dat ik te eerlijk ben geweest.. ik kan mezelf duidelijk niet zo goed verkopen . Ik denk dat ze de zwangerschap niet gunstig vinden maar ze reageerde heel aardig en vroeg nog van alles dus dat was wel leuk. Ik had een redelijk informeel gevoel bij het gesprek maar goed, tis even afwachten Bereke: Suc6 morgen!!! Zo nu naar bedje! *puf puf*
Bereke succes vandaag! Sterre: wie weet telt je eerlijkheid ook wel. Vond je het zelf wel een leuk gesprek? Mosa: mijn man gaat ongeveer 1 mei beginnen. Hoe we dat gaan aanpakken met de baby is nog even afwachten, maar het zal wel loslopen. Hopelijk beval ik gewoon wat eerder haha. Anders zou zijn eerste dag in de kraamweek vallen. Dat is niet zo handig.
Goedemorgen meiden, Sterre, hopelijk wordt je eerlijkheid beloond! Mosa, ja dat hebben wij een tijdje terug ook eens gedaan.Alles op een rijtje gezet. Er gaat ongemerkt toch veel uit aan dingen waarvan je denkt???? Wat was dat allemaal???? Svinthe heeft vanmorgen tot 7.45 uur geslapen Heerlijk begin van de dag. Ze is ook super vrolijk en helemaal uitgeslapen. Fijne dag allemaal!
Haai zwaai, Bereke succes vandaag, ik denk aan je Sterre, ik hoop toch dat de sollicitatie succesvol is voor je en je eerlijkheid beloond wordt. Ik duim voor je! Melisa, gefeliciteerd met de nieuwe baan voor je man Pookie, hoe staat het met het solliciteren van pookman? Mosa, mijn excel tabel voor het huishouden stelt niet zo veel voor. Overzicht van uitgaven voor huishouden, J, T, L, grote uitgaven huis of interieur, kadootjes en overig. Per week maak ik een subtotaal. ZOdat in elk geval duidelijk wordt hoeveel geld we voor het huishouden uitgeven . Hanna, mooie eisprong op dag 15 volgens mij , zoals ff nu ook denkt. ego, J is ook al ziek . Gisterochtend was het om 5 uur al raak op mijn vrije dag . Rest van de dag verliep moeizaam, om alles huilen, slecht slapen pfff. Uiteindelijk ging ze 's avonds met pufjes, luuf, neusspray, zetpil goed slapen en heeft ze ook lang geslapen. Vanochtend kwam ze dus iets vrolijker haar bedje uit . Maar wel heel schor en met lodderige oogjes dus nog niet beter . T kwam gisteravond weer thuis dus die is vandaag met haar thuis, voor morgen is het nog afwachten hoe of wat. Vandaag kan ik dus even 'bijkomen' op mijn werk, alhoewel druk genoeg . Maar snel even een berichtje plaatsen kan wel...
Ja gaat weer wat beter nu..ga alleen wel kijken of ik indicatie kan krijgen voor hulp in huis..red het gewoon niet meer.. Man werkt ook ruim 40 uur per week en die is `s avonds ook op..en hij doet al zoveel extra dingen..
@Sterre, hebben ze ook gezegd wanneer je eventueel uitslag krijgt?? Ik ben ook aangenomen terwijl ik zwanger ben en in de kreukels lig.haha..Ik kan in september beginnen als ik wil, ik heb afgesproken dat ik ze bel als ik bevallen ben..
Bereke, hoe is het gegaan? Nieuwe banen, geweldig! En misschien nieuwe baan Sterre, ik blijf voor je duimen! ik kon mezelf ook niet verkopen trouwens, laat staan onderhandelen over salaris....... Ik heb helemaal geen bonnen gekregen?..... Hanna, fijn begin van de dag! Het blijft volgens mij ook dag 15. Gisteren is mijn gips van mijn onderbeen verwijderd. Zag helaas nog steeds een dikke bult rond mijn achillespees. 's aVonds werd het zo dik dat er paars/rode aderen ontstonden en een dikke bobbel aan de buitenkant van mijn been en vooral veel vocht. Heb toch maar de HAP gebeld. VAn hen moest ik naar de spoedeisende hulp omdat het gips er pas gisteren af was gegaan. Daar aangekomen (kwart voor twaalf 's avonds) moest ik 50 minuten wachten voor er een doc kwam........ (veel kindjes met gebroken polsen zielig hoor). En die dacht aan een trombosebeen! Ik heb meteen een bloedverdunner in mijn buik gekregen en moest me weer melden om acht uur vanochtend voor een echo. HEb gezegd dat dat echt niet ging lukken, moet eerst oppas regelen en da's beetje moeilijkhe midden in de nacht. Dus mijn ouders zijn hier gekomen en ik gewacht op telefoon. Ben geweest voor echo (gelukkig geen trombosebeen) en naar orthopeed, die vindt nog steeds dat er een kans is dat het goed komt en ik moet eerst maar drie maanden fysiotherapie doen. Mocht mijn eigen fysio niet willen behandelen omdat zij de ontsteking te groot vindt, dan wist hij nog wel een fysio............pfff. Mijn been doet dus pijn, is dik en er is geen bal veranderd. Best balen eerlijk gezegd. Maar ik mocht niet negatief denken van de doc, want de self fulfilling prophecy was dan aan de orde. ???? Nu 13 april naar de reumatoloog, kijken of die er wat van kan brouwen wat de oorzaak is. Verder ook leuke dingen! Nieuwe plantjes in de tuin. Stekjes van de gamma, allemaal sierheesters. Vrijdag ok van mijn hand, stond ik op de planning voor 8 uur 's ochtends! Da's voor mij echt midden in de nacht ongeveer met mijn hart en de oppas is er dan ook nog niet, moeten mijn ouders om 5 uur opstaan. HEb dat gelukkig met pijn en moeite kunnen veranderen in dat ik de laatste ben, ergens tussen 13-14 uur. Duimen jullie? Zo en nu de tuin nog even in. L. ligt op de bank te pitten, en ik ga heeeeeeeel even genieten van dit heerlijke weer!
Hoi en zwaai Ik was even benieuwd naar het sollicitatiegesprek van Sterre, spannend meid! Hopelijk weten ze je eerlijkheid op prijs te stellen en geven ze een kans Ik ga nu weer even buiten zitten, ben al bijna de hele dag buiten. Nu kan het nog, vanavond reageer ik verder.
Melisa: Gefeliciteerd voor je man!!! Leuk zeg dat hij de baan heeft Hanna: Zo dat is inderdaad een lekker begin van de dag Ik zie nu ineens dat jij je ei hebt gehad, spannend! Oh ik lees nu over twijfels over ei-dag? Ik denk dat hij wel goed staat hoor. Mosa: Ik hou weleens bij wat we uitgeven maar ik heb er eigenlijk nooit zin in We doen geen gekke dingen maar het is inderdaad dat je denkt waar is alles heen?!?! Die bonnen hadden wij vorige week al maar het is inderdaad jammer dat die pampersbonnen steeds minder worden Geniet van het mooie weer!!! Afrola: Ojee J ook ziek En wat lees ik nou, J ook aan de pufjes? Nbroen: Wat rot dat je je zo slecht voelt dat je niks meer kan...gewoon aanvragen hoor die hulpp, nee heb je, ja kan je krijgen. Ik weet eerlijk gezegd niet wanneer ik de uitslag krijg Slim he..hihi. Ik denk wel deze week nog. Het is trouwens een tijdelijke functie dus als het nu niks wordt dan houdt het op Loe: Haha ja hou op.. begon ze ineens over wat ik wil verdienen... *er volgde een lange stilte* Jeetje wat een verhaal over je been Gelukkig geen trombosebeen maar jeetje, dit lijkt me toch ook niet goed hoor.. (ook al ben ik geen dokter ) Oef en dan vrijdag voor je hand.. gaat wel lekker zeg All: Zo weer wat gelezen.. dadelijk weer de boeken in... Gister na het sol-gesprek ben ik chinees gaan halen en hebben we bij mijn s.ouders gegeten. Roy was daar al met Noah. Zegt mijn s.vader 'als je weet wat het wordt mag je het best met me delen hoor, of als ik moet helpen met namen verzinnen' Uhm nou nee.. Dat is zijn manier om hulp aan te bieden maar hij is daar dus niet zo goed in haha