Veda doet een hele lange dut, dus nu wel even tijd om te reageren Melisa, nou ja, er komt vast wel een oplossing op je man's nieuwe werk als jij dan toevallig net bevallen zou zijn. Heeft hij er veel zin in? Het is iets heel anders dan dat hij nu doet toch? Hanna, 7.45 uur is zeker een heerlijk begin van de dag, verder ook een fijne dag gehad? Afrola, wel goed dat je wekelijks bijhoudt wat jullie uitgeven, ook al doe je het globaal. Ik wil wel wat dingetjes veranderen hier, onder andere iets minder uit gaan geven aan supermarktboodschappen Arme J Wat sneu dat ze ziek is! Veel beterschap voor haar, hopelijk is het niets hardnekkigs! Oh, ik moet er weer vandoor. Mijn schoonmoeder belde net, mijn schoonouders komen even hierheen fietsen. Joepie de poepie Ik ga even snel het eten afmaken, dan is dat in ieder geval vast klaar. Tot vanavond dan maar
Loe: Géén idee! Mosa: Veel plezier met je s.ouders All: Ik heb al bijna 2 weken zo'n hoofdpijn.. wie had dat nog meer hier of vergis ik me nu? Het zal er wel bij horen hoor, maar tis echt k*t *sorry * Noah is al de hele tijd buiten aan het spelen, zo leuk om te zien Volgens mij ligt zo goed als al het speelgoed buiten dus ik heb wat te doen straks
Even ego (what's new tegenwoordig ): we hebben het overleefd. Fijn weerzien met de collega's maar heb wel de indruk dat mijn kennis nog ver weg zit. Zwangerschapsdementie zeker? En toen ik de meisjes ging halen, waren ze bij de laatste kindjes op de opvang. Zo zielig! Maar F. was aan het lachen met de juf (of hoe moet ik dat noemen) en L. lag braaf op de mat te spelen. Maar vond het toch zielig.
Sterre, hopelijk krijg je de baan alsnog. Je weet nooit hé, ook al heb je het idee dat het gesprek iets minder liep... . Melisa, nee in de kraamweek starten is niet echt handig. Hopelijk vinden jullie een oplossing. Loe, zo rot dat je been niet beter is . Hopelijk weet de reumatoloog raad! En ik ga heel hard duimen voor je komende operatie! Nbroen, oei hopelijk kan je hulp krijgen. En gefeliciteerd met je nieuwe job! Uitgaven: ben ook van plan om het eens gaan bij te houden. Heb ook goede tips gekregen hier op het forum. Maar nu maar eerst concentreren op werk. Veel beterschap voor alle zieke kindjes! En meer heb ik niet onthouden ... . En bedankt voor het duimen meiden!
bereke, wat fijn om te horen dat het is meegevallen vandaag. En dat: niks meer weten dat herken ik héél goed. Toen ik weer ging werken was dat gelijk in een andere klas, andere spullen en andere kinderen. Ik dacht dat ik gek werd, maar na verloop van tijd ging het steeds beter. Willempie, nee hoor, het wordt een meisje bij Sterre, dus Willemientje Mosa, jippie je schoonouders Heerlijk dagje gehad. Net na het eten nog een opruimboost gehad... Boodschappen gedaan, beneden gestofzuigd, boven de was opgeruimd en het bed verschoond Ikke = goede huisvrouw En morgen lekker chillen dus want dan doe ik NIKS
Zo, eindelijk rust Nu weer verder reageren Loe, jeetje zeg, wat een verhaal over je been Poeh, het zit je ook echt niet mee! Ontzettend balen dat het allemaal voor niets geweest lijkt te zijn, ik ga in ieder geval duimen dat fysio helpt en dat je er zo vanaf komt. Maar een dikke knuffel in ieder geval, echt niet leuk! En dan vrijdag je hand, ook al helemaal niet leuk Nbroen, ik zou zeker werk maken van hulp in huis, voor zowel jou als je man een heel stuk rustiger natuurlijk! Sterre, haha, grappige reactie van je schoonvader Houden jullie het geslacht echt voor jullie zelf? Hier weten familie en vrienden het wel allemaal, maakt me nooit zoveel uit. Ik had/heb wel regelmatig hoofdpijn en het hier ook weleens geschreven, misschien dat je daardoor dacht dat iemand het ook had? Maar ik had het echt niet twee weken achter elkaar, en dat zou ik wel even goed in de gaten houden! Da's wel erg lang Heb je die andere klachten ook nog gehad gisteren of vandaag? Mocht je het morgen nog hebben, dan zou ik wel het één en ander even laten checken bij de vk hoor, voor de zekerheid! Maar moest je er nu zaterdag weer heen? Bereke, heb nog aan je gedacht vandaag Gelukkig maar dat je het overleefd hebt Maar even serieus, dat gevoel dat je kennis ver weg zit, is heel herkenbaar! Je bent natuurlijk maanden eigenlijk alleen maar bezig geweest met je zwangerschap en later met je meisjes, dus het is ineens weer zo'n grote omschakeling. Maar het komt echt weer terug hoor, het heeft alleen even tijd nodig En ik kan me voorstellen dat je het zielig vond dat je meisjes als laatste opgehaald werden, maar echt zielig is het natuurlijk niet voor ze. Zo te lezen vermaakten ze zich nog prima! En morgen gaat het allemaal vast weer een beetje soepeler! Hanna, knap hoor, van je huisvrouwenklusjes Dan heb je morgen wel een dagje chillen verdiend All, mijn schoonouders weer overleefd, maar wat een hoop frustraties heb ik toch over ze En het verandert ook gewoon echt niet, heel irritant. Maar ik heb mijn plicht weer gedaan Vrijdag gaan we behang scheuren op de babykamer en we hebben zelfs gevraagd of mijn schoonmoeder hier met Veda komt spelen zodat wij er echt even tegenaan kunnen, vond ik toch best goed van mezelf Verder echt een heerlijke dag gehad! We zijn 3 verschillende keren naar buiten geweest en hebben ook veel gespeeld in de speeltuin om de hoek. Er waren ook wat andere kinderen en moeders, dus gezellig met de moeders op een bankje in de zon gezeten terwijl de kinderen aan het spelen waren. Burgerlijk hè? Fijne avond allemaal!
O ja, morgen komen de meubeltjes voor op Veda's kamer Als het uitkomt, willen we volgend weekend gaan beginnen met schilderen, leuk En nog een keer o ja, Afrola, hoe is het nu met J?
Bereke: Gelukkig was het leuk om je collega's weer te zien. En dat niet veel meer weten is redelijk bekend hihi.. Komt allemaal goed En dat de meiden een van de laatste waren is toch niet erg? Hebben ze even lekker alle aandacht voor zichzelf Hanna: Willemientje... Als je zo hard gewerkt hebt mag je morgen inderdaad een lekker relax-dagje inlassen Mosa: Ik hoef er ook niet zo'n geheim van te maken maar Roy wil het (nu weer) niet weten.. (ben benieuwd wanneer hij weer van gedachten veranderd haha ) dus ja.. dan hou ik het maar voor mezelf Jullie mogen het wel weten hoor... of zal ik Hanna lekker in spanning houden Ik dacht al dat jij dat was met hoofdpijn maar ik wist het niet meer zeker. Ik heb inderdaad dat duizelig en misselijk gevoel ook steeds maar het zijn meer van die vlagen zeg maar. Ik heb het niet de hele dag door. Ik moet zaterdag idd naar de vk maar ik ga het sowieso even aankaarten. Aan de telefoon vond ze het niet verontrustend klinken i.i.g. goed van je dat je je s.moeder gevraagd hebt Ik kan me je gevoel wel voorstellen.. dat heb ik dus echt bij mijn zwager en s.zus Ik kreeg via hyves een mailtje van haar of we wat af konden spreken want ze wilden mij natuurlijk ook graag een keer 'live' feliciteren .. lekker op tijd als jullie het al bijna 5 weken weten! En misschien kan je bellen i.p.v zo'n stom mailtje via hyves?!?! :x Maar goed.. ik dwaal af, sorry All: Vanavond de laatste keer de MvM kannen weggebracht, joehoe!!! Pff ik doe het graag maar ik ben ook blij dat ik er nu weer vanaf ben
Mosa, fijn om te lezen dat je zo'n aangename dag hebt gehad! Alleen jammer van de frustraties ivm schoonfamilie. Ik ken de historiek niet maar kan me voorstellen dat zoiets niet makkelijk is.
Sterre, grappig dat Roy zo wisselt tussen het wel en niet willen weten Volgens mij zijn veel hoofdpijn en duizeligheid juist dingen die je goed in de gaten moet houden als je zwanger bent, dus voor mijn gevoel wel een beetje makkelijk van de vk. Maar misschien geldt dat meer als je langer zwanger bent, ik heb er natuurlijk ook weinig verstand van. Maar in jouw geval zou ik dan ook even afwachten tot zaterdag, dan weet je in ieder geval hoe je bloeddruk is. En misschien dat ze dan je hb kan prikken, om te kijken of die goed is? Haha, we zitten zo in hetzelfde schuitje met schoonfamilie Joepie Wat heerlijk dat je klaar bent met MvM, zo'n fijn gevoel hè?! Maar wel heel goed dat je het gedaan hebt natuurlijk!
Ik wijd er hier ook nooit te veel over uit, toch een beetje bang voor meelezers. Maar laat ik het zo zeggen, het klikt gewoon niet zo tussen mijn schoonfamilie en mij
Mosa: Ja haha die Roy maar wel aan de vk zaterdag willen vragen of ze al wat kan zien he haha Ik wacht gewoon geduldig af tot de 20 weken echo hoor Ik zit er ook wel een beetje mee in mijn maag hoor.. ook omdat ik bij Noah zwangerschapvergiftiging had maar ja.. het gaat wel al wat beter dan vorige week.. Lastig.. Ik denk wel dat ze even die hb kan prikken. Heeft ze tijdens de zwangerschap van Noah ook gedaan.
Sterre, dat is waar ook, daar had ik nog niet eens aan gedacht, dat je bij Noah helemaal op het laatst zwangerschapsvergiftiging had! Lijkt me helemaal een reden om het goed in de gaten te houden! Zonder je bezorgder te willen maken natuurlijk. Maar zaterdag is heus vroeg genoeg, en dan weet je vast meer. Je eet en drinkt wel goed en genoeg neem ik aan?
Goede morgen, Wat een nacht! C. aan het gillen, ik er uit. Daarna niet meer geslapen van de pijn in mijn bekken. Om half 7 C. klaar wakker. Manlief was gisteren vergeten het verduisteringsgordijn dicht te trekken!!!!! Grrrr. Mosa en sterre: schoonfamilie krijg je er bij he? Loe: hoe is het nu tussen jullie en je schoonouders? Zijn ze inmiddels al een keer geweest?
Melisa ,jee wat een nacht En weer last van je bekken.... Balen joh! hier wel een lekker nachtje. Svinthe was vanmorgen om half wakker, flesje erin en toen heeft ze nog lekker een half uurtje op bed gelegen en kon ik even rustig wakker worden Zometeen even naar buiten, langs de baker en kijken voor sandaaltjes voor de zomer voor Svinthe. Fijne dag allemaal
C. en ik gaan er zo ook op uit, even frisse lucht halen en schoentjes kopen. Hanna: ik heb altijd last van mijn bekken helaas. Vooral de nachten zijn een drama. Maar ik probeer er niet te veel over te klagen... het verandert toch niets he.
Grrrr ... mn (toegegeven: karige) reactie is verdwenen omdat de internetverbinding weer eens zit te miemelen ... En ik moet echt wat werk gaan doen dus wederom: zwaai!
Kan zijn dat er ergens een wervetje is verschoven, ik had ik ook en daar kreeg ik steeds enorme hoofdpijn van, nadat het voorzichtig is rechtgezet heb ik er geen last meer van gehad. lang leven de hormonen